Kas yra „Linkedin“?

„Linkedin“ yra didžiausias profesinis socialinis tinklas, turintis daugiau nei 740 mln. vartotojų visame pasaulyje. Naudodamiesi juo galite rasti darbo ar praktikos vietą, kurti stiprius profesinius ryšius ar net mokytis naujų įgūdžių, kurie pravers šiandieniniame ar ateities darbe. Plačiau apie šį socialinį tinklą bei tai, kaip pradėti juo naudotis, pasakoja „Bitės Profai“.

Taip lengviau: greitasis skaitymas

  • „Linkedin“ yra didžiausias profesinis tinklas, turintis daugiau nei 740 mln. vartotojų visame pasaulyje
  • Socialinis tinklas yra puiki vieta rasti naują darbo vietą ar užmegzti ryšius su įvairiais žmonėmis
  • Norint efektyviai išnaudoti „Linkedin“ galimybes, rekomenduojama reguliariai atnaujinti viršelio nuotrauką, nuosekliai kelti turinį ir įrašuose naudoti raktinius žodžius

„Jei anksčiau norėdami įsidarbinti darbdaviui siųsdavome CV ir motyvacinį laišką, tai šiandien galite brūkštelti jam žinutę „Linkedin“ ir taip pradėti pažintį. Šis socialinis tinklas šiandien yra mūsų vizitinė kortelė, pagal kurią aplinkiniai sprendžia apie mūsų sukauptą darbo patirtį bei įgūdžius. O mes vienoje vietoje randame tiek daug naudingos profesinės informacijos, tiek darbo skelbimus ar net būsimus verslo partnerius“, – sako „Bitės Profas“ Martynas Vrubliauskas.

„Linkedin“: kas tai?

„Linkedin“ yra socialinis tinklas kartais dar vadinamas verslo atstovų „Facebook“. Tad čia gausu tiek studentų, įvairių sričių darbuotojų, tiek smulkaus verslo savininkų ar stambių įmonių vadovų. Priešingai nei kituose socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook“ ar „Instagram“, čia rasite daug profesinio, su karjera susijusio turinio.

„Linkedin padeda kurti savo, kaip srities specialisto, prekės ženklą. Taip pat palaikyti ryšius su kolegomis ar užmegzti naujų. Naudodamas pažangius duomenų analitikos algoritmus „Linkedin“ rekomenduoja žmonėms įmones, darbo pozicijas ar kitus socialinio tinklo narius, su kuriais galbūt norėtumėte susipažinti“, – teigia „Bitės“ išmaniųjų įrenginių ekspertas.

„Linkedin“ ypač patogus įrankis ir ieškantiems darbo. Kruopščiai užpildę informaciją apie save ir savo antraštėje nurodę, kad esate atviras naujoms galimybės, tikėtina, sulauksite darbuotojų ieškančių įmonių žinučių.

Šis socialinis tinklas taip pat turi daugybę privalumų, išskirtinai verslo profesionalams. Pavyzdžiui, detalesnius paieškos filtrus, galimybę pamatyti visus, kas peržiūrėjo jūsų paskyrą ar išsiųsti neribotą skaičių žinučių žmonėms, kurie nėra tarp jūsų kontaktų. Tiesa, tam, kad galėtumėte jais naudotis, turėsite įsigyti mokamą „Linkedin“ versiją.

Prie „Linkedin“ galite prisijungti per naršyklę ar mobiliąją programėlę („Android“ ir „iOS“) .

Taip pat jums gali būti naudinga:

Kaip pradėti naudotis „Linkedin“?

Norint pradėti naudotis „Linkedin“, reikia susikurti paskyrą. Tą galite padaryti per minėtą išmaniąją programėlę („Android“ ir „iOS“) ar naršyklę. Tiesiog spustelėkite „Sign up“, įveskite savo vardą, pavardę, el. pašto adresą ir slaptažodį. Sutikite su „Linkedin“ naudojimosi taisyklėmis pasirinkę „Agree & Join“. Kitame lange nurodykite savo gyvenamąją vietą, dar kitame – informaciją apie dabartinę darbovietę. Iškart po to į savo el. pašto dėžutę gausite patvirtinimo nuorodą, kurią spustelėję pateksite į naujai sukurtą „Linkedin“ paskyrą.

„Kitas žingsnis – susitvarkyti savo paskyrą: nurodyti įgytą išsilavinimą, įgūdžius ir pomėgius. Iškart po to galėsite pradėti kurti profesinius ryšius, kurie itin reikšmingi siekiant karjeros aukštumų, norint rasti naują darbo vietą ar gauti ekspertinių žinių. Taip pat galite „pasekti“ žmones, įmones, tarp kurių ir „BITĖ Lietuva“ ar raktažodžius, kurie jums įdomūs. Be to, semtis žinių dalyvaujant nuotoliniuose seminaruose, mokymuose ar kituose renginiuose“, – teigia M. Vrubliauskas.

Jei ieškote naujos darbo vietos, meniu juostoje viršuje spustelėkite „Jobs“ ir keisdami nustatymus, peržiūrėkite rinkos pasiūlymus. Radę kažką įdomaus, galite iškart susisiekti su įmone parašę asmeninę žinutę ar tiesiogiai aplikuoti į siūlomą poziciją.

„Linkedin“ galite lengvai sudalyvauti jus dominančiuose pokalbiuose ir dalinantis savo žiniomis rasti bendraminčių. Taip pat patariu nepamiršti „laikinti“ ir komentuoti patikusių įrašų, nes tai irgi leidžia užmegzti naudingų pažinčių. O norėdami tvirtesnės bendraminčių bendruomenės, visuomet galite sukurti grupę ar prisijungi prie esamos, kur nariai „kalbasi“ jus dominančiomis temomis, dalinasi patirtimi bei idėjomis“, – pataria „Bitės Profas“.

Kaip efektyviai išnaudoti „Linkedin“?

„Linkedin“ viršelio nuotrauka yra nemokama reklamos vieta, kur pas jus į paskyrą užsukę žmonės gali iškart sužinoti, kas esate ar kokias paslaugas siūlote. Tad priklausomai nuo projekto, su kuriuo dirbate, ir pan. reguliariai ją atnaujinkite.

„Taip pat, norėdami atkreipti potencialių verslo partnerių, būsimų darbdavių dėmesių ar tiesiog būti geriau matomi socialiniame tinkle, reguliariai kurkite kokybišką turinį, kuris domintų jūsų tikslinę auditoriją. Be to, skiltyje „Featured“ rekomenduoju pateikti geriausią tos savaitės turinį. Nepriklausomai nuo to, ar tai tinklaraščio įrašas ar patikęs „YouTube“ vaizdo klipas, ši vieta skirta geriausiam savaitės turiniui, kurį pirmiausia turėtų pamatyti jūsų paskyros lankytojai“, – sako „Bitės Profas“.

Ekspertas siūlo „Linkedin“ išnaudoti ir kaip paieškos variklį. Visai kaip „Google“, jei į savo turinį neįtrauksite raktinių žodžių, kitiems bus sunku jus surasti. Todėl pagalvokite, kokie žodžiai geriausiai apibūdina jūsų verslą ar paslaugas, ir naudokite juos tiek pildydami informaciją apie save, tiek kurdami įrašus.

Dalinkis straipsniu:

Gaukite pasiūlymą

Mane domina: