Meniu

Sąskaitos

Sąskaitos gavimas ir mokėtina suma

Elektroninės sąskaitos, kurias gaunate el. paštu ar savitarnos svetainėje www.manobite.lt, yra nemokamos.

– Popierinės sąskaitos, kurias siunčiame paštu, prisijungusiems prie mūsų nuo 2013 m. rugsėjo 28 d. kainuoja 0,5792 Eur (su PVM) / mėn. Šis mokestis netaikomas senjorams, sulaukusiems 65 metų.

– E. sąskaitos pateikimas e. bankininkystei iki 2016 m. pabaigos yra nemokamas, o nuo 2017 m. sausio 1 d. jis kainuos 0,23 Eur su PVM / mėn. Norėdami atsisakyti šios paslaugos kreipkitės į savo banką.

Norėdami pakeisti sąskaitų gavimo būdą apsilankykite savitarnos svetainėje mano.bite.lt.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Einamoji sąskaita – tai suma, kurią jau esate išnaudoję „Bitės“ paslaugoms šį mėnesį. Norėdami sužinoti likusį minučių/sms/megabaitų kiekį, skambinkite nemokamu numeriu 1506 arba apsilankykite savitarnos svetainėje mano.bite.lt.

Ją sužinoti galite paskambinę numeriu 1500 ir paspaudę 2. Ši suma bus įtraukta į ateinančio mėnesio sąskaitą, kurią gausite Jūsų pasirinktu būdu.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Maloniai prašome gautą sąskaitą už praėjusio mėnesio paslaugas apmokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos.

– Primename, jog įmoka laikoma gauta nuo pinigų įskaitymo į „Bitės“ sąskaitą momento. Norint išvengti nesusipratimų, patariame mokėjimus atlikti keliomis darbo dienomis anksčiau, negu pasibaigs tam skirtas terminas, nes pavedimai mus pasiekia per ilgesnį laiką.

– Jei sąskaitas apmokate Lietuvos pašte, mokėjimą reikėtų atlikti likus 4 dienoms iki nurodytos datos.

– Taip pat primename, kad pavėlavus apmokėti sąskaitas už kiekvieną uždelstą dieną turėsime paskaičiuoti 0,1 proc. delspinigius.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei gavote didesnę sąskaitą negu Jūsų plano mėnesio mokestis, tai galėjo nutikti dėl kelių priežasčių:

– praėjusį mėnesį naudojotės papildomomis paslaugomis (automobilio statymas, loterijos bilietai, skelbimai, pramoginio turinio paslaugos, prenumeratos ir pan.);

– praėjusį mėnesį naudodamiesi paslaugomis išnaudojote daugiau duomenų negu suteikiama pagal Jūsų mokėjimo planą (susisiekite su mumis, ir parinksime Jūsų lūkesčius geriausiai atitinkantį mokėjimo planą);

– per pastaruosius 3 mėnesius buvote išvykę į užsienį ir ten naudojotės paslaugomis (mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas patenka į sąskaitą per tris mėnesius, tai priklauso nuo užsienio šalių operatorių);

– praėjusį mėnesį keitėte mokėjimo planą ir mėnesio mokesčiai buvo perskaičiuoti atsižvelgiant į tai;

– už praėjusio mėnesio sąskaitą sumokėjote paskutinėmis mėnesio dienomis ir Jūsų įmoka mus pasiekė vėliau (daugiau apie tai skaitykite čia);

– praėjusį mėnesį įsigijote papildomos įrangos „Bitės“ salone;

– praėjusį mėnesį keitėte SIM kortelę, telefono numerį ir Jums buvo paskaičiuotas vienkartinis administravimo mokestis.

Detalų paaiškinimą, kaip pasitikrinti, už ką susidaro mokėtina suma, rasite čia (jei esate privatus klientas) arba čia (jei esate verslo klientas).

Jei vis dėlto kyla neaiškumų dėl sąskaitos dydžio, apsilankykite artimiausiame „BITĖS“ salone , ir mes mielai Jums padėsime.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sužinoti mokėtiną sumą galite:

– prisijungę prie savitarnos svetainės adresu www.manobite.lt

– paskambinę trumpuoju numeriu 1500 ir paspaudę 3

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Priklausomai nuo mokėjimo būdo, Jūsų įmoką gausime per 1-3 dienas nuo atlikto mokėjimo. Todėl jei sumokėjote paskutinę mėnesio dieną, tikėtina, kad įmoka mus galėjo pasiekti jau prasidėjus naujam mėnesiui. Tokiu atveju sąskaitoje bus atvaizduota mokėtina suma už abu mėnesius, nors iš tiesų reikės mokėti tik už naują mėnesį.

Pasitikrinti mokėtiną sumą visuomet galite šiais būdais.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Užsisakyti el. sąskaitą galite prisijungę prie savitarnos www.manobite.lt.

Jei pageidaujate gauti popierinę sąskaitą paštu, taikysime 0,5792 Eur (su PVM) / mėn. mokestį.Jis galioja prisijungusiems prie mūsų nuo 2013 m. rugsėjo 28 d., išskyrus senjorus, vyresnius negu 65 metai. Nemokamai sąskaitas visada gausite el. paštu arba savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Savo sąskaitą už „Bitės“ paslaugas visuomet galite pasitikrinti:

– savitarnos svetainėje www.manobite.lt;

– taip pat sąskaitą galime atspausdinti artimiausiame „Bitės“ salone.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sąskaitos apmokėjimas

Atsiskaitymo būdai:

– Savitarnoje www.manobite.lt.

– Sąskaitas už „Bitės“ paslaugas galite apmokėti bankų interneto sistemose: 

    – atliekant vietinio pavedimo mokėjimą;

    – atliekant mokėjimą per įmokas.

– Galite apmokėti sąskaitą grynaisiais pinigais „Vaskotos“, „Lietuvos spaudos“ kioskuose arba ženklu „R-kiosk“ pažymėtose prekybos vietose. Atsiskaitydami už „Bitės“ paslaugas, pateikite popierinę sąskaitą su brūkšniniu kodu.

– Sąskaitas už šias paslaugas galite apmokėti ir visuose prekybos centruose „Maxima“ bei loterijos „Perlas“ terminaluose. Atsiskaitant būtina pateikti popierinę sąskaitą su brūkšniniu kodu arba „Bitės“ mokėjimo kortelę.

– Taip pat sąskaitas už „Bitės“ paslaugas galite apmokėti „Foxbox“ terminaluose ar naudodamiesi „Mokipay“ paslauga.

– Už mūsų paslaugas galite atsiskaityti naudodamiesi „Viena sąskaita“. „Vienoje sąskaitoje“ rasite surinktus visus savo mokesčius už namų ūkio paslaugas, kuriuos galėsite apmokėti vienu pavedimu. Užsisakyti „Vieną sąskaitą“ galite paskambinę telefonu 8 700 77007 (minutės kaina – pagal Jūsų mokėjimo plano tarifus kaip į kitą Lietuvos tinklą) arba internetinėje svetainėje www.vienasaskaita.lt.

– Grynaisiais pinigais sąskaitas galite apmokėti bankuose arba Lietuvos pašto skyriuose (mokant pateikite „Bitės“ atsiųstą užpildytą mokėjimo kvitą arba užpildykite banko kvitą). Įmokos kodas – 217.

 

Atsiskaitymo vietos

– Lietuvos paštas

– „SEB bankas“

– „Swedbank“ bankas

– DNB bankas

– Luminor bankas

– Medicinos bankas

– Šiaulių bankas

– „Citadele“ bankas

– „Danske bank“

– Lietuvos kredito unijos

– „Nordea“ bankas

– „Vaskota“

– „Lietuvos spauda“

– „R-kiosk“

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sąskaitas už BITĖS paslaugas galite apmokėti bankų interneto sistemose:

- atliekant mokėjimą per įmokas.

- atliekant vietinio pavedimo mokėjimą;

 

Reikėtų turėti sąskaitą viename iš šių bankų ir naudotis atitinkamomis interneto bankininkystės sistemomis:


Kaip atlikti mokėjimą "Swedbank" banke:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite Kasdienės paslaugos skiltį Įmokos;


SWEBDANK

2. Įveskite įmokos kodą 217, sąraše raskite „UŽ BITĖS LIETUVA PASLAUGAS“ ir paspauskite Mokėti;

swedbnak

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų Vardas, pavardė bei Adresas reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo Mokėtojo kodą – jį rasite savo sąskaitos pirmame puslapyje.

swedbank3

4. Įrašykite sumą bei paspauskite Atlikti mokėjimą.

 

Kaip atlikti mokėjimą "SEB" banke:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite Mokėjimai skiltį Įmokos ir mokesčiai;


seb 1

2. Lauke Įveskite įmonės, knygelės pavadinimą arba įmokos kodą įveskite Bitės įmokos kodą - 217 arba „BITĖ Lietuva“, sąraše raskite UAB Bitė Lietuva ir paspauskite Mokėti;

seb 2

3. Atsiradusiame lange laukuose Vardas ir pavardė bei Adresas įrašykite reikalaujamus duomenis;

seb 3

4. Įrašykite savo Mokėtojo kodą, kuris yra nurodytas jūsų sąskaitos pirmame lape lauke „Mokėtojo kodas“.

5. Įrašykite sumą bei paspauskite Tęsti.

 

Kaip atlikti mokėjimą Luminor | DNB banke per įmokas:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite skiltį „Mokėjimai“, „Už paslaugas“;


luminor dnb 1

2. Skiltyje „Paslaugų teikėjas“ pasirinkite UAB „Bitė Lietuva“ ir paspauskite paieškos ikoną;

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų „Mokėtojas“, „Mokėtojo adresas“ reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo „Mokėtojo kodą“ jį rasite savo sąskaitos pirmame puslapyje;

luminor dnb 2
 

4. Įrašykite sumą bei paspauskite „Toliau“;

 

Kaip atlikti mokėjimą „Šiaulių banke“

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite skiltį „Mokėjimai“, „Įmokos ir mokesčiai“. Lauke „Mokesčio paieška pagal įmonę“ įveskite „Bitė“ arba lauke „Mokesčių grupė“ pasirinkite „Telefonas, televizija, internetas“ ir paspauskite „Parodyti“

 

siauliu banka 1

 

2. Pasirinkite UAB „Bitė Lietuva“ ir spauskite „Mokėti“

siauliu bankas 2

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų „Vardas“, „Pavardė/ Įmonė“, „Adresas“ reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo „Mokėtojo kodą“ jį rasite sąskaitos pirmame puslapyje;

siauliu bankas 3
 

4. Įrašykite sumą bei paspauskite „Įvesti ir pasirašyti“.

 

Kaip atlikti mokėjimą „Luminor | Nordea“, “Danske”, „Citadele“ ir „Medicinos banke":

Norėdami atsiskaityti šiuose bankuose už „Bitės“ paslaugas, užpildykite vietinio mokėjimo nurodymo privalomus laukus, įveskite:

1. Savo ar asmens, už kurį mokate, vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą;
2. Savo ar asmens, už kurį mokate, adresą;
3. Mokėtojo kodą, kurį rasite sąskaitos pirmame lape;
4. Mokėjimo sumą.
5. Atliekant vietinį mokėjimo nurodymą reikia nurodyti UAB „BITĖ Lietuva“ sąskaitą AB banke "Swedbank". Banko kodas 73000, a.s. LT617300010089139436

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Taip, tokia galimybė yra. Reikėtų nurodyti vieną iš šių sąskaitų:

– AB „SEB bankas“. Gedimino pr. 60, Vilnius, Lietuva. Sąsk. Nr. LT207044060001130855, Swift CBVI LT 2X.

– AB bankas „Swedbank“. Savanorių pr. 19, Vilnius, Lietuva. Sąsk. Nr. LT507300010000627037, Swift HABA LT 22.

Atliekant apmokėjimą, nepamirškite nurodyti standartinės mokėtojo informacijos, už kurį mokate: vardo, pavardės ir mokėtojo kodo.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėdami sąskaitą grynaisiais „Maxima“ kasose ir „Perlo“ terminaluose, su savimi būtinai turėkite popierinę sąskaitą su brūkšniniu kodu arba „Bitės“ mokėjimo kortelę.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Laiku neapmokėjus sąskaitos

Pasibaigus sąskaitos mokėjimo terminui – praėjus ne mažiau kaip 2 dienoms – SMS žinute Jums priminsime apie negautą įmoką.

Iki žinutėje nurodytos datos negavus Jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą, paslaugų teikimas Jums bus apribotas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Paslaugos bus atnaujintos, kai tik gausime Jūsų mokėjimą.

Norėdami greičiau aktyvuoti paslaugas, užregistruokite savo mokėjimą paskambinę trumpuoju numeriu 1500 ir paspaudę 1.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Esame lankstūs, todėl galite kreiptis į mus su prašymu atidėti sąskaitos terminą paskambinę numeriu 1501 (iš „Bitės“ nemokamai) arba +370 6 992 3230 (iš kitų operatorių, skambučio kaina – kaip į „Bitės“ tinklą).

Kiekvieną prašymą dėl įmokos termino atidėjimo svarstome individualiai.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei patvirtinome Jūsų prašymą dėl mokėjimo termino atidėjimo, turėkite omenyje, kad lauksime Jūsų mokėjimo iki sutartos dienos ir paslaugų neribosime, tačiau delspinigių skaičiavimas nėra stabdomas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Esame lankstūs, todėl galite kreiptis į mus su prašymu mokėti sąskaitą dalimis paskambinę numeriu 1501 (iš „Bitės“ nemokamai) arba +370 6 992 3230 (iš kitų operatorių, skambučio kaina – kaip į „Bitės“ tinklą).

Kiekvieną prašymą dėl sąskaitos mokėjimo dalimis svarstome individualiai.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei patvirtinome Jūsų prašymą mokėti sąskaitą dalimis, svarbu nepamiršti laiku apmokėti naujai gautų sąskaitų. Sąskaitą apmokant dalimis delspinigių skaičiavimas nestabdomas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Norėdami greičiau aktyvuoti paslaugas, užregistruokite savo mokėjimą paskambinę trumpuoju numeriu 1500 ir paspaudę 1 (numeris veikia tik Lietuvoje, iš užsienio skambinkite +37069923230).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Detalioji išklotinė

Savo numerio 6 mėn. detalią išklotinę galite nemokamai atsisiųsti prisijungę prie savitarnos svetainės www.manobite.lt.

Taip pat numerio detalią išklotinę galite gauti:

– artimiausiame „Bitės“ salone (kaina – 1,45 Eur (su PVM));

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Detalioje išklotinėje matysite visus:

– iš Jūsų numerio atliktus vietinius, tarptautinius ir tarptinklinio ryšio skambučius;

– išsiųstas SMS žinutes;

– prisijungimų prie interneto sesijas;

– telefonu užsakytas paslaugas (loterijos bilietai, automobilio statymas ir pan.).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei reikia mūsų pagalbos

Klientų aptarnavimo tel.

1501