„Bitės Profai“ rekomenduoja: TOP 5 geriausi „PlayStation 5“ žaidimai

2020 m. pabaigoje pardavinėti pradėtas „PlayStation 5“ – šiuo metu neabejotinai viena geriausių žaidimų konsolių pasaulyje. Natūralu, kad ir kokybiško turinio jai netrūksta. Bet kartais iš didžiulės pasiūlos nėra lengva išsirinkti. O svarstantiems, ar investuoti į naują konsolę – būtina įvertinti, kuo jos žaidimai pranašesni už jau turimus. „Bitės Profai“ pateikia savo rekomendacijas, kokie „PS5“ žaidimai labiausiai verti jūsų dėmesio.
 
Taupydami jūsų laiką, kviečiame su pranešimo turiniu susipažinti lengviau:
  • „Demon‘s Souls“ – įspūdingiausia grafika, jokių krovimo langų ir iššūkis net patyrusiems žaidėjams
  • „Ratchet and Clank: Rift Apart“ – visai šeimai subalansuotas nuotykis šokinėjant tarp planetų
  • „Astro‘s Playroom“ – fanams, kurie „PlayStation“ naudoja jau ne vienerius metus
  • „Ghost of Tsushima: Director‘s Cut“ – senųjų kovinių žaidimų dvasia ir unikalaus jautrumo valdymas
  • „Spider-Man: Miles Morales“ – tikroviškiausias kol kas išleistas „Žmogus-voras“

Daugiau apie geriausius „PlayStation 5“ žaidimus, sužinokite skaitydami šį straipsnį.

„Į žaidimų konsolių pasaulį naujausias „Sony“ įrenginys įnešė ne vieną naujovę. Svarbiausia jų – galia bei greitis. „PlayStation 4“ per 20 sekundžių galėdavo nuskaityti apie 1 GB duomenų, o „PS5“ vos per vieną sekundę gali nuskaityti net 5.5 GB. Dėl to žaidimai užkraunami gerokai greičiau ir krovimų langų arba nebeliko, arba jie tetrunka kelias sekundes. O tai kuria labiau įtraukiančią patirtį ir atriša kūrėjams rankas žaidėjams sukurti dar daugiau detalių“, – sako „Bitės Profas“ Andrius Archangelskis.

Pateikiame TOP 5 „PlayStation 5“ žaidimų rekomendacijas:

„Demon‘s Souls“ (2020) – grafiškai itin įspūdingas iššūkis

Dar 2009 m. išėjęs žaidimas vėliau perdarytas iš naujo ir 2020-ųjų lapkritį išleistas drauge su „PS5“. Tie, kam yra tekę žaisti abi „Demon‘s Souls“ versijas, greičiausiai netruko pastebėti, kad naujoji nėra tik pagražinimas – žaidimas perkurtas beveik nuo pradžių, tad ir jo patirtis visai kitokia.

„Vienas didžiausių „PlayStation 5“ privalumų yra žaidimų įkrovimo greitis – dėl itin greito SSD disko konsolė beveik panaikino krovimo langus. O tai dar įspūdingiau turint omenyje, kad vizualiąja puse šis žaidimas yra nepaprastai detalus ir didingas“, – patirtį apibūdina A. Archangelskis.

Anot jo, „Demon‘s Souls“ būtina išbandyti vien dėl to, koks unikalus, savitą estetiką turintis pasaulis jame sukuriamas. Tiesa, jį pamils ne kiekvienas – koks įtraukiantis bebūtų žaidimas, jis labai sudėtingas.

„Demon‘s Souls“ nėra iš tų žaidimų, kuriame sprendimai pateikiami ant lėkštutės. Kone kiekvienas priešas gali jus įveikti keletu smūgių, o net vienas ne taip padėtas žingsnis įvels į spąstus, tad lygį reikės pradėti iš naujo. Dėl to kiekvieną pergalę lydi didelio pasiekimo jausmas. Tačiau vieniems to jausmo laukti verta, kiti žaidžia ieškodami ne iššūkio, bet atsipalaidavimo“, – pastebi „Bitės Profas“.

„Ratchet and Clank: Rift Apart“ – greičio potyris kiekvienam

Tiems, kurie nori „PlayStation 5“ įsijungti atsipalaidavimui, labiau patiks naujausias „Ratchet and Clank“. Greičiausiai šį pavadinimą jau esate girdėję – serija tęsiama jau nuo 2002-ųjų ir iš naujosios dalies „Rift Apart“ neatrodo, kad artimiausiu metu išsikvėps.

„Tiek savo nuotaika, tiek auditorija „Ratchet and Clank“ yra priešingas „Demon‘s Souls“. Jis ryškus, tinkamas visai šeimai ir tiek pat gražus turiniu, kiek ir grafika. Vaikai sutiks draugiškai nusiteikusius veikėjus bei pastebės skirtingas jų emocijas, o suaugusieji ras daug subtilaus humoro. Be to, žaidime nuolat keliaujama tarp skirtingų planetų, o persikėlimas tetrunka kelias akimirkas. Tiesa, nors žaidimas tinkamas ir vaikams, jis nėra tik vaikiškas – patyrę žaidėjai pasirinkę kitą sunkumo lygį ras savęs vertų iššūkių“, – komentuoja A. Archangelskis.

„Ratchet and Clank: Rift Apart“ taip pat galima patarti išbandyti visiems. Net jei žaidimas nepapuls tarp jūsų mėgstamiausių, juo nesižavėti sunku – prie skirtingiausių pasaulių grafikos priderinamas humoras, pozityvios emocijos ir žaidimo variklis, leidžiantis mėgautis tiek pirmąkart žaidžiantiems, tiek tiems, kurie save laiko profesionalais.

„Astro‘s Playroom“ – nostalgiška kelionė po žaidimų klasiką

Ilgamečiams žaidimų mylėtojams nėra geresnės rekomendacijos už „Astro‘s Playroom“. Tai kūrinys, pilnas nuorodų į kitus garsius žaidimus ir net ankstesnes konsoles – pačiame žaidime galima rasti „PlayStation 2” konsolę ir jį apžiūrėti. Didelį įspūdį paliks tiems, kurie mėgsta pasinerti į naują visatą ir joje naršyti kiekvieną kampelį, nes kur atsidursi – rasi ką nors unikalaus.

„Išbandyti „Astro‘s Playroom“ ne tik turėtų, bet ir gali kiekvienas konsolės žaidėjas, nes jis iš anksto įrašytas visuose „PS5“. Tam žaidimas pasirinktas todėl, jog puikiai atskleidžia įrenginio galimybes: jam būdingas itin greitas įjungimas bei užkrovimas, unikalus 3D garso takelis, bet svarbiausia – „DualSense“ valdymo pultelio navigacija. Tuo, kokius subtilius judėjimo niuansus perteikia „DualSense“, sunku patikėti: pulteliu jauti tarp veikėjo kojų girgždantį smėlį, įšokant ištykštantį vandenį, traukiamos gumos įtampą, net pačiūžų trintį į ledą“, – aiškina „Bitės Profas“.

Ne vienas žaidimo veikėjas savo dizainu primins anksčiau populiarius žaidimus. Pavyzdžiu, sutikti galite robotukus lyg iš „God of War 2018” arba griūvančia siena lipantį pagrindinį „Uncharted“ serijos veikėją. Taigi žaisdami pasiruoškite nostalgijos bangai.

Jei praeityje jau esate turėję kitus „PlayStation“ – „Astro‘s Playroom“ yra jums. Žaidimą pereiti trunka apie keturias valandas, tad patirtis ganėtinai trumpa. Bet tai vienas atvejų, kai net žaidimą perpratus jo sukurtą pasaulį tyrinėti ir toliau taip pat įdomu.

„Ghost of Tsushima: Director‘s Cut“ – kaip niekad tikroviškos samurajų dvikovos

Kai žaidimas pradeda gyvenimą dar „PlayStation 4“, bet specialiai naujos konsolės išėjimui sulaukia patobulinimų, akivaizdu – gerbėjų netrūksta. Nesunku suprasti kodėl – „Ghost of Tsushima“ yra tuo pačiu itin tikroviškas, ir sykiu fantastinis kovos žaidimas, kuriame jausite kiekvieną smūgį.

„Šio žaidimo stiprybės yra jo istorija ir kovos sistema. Žaidėjas priverstas į kiekvieną priešininką reaguoti vis kitaip. Galima pasirinkti norimas strategijas: tapti į save dėmesį traukiančiu samurajumi arba sėlinančiu kovotoju, užklumpančiu varžovus iš pasalų. Tarp patobulinimų: 3D garso pakelis, didesnė 4K raiška su 60 kadrų per sekundę (FPS) palaikymu ir, bene svarbiausia, pritaikymas „DualSense“ pulteliui, su kuriuo net tarp susidaužimų kitokiais kardais jaučiamas didelis skirtumas“, – itin teigiamai atsiliepia A. Archangelskis.

Ankstesnį „Ghost of Tsushima“ žaidimą bandžiusieji prisimins veikėją Jin Sakai. „Director‘s Cut“ jis išgyvena dar vieną nuotykį naujoje saloje, kurioje tyko ir visiškai nauji priešai. „PS5“ privalumas toks, jog šįkart ne tik reikia galvoti kiekvienam skirtingas kovos strategijas, bet kad šios strategijos net jausis visai kitaip.

Koviniai žaidimai visuomet turėjo ir greičiausiai turės daug gerbėjų. Jei esate vienas jų ir norite patirti įdomią kelionę po Japonijos istoriją pakeliui ne kartą susiremdamas su priešais – turite išbandyti „Ghost of Tushima: Director‘s Cut“.

„Spider-Man: Miles Morales“ – „Žmogus-voras“ kokio dar nesate matę

„Žmogaus-voro“ potencialas žaidimuose tiesiog milžiniškas – jis ne tik turi aibę puikiai žinomų priešų, bet ir vienintelis po erdvę aplinkui juda tokiu unikaliu būdu. Naujausias žaidimas apie „Marvel“ superherojų kartu pasirodė ir „PlayStation 4“, ir „PlayStation 5“ konsolėms. Tad ir išbandyti jį verta tiek vienos, tiek kitos savininkams.

„Daugelis žaidimų rinką sekančių žmonių puikiai prisimins 2018 m. hitą „Marvel‘s Spider-Man“. Šįkart veiksmas ir vėl Niujorke, tačiau pats veikėjas jau kitas, todėl ir jo galios ne visai tokios pat. Išlieka šokinėjimas tarp dangoraižių bei prisideda bioelektros ir maskavimo triukai, dėl kurių kovose su varžovais galima rinktis labai skirtingas strategijas. Reikia pastebėti, kad šios „Žmogaus-voro“ versijos nuotykis yra trumpesnis negu dauguma žaidimų, bet ko trūksta kiekybei, tą su kaupu atperka kokybė“, – neabejoja „Bitės Profas“.

Unikalios „PlayStation 5“ savybės žaidime išnaudojamos realistiškai atmosferai. „Ray Tracking“ technologija sukuria kur kas labiau įtikinamus atspindžius negu esame pratę matyti net geriausiuose žaidimuose. O kadangi šokinėjant Niujorke su atvaizdais susiduriama nuolat, ši naujovė tampa ne tik pagražinimu, bet ir iš esmės praplečia matymą. Be to, pagrindiniai veikėjai atvaizduojami taip tiksliai, kad matyti netgi jų raumenų įsitempimai. Norint visas šias detales pastebėti rekomenduojama išbandyti „Photo Mode“ režimą.

Jei ieškote jūsų poreikiams pritaikyto įrenginio, kviečiame peržiūrėti kitus „Bitės Profų“ paruoštus geriausiųjų penketukus:

geriausi-televizoriai

geriausi-nesiojami-zaidimu-kompiuteriai

geriausi-telefonai-zaidimams


Dėl pagalbos išsirenkant patogiausius įrenginius arba išnaudojant jau turimų įrenginių potencialą visuomet galite kreiptis į didžiųjų miestų „Bitės“ salonuose įsikūrusius „Bitės Profus“. Išmaniųjų technologijų ekspertai konsultuoja nemokamai nepriklausomai nuo to, kokio tinklo paslaugomis naudojatės. Daugiau naudingų patarimų ir įdomių naujienų ieškokite „Bitės Profų“ puslapyje https://www.bite.lt/profai.