Meniu

Internetinė parduotuvė

1. Ar reikės mokėti už siuntos pristatymą?

Ne. Prekes pristatysime nemokamai, nepriklausomai nuo to, kokį siuntos pristatymo būdą pasirinksite.
 

2. Per kiek laiko nuo užsakymo pristatote siuntą?

Jeigu prekes užsakėte ir apmokėjimą už prekes gavome darbo dieną iki 15:00 valandos, siuntą pristatysime kitą darbo dieną, jeigu po 15:00 valandos – per 2 darbo dienas, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Jeigu prekes užsakote savaitgalį (šeštadienį ir sekmadienį) ar švenčių dieną, siuntą pristatysime per 2 darbo dienas.
 

3. Kada gausiu sąskaitą faktūrą ir įrangos garantinį taloną?

Dokumentai bus pristatyti kartu su siunta.
 

4. Kaip atrodo BITĖS siunčiama sąskaita ir garantinis talonas?

Išrašytos sąskaitos pavyzdį rasite čia. Garantinio talono pavizdį rasite čia.
 

5. Kur galiu atsiimti prekes, kurias įsigijau bite.lt?

Prekes galime pristatyti Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje arba siuntą galite atsiimti artimiausiame BITĖS salone.
 

6. Ar gali siuntą atsiimti kitas asmuo, ne tas, kuris buvo nurodytas pirkimo metu?

Ne, siuntą gali atsiimti tik tas asmuo, kurio duomenys buvo nurodyti perkant įrenginį. Atvykus kurjeriui, reikės pateikti asmens dokumentą, todėl atsiimti prekę gali tik pats pirkėjas. Jeigu prekę įsigijo juridinis asmuo ir ją atsiims ne įmonės vadovas, tuomet turi būti pateiktas įmonės vadovo pasirašytas įgaliojimas.
 

7. Kaip pirkti internetinėje parduotuvėje

Pasirinkite norimą prekę, išsirinkite vidinę atmintį, spalvą ir spauskite mygtuką „Į krepšelį“.
 

INTERNETU | BITĖ


Patikrinkite, ar prekių krepšelis yra teisingas. Įsitikinę, kad krepšelio informacija teisinga, spauskite mygtuką „Pirkti“.
 

Prekių krepšeis | BITĖ


Kitame lange užpildykite visus duomenis (žvaigždutėmis pažymėtus laukelius BŪTINA užpildyti). Susipažinkite su pirkimo BITĖS internetinėje parduotuvėje taisyklėmis (pažymėkite varnele, kad susipažinote ir sutinkate), toliau pasirinkite pristatymo būdą ir spauskite mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.
 

Pristatymo informacija | BITĖ


Toliau pasirinkite mokėjimo būdą ir spauskite mygtuką „Apmokėti“
 

Pristatymo informacija | BITĖ


Sėkmingai atlikus mokėjimą pasirodys paskutinis langas, kuriame matysite visą užsakymo informaciją.

Jūsų užsakymas | BITĖ


8. Kokios yra pirkimo BITĖS internetinėje parduotuvėje taisyklės?

Taisykles galite rasti čia.
 

9. Kaip žinoti, kad prekės yra užsakytos ir užsakymas yra vykdomas?

Atlikus mokėjimą Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu išsiųsime laišką, kuriame informuosime, kad užsakymas priimtas. Perdavę siuntą kurjeriui, apie tai informuosime papildomu elektroniniu laišku. Siuntos pristatymo dieną Jūsų nurodytu kontaktiniu numeriu su Jumis susisieks kurjeris, kuris nurodys preliminarų siuntos pristatymo laiką.
 

10. Ar galiu pakeisti savo pateiktą užsakymą?

Jeigu supratote, kad užsakymas buvo pateiktas neteisingai, pasirinkote ne tą spalvą, nurodėte netikslų adresą arba kontaktinį numerį, kreipkitės el. paštu eshop@bite.lt ir Jūsų užsakymą pakoreguosime.
 

11. Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Taip, jeigu dėl tam tikrų priežasčių norite atšaukti užsakymą, kreipkitės į mus el. paštu eshop@bite.lt ir Jūsų užsakymas bus atšauktas. 
 

12. Ar galiu apžiūrėti prekes?

Taip, beveik visas prekes galite apžiūrėti BITĖS salonuose visoje Lietuvoje.
 

13. Kaip galima atsiskaityti?

Už įsigytas prekes galima atsiskaityti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: AB bankas „Swedbank“, AB „SEB bankas“, AB „DnB bankas“, „Nordea Bank Lietuva“,„Danske Bank A/S“ Lietuvos filialas, UAB „Medicinos bankas“, AB „Šiaulių bankas“.
 

14. Ar nurodytos įrenginių kainos yra su PVM?

Taip.
 

15. Ar galiu grąžinti prekes, kurias įsigijau internetinėje parduotuvėje?

Taip. Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo siuntos pristatymo dienos.
 

16. Jeigu prekę išpakavau ir išbandžiau, bet nepatiko ir noriu grąžinti, ar galiu?

Jūs turite teisę atsisakyti prekės, kurią įsigijote BITĖS internetinėje parduotuvėje per 14 dienų. Prekė turi būti nepažeista, sukomplektuota ir originalioje pakuotėje.
 

17. Gavau ne tą prekę, kurią buvau užsisakęs, ką daryti?

Pastebėję, kad gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte, kreipkitės į artimiausią BITĖS saloną arba susisiekite su mumis el. paštu eshop@bite.lt.
 

18. Gavau prekę su pažeista pakuote, ką daryti?

Pastebėję, kad gautos prekės pakuotė yra pažeista, grąžinkite ją kurjeriui, kuris pristatys prekę atgal į sandėlį. Pinigai už prekę (-es) bus pervesti į Jūsų sąskaitą kiek įmanoma greičiau.
 

19. Pirktas įrenginys atsiųstas sudaužytas, ką daryti?

Jeigu pristatyta įranga pažeista transportavimo metu, matomi pakuotės pažeidimai, prašome apie tai pranešti klientų aptarnavimo tel. 1501 (kitų operatorių klientams – tel. +370 699 23 230) arba skubiai kreiptis į artimiausią saloną. Taip pat, gavus pažeistą pakuotę, pažeidimus rekomenduojame nedelsiant nufotografuoti. Įranga bus pakeista į naują arba grąžinsime už prekę (-es) sumokėtus pinigus į Jūsų sąskaitą kiek įmanoma greičiau.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Pirkimo UAB “Bitė Lietuva” internetinėje parduotuvėje taisyklės (Taisyklės)

 

Sąvokos:

1. Pardavėjas/Paslaugų teikėjas (toliau - BITĖ/Mes) - UAB „Bitė Lietuva“, Žemaitės g. 15, LT-03504 Vilnius, įmonės kodas 110688998, PVM kodas LT 106889917 (toliau – BITĖ), tel.: 8 ~ 656 00 656, faksas: 8 ~ 699 00 111, elektroninis paštas: administracija@bite.lt.

2. Pirkėjas (toliau – Jūs) - fizinis asmuo nuo aštuoniolikos metų; juridinis asmuo.

3. Tikslinės paskolos davėjas (toliau – MOKILIZINGAS) – UAB „Mokilizingas“, Lvovo g. 25, 09320 Vilnius, įmonės kodas 124926897, PVM kodas LT 249268917, tel.: 8 ~ 700 55 888, elektroninis paštas: info@mokilizingas.lt.

4. Prekė – www.bite.lt puslapyje siūloma įsigyti internetu telekomunikacijų įranga, išmanieji priedai ir aksesuarai.

5. Paslaugos – www.bite.lt puslapyje siūlomos užsisakyti internetu BITĖS teikiamos elektroninių ryšių paslaugos. Bendrųjų paslaugų teikimo sąlygų bei konkrečių mokėjimo planų aprašymų ieškokite www.bite.lt.

6. Prekių/Paslaugų aprašymas (daikto/paslaugos pagrindinės savybės) – Prekių/Paslaugų, kurios parduodamos vadovaujantis šiomis Taisyklėmis aprašymas, pateiktas BITĖS internetinėje parduotuvėje ir/ar tinklapyje www.bite.lt.

7. Prekių/Paslaugų kaina - BITĖS internetinėje parduotuvėje pirkimo metu skelbiama Prekių/Paslaugų įsigijimo kaina.

8. Prekių įsigijimo sutartis – pirkimo-pardavimo internetu sutartis, kuri laikoma sudaryta nuo apmokėjimo už Prekę (-es) gavimo į BITĖS sąskaitą momento arba nuo tikslinės paskolos sutarties sudarymo MOKILIZINGO sistemoje momento.

9. Paslaugų teikimo sutartis – abonentinė sutartis dėl BITĖS internetinėje parduotuvėje užsakytų Paslaugų.

 

Prekių ir Paslaugų įsigijimo sąlygos

10. Pildydami BITĖS internetinėje parduotuvėje pasirinktos Prekės/Paslaugos/Prekės su Paslaugomis užsakymą privalote nurodyti tikslius savo asmens duomenis lietuviškais rašmenimis. Užsakymui būtini fizinio asmens duomenys: vardas, pavardė, adresas, pašto indeksas, kontaktinis telefono numeris, elektroninio pašto adresas (pasirenkant pristatymą LP EXPRESS savitarnos terminale); juridinio asmens duomenys: įmonės pavadinimas, kodas, adresas, PVM mokėtojo kodas, įgalioto asmens kontaktinis telefono numeris, kontaktinio asmens elektroninio pašto adresas (pasirenkant pristatymą LP EXPRESS savitarnos terminale). Jeigu duomenys nurodyti neteisingai, BITĖ neatsako už tokius atvejus kaip siuntos nepristatymas, vėlavimas ir pan.

11. Prekės ar Prekės su Paslaugomis užsakymas pradedamas vykdyti tik po to, kai Jūs atliekate mokėjimą už Prekę į BITĖS sąskaitą bankiniu pavedimu, per pasirinktą mokėjimo sistemą, sudarote tikslinės paskolos sutartį su MOKILIZINGU dėl Prekės įsigijimo išsimokėtinai, arba pasirenkate atsiskaitymo būdą grynaisiais pinigais kurjeriui Prekių pristatymo metu ar LP EXPRESS savitarnos terminale. Paslaugos pradedamos teikti per bendrosiose Paslaugų teikimo sąlygose nurodytą terminą, kai BITĖ gauna Jūsų pasirašytą Paslaugų teikimo sutartį.

12. Prekės įsigijimui išsimokėtinai Jūs būsite tiesiogiai nukreiptas į MOKILIZINGO savitarną, kurioje turėsite įvesti paprašytus asmens duomenis ir atlikti kitus MOKILIZINGO prašomus veiksmus, reikalingus Jūsų mokumui įvertinti bei tikslinės paskolos sutarčiai sudaryti. Iškilus klausimams dėl paskolos sutarties sudarymo proceso kreipkitės nemokamu MOKILIZINGO klientų aptaravimo telefonu +37070055888.

13. Jums pasirinkus įsigyti Prekę kartu su Paslaugomis kaip vieną neatskiriamą pasiūlymą, po to, kai sudarysite Prekės įsigijimo sutartį, t.y. atliksite mokėjimą į BITĖS sąskaitą arba sudarysite tikslinės paskolos sutartį su MOKILIZINGU, su Jumis susisieks BITĖS darbuotojas Jūsų nurodytais kontaktais dėl Paslaugų teikimo sutarties sudarymo. Jei dėl tam tikrų objektyvių aplinkybių nepavyktų sudaryti Paslaugų teikimo sutarties, nedelsiant grąžinsime Jūsų sumokėtą sumą už Prekę ar nutrauksime tikslinės paskolos sutartį. Tuo atveju, jeigu už įsigytą Prekę sumoka arba sutartį dėl Prekės įsigijimo išsimokėtinai su MOKILIZINGU sudaro kitas asmuo, nei tas, kuris sudaro/pratęsia Paslaugų teikimo sutartį, sutarties nutraukimo anksčiau laiko pasekmės tenka Paslaugų teikimo sutartį pasirašančiam asmeniui.

14. Prekės ir/ar Paslaugų teikimo sutartys pasirašymui pristatomos nemokamai visoje Lietuvoje Jūsų užsakyme nurodytu adresu arba į pasirinktą BITĖS klientų aptarnavimo saloną. Prekės nemokamai gali būti pristatomos ir į Jūsų pasirinktą LP EXPRESS savitarnos terminalą. Atsiimant Prekes/Pasirašant Paslaugų teikimo sutartį BITĖS klientų aptarnavimo salone ar kurjeriui pristačius siuntą Jūsų nurodytu adresu, būtina pateikti asmens tapatybę patvirtinantį asmens dokumentą/atstovavimą patvirtinantį dokumentą (įgaliojimą), jei įmonę atstovauja ne vadovas. Atsiimant Prekes LP EXPRESS savitarnos terminale, Jūs turėsite įvesti du PIN kodus, gautus SMS žinute Jūsų užsakyme nurodytu kontaktiniu numeriu ir/arba elektroninio pašto adresu. Jeigu Prekės/Paslaugos užsakomos ir apmokėjimas už Prekes gaunamas arba tikslinės paskolos sutartis su MOKILIZINGU dėl Prekės įsigijimo išsimokėtinai sudaroma darbo dieną iki 15:00 valandos, siuntą pristatysime kitą darbo dieną, jeigu po 15:00 valandos – per 2 darbo dienas, bet ne ilgiau kaip per 3 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Jeigu Prekės/Paslaugos užsakomos savaitgalį (šeštadienį ir sekmadienį) ar švenčių dieną, siunta bus pristatyta per 2 darbo dienas.

15. Jūsų įsigytas Prekes, kartu su sąskaita, taip pat Paslaugų teikimo sutartį pasirašymui pristatome bendradarbiaudami su siuntų pervežimo tarnyba UAB „DPD Lietuva“, įm.k. 111639299, adresas - Liepkalnio g. 180, Vilniaus m., Vilniaus m. sav., LT-02121 (toliau – DPD) arba UAB „Baltic Post“, įm. k. 302544039, adresas - J. Jasinskio g. 16A, 03163 Vilnius (toliau - LP EXPRESS). Prieš pristatydamas siuntą DPD kurjeris su Jumis susisieks užsakyme nurodytu kontaktiniu telefono numeriu, kad suderintumėte tinkamą laiką siuntos pristatymui. LP EXPRESS kurjeriui patalpinus Prekes į savitarnos terminalą Jums išsiunčiama SMS žinutė ir/arba elektroninis laiškas su dviem PIN kodais, kurie reikalingi atsiimant Prekę/-es.

16. Prekių/Paslaugų teikimo sutarties pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, būtina surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą ir atiduoti jį kurjeriui kartu su Preke/-ėmis. Jums savo parašu patvirtinus, kad siunta gauta, yra laikoma, kad siunta yra perduoda tinkamai ir pretenzijos dėl siuntos būklės nebus priimamos. Pastebėjus siuntos pažeidimus atsiimant ją LP EXPRESS savitarnos terminale, grąžinti siuntą galite artimiausiame BITĖS salone arba susitarsime kitaip Jums paskambinus BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 arba +37069923230, jeigu skambinama iš bet kurio kito mobiliojo ryšio operatoriaus.

 

Prekių grąžinimo/Paslaugų teikimo sutarties nutraukimo sąlygos ir garantija

17. Jūs turite teisę atsisakyti BITĖS internetinėje parduotuvėje įsigytos Prekės per keturiolika dienų nuo Prekės gavimo dienos, t.y. nuo tada, kai atvykus kurjeriui arba atsiimant Prekę BITĖS salone savo parašu patvirtinate, kad Prekė gauta arba nuo tos dienos, kuomet Prekę atsiėmėte iš LP EXPRESS terminalo. Jūs taip pat turite teisę nutraukti Paslaugų teikimo sutartį dėl BITĖS internetinėje parduotuvėje užsakytų Paslaugų per keturiolika dienų nuo Paslaugų teikimo sutarties sudarymo dienos. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad įsigijus Prekę kartu su Paslaugomis kaip vieną neatskiriamą pasiūlymą, atsisakius Prekės, turėsite nutraukti ir Paslaugų teikimo sutartį, o nutraukus Paslaugų teikimo sutartį, turėsite grąžinti ir Prekę.

18. Keturiolikos dienų terminas bus nepažeistas, jeigu prašymą atsisakyti Prekės/Paslaugų pateiksite ne vėliau kaip keturioliktą dieną nuo siuntos gavimo dienos ar Paslaugų teikimo sutarties sudarymo dienos. Norėdami atsisakyti įsigytos Prekės, Jūs turite atvykti į artimiausią BITĖS saloną ir užpildyti Prekių grąžinimo prašymą bei pristatyti įsigytas Prekes. Visas tiesiogines Prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs. Nutraukti Paslaugų teikimo sutartį galite pateikdami Paslaugų teikimo sutarties nutraukimo prašymą artimiausiame BITĖS salone ar paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501. Pokalbio su konsultantu metu užpildytą Paslaugų teikimo sutarties nutraukimo prašymą išsiųsime Jums Jūsų nurodytu elektroniniu paštu.

19. Prekę galėsite grąžinti tik tuo atveju, jeigu:

– Prekė yra nesugadinta ir nenaudota (t.y. mobiliojo ryšio įrenginyje nebuvo įdėta SIM kortelė, nesukurta vartotojo paskyra ir pan.);

– Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (originali ir tvarkinga pakuotė, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės mobiliojo ryšio įrenginio plėvelės ir pan.);

– Prekė yra pilnos komplektacijos, su visais gamintojo pridedamais priedais ir dokumentacija;

– Grąžinant Prekę bus pateiktas pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita) bei asmens tapatybę patvirtinantis asmens dokumentas/atstovavimą patvirtinantis dokumentas (įgaliojimas), jei įmonę atstovauja ne vadovas.

20 Jūs turite imtis racionalių priemonių apsaugoti Prekes, kol jas mums pristatysite.

21. Pinigus už Prekę pervesime į Prekių grąžinimo prašyme Jūsų nurodytą sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prašymo atsisakyti Prekės (-ių) pateikimo dienos, bet ne anksčiau nei Prekė bus grąžinta BITEI.

22. Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms Prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, tačiau gamintojai tam tikrais atvejais gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą (pvz., baterijoms, išmaniesiems priedams, aksesuarams). Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.

 

Kitos sąlygos

23. Prekių skaičius yra ribotas.

24. Draudžiama kopijuoti, platinti ar kitais būdais naudoti BITĖS internetinėje parduotuvėje esančią informaciją, nebent tokie veiksmai yra suderinti su BITE. Taip pat, netoleruosime kenkėjiško elgesio, nukreipto į internetinės parduotuvės sistemos sklandų veikimą.

25. BITĖ pasilieka teisę:

– Keisti BITĖS internetinėje parduotuvėje pateiktą informaciją; nauji BITĖS internetinės parduotuvės taisyklių punktai įsigalioja iškart po jų paskelbimo.

– Asmenis, kurie nesilaiko pateiktų Taisyklių ir vykdo kenkėjišką veiklą, nukreiptą į BITĖS internetinės parduotuvės darbą, patraukti teisinėn atsakomybėn.

26. BITĖ siekia visus ginčus su klientais spręsti taikiai, greitai ir šalims priimtinomis sąlygomis, todėl iškilus ginčui maloniai kviečiame visų pirma kreiptis tiesiai į BITĘ (atvykti į artimiausią BITĖS saloną arba paskambinti BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 arba +37069923230, jeigu skambinama iš bet kurio kito mobiliojo ryšio operatoriaus. Nepavykus ginčo išspręsti taikiai ar kitais neteisminiais ginčų sprendimo būdais, ginčą sprendžia Lietuvos Respublikos teismai įstatymų nustatyta tvarka pagal BITĖS buveinės vietą, jei ko kito nenustato įstatymai.

27. BITĖ turi teisę perduoti Jūsų duomenis trečiosioms šalims Prekių pateikimo, pristatymo ar apmokėjimo už Prekes, pirkimo proceso ar vartotojo sąsajos tobulinimo tikslais, taip pat atskleisti Jūsų duomenis valstybinės valdžios ir valdymo, o taip pat teisėsaugos institucijoms įstatymų nustatyta tvarka.


Atnaujinta 2017 06 26

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

BITĖ siekia visus ginčus su klientais spręsti taikiai, greitai ir šalims priimtinomis sąlygomis, todėl iškilus ginčui maloniai kviečiame visų pirma kreiptis tiesiai į BITĘ (atvykti į artimiausią BITĖS saloną, paskambinti BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 arba +37069923230, jeigu skambinama iš bet kurio kito mobiliojo ryšio operatoriaus, ar parašyti elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt).

Nepavykus ginčo išspręsti taikiai, Jūs galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (Algirdo g. 27A, LT-03219 Vilnius, www.rrt.lt), o dėl parduotos įrangos kokybės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt), arba tiesiogiai į teismą. Vartotojai taip pat gali pateikti skundą per elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą čia

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei reikia mūsų pagalbos

Klientų aptarnavimo tel.

1501