E-parduotuvė

1. Ar reikės mokėti už siuntos pristatymą?

Nereikės. Visas prekes pristatysime nemokamai tiek pasirenkant pristatymą į namus, tiek atsiimant BITĖS salonuose.

2. Per kiek laiko nuo užsakymo pristatote siuntą?

Jeigu įsigijote specialiai pažymėtą prekę darbo dieną iki 13:00 val., ją išsiųsime tą pačią dieną. Jei įsigijote savaitgalį (šeštadienį ir sekmadienį) ar švenčių dieną – išsiųsime artimiausią darbo dieną. Pristatymas įprastai trunka 1-2 d.d. nuo išsiuntimo.

3. Kada gausiu sąskaitą faktūrą ir įrangos garantinį taloną?

Dokumentai bus pristatyti kartu su siunta.
 

4. Kaip atrodo BITĖS siunčiama sąskaita ir garantinis talonas?

Išrašytos sąskaitos pavyzdį rasite čia. Garantinio talono pavizdį rasite čia.
 

5. Kur galiu atsiimti prekes, kurias įsigijau bite.lt?

Prekes galime pristatyti Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje arba siuntą galite atsiimti artimiausiame BITĖS salone.
 

6. Ar gali siuntą atsiimti kitas asmuo, ne tas, kuris buvo nurodytas pirkimo metu?

Ne, siuntą gali atsiimti tik tas asmuo, kurio duomenys buvo nurodyti perkant įrenginį. Atvykus kurjeriui, reikės pateikti asmens dokumentą, todėl atsiimti prekę gali tik pats pirkėjas. Jeigu prekę įsigijo juridinis asmuo ir kurjeris perduos siuntą asmeniui, kurio duomenys buvo nurodyti perkant internetinėje parduotuvėje.
 

7. Kaip pirkti internetinėje parduotuvėje

Pasirinkite norimą prekę, išsirinkite vidinę atmintį, spalvą ir spauskite mygtuką „Į krepšelį“.
 

INTERNETU | BITĖ


Patikrinkite, ar prekių krepšelis yra teisingas. Įsitikinę, kad krepšelio informacija teisinga, spauskite mygtuką „Pirkti“.
 

Prekių krepšeis | BITĖ


Kitame lange užpildykite visus duomenis (žvaigždutėmis pažymėtus laukelius BŪTINA užpildyti). Susipažinkite su pirkimo BITĖS internetinėje parduotuvėje taisyklėmis (pažymėkite varnele, kad susipažinote ir sutinkate), toliau pasirinkite pristatymo būdą ir spauskite mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.
 

Pristatymo informacija | BITĖ


Toliau pasirinkite mokėjimo būdą ir spauskite mygtuką „Apmokėti“
 

Pristatymo informacija | BITĖ


Sėkmingai atlikus mokėjimą pasirodys paskutinis langas, kuriame matysite visą užsakymo informaciją.

Jūsų užsakymas | BITĖ


8. Kokios yra pirkimo BITĖS internetinėje parduotuvėje taisyklės?

Taisykles galite rasti čia.
 

9. Kaip žinoti, kad prekės yra užsakytos ir užsakymas yra vykdomas?

Atlikus mokėjimą Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu išsiųsime laišką, kuriame informuosime, kad užsakymas priimtas. Perdavę siuntą kurjeriui, apie tai informuosime papildomu elektroniniu laišku. Siuntos pristatymo dieną Jūsų nurodytu kontaktiniu numeriu su Jumis susisieks kurjeris, kuris nurodys preliminarų siuntos pristatymo laiką.
 

10. Ar galiu pakeisti savo pateiktą užsakymą?

Jeigu supratote, kad užsakymas buvo pateiktas neteisingai, pasirinkote ne tą spalvą, nurodėte netikslų adresą arba kontaktinį numerį, kreipkitės el. paštu bendraukime@bite.lt ir Jūsų užsakymą pakoreguosime.
 

11. Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Taip, jeigu dėl tam tikrų priežasčių norite atšaukti užsakymą, kreipkitės į mus el. paštu bendraukime@bite.lt ir Jūsų užsakymas bus atšauktas.  
 

12. Ar galiu apžiūrėti prekes?

Taip, beveik visas prekes galite apžiūrėti BITĖS salonuose visoje Lietuvoje.
 

13. Kaip galima atsiskaityti?

Už įsigytas prekes galima atsiskaityti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: AB bankas „Swedbank“, AB „SEB bankas“, AB „DnB bankas“, „Nordea Bank Lietuva“, „Paysera“ bei grynaisiais ar kortele kurjeriui pristačius prekę.
 

14. Ar nurodytos įrenginių kainos yra su PVM?

Taip.
 

15. Ar galiu grąžinti prekes, kurias įsigijau internetinėje parduotuvėje?

Taip. Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo siuntos pristatymo dienos.
 

16. Jeigu prekę išpakavau ir išbandžiau, bet nepatiko ir noriu grąžinti, ar galiu?

Jūs turite teisę atsisakyti prekės, kurią įsigijote BITĖS internetinėje parduotuvėje per 14 dienų. Prekės pakuotė ir pati prekė turi būti nepažeista, sukomplektuota ir originalioje pakuotėje.
 

17. Gavau ne tą prekę, kurią buvau užsisakęs, ką daryti?

Pastebėję, kad gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte, kreipkitės į artimiausią BITĖS saloną arba susisiekite su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt.
 

18. Gavau prekę su pažeista pakuote, ką daryti?

Pastebėję, kad gautos prekės pakuotė yra pažeista, grąžinkite ją kurjeriui, kuris pristatys prekę atgal į sandėlį. Pinigai už prekę (-es) bus pervesti į Jūsų sąskaitą kiek įmanoma greičiau.
 

19. Pirktas įrenginys atsiųstas sudaužytas, ką daryti?

Jeigu pristatyta įranga pažeista transportavimo metu, matomi pakuotės pažeidimai, prašome apie tai pranešti klientų aptarnavimo tel. 1501 (skambinant iš užsienio - tel. +370 699 23 230) arba skubiai kreiptis į artimiausią saloną.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Pirkimo UAB “Bitė Lietuva” interneto svetainėje taisyklės (Taisyklės)

 

Sąvokos:

1. Pardavėjas/Paslaugų teikėjas (toliau - BITĖ/Mes) - UAB „Bitė Lietuva“, Žemaitės g. 15, LT-03504 Vilnius, įmonės kodas 110688998, PVM kodas LT 106889917 (toliau – BITĖ), tel.: +370 656 00 656, faksas: +370 699 00 111.

2. Pirkėjas (toliau – Jūs) - fizinis asmuo nuo aštuoniolikos metų; juridinis asmuo.

3. Prekė – www.bite.lt puslapyje siūloma įsigyti internetu telekomunikacijų įranga, išmanieji priedai, aksesuarai ir kitos prekės.

4. Paslaugos – www.bite.lt puslapyje siūlomos užsisakyti internetu BITĖS teikiamos elektroninių ryšių paslaugos. Bendrųjų paslaugų teikimo sąlygų bei konkrečių mokėjimo planų aprašymų ieškokite www.bite.lt.

5. Prekių/Paslaugų aprašymas (daikto/paslaugos pagrindinės savybės) – Prekių/Paslaugų, kurios parduodamos vadovaujantis šiomis Taisyklėmis aprašymas, pateiktas BITĖS interneto svetainėje www.bite.lt.

6. Prekių/Paslaugų kaina - BITĖS interneto svetainėje pirkimo metu skelbiama Prekių/Paslaugų įsigijimo kaina.

7. Prekių įsigijimo sutartis – pirkimo-pardavimo internetu sutartis, kuri laikoma sudaryta nuo apmokėjimo už Prekę (-es) gavimo į BITĖS sąskaitą momento.

8. Paslaugų teikimo sutartis – sutartis dėl BITĖS interneto svetainėje užsakytų Paslaugų.

9. Prekių įsigijimo kartu su Paslaugomis sutartis – tai sutartis dėl BITĖS teikiamų paslaugų, kurioje Prekės apmokėjimas išdėstomas dalimis per pasirinktą laikotarpį.

 

Prekių ir Paslaugų įsigijimo sąlygos

10. Pildydami BITĖS interneto svetainėje pasirinktos Prekės/Paslaugos/Prekės su Paslaugomis užsakymą privalote nurodyti tikslius savo asmens duomenis lietuviškais rašmenimis. Užsakymui būtini fizinio asmens duomenys: vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, elektroninio pašto adresas; juridinio asmens duomenys: įmonės pavadinimas, kodas, PVM mokėtojo kodas, įgalioto asmens vardas, pavardė, kontaktinis telefono numeris, kontaktinio asmens elektroninio pašto adresas. Pasirinkus prekes gauti per kurjerį, papildomai prašysime nurodyti šiuos duomenis: miestas, gatvė, namo nr., butas ir pašto kodas. Jeigu duomenys nurodyti neteisingai, BITĖ neatsako už tokius atvejus kaip siuntos nepristatymas, vėlavimas ir pan. Prekės yra pristatomos tik Lietuvos teritorijoje.

11. Prekės įsigijimo pilna kaina užsakymas pradedamas vykdyti tik po to, kai Jūs atliekate mokėjimą už Prekę į BITĖS sąskaitą bankiniu pavedimu, per pasirinktą mokėjimo sistemą, arba pasirenkate sumokėti banko kortele kurjeriui Prekių pristatymo metu. BITĖ turi teisę susisiekti su Jumis užsakymo vykdymo tikslu Jūsų nurodytais kontaktais, siekdama informuoti apie Prekės būseną (kaip pvz.: perduota kurjeriui).

12. BITĖS internetinėje svetainėje užsisakant Paslaugas ar Prekes įsigyjant atidėto mokėjimo sąlygomis kartu su Paslaugomis, sutarties sudarymo tikslu su Jumis susisieks BITĖS vadybininkas, kad galėtumėte užbaigti pirkimą. Paslaugos bus pradedamos teikti per Bendrosiose Paslaugų teikimo sąlygose nurodytą terminą. Jei dėl tam tikrų objektyvių aplinkybių nepavyktų sudaryti Paslaugų teikimo sutarties ar Prekių įsigijimo kartu su Paslaugomis sutarties, galėsite atšaukti užsakymą arba pasinaudoti kitais Mūsų pasiūlymais. Vadybininkui nepavykus susisiekti su Jumis dėl pirkimo užbaigimo, informuosime Jus apie tai SMS žinute.

13. Tuo atveju, jei Jūsų pirkinių krepšelyje liko neužbaigtų Prekių ir / ar Paslaugų užsakymų, 24 val. bėgyje nuo užsakymo suformavimo, Jums bus išsiųstas priminimas apie neužbaigtą procesą užsakyme nurodytu elektroniniu paštu.

14. Užsisakant Paslaugas ar įsigyjant Prekes atidėto mokėjimo sąlygomis kartu su Paslaugomis, Prekės ir/ar Paslaugų teikimo sutartys pasirašymui pristatomos nemokamai visoje Lietuvoje Jūsų užsakyme nurodytu adresu. Paslaugų teikimo sutartį pasirašius nuotoliniu būdu, ji gali būti nemokamai pristatoma į DPD paštomatą. Įsigyjant Prekes pilna kaina, galite pasirinkti jų pristatymą per kurjerį, į DPD paštomatą ar į BITĖS saloną. Prekių, įsigyjamų už pilną kainą, pristatymas į BITĖS salonus, per kurjerį ar į DPD paštomatą yra nemokamas. Galimi Prekių pristatymo būdai priklauso nuo Prekių tipo ir yra nurodomi pasirenkant norimą pristatymo būdą užsakymo krepšelyje.

15. Atsiimant Prekes BITĖS klientų aptarnavimo salone ar kurjeriui pristačius siuntą Jūsų nurodytu adresu, būtina pateikti asmens tapatybę patvirtinantį asmens dokumentą/atstovavimą patvirtinantį dokumentą (įgaliojimą), jei įmonę atstovauja ne vadovas. Jeigu Prekės/Paslaugos užsakomos ir apmokėjimas už Prekes (įsigyjant jas pilna kaina) gaunamas darbo dieną iki 13:00 valandos, siuntą išsiųsime tą pačią darbo dieną, pristatymas įprastai trunka iki 2 d.d., jeigu po 13:00 valandos – iki 3 d.d., bet ne ilgiau kaip per 3 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo, įsigyjant Prekę pilna kaina, ar tvirtinant paslaugų sutartį pokalbio su BITĖS vadybininku metu. Jeigu Prekės/Paslaugos užsakomos savaitgalį (šeštadienį ir sekmadienį) ar švenčių dieną, siunta bus išsiųsta artimiausią darbo dieną ir pristatyta per 1-2 darbo dienas. Jei prekės neturime savo sandėlyje, produkto aprašymo puslapyje gali būti nurodytas ilgesnis pristatymo terminas, dažniausiai tokių prekių pristatymas užtrunka iki 5 d.d.

16. Jūsų įsigytas Prekes, kartu su sąskaita, taip pat Paslaugų teikimo sutartį pasirašymui pristatome bendradarbiaudam i su siuntų pervežimo tarnyba UAB „DPD Lietuva“, įm.k. 111639299, adresas - Liepkalnio g. 180, Vilniaus m., Vilniaus m. sav., LT-02121 (toliau – DPD. Prieš pristatydamas siuntą DPD kurjeris su Jumis susisieks užsakyme nurodytu kontaktiniu telefono numeriu, kad suderintumėte tinkamą laiką siuntos pristatymui.

17. Prekių/Paslaugų teikimo sutarties pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, būtina surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą ir atiduoti jį kurjeriui kartu su Preke/-ėmis. Jums savo parašu patvirtinus, kad siunta gauta, yra laikoma, kad siunta yra perduoda tinkamai ir pretenzijos dėl siuntos būklės nebus priimamos.

18. Apie visą užsakymo eigą (užsakymo patvirtinimas, perdavimas kurjeriui, Prekės išsiuntimas ir pan.) informuosime Jus užsakyme nurodytu el. paštu ir / arba SMS žinute užsakyme nurodytu telefono numeriu.

 

Prekių grąžinimo/Paslaugų teikimo sutarties nutraukimo sąlygos ir garantija

19. Jei esate vartotojas, t.y. fizinis asmuo, įsigyjantis Prekes ar užsisakantis Paslaugas, su Jūsų verslu ar profesija nesusijusiais tikslais, Jūs turite teisę atsisakyti BITĖS interneto svetainėje įsigytos Prekės per keturiolika dienų nuo Prekės gavimo dienos, t.y. nuo tada, kai atvykus kurjeriui arba atsiimant Prekę BITĖS salone savo parašu patvirtinate, kad Prekė gauta. Jūs taip pat turite teisę nutraukti Paslaugų teikimo sutartį dėl BITĖS interneto svetainėje užsakytų Paslaugų per keturiolika dienų nuo Paslaugų teikimo sutarties sudarymo dienos. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad įsigijus Prekę kartu su Paslaugomis kaip vieną neatskiriamą pasiūlymą, atsisakius Prekės, turėsite nutraukti ir Paslaugų teikimo sutartį, o nutraukus Paslaugų teikimo sutartį, turėsite grąžinti ir Prekę.

20. Keturiolikos dienų terminas bus nepažeistas, jeigu prašymą atsisakyti Prekės/Paslaugų pateiksite ne vėliau kaip keturioliktą dieną nuo siuntos gavimo dienos ar Paslaugų teikimo sutarties sudarymo dienos. Norėdami atsisakyti įsigytos Prekės, Jūs turite atvykti į artimiausią BITĖS saloną ir užpildyti Prekių grąžinimo prašymą bei pristatyti įsigytas Prekes. Visas tiesiogines Prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs. Nutraukti Paslaugų teikimo sutartį galite pateikdami Paslaugų teikimo sutarties nutraukimo prašymą artimiausiame BITĖS salone ar paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501. Pokalbio su konsultantu metu užpildytą Paslaugų teikimo sutarties nutraukimo prašymą išsiųsime Jums Jūsų nurodytu elektroniniu paštu.

21. Prekę galėsite grąžinti tik tuo atveju, jeigu:

a. Prekė yra nesugadinta ir nenaudota (t.y. mobiliojo ryšio įrenginyje nebuvo įdėta SIM kortelė, nesukurta vartotojo paskyra ir pan.);

b. Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (originali ir tvarkinga pakuotė, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės mobiliojo ryšio įrenginio plėvelės ir pan.);

c. Prekė yra pilnos komplektacijos, su visais gamintojo pridedamais priedais ir dokumentacija;

d. Grąžinant Prekę bus pateiktas pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita) bei asmens tapatybę patvirtinantis asmens dokumentas.

22. Jūs turite imtis racionalių priemonių apsaugoti Prekes, kol jas mums pristatysite.

23. Pinigus už Prekę pervesime į Prekių grąžinimo prašyme Jūsų nurodytą sąskaitą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prašymo atsisakyti Prekės (-ių) pateikimo dienos, bet ne anksčiau nei Prekė bus grąžinta BITEI.

24. Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms Prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, tačiau gamintojai tam tikrais atvejais gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą (pvz., baterijoms, išmaniesiems priedams, aksesuarams). Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.

 

Kitos sąlygos

25. Prekių skaičius yra ribotas.

26. Draudžiama kopijuoti, platinti ar kitais būdais naudoti BITĖS interneto svetainėje esančią informaciją, nebent tokie veiksmai yra suderinti su BITE. Taip pat, netoleruosime kenkėjiško elgesio, nukreipto į pirkimo BITĖS interneto svetainėje sistemos sklandų veikimą.

27. BITĖ pasilieka teisę:

a. Keisti BITĖS interneto svetainėje pateiktą informaciją; nauji Taisyklių punktai įsigalioja iškart po jų paskelbimo.

b. Asmenis, kurie nesilaiko pateiktų Taisyklių ir vykdo kenkėjišką veiklą, nukreiptą į pirkimo BITĖS interneto svetainėje veikimą, patraukti teisinėn atsakomybėn.

28. BITĖ siekia visus ginčus su klientais spręsti taikiai, greitai ir šalims priimtinomis sąlygomis, todėl iškilus ginčui maloniai kviečiame visų pirma kreiptis tiesiai į BITĘ (atvykti į artim iausią BITĖS saloną arba paskambinti BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 arba +37069923230, jeigu skambinama iš bet kurio kito mobiliojo ryšio operatoriaus, ar parašyti elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt). Nepavykus ginčo išspręsti taikiai, Jūs galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (Mortos g. 14, LT-03219 Vilnius, www.rrt.lt), o dėl parduotos įrangos kokybės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt), arba tiesiogiai į teismą. Vartotojai taip pat gali pateikti skundą per elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą čia.

29. BITĖ turi teisę perduoti Jūsų duomenis trečiosioms šalims Prekių pateikimo, pristatymo ar apmokėjimo už Prekes, pirkimo proceso ar vartotojo sąsajos tobulinim o tikslais, taip pat atskleisti Jūsų duomenis valstybinės valdžios ir valdymo, o taip pat teisėsaugos institucijoms įstatymų nustatyta tvarka. Daugiau apie asmens duomenų tvarkym ą rasite BITĖS Privatumo ir slapukų politikoje.


Atnaujinta 2021 03 16

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

BITĖ siekia visus ginčus su klientais spręsti taikiai, greitai ir šalims priimtinomis sąlygomis, todėl iškilus ginčui maloniai kviečiame visų pirma kreiptis tiesiai į BITĘ (atvykti į artimiausią BITĖS saloną, paskambinti BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 arba galite užpildyti formą čia).

Nepavykus ginčo išspręsti taikiai, Jūs galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą (Algirdo g. 27A, LT-03219 Vilnius, www.rrt.lt), o dėl parduotos įrangos kokybės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Mortos g. 14, LT-03219 Vilnius, www.vvtat.lt), arba tiesiogiai į teismą. Vartotojai taip pat gali pateikti skundą per elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą čia

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kaip galima atsiskaityti?

Už įsigytas prekes galima atsiskaityti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis:

  • AB bankas „Swedbank“
  • AB „SEB bankas“
  • AB „Luminor bankas“
  • „Nordea Bank Lietuva“
  • „Šiaulių bankas“
  • „Danske Bank“
  • „Citadele“
  • „Medicinos bankas“
  • „Paysera“
  • Grynaisiais ar kortele kurjeriui pristačius prekę

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei nuotoliniu būdu iš BITĖS įsigyta prekė ar paslaugos su sutartimi jums netiko, prašome prekę grąžint į vieną iš šių salonų Salonai arba prekės grąžinimą užsakyti BITĖS Klientų aptarnavimo centre tel. nr. 1501, +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio).

Primename, jog prekę grąžinti galite šiais atvejais:

  • - Prekė yra nesugadinta ir nenaudota (t. y. mobiliojo ryšio įrenginyje nebuvo įdėta SIM kortelė, nesukurta vartotojo paskyra ir pan.). 

  • - Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (originali ir tvarkinga pakuotė, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės mobiliojo ryšio įrenginio plėvelės ir pan.). 

  • - Prekė yra pilnos komplektacijos, su visais gamintojo pridedamais priedais ir dokumentacija. 

  • - Grąžinant prekę bus pateiktas pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita). 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Ar reikės mokėti už siuntos pristatymą?

Nereikės. Visas prekes pristatysime nemokamai tiek pasirenkant pristatymą į namus, tiek atsiimant BITĖS salonuose.

Per kiek laiko nuo užsakymo pristatote siuntą?

Jeigu įsigijote specialiai pažymėtą prekę darbo dieną iki 13:00 val., ją išsiųsime tą pačią dieną. Jei įsigijote savaitgalį (šeštadienį ir sekmadienį) ar švenčių dieną – išsiųsime artimiausią darbo dieną. Pristatymas įprastai trunka 1-2 d.d. nuo išsiuntimo.

Kur galiu atsiimti prekes, kurias įsigijau bite.lt?

Prekes galime pristatyti Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje arba siuntą galite atsiimti artimiausiame BITĖS salone. Taip pat yra galimybė atsiimti prekes DPD paštomatuose (perkant prekes už pilną kainą arba pasirašant paslaugų teikimo sutartį nuotoliniu būdu).

Ar gali siuntą atsiimti kitas asmuo, ne tas, kuris buvo nurodytas pirkimo metu?

Ne, siuntą gali atsiimti tik tas asmuo, kurio duomenys buvo nurodyti perkant įrenginį. Atvykus kurjeriui, reikės pateikti asmens dokumentą, todėl atsiimti prekę gali tik pats pirkėjas. Jeigu prekę įsigijo juridinis asmuo, kurjeris perduos siuntą asmeniui, kurio duomenys buvo nurodyti perkant internetinėje parduotuvėje.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Vilnius
Žemaitės g. 15, CENTRINĖ BŪSTINĖ
Ozo g. 25, PC AKROPOLIS
Saltoniškių g. 9, PC PANORAMA
Žirmūnų g. 64, PC RIMI
Viršuliškių g. 40, PC MADA
Kaunas
Karaliaus Mindaugo pr. 49, PC AKROPOLIS
Islandijos pl. 32, PC MEGA
Klaipėda
Taikos pr. 61, PC AKROPOLIS
Taikos pr. 139, PC MOLAS
Šiauliai
Tilžės g. 109, PC SAULĖS MIESTAS
Aido g. 8, PC AKROPOLIS
Panevėžys
Savitiškio g. 61, PC RYO
Marijampolė
V. Kudirkos g. 3, PC MAXIMA
Tauragė
Dariaus ir Girėno g. 24-3
Alytus
Vilniaus g. 5
Raseiniai
Vilniaus g. 93, PC MAXIMA

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Daugelį prekių galima apžiūrėti BITĖS salonuose, tačiau internetinė parduotuvė siūlo kur kas platesnį asortimentą nei salonai. Pasitikrinti prekės likutį konkrečiame salone galite jus dominančios prekės puslapyje.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Prekių aprašymo bei produktų kategorijos puslapiuose galite matyti kainą su PVM ir be PVM. Perjungti kainos rodymą galite slankiklyje. Pavyzdys pridėtas paveikslėlyje apačioje.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.