Paslaugos

Kiek reikės mokėti:  

– Jei man būnant užsienyje skambina iš Lietuvos?

Jums būnant užsienyje, už įeinantį skambutį visada reikės mokėti. Su naujaisiais BITĖS planais įeinantys skambučiai ES/EEE šalyse nieko nekainuoja. Daugiau >>


– Jei skambinant į užsienį  niekas neatsiliepia?

Jei Jūs skambinate į užsienį ir niekas neatsiliepia, už skambutį mokėti nereikia.


– Jei būdamas Lietuvoje sulaukiu skambučio iš užsienio?

Jei Jums skambina iš užsienio, o Jūs esate Lietuvoje, už įeinantį skambutį Jums mokėti nereikia. Lietuvoje įeinantys skambučiai visada yra nemokami.


– Jei skambinant į užsienį atsiliepia autoatsakiklis?

Kai skambinate į užsienį ir atsiliepia autoatsakiklis, Jums reikės mokėti kaip už skambutį į užsienį, priklausomai nuo iškalbėtų minučių skaičiaus. Pavyzdžiui, jei Jūs skambinate savo vadovui į Suomiją ir išklausote jo paliktą žinutę, Jums reikės mokėti kaip už pokalbį su Suomijos tinklo abonentu.


– Jei būnant užsienyje man skambina iš tos pačios užsienio šalies?

Būdami užsienyje už įeinantį skambutį Jūs visada mokate. Pavyzdžiui, jei Jūs esate Danijoje ir atsiliepiate į skambutį, Jums reikės mokėti. Nesvarbu, ar Jums skambina iš Lietuvos, ar iš tos šalies, kurioje esate, įeinantis skambutis Jums visuomet kainuos vienodai.


– Jei skambinu iš užsienio ir niekas neatsiliepia?

Jei Jūs naudojatės BITĖS paslaugomis užsienyje ir abonentas, kuriam skambinate, neatsiliepia, mokėti už tokį skambutį nereikia. Tačiau, jei atsilieptų autoatsakiklis, skambutis būtų apmokestintas.


– Jei gaunu SMS būdamas užsienyje?

Už užsienyje gaunamas žinutes kaip ir Lietuvoje mokėti nereikia. Pavyzdžiui, jei esate Ispanijoje ir artimieji Jums siunčia SMS žinutes, Jūs už tai nemokėsite.


– Ar reikia roamingo paslaugą aktyvuoti?

Paslauga yra aktyvinama automatiškai visiems klientams ir jos papildomai užsisakyti nereikia. Tačiau jei šios paslaugos buvo atsisakyta, ją reikia užsisakyti iš naujo. Pasitikrinti ar paslauga aktyvinta galima savitarnoje mano.bite.lt.


– Kokios yra skambučių užsienyje ir tarptautinių skambučių kainos?

Visą informaciją apie skambučių kainas užsienyje rasite čia, o apie tarptautinių skambučių kainas čia.


– Jei būnant užsienyje neveikia paslaugos: skambučiai, SMS ir internetas?

Gali būti, jog automatiškai parinkto operatoriaus padengimas toje vietovėje yra mažas. Rekomenduojame mobiliajame įrenginyje rankiniu būdu prisijungti prie kito tinklo operatoriaus. Rekomenduojamą tinklo operatorių galite rasti pasinaudoję „Ryšys užsienyje“ puslapyje, „Ne ES/EEE šalyse“ skiltyje esančia paieška.


– Ar gali telefonas automatiškai prisijungti prie užsienio operatoriaus, net ir būnant Lietuvoje?

Taip, pasienio zonoje ar būnant netoli pasienio zonos rekomenduojame būti budriems: Jūsų telefonas gali automatiškai prisijungti prie kitos šalies tinklo, net ir fiziškai Jums esant Lietuvoje, jei užsienio ryšio operatoriaus signalas stipresnis. Tokiu atveju, paslaugos gali būti apmokestintos užsienio ryšio operatorių tarifais. Būnant pasienio ruože, rekomenduojame telefone nustatyti rankinį tinklo pasirinkimą.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

– Draudimo apsauga taikoma mobiliojo įrenginio ekrano netyčinei žalai.

– Paslaugą reikia užsisakyti papildomai per BITĖS savitarnos mobiliąją programėlę „Mano Bitė“;

– Paslauga suteikiama Jūsų naudojamam įrenginiui, jei naudojatės BITĖS balso paslaugomis;

– Išmaniojo ekrano draudimo įvykį galite užpildyti paspaudę čia. Jeigu kilo neaiškumų ar turite klausimų, skambinkite BITĖS klientų aptarnavimo numeriu +370 699 23 230 arba 1501 (0,15 Eur/min.).

Draudimo apsaugą suteikia „Compensa Vienna Insurance Group ADB“ BITĖS vardu veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ yra įvykių ir žalų administratorius.”

INFORMACINIS DRAUDIMO DOKUMENTAS

TELEFONO EKRANO DRAUDIMO TAISYKLĖS

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Daugiau informacijos apie interneto paslaugų kokybės parametrų ataskaitą rasite čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

– Draudimo apsauga taikoma mokėjimo plano ir įrangos mokesčiams;

– Sąlygas ir išimtis rasite dokumente "INFORMACINIS DRAUDIMO DOKUMENTAS";

– Paslauga suteikiama, jei naudojatės BITĖS balso paslaugomis;

– Paslaugą galite užsisakyti paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo numeriu 1501 (0,15 Eur/min.) arba atvykę į saloną;

– Draudiminį įvykį galite užpildyti paspaudę čia. Jeigu kilo neaiškumų ar turite klausimų, skambinkite BITĖS klientų aptarnavimo numeriu 1501 (0,15 Eur/min.);

Draudimo apsaugą teikia draudimo bendrovė „Quantum Leben AG”. Žalų administratorius - UAB „One Underwriting“.

INFORMACINIS DRAUDIMO DOKUMENTAS

BITĖS SĄSKAITOS DRAUDIMO TAISYKLĖS

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gavau SMS žinutę apie išlaidų kontrolę. Ką tai reiškia?

„Išlaidų kontrolė“ – BITĖS paslauga, kuri įspėja apie einamojo mėnesio sąskaitos sumą. Ši paslauga yra kelių tipų, tad iš jų galite pasirinkti tinkamiausią.

Ribojanti „išlaidų kontrolė“ jus informuos, kai pasieksite nustatytą sąskaitos sumą. Tada visos papildomos paslaugos, kurios ją galėtų padidinti, bus ribojamos, bet jūs galėsite naudotis plano naudomis.

Informuojanti „išlaidų kontrolė“ jums praneš, kai pasieksite nustatytą sąskaitos sumą. Tada galėsite spręsti, ar norite toliau naudoti paslaugas, kurios didina sąskaitą. Be to, galėsite toliau naudotis plano naudomis.

Pradėti naudotis ar keisti „Išlaidų kontrolės“ paslaugą galite savitarnos svetainėje https://mano.bite.lt

Daugiau apie išlaidų kontrolę galite sužinoti tinklalapyje https://www.bite.lt/paslaugos/islaidu-kontrole.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Detalesnę informaciją apie numerio perkėlimą galite sužinoti paspaudę čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Draudimo apsauga taikoma mobiliojo įrenginio:

– Atsitiktinė žala (netyčinis įrenginio sugadinimas, sulaužymas);

– Skysčio ar vandens padaryta žala;

– Apiplėšimas;

– Plėšimo iš automobilio;

– Neteisėtų skambučių žala iki 500 Eur;


Daugiau apie įrenginių draudimo taisykles ir sąlygas prašome susipažinti čia.

Draudimo apsaugą suteikia „AmTrust International Underwriters DAC“. BITĖS vardu veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ yra įvykių ir žalų administratorius.

Telefonų draudimo taisykles rasite čia


Ginčų sprendimas

Jei turite klausimų dėl pretenzijų nagrinėjimo ar priimto sprendimo pirmiausia, prašome
susisiekti su:

UADBB „Aon Baltic“
Goštauto g. 40B, Vilnius, Lietuva
El. pašto adresas: claims@aon.lt
Tel. +370 5 252 6000

Su detalesne skundo pateikimo procedūra ir atitinkama kontaktine informacija prašome susipažinti telefonų draudimo taisyklėse.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Draudimo apsauga taikoma mobiliojo įrenginio ekrano netyčinei žalai.

– Paslaugą reikia užsisakyti papildomai;

– Paslauga suteikiama tik perkant naują telefoną iš BITĖS ir tik pirkimo dieną;

– Išmaniojo ekrano draudimo įvykį galite užpildyti paspaudę čia. Jeigu kilo neaiškumų ar turite klausimų, skambinkite draudiko klientų aptarnavimo numeriu 1501.

– Telefonų ekrano  draudimo liudijimo pavyzdys.

Daugiau apie telefono ekrano draudimo taisykles ir sąlygas rasite čia.

Draudimo apsaugą suteikia „AmTrust International Underwriters DAC“. BITĖS vardu veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ yra įvykių ir žalų administratorius.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Grąžinimo taisyklės

1. Įranga prašysime grąžinti į jums artimiausią Bitės klientų aptarnavimo saloną tą pačią dieną, kai nutraukiate elektroninių ryšių paslaugų teikimo sutartį ir / ar susitarimą dėl nuomos.  

2. Įranga turi būti grąžinta kokybiška, atsižvelgiant į normalų nusidėvėjimą, su visais priklausančiais priedais, kurie jums buvo perduoti kartu su išsinuomoti įrenginiu. 

3. Bitė pasilieka teisę įvertinti įrangos būklę per 10 darbo dienų. Jei paaiškėtų, kad įrangą yra sugadinta, Bitė turi teisę prašyti iš jūsų sumokėti įrenginio vertę. 

4. Jei susitarimas dėl nuomos nutrūksta dėl numerio perkėlimo ar dėl skolos, paskutinėje sąskaitoje, automatiškai bus įtraukta išsinuomoto įrenginio vertė, kurią turėsite sumokėti, jei negražinsite įrangos ar grąžinsite ją ne pilnos komplektacijos, ar nekokybišką, atsižvelgiant į normalų nusidėvėjimą. Grąžinus įrangą iki BITĖS nurodytos datos, nutraukiant sutartį dėl skolos, ar sutarties nutraukimo dieną, numerio perkėlimo atveju, įrangos vertę išskaičiuosime, išrašydami Jums kreditinę sąskaitą. 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

 

SMS žinutės

Trumposios žinutės (SMS) - tai galimybė siųsti ir gauti trumpas tekstines ( iki 160 simbolių) žinutes mobiliuoju ryšiu. Paslauga gali naudotis visi BITĖS mobiliojo ryšio klientai.
 

Ką turėčiau žinoti?
 

– Jei žinutėje naudojamos lietuvių/latvių/rusų ar kt. kalbos raidės, kurių nėra lotyniškoje abėcėlėje, tuomet telefonas naudoja kitokį simbolių kodavimą. Dėl to 1 SMS žinutės talpa sumažėja nuo 160 iki 70 simbolių.

– Jei siunčiamos žinutės ilgis viršija SMS žinutės talpą (70 - 160 simbolių), ją telefonas automatiškai suskaido į 2 ar daugiau SMS žinučių ir išsiunčia vieną, paskui kitą ir t.t. Gavėjo aparate žinutės vėl sujungiamos i vieną. Siuntėjas moka už kiekvieną tokiu būdu siųstą SMS žinutę.

– „Bitės“ SMS centro numeris +37069950115.


 

Kodėl man nepavyksta išsiųsti SMS žinutės?
 

SMS žinutės iš mobiliojo telefono gali nepavykti išsiųsti dėl keleto priežasčių:

– Telefone nenustatytas pranešimų centro numeris;

– Blokavote SMS žinučių siuntimą iš savo telefono numerio;

– Savo mobiliajame telefone nustatėte, kad SMS žinutės būtų siunčiamos per GPRS;


Ką turėtumėte daryti?
 

– Nustatykite pranešimų centro numerį: +37069950115

– Panaikinkite SMS žinučių blokavimą: surinkite telefono ekrane tokią simbolių seką #35*blokavimo kodas# ir paspauskite OK arba skambučio mygtuką;

– Išjunkite SMS žinučių siuntimą per GPRS.

– Jūs neteisingai nurodote gavėjo telefono numerį. Jis turėtų būti nurodomas taip: +ZYYYXXXXX, kur: Z – šalies kodas, YYY – tinklo kodas, XXXXX – telefono numeris.

– Gavėjas blokuoja įeinančias žinutes;

– Gavėjo mobilusis telefonas yra ne ryšio zonoje arba išjungtas daugiau kaip 1 parą;

– Gavėjo pranešimų dėžutė yra perpildyta;
 

SMS žinutė gali būti konvertuota į MMS šiais atvejais:

 

– viršijus SMS žinutės simbolių skaičių, paprastai trijų SMS ilgį;

– siunčiant SMS keliems gavėjams vienu metu ar gavėjų sąraše nurodžius bent vieną elektroninio pašto adresą;

– siunčiant SMS su prisegtu dokumentu (nuotrauka, kontakto duomenys, pan.).

Informacija apie SMS konvertavimą į MMS pasirodo telefono ekrane.
 

MMS žinutės

 

MMS – tai pranešimas, kuriuo galima siųsti tekstą, spalvotus paveiksliukus, nuotraukas ir netgi melodijas. MMS žinutė kainuoja 0,2665 €/MMS.

Ką galiu su MMS?

– Galite telefonu nufotografuoti linksmą nuotykį ir juo pasidalinti su draugais.

– Draugams galite nusiųsti balso įrašą, skambučio melodiją.

– Viena žinute galite išsiųsti tekstą, net keliolika kartų didesnį nei SMS žinute.

– Galite nusiųsti MMS atviruką.

– Šiuo metu MMS žinutes Jūs galite siųsti į visus Lietuvos tinklus (BITĖ, Telia ir Tele2)

– MMS žinutes taip pat galite siųsti elektroninio pašto adresu. Įrašę MMS žinutės gavėjo laukelyje el.pašto adresą, žinutę nusiųsite bet kuriam el. pašto vartotojui visame pasaulyje.

Norėdami siųsti ir gauti vaizdo žinutes, turite telefone turėti reikiamus MMS parametrus.
 

MMS nustatymų parametrai

 
ParametrasReikšmė
PavadinimasBITE MMS
APNmms
MMSChttp://mmsc/
MMS tarpinis serveris192.168.150.2
MMS prievadas8080
Vartotojo vardasmms@mms
Slaptažodismms


MMS nustatymų parametrai iPhone telefonams

 
ParametrasReikšmė
PavadinimasBITE MMS
Username:mms@mms
Password:mms
MMSChttp://mmsc/
MMS proxy192.168.150.002:9201
MMS Max Message Size:300000
MMS UA Prof URL(palikite tuščią)


Jei nepavyksta išsiųsti MMS žinutės ir jei gavus MMS žinutę Jūsų telefonas jos neatidaro Jūsų telefonui reikalingi nustatymai, kuriuos gausite išsiuntę nemokamą SMS žinutę numeriu "1500" su raktažodžiu "START". Prireikus pagalbos skambinkite nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kas tai?

 „Skambučių registras” — tai paslauga SMS žinute informuojanti apie praleistus skambučius. Vienoje SMS žinutėje nurodoma iki 10 skirtingų telefono numerių, kurie Jums skambino, kol telefonas buvo išjungtas arba buvo už ryšio zonos ribų. Taip pat žinutėje matysite, kiek kartų iš to numerio Jums skambino bei paskutinio skambučio laiką.

Kiek kainuoja?

– Informacinė žinutė - nemokama.

– Paslaugos užsakymo žinutė tel. 1500 - nemokama.

– Jums skambinantys BITĖS klientai už skambutį nemoka. Kitų ryšio operatorių klientų skambučiai apmokestinami kaip už skambutį į BITĖS tinklą.

Kaip užsakyti / atsisakyti?

Paslaugą galima užsisakyti nusiuntus SMS žinutę su tekstu ”+SR” numeriu 1500. Jeigu norėsite paslaugos atsisakyti, siųskite SMS žinutę "-SR" numeriu 1500.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kaip užsisakyti eSIM?

Užsisakyti eSIM tipo kortelę galite atvykę į artimiausią BITĖS saloną arba užpildę plano užsakymo formą www.bite.lt. Sėkmingai užsakę gausite QR kodą su aktyvavimo telefone instrukcija. Nuskenavus QR kodą ir užbaigus susiejimo žingsnius, eSIM aktyvuosis per ne ilgiau kaip 10 min. Primename, kad jūsų telefonas turi atitikti techninius parametrus, nurodytus žemiau.  

Ar pakeitus fizinę SIM kortelę į eSIM pasikeis plano sąlygos? 

Ne, kortelės keitimas į eSIM plano sąlygų nepakeis. 

Kaip užsisakyti eSIM kortelę, jei esu BITĖS klientas?  

eSIM tipo kortelės galite prašyti artimiausiame BITĖS salone bei susisiekę su mumis telefonu +370 699 23 230 arba trumpuoju numeriu 1501.  

Kaip veikia numerio perkėlimas su eSIM? 

Kaip perkelti numerį, galite sužinoti tinklalapyje https://www.bite.lt/numerio-perkelimas arba susisiekę su mumis telefonu +370 699 23 230 arba trumpuoju numeriu 1501.

Ar eSIM kortelė papildomai kainuoja? 

eSIM kortelei yra taikomi tokie patys kortelės vienkartiniai mokesčiai kaip ir fizinei SIM kortelei, papildomi mėnesiniai mokesčiai taikomi nebus. Visus vienkartinius mokesčius galite rasti tinklalapyje https://www.bite.lt/planai/tarifai-ir-mokesciai.

Kokie įrenginiai palaiko eSIM telefone? 

Naudoti eSIM kortelę galima telefonuose bei planšetiniuose kompiuteriuose su integruotu eSIM moduliu. Telefonai, palaikantys eSIM, yra 2018 m. ir vėliau išleisti „iPhone“, „Samsung“, „Google Pixel“ ir „Sony“ telefonai.

Patikrinti, ar jūsų telefonas palaiko eSIM funkcionalumą, galite savarankiškai. 

Apple „iPhone“ telefone:

  1. Telefone nueik į Settings
  2. Spustelk Mobile Data
  3. Jei skiltyje SIMs nematai pasirinkimo Add data plan arba Add eSIM, tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.

Android operacinės sistemos telefone:

  1. Eik į „Nustatymai“ (Settings)
  2. Spustelk „Ryšiai“ (Connections) –> „SIM kortelės“ (SIM Card manager)
  3. Jei nematai pasirinkimo „Pridėti mobiliojo ryšio planą“ (Add mobile plan), tavo telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.

BITĖ palaiko visus įrenginius, palaikančius GSMA v2.0 ir aukštesnį standartą. Daugiau žr. https://www.gsma.com/esim/esim-specification/.

Kiek aktyvių eSIM kortelių galima turėti telefone? 

Kiekvienas gamintojas suteikia skirtingą maksimalų kiekį eSIM kortelių, ši informacija pateikiama įrenginio gamintojo puslapyje. 

Ar galėsiu pasikeisti savo eSIM kortelę į fizinę SIM? 

Taip, tai galėsite atlikti artimiausiame BITĖS salone arba susisiekę su BITĖS klientų aptarnavimo specialistais telefonu +370 699 23 230 arba trumpuoju numeriu 1501. 

Su kokiais planais veikia eSIM kortelė?

eSIM veikia su visais mūsų parduodamais planais. 

Ką turėtumėte žinoti aktyvavę eSIM savo įrenginyje? 

QR kodas yra vienkartinis, tad tuo atveju, jeigu ištrinsite su šiuo QR kodu aktyvuotą eSIM profilį iš savo įrenginio arba jūsų eSIM profilis bus užblokuotas, arba pakeisite įrenginį, o vėliau norėsite jame iš naujo aktyvuoti savo eSIM profilį – kiekvienu atveju turėsite kreiptis į BITĘ ir įsigyti naują QR kodą. 

Jeigu ateityje norėsite perleisti savo įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu tretiesiems asmenims, galite savarankiškai ištrinti savo eSIM profilį iš šio įrenginio arba kreiptis į BITĘ. Jei dėl savo ar trečiųjų asmenų kaltės prarasite savo įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu, prašome nedelsiant apie tai informuoti BITĘ telefonu +370 699 23 230, kad galėtume užblokuoti jūsų eSIM profilį. Nepranešus BITEI apie įrenginio su aktyvuotu eSIM profiliu praradimą ar jums savarankiškai neištrynus eSIM profilio iš jūsų nebenaudojamo įrenginio, tretieji asmenys turės prieigą prie jūsų įrenginyje aktyvuotų paslaugų, jūsų informacijos ir duomenų. Bet kokiu atveju BITĖ negali būti ir nebus atsakinga už jūsų eSIM profilio praradimą ar perleidimą tretiesiems asmenims. Tik jūs patys esate atsakingi už jūsų įrenginyje ir eSIM profilyje esančios informacijos ir duomenų saugumą ir teisėtą naudojimą.

Nutraukiau eSIM paslaugos sutartį. Kodėl gavau didesnę sąskaitą nei įprastai? 

Jei sudarėte balso paslaugų arba namų interneto sutartį ir jums priklauso du ar daugiau tel. numerių, mes galime taikyti nuolaidą paslaugų mokesčiams. Tačiau, nutraukus bent vieno tel. numerio sutartį nepasibaigus sutarties galiojimo laikotarpiui, prašysime grąžinti nuolaidas (jos bus įtrauktos į jūsų sąskaitą), kurias suteikėme. 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kokios yra sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklės?

Mes esame sąžiningi su savo klientais, todėl tikimės, jog Jūs, kaip ir daugelis mūsų klientų, būsite sąžiningi su mumis ir kitais mūsų klientais. Norėdami tai užtikrinti, sukūrėme sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisykles.
 

Sąžiningo naudojimosi taisyklės – tai taisyklės, kurių prašysime laikytis naudojantis mūsų neribotų pokalbių, SMS ar neriboto mobiliojo interneto paslaugomis, taip pat už plano mokestį ar už papildomą mokestį suteikiamais tarptautinių skambučių ir SMS kiekiais. Jas sukūrėme ne veltui – siekdami, kad Jūs ir kiti mūsų klientai gautų kokybiškiausias mūsų paslaugas ir patirtų visus naudojimosi „Bitės“ paslaugomis privalumus. Šios taisyklės mums yra labai svarbios, todėl tikimės, kad taip pat jas gerbsite. Taisyklių nesilaikymą būsime priversti vertinti kaip mūsų susitarimo pažeidimą. Pasirašydamas sutartį, Jūs nuoširdžiai pasižadate laikytis sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių, kurias pateikiame toliau.
 

Kas būtų laikoma nesąžiningu naudojimusi paslaugomis?

Esmė labai paprasta – mūsų neribotų skambučių paslaugos, neribotos trumposios žinutės (SMS) ir neribotas mobilusis internetas yra skirti žmonėms bendrauti ir tenkinti kitiems asmeniniams poreikiams. Todėl nesąžiningais laikysime visus skambučius ir trumpąsias žinutes (SMS), kurių tikslas nėra bendravimas tarp žmonių.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog, priklausomai nuo Jūsų pasirinkto mokėjimo plano, neribotas internetas gali būti skiriamas tik Jums ir tik naudojimui Jūsų mobiliajame telefone. Todėl tokiais atvejais nesąžiningu gali būti pripažintas neriboto interneto naudojimas tokiuose įrenginiuose kaip planšetės, asmeniniai kompiuteriai, maršrutizatoriai, modemai ir pan. Nesąžiningu naudojimusi bus laikomas ir nepagrįstai didelio SMS, skambučių arba mobiliojo interneto srauto siuntimas, priėmimas arba dalijimasis, arba kitoks vartojimas, kuris pagal savo pobūdį, apimtį ar trukmę yra neįprastas tokios paslaugos vartotojams, iš esmės neatitinka įprasto vidutinio mūsų kliento vartojimo įpročių ir yra nepanašus į racionalų naudojimąsi paslaugomis asmeninėms reikmėms. Naudojimasis tarptautinio ryšio paslaugomis gerokai daugiau nei vietinio ryšio paslaugomis Lietuvoje taip pat gali būti laikomas nesąžiningu.
 

Kitaip tariant, viskas bus sąžininga ir teisinga, jei Jūs:

 – Prisijungėte prie mūsų, nes norite naudotis „Bitės“ paslaugomis, o ne dėl kitų priežasčių.

 – Mūsų SIM kortelę naudosite išskirtinai bendrauti su kitais žmonėmis arba naršyti internete savo asmeninėms reikmėms.

 – Mūsų SIM kortelę naudosite tik mobiliajame telefone ir nenaudosite jos tokiuose įrenginiuose kaip planšetės, kompiuteriai, maršrutizatoriai ar modemai. Šios sąlygos pažeidimu nebus laikomi tokie atvejai, kai Jūsų pasirinktas planas yra skirtas interneto paslaugoms ir Jūsų SIM kortelė pagal paslaugų pobūdį yra skirta naudotis tokiuose įrenginiuose kaip planšetė, kompiuteris, modemas ar kiti įrenginiai nei mobilusis telefonas

 – Naudodamiesi mūsų paslaugomis, neteiksite ryšio paslaugų kitiems.

 – Mūsų (ar mūsų klientų) sąskaita nesieksite piniginės naudos sau; neperparduosite mūsų paslaugų ar jų dalies kitiems asmenims.

 – Neskambinsite ir nesiųsite nepageidaujamų ar trumpųjų žinučių ir kitaip nepiktnaudžiausite mūsų paslaugomis verslo ar rinkodaros tikslais.

 – Nenaudosite mūsų paslaugų telemarketingo ar klientų aptarnavimo veiklai vykdyti.

 – Nebandysite pasipelnyti iš „Bitės“ ar kitų operatorių.

 – Naudositės mūsų paslaugomis (ir šiuo tikslu suteikta SIM kortele) asmeniškai ir neleisite jomis ar Jums suteikta SIM kortele naudotis kitiems asmenims be išankstinio mūsų sutikimo, t. y. paslaugos, SIM kortelės ar galinio įrenginio nenaudosite tam, kad perduotumėte duomenis kitiems vartotojams ar peradresuotumėte duomenis į kitus įrenginius.

 – Naudodamiesi mūsų paslaugomis, nebandysite pasipelnyti iš skirtumo tarp Jums taikomo tarifo, tinklų sujungimo mokesčio ir kitų rinkoje galiojančių kainų.

 – Nenaudosite mūsų SIM kortelės įrangoje, kuri Lietuvoje yra draudžiama, arba įrangoje, kuri pagal Jūsų pasirinktą mokėjimo planą tokiam įrenginiui nėra skirta, pavyzdžiui, vietoj telefono aparato naudojamas asmeninis kompiuteris, planšetė, maršrutizatorius, modemas ir pan.

 – Nenaudosite mūsų SIM kortelės, Jums suteikto telefono numerio ar įrangos jokiai neteisėtai veiklai, taip pat susijusiai su piktnaudžiavimu ar sukčiavimu. Jūs privalote užtikrinti, kad Jums suteikta SIM kortelė, įranga ar telefono numeris nebūtų naudojami nusikalstamai veiklai vykdyti.


Konkrečiam mokėjimo planui taikomas sąžiningo naudojimosi paslaugomis sąlygas visada galėsite rasti prie mokėjimo plano aprašymo, todėl siūlome su šiomis sąlygomis susipažinti prieš nusprendžiant, kuris mokėjimo planas labiausiai atitinka Jūsų poreikius.

Norime priminti, kad, pažeidę sąžiningo naudojimosi taisykles, kartu pažeisite ir mūsų susitarimą. Tokiu atveju, priklausomai nuo pažeidimo sunkumo, mes pasiliekame teisę nedelsdami (visai ar iš dalies) apriboti Jums teikiamas paslaugas arba pasiūlyti Jums kitą mokėjimo planą, tačiau tikimės, jog to neprireiks.

Apie paslaugų ribojimą arba siūlomą kitą mokėjimo planą pranešime Jums vienu iš šių būdų: raštu, trumpąja žinute (SMS), elektroniniu paštu arba susisiekę su Jumis telefonu. Apribojus Jums teikiamas paslaugas Jūs ir toliau galėsite skambinti nemokamu Klientų aptarnavimo telefonu 1501, bendruoju pagalbos numeriu 112 ir kitais nemokamais telefonų numeriais.

Kaip jau minėjome, tikimės, kad šių veiksmų imtis tikrai neteks. Užfiksavę nesąžiningą naudojimąsi tarptautinio ryšio paslaugomis, pasiliekame teisę tarptautinius skambučius ir / ar SMS apmokestinti standartiniais tarifais, skelbiamais čia privatiems, ir čia verslui, ir / arba apriboti galimybę naudotis ryšio paslaugomis nuo įspėjimo SMS žinute dienos. Be to, pastebėję, jog mūsų paslaugomis naudojatės nesąžiningai, pasiliekame teisę ir ateityje neteikti Jums paslaugų.

Pabaigoje norime priminti, kad Jūs esate atsakingas už tai, kaip yra naudojamasi Jums suteikta SIM kortele, įranga ar telefono numeriu. Todėl prašysime Jūsų užtikrinti, kad tie šeimos nariai, kurie naudojasi Jums suteikta SIM kortele, įranga ar telefono numeriu, taip pat laikytųsi sąžiningo naudojimosi paslaugomis sąlygų. Suprantame, kad tai nėra pati smagiausia tema prie vakarienės stalo, bet, jei žinote, kad Jūsų įranga naudosis kiti, prašome juos taip pat supažindinti su šiomis sąlygomis.

Jei pametėte ar kitaip praradote SIM kortelę ar įrangą, nedelsdami praneškite mums klientų aptarnavimo telefonu 1501. Tik taip galėsime užkirsti kelią nesąžiningam ir neteisėtam SIM kortelės ar įrangos panaudojimui.

Dėkojame už kantrybę skaitant šias taisykles. Mes tikimės, kad sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių nepažeis nė vienas mūsų klientas ir kad Jūs, kaip ir mes, manote, jog būti sąžiningam yra daug paprasčiau ir smagiau.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kas tai?

BITĖS balso paštas yra telefono autoatsakiklio analogas, tačiau yra už jį daug pranašesnis. Kai esate ne ryšio zonoje, išjungėte telefoną arba tiesiog nekeliate ragelio, balso paštas įrašys skambinančio asmens pranešimą.


Kiek kainuoja?

– Įjungimas: NEMOKAMAS;

– Mėnesinis mokestis: NĖRA;

– Skambutis į balso paštą :

– Privatiems klientams: 0,1448 Eur (su PVM) už skambutį.

– Verslo klientams :  0,1157 EUR (be PVM)  už skambutį.

– Balso pašto išklausymas esant užsienyje apmokestinamas pagal užsienyje pasirinkto tinklo tarifus skambinant į Lietuvą.


Kaip naudotis paslauga?

– Jei norite išklausyti savo balso pašto pranešimus, paskambinkite numeriu 1511.

– Esant užsienyje skambinkite numeriu +37069950113. Sistema paprašys įvesti balso pašto dėžutės numerį (jis sutampa su Jūsų telefono numeriu, pvz. +37069923230) ir paspauskite #. Surinkite slaptažodį ir paspauskite #. Balso paštas praneš, kiek Jūsų dėžutėje yra naujų pranešimų, ir įjungs pagrindinį meniu.

Balso pašto paslaugos galima atsisakyti paskambinus klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba atvykus į artimiausią saloną.

Balso pašto naudojimosi instrukcijas skaitykite čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Norėdami įjungti numerio nerodymą, turėtumėte BITEI parašyti laisvos formos prašymą ir pristatyti jį į Bitės saloną.

Ši paslauga Jums bus įjungiama nemokamai. Tuomet tereikės telefone pasirinkti numerio nerodymo funkciją. Paslauga galioja ir LABAS klientams.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Bitė Lietuva yra įpareigota Pagėgių savivaldybėje teikti universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas, kainuojančias ne daugiau nei 26,77 Eur/mėn. (nepasiturintiems gyventojams ar socialinių paslaugų gavėjams, kainuojančias ne daugiau nei 8,92 Eur/mėn.) ir suteikiančias bent 1 (vieną) GB duomenų per mėnesį, taip pat bent 200 (du šimtus) min. kalbinio ryšio paslaugų visiems universaliąsias elektroninių ryšių paslaugas pageidaujantiems gauti vartotojams.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Bendrosios paslaugų teikimo sąlygos

Tai paslaugų teikimo sąlygos, kurias taikome visiems mūsų klientams - paslaugų teikimo pradžia, atsiskaitymo tvarka, paslaugų sustabdymas ar nutraukimas ir pan.


Specialiosios paslaugų teikimo sąlygos

Specialiose sąlygose yra aprašomi Jūsų individualūs pasirinkimai – pageidaujamos paslaugos, mokėjimo planai, pasirinkta įranga ir kt.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Labai apgailestaujame, jog nusprendėte atsisakyti Bitės teikiamų paslaugų. Tačiau tikimės suteiksite mums progą pasitaisyti. Tam prašytume apie savo ketinimus nutraukti sutartį pranešti mums iš anksto.


Kaip nutraukti BITĖS paslaugų teikimo sutartį?

 

Jei nuspręsite išeiti, sutartį galite nutraukti:

– užsukę į bet kurį BITĖS saloną. Jums artimiausią ar patogiausią saloną bei jo darbo laiką galite rasti čia;

– paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 (skambinant iš užsienio +370 699 23230).



 


Kokie dokumentai reikalingi?

 

Norint nutraukti privataus asmens vardu sudarytą BITĖS paslaugų teikimo sutartį, reikalingi šie dokumentai:

– asmens, kurio vardu buvo sudaryta sutartis, dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas);

– jei sutartį nori nutraukti kitas nei sutartį sudaręs asmuo, būtinas jo asmens dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas) ir notaro patvirtintas įgaliojimas sutarčiai nutraukti.​


Kokios sutarties nutraukimo pasekmės?

 

– Jums nutraukus paslaugų teikimo sutartį nepraėjus minimaliam naudojimosi BITĖS paslaugomis terminui (numatytam sutartyje), pasiliekame teisę prašyti Jūsų atlyginti mūsų tiesioginius nuostolius, t. y. grąžinti BITĖS Jums faktiškai suteiktas nuolaidas paslaugoms ar įrangai nuo Jūsų sutarties sudarymo dienos iki jos nutraukimo.

– Tuo atveju, jei kartu su mūsų paslaugomis išsimokėtinai buvote įsigiję telefono aparatą, modemą ar kitos įrangos, Jums atsisakius mūsų paslaugų prašysime iš karto sumokėti visas likusias įmokas už įrangą ir galutinai už ją atsiskaityti. Mokėtinas sumas pateiksime paskutinėje sąskaitoje, kurią gausite kitą mėnesį.


Kaip nutraukti žmogaus, kuris mirė, sutartį?

 

Jeigu žmogus, kuriam buvo teikiamos BITĖS paslaugos, mirė, jo šeimos narys gali perimti paslaugų ar įrangos sutartis, jas persirašęs savo vardu. Tam reikia atvykti į saloną ir su savimi turėti asmens mirties liudijimą. Jei velionio sutartį norite paprasčiausiai nutraukti, tai padaryti galite taip pat atvykę į saloną ar paskambinę telefonu 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.