Meniu

Paslaugos

Telefono numerį perkelti galite:

– Užpildę numerio perkėlimo prašymą BITĖS salonuose;

– Verslo klientams paskambinus 8 689 00000;

– Numerio perkėlimo paslauga yra nemokama.


Kokių dokumentų reikia, norint perkelti numerį?

Perkeldamas numerį privataus asmens vardu:

– Numerio savininkas turės pateikti asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo teises);

Jei perkeliate įmonės numerį savo vardu, su savimi reikia turėti:

– Originalų įgaliojimą, kuriame nurodytas prašymas Jums perkelti įmonės numerį – savo vardu.

– Asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą);


Kiek užtrunka numerio perkėlimas?

Numeris perkeliamas per 1 darbo dieną (išskyrus 1, 2 ir paskutinę mėnesio dienas, savaitgalius ir šventines dienas). 


Kokie vienkartiniai mokesčiai taikomi visiems naujiems klientams?

Visiems naujiems mūsų klientams taikome vienkartinį sutarties administravimo (taikysime Jums pradedant naudotis mūsų paslaugomis, perrašant telefono numerį kitam asmeniui ir tuo atveju, jei tektų pakeisti telefono numerį ar SIM kortelę, taip pat Jums nusprendus laikinai sustabdyti naudojimąsi paslaugomis) ir SIM kortelės mokestį – 5 Eur.
 

Papildoma informacija
 

Ar perkeldamas numerį į BITĘ galėsiu įsigyti mobilųjį telefoną už akcijos metu galiojančią kainą?

Visiems klientams, perkeliantiems telefono numerį į BITĘ, taikomos visos pardavimo akcijų sąlygos ir mobilųjį telefonų kainos akcijų metu.

Išsirinkti mobilųjį telefoną galite BITĖS mobiliųjų telefonų kataloge


Ar galiu perkelti numerį, jei su kitu operatoriumi pasirašytos sutarties įsipareigojimo laikotarpis dar nėra pasibaigęs?

Iš kitų operatorių į BITĘ numerį perkelti galite bet kada, net jei sutartis ir nepasibaigus.

Tačiau jei Jūsų sutartis su dabartiniu operatoriumi nėra pasibaigusi ir pagal ją priklauso sumokėti netesybas, sutartį nutraukus anksčiau, operatorius netesybas įtrauks į Jūsų paskutinę abonentinę sąskaitą, kurią gausite jau po numerio perkėlimo.
 

Kodėl numeris gali būti neperkeltas?

Jei parašėte numerio perkėlimo prašymą, praėjo prašyme nurodyta numerio perkėlimo data, tačiau Jūsų numeris vis dar neperkeltas, taip galėjo atsitikti dėl kelių priežasčių:
 

Jei dėl vienos iš šių priežasčių negalėsime perkelti numerio, apie tai Jus informuosime SMS žinute. Toliau paaiškinta, ką turite daryti kiekvienu atveju:

– Numerio perkėlimo prašyme pateikėte nepilną ar neteisingą informaciją apie save arba šie duomenys nesutapo su operatoriaus duomenimis, iš kurio perkeliamas numeris;

– Perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus);

– Jau esate pateikęs numerio perkėlimo prašymą kitam operatoriui;

– Operatorius, kurį norite pakeisti, neturi užregistruoto Jūsų numerio. Registracija reikalinga, jei perkeliate ne abonentinį, o išankstinės mokėjimo paslaugos (pvz.: PILDYK, EXTRA) numerį;

– Jei pateikti duomenys neteisingi, Jums reikia atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo, duomenis užpildant teisingai. Jei duomenys nesutampa su operatoriaus, kurį norite pakeisti, duomenimis, Jums reikia kreiptis į senąjį operatorių, kad Jūsų duomenys būtų pataisyti, o po to atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo.

– Jei perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus), numerį reikia aktyvuoti. Dėl numerio įjungimo turite kreiptis į operatorių, kurį ketinate pakeisti. Kai numeris bus aktyvus, reikia atvykti į BITĘ ir užpildyti prašymą dėl numerio perkėlimo.

– Jei esate pradėję perkėlimo procesą pas kitą operatorių, numerio į BITĘ perkelti negalite. Jūsų numeris bus perkeltas į tą operatorių, pas kurį užpildėte prašymą anksčiau.

– Jei nebuvote užsiregistravęs pas išankstinio mokėjimo paslaugos operatorių, kurį ketinate pakeisti,galite savo operatoriaus interneto svetainėje arba pardavimo salone.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kiek reikės mokėti:  

– Jei man būnant užsienyje skambina iš Lietuvos?

Jums būnant užsienyje, už įeinantį skambutį reikės visada reikės mokėti. Su naujaisiais BITĖS planais įeinantys skambučiai ES/EEE šalyse nieko nekainuoja. Daugiau >>


– Jei skambinant į užsienį  niekas neatsiliepia?

Jei Jūs skambinate į užsienį ir niekas neatsiliepia, už skambutį mokėti nereikia.


– Jei būdamas Lietuvoje sulaukiu skambučio iš užsienio?

Jei Jums skambina iš užsienio, o Jūs esate Lietuvoje, už įeinantį skambutį Jums mokėti nereikia. Lietuvoje įeinantys skambučiai visada yra nemokami.


– Jei skambinant į užsienį atsiliepia autoatsakiklis?

Kai skambinate į užsienį ir atsiliepia autoatsakiklis, Jums reikės mokėti kaip už skambutį į užsienį, priklausomai nuo iškalbėtų minučių skaičiaus. Pavyzdžiui, jei Jūs skambinate savo vadovui į Suomiją ir išklausote jo paliktą žinutę, Jums reikės mokėti kaip už pokalbį su Suomijos tinklo abonentu.


– Jei būnant užsienyje man skambina iš tos pačios užsienio šalies?

Būdami užsienyje už įeinantį skambutį Jūs visada mokate. Pavyzdžiui, jei Jūs esate Danijoje ir atsiliepiate į skambutį, Jums reikės mokėti. Nesvarbu, ar Jums skambina iš Lietuvos, ar iš tos šalies, kurioje esate, įeinantis skambutis Jums visuomet kainuos vienodai.


– Jei skambinu iš užsienio ir niekas neatsiliepia?

Jei Jūs naudojatės BITĖS paslaugomis užsienyje ir abonentas, kuriam skambinate, neatsiliepia, mokėti už tokį skambutį nereikia. Tačiau, jei atsilieptų autoatsakiklis, skambutis būtų apmokestintas.


– Jei gaunu SMS būdamas užsienyje?

Už užsienyje gaunamas žinutes kaip ir Lietuvoje mokėti nereikia. Pavyzdžiui, jei esate Ispanijoje ir artimieji Jums siunčia SMS žinutes, Jūs už tai nemokėsite.


– Ar reikia roamingo paslaugą aktyvuoti?

Paslauga yra aktyvinama automatiškai visiems klientams ir jos papildomai užsisakyti nereikia. Tačiau jei šios paslaugos buvo atsisakyta, ją reikia užsisakyti iš naujo. Pasitikrinti ar paslauga aktyvinta galima savitarnoje mano.bite.lt.


– Kokios yra skambučių užsienyje ir tarptautinių skambučių kainos?

Visą informaciją apie skambučių kainas užsienyje rasite čia, o apie tarptautinių skambučių kainas čia.


– Jei būnant užsienyje neveikia paslaugos: skambučiai, SMS ir internetas?

Gali būti, jog automatiškai parinkto operatoriaus padengimas toje vietovėje yra mažas. Rekomenduojame mobiliajame įrenginyje rankiniu būdu prisijungti prie kito tinklo operatoriaus. Rekomenduojamą tinklo operatorių galite rasti pasinaudoję „Ryšys užsienyje“ puslapyje, „Ne ES/EEE šalyse“ skiltyje esančia paieška.


– Ar gali telefonas automatiškai prisijungti prie užsienio operatoriaus, net ir būnant Lietuvoje?

Taip, pasienio zonoje rekomenduojame būti budriems: Jūsų telefonas gali automatiškai prisijungti prie kitos šalies tinklo, net ir fiziškai Jums esant Lietuvoje, jei užsienio ryšio operatoriaus signalas stipresnis. Tokiu atveju, paslaugos gali būti apmokestintos užsienio ryšio operatorių tarifais. Būnant pasienio ruože, rekomenduojame telefone nustatyti rankinį tinklo pasirinkimą.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Draudimo apsauga taikoma mobiliojo įrenginio:

– Atsitiktinė žala (netyčinis įrenginio sugadinimas, sulaužymas);

– Skysčio ar vandens padaryta žala;

– Apiplėšimas;

– Vagystė iš automobilio;

– Neteisėtų skambučių žala iki 500 Eur;


Daugiau apie įrenginių draudimo taisykles ir sąlygas prašome susipažinti čia.

Šį draudimą teikia visame pasaulyje žinoma draudimo bendrovė „Lloyd‘s“ (Didžioji Britanija), veikianti per partnerį „Lloyd’s of London“ Sindikatas 4444, kurį valdo „Lloyd’s Insurance Company S.A.“, Gallery 9, 1 Lime St, Londonas, EC3M 7HA, Didžioji Britanija.

Telefonų draudimo taisykles rasite čia

Telefonų draudimo liudijimo pavyzdys


Ginčų sprendimas

Jei turite klausimų dėl pretenzijų nagrinėjimo ar priimto sprendimo pirmiausia, prašome
susisiekti su:

UADBB „Aon Baltic“
Goštauto g. 40B, Vilnius, Lietuva
El. pašto adresas: claims@aon.lt
Tel. +370 5 252 6000

Su detalesne skundo pateikimo procedūra ir atitinkama kontaktine informacija prašome susipažinti telefonų draudimo taisyklėse.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Draudimo apsauga taikoma mobiliojo įrenginio ekrano netyčinei žalai.

– Paslaugą reikia užsisakyti papildomai;

– Paslauga suteikiama tik perkant naują telefoną iš BITĖS ir tik pirkimo dieną;

– Išmaniojo ekrano draudimo įvykį galite užpildyti paspaudę čia. Jeigu kilo neaiškumų ar turite klausimų, skambinkite draudiko klientų aptarnavimo numeriu 1363.

– Telefonų ekrano  draudimo liudijimo pavyzdys.

Daugiau apie telefono ekrano draudimo taisykles ir sąlygas rasite čia.

Draudimo apsaugą suteikia „Lloyd’s Syndicate 4444“, kurį valdo „Lloyd’s Insurance Company S.A.“. Bitės vardu  veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ –  yra įvykių ir žalų administratorius.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

 

SMS žinutės

Trumposios žinutės (SMS) - tai galimybė siųsti ir gauti trumpas tekstines ( iki 160 simbolių) žinutes mobiliuoju ryšiu. Paslauga gali naudotis visi BITĖS mobiliojo ryšio klientai.
 

Ką turėčiau žinoti?
 

– Jei žinutėje naudojamos lietuvių/latvių/rusų ar kt. kalbos raidės, kurių nėra lotyniškoje abėcėlėje, tuomet telefonas naudoja kitokį simbolių kodavimą. Dėl to 1 SMS žinutės talpa sumažėja nuo 160 iki 70 simbolių.

– Jei siunčiamos žinutės ilgis viršija SMS žinutės talpą (70 - 160 simbolių), ją telefonas automatiškai suskaido į 2 ar daugiau SMS žinučių ir išsiunčia vieną, paskui kitą ir t.t. Gavėjo aparate žinutės vėl sujungiamos i vieną. Siuntėjas moka už kiekvieną tokiu būdu siųstą SMS žinutę.

– „Bitės“ SMS centro numeris +37069950115.

– SMS žinutes galite siųsti ne tik iš telefono, bet ir iš kompiuterio, kuris turi interneto ryšį naudodamiesi „SMS biuro paslaugą“.
 

Kodėl man nepavyksta išsiųsti SMS žinutės?
 

SMS žinutės iš mobiliojo telefono gali nepavykti išsiųsti dėl keleto priežasčių:

– Telefone nenustatytas pranešimų centro numeris;

– Blokavote SMS žinučių siuntimą iš savo telefono numerio;

– Savo mobiliajame telefone nustatėte, kad SMS žinutės būtų siunčiamos per GPRS;


Ką turėtumėte daryti?
 

– Nustatykite pranešimų centro numerį: +37069950115

– Panaikinkite SMS žinučių blokavimą: surinkite telefono ekrane tokią simbolių seką #35*blokavimo kodas# ir paspauskite OK arba skambučio mygtuką;

– Išjunkite SMS žinučių siuntimą per GPRS.

– Jūs neteisingai nurodote gavėjo telefono numerį. Jis turėtų būti nurodomas taip: +ZYYYXXXXX, kur: Z – šalies kodas, YYY – tinklo kodas, XXXXX – telefono numeris.

– Gavėjas blokuoja įeinančias žinutes;

– Gavėjo mobilusis telefonas yra ne ryšio zonoje arba išjungtas daugiau kaip 1 parą;

– Gavėjo pranešimų dėžutė yra perpildyta;
 

SMS žinutė gali būti konvertuota į MMS šiais atvejais:

 

– viršijus SMS žinutės simbolių skaičių, paprastai trijų SMS ilgį;

– siunčiant SMS keliems gavėjams vienu metu ar gavėjų sąraše nurodžius bent vieną elektroninio pašto adresą;

– siunčiant SMS su prisegtu dokumentu (nuotrauka, kontakto duomenys, pan.).

Informacija apie SMS konvertavimą į MMS pasirodo telefono ekrane.
 

MMS žinutės

 

MMS – tai tai pranešimas, kuriuo galima siųsti tekstą, spalvotus paveiksliukus, nuotraukas ir netgi melodijas. MMS žinutė kainuoja 0,2665 €/MMS.

Ką galiu su MMS?

– Galite telefonu nufotografuoti linksmą nuotykį ir juo pasidalinti su draugais.

– Draugams galite nusiųsti balso įrašą, skambučio melodiją.

– Viena žinute galite išsiųsti tekstą, net keliolika kartų didesnį nei SMS žinute.

– Galite nusiųsti MMS atviruką.

– Šiuo metu MMS žinutes Jūs galite siųsti į visus Lietuvos tinklus (BITĖ, Omnitel ir Tele2)

– MMS žinutes taip pat galite siųsti elektroninio pašto adresu. Įrašę MMS žinutės gavėjo laukelyje el.pašto adresą, žinutę nusiųsite bet kuriam el. pašto vartotojui visame pasaulyje.

Norėdami siųsti ir gauti vaizdo žinutes, turite telefone turėti reikiamus MMS parametrus.
 

MMS nustatymų parametrai

 
Parametras Reikšmė
Pavadinimas BITE MMS
APN mms
MMSC http://mmsc/
MMS tarpinis serveris 192.168.150.2
MMS prievadas 8080
Vartotojo vardas mms@mms
Slaptažodis mms


MMS nustatymų parametrai iPhone telefonams

 
Parametras Reikšmė
Pavadinimas BITE MMS
Username: mms@mms
Password: mms
MMSC http://mmsc/
MMS proxy 192.168.150.002:9201
MMS Max Message Size: 300000
MMS UA Prof URL (palikite tuščią)


Jei nepavyksta išsiųsti MMS žinutės ir jei gavus MMS žinutę Jūsų telefonas jos neatidaro Jūsų telefonui reikalingi nustatymai, kuriuos gausite išsiuntę nemokamą SMS žinutę numeriu "1500" su raktažodžiu "START". Prireikus pagalbos skambinkite nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kas tai?

 „Skambučių registras” — tai paslauga SMS žinute informuojanti apie praleistus skambučius. Vienoje SMS žinutėje nurodoma iki 10 skirtingų telefono numerių, kurie Jums skambino, kol telefonas buvo išjungtas arba buvo už ryšio zonos ribų. Taip pat žinutėje matysite, kiek kartų iš to numerio Jums skambino bei paskutinio skambučio laiką.

Kiek kainuoja?

– Informacinė žinutė - nemokama.

– Paslaugos užsakymo žinutė tel. 1500 - nemokama.

– Jums skambinantys BITĖS klientai už skambutį nemoka. Kitų ryšio operatorių klientų skambučiai apmokestinami kaip už skambutį į BITĖS tinklą.

Kaip užsakyti / atsisakyti?

Paslaugą galima užsisakyti nusiuntus SMS žinutę su tekstu ”+SR” numeriu 1500. Jeigu norėsite paslaugos atsisakyti, siųskite SMS žinutę "-SR" numeriu 1500.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kas tai?

Jei kolegos, draugo ar reikiamo žmogaus, kuriam skambinate, telefonas užimtas, negaiškite brangaus laiko bandydami jam prisiskambinti. Pasinaudokite „Automatiniu perskambinimu“ ir su abonentu būsite sujungti iš karto, kai tik šis baigs pokalbį. Taip sutaupysite daug brangaus laiko ir išvengsite nepatogumų. Perskambinimas užsakomas skambučio metu paspaudus telefono mygtuką „5“.

„Automatinis perskambinimas“ automatiškai įjungiamas visiems BITĖS verslo ir privatiems klientams. Paskambinus užimtam BITĖS abonentui ir išgirdus pasiūlymą užsakyti perskambinimą, tereikės paspausti telefono mygtuką „5“. Kodėl naudinga naudotis šia paslauga:


Kodėl tai naudinga?

– Sutaupysite laiko ir pastangų, o dėmesį galėsite skirti svarbesniems dalykams, nes užsakę perskambinimą su abonentu būsite sujungti iš karto, kai tik jis atsilaisvins.

– Nebereikės siųsti tekstinių pranešimų su prašymu perskambinti baigus pokalbį.

– Perskambinimą galėsite užsakyti tuomet, kai jo pageidaujate.

– Jei nenorite užsakyti perskambinimo tiesiog nespauskite „5“.


Kiek tai kainuoja?

– Perskambinimo kaina – 0,0891 Eur  (su PVM). Moka perskambinimą užsakęs abonentas.

– Pokalbis tarp abonentų apmokestinamas pagal skambinančiojo mokėjimo plano tarifus.

– Pasiūlymo užsakyti perskambinimą išklausymas yra nemokamas.


Papildoma informacija

– negali naudotis LABAS naudotojai;

– neveiks skambinant kitų tinklų abonentams;

– neveiks, jei jūs arba abonentas, kuriam bandote skambinti, yra užsienyje;

– neveiks naudojantis skambučio laukimo („Call-waiting“) paslauga.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kokios yra sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklės?

Mes esame sąžiningi su savo klientais, todėl tikimės, jog Jūs, kaip ir daugelis mūsų klientų, būsite sąžiningi su mumis ir kitais mūsų klientais. Norėdami tai užtikrinti, sukūrėme sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisykles.
 

Sąžiningo naudojimosi taisyklės – tai taisyklės, kurių prašysime laikytis naudojantis mūsų neribotų pokalbių, SMS ar neriboto mobiliojo interneto paslaugomis. Jas sukūrėme ne veltui – siekdami, kad Jūs ir kiti mūsų klientai gautų kokybiškiausias mūsų paslaugas ir patirtų visus naudojimosi „Bitės“ paslaugomis privalumus. Šios taisyklės mums yra labai svarbios, todėl tikimės, kad taip pat jas gerbsite. Taisyklių nesilaikymą būsime priversti vertinti kaip mūsų susitarimo pažeidimą. Pasirašydamas sutartį, Jūs nuoširdžiai pasižadate laikytis sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių, kurias pateikiame toliau.
 

Taigi kas būtų laikoma nesąžiningu naudojimusi paslaugomis?

Esmė labai paprasta – mūsų neribotų skambučių paslaugos, neribotos trumposios žinutės (SMS) ir neribotas mobilusis internetas yra skirti žmonėms bendrauti ir tenkinti kitiems asmeniniams poreikiams. Todėl nesąžiningais laikysime visus skambučius ir trumpąsias žinutes (SMS), kurių tikslas nėra bendravimas tarp žmonių.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog, priklausomai nuo Jūsų pasirinkto mokėjimo plano, neribotas internetas gali būti skiriamas tik Jums ir tik naudojimui Jūsų mobiliajame telefone. Todėl tokiais atvejais nesąžiningu gali būti pripažintas neriboto interneto naudojimas tokiuose įrenginiuose kaip planšetės, asmeniniai kompiuteriai, maršrutizatoriai, modemai ir pan. ar dalijimasis internetu su kitais interneto vartotojais arba kitais Jums priklausančiais įrenginiais. Nesąžiningu naudojimusi bus laikomas ir nepagrįstai didelio SMS, skambučių arba mobiliojo interneto srauto siuntimas, priėmimas arba dalijimasis, arba kitoks vartojimas, kuris pagal savo pobūdį, apimtį ar trukmę yra neįprastas tokios paslaugos vartotojams, iš esmės neatitinka įprasto vidutinio mūsų kliento vartojimo įpročių ir yra nepanašus į racionalų naudojimąsi paslaugomis asmeninėms reikmėms.
 

Kitaip tariant, viskas bus sąžininga ir teisinga, jei Jūs:

 – Prisijungėte prie mūsų, nes norite naudotis „Bitės“ paslaugomis, o ne dėl kitų priežasčių.

 – Mūsų SIM kortelę naudosite išskirtinai bendrauti su kitais žmonėmis arba naršyti internete savo asmeninėms reikmėms.

 – Mūsų SIM kortelę naudosite tik mobiliajame telefone, kurio nenaudosite kaip maršrutizatoriaus (angl. Wi-Fi Hotspot) arba modemo (angl. Tethering) kitiems įrenginiams.

 – Naudodamiesi mūsų paslaugomis, neteiksite ryšio paslaugų kitiems.

 – Mūsų (ar mūsų klientų) sąskaita nesieksite piniginės naudos sau; neperparduosite mūsų paslaugų ar jų dalies kitiems asmenims.

 – Neskambinsite ir nesiųsite nepageidaujamų ar trumpųjų žinučių ir kitaip nepiktnaudžiausite mūsų paslaugomis verslo ar rinkodaros tikslais.

 – Nenaudosite mūsų paslaugų telemarketingo ar klientų aptarnavimo veiklai vykdyti.

 – Nebandysite pasipelnyti iš „Bitės“ ar kitų operatorių.

 – Naudositės mūsų paslaugomis (ir šiuo tikslu suteikta SIM kortele) asmeniškai ir neleisite jomis ar Jums suteikta SIM kortele naudotis kitiems asmenims be išankstinio mūsų sutikimo, t. y. paslaugos, SIM kortelės ar galinio įrenginio nenaudosite tam, kad perduotumėte duomenis kitiems vartotojams ar peradresuotumėte duomenis į kitus įrenginius.

 – Naudodamiesi mūsų paslaugomis, nebandysite pasipelnyti iš skirtumo tarp Jums taikomo tarifo, tinklų sujungimo mokesčio ir kitų rinkoje galiojančių kainų.

 – Nenaudosite mūsų SIM kortelės įrangoje, kuri Lietuvoje yra draudžiama, arba įrangoje, kuri pagal Jūsų pasirinktą mokėjimo planą tokiam įrenginiui nėra skirta, pavyzdžiui, vietoj telefono aparato naudojamas asmeninis kompiuteris, planšetė, maršrutizatorius, modemas ir pan.

 – Nenaudosite mūsų SIM kortelės, Jums suteikto telefono numerio ar įrangos jokiai neteisėtai veiklai, taip pat susijusiai su piktnaudžiavimu ar sukčiavimu. Jūs privalote užtikrinti, kad Jums suteikta SIM kortelė, įranga ar telefono numeris nebūtų naudojami nusikalstamai veiklai vykdyti.


Konkrečiam mokėjimo planui taikomas sąžiningo naudojimosi paslaugomis sąlygas visada galėsite rasti prie mokėjimo plano aprašymo, todėl siūlome su šiomis sąlygomis susipažinti prieš nusprendžiant, kuris mokėjimo planas labiausiai atitinka Jūsų poreikius.

Norime priminti, kad, pažeidę sąžiningo naudojimosi taisykles, kartu pažeisite ir mūsų susitarimą. Tokiu atveju, priklausomai nuo pažeidimo sunkumo, mes pasiliekame teisę nedelsdami (visai ar iš dalies) apriboti Jums teikiamas paslaugas arba pasiūlyti Jums kitą mokėjimo planą, tačiau tikimės, jog to neprireiks.

Apie atsisakymą teikti paslaugas arba siūlomą kitą mokėjimo planą pranešime Jums vienu iš šių būdų: raštu, trumpąja žinute (SMS), elektroniniu paštu arba susisiekę su Jumis telefonu. Apribojus Jums teikiamas paslaugas Jūs ir toliau galėsite skambinti nemokamu Klientų aptarnavimo telefonu 1501, bendruoju pagalbos numeriu 112 ir kitais nemokamais telefonų numeriais. Jei kartu su mūsų paslaugomis išsimokėtinai buvote įsigiję telefono aparatą, modemą ar kitą įrangą, Jums pažeidus mūsų susitarimo sąlygas ir dėl to apribojus Jums teikiamas paslaugas, prašysime Jus sumokėti visas likusias įmokas iš karto ir visiškai atsiskaityti už šią įrangą. Už įrangą mokėtinas sumas pateiksime paskutinėje sąskaitoje.

Kaip jau minėjome, tikimės, kad šių veiksmų imtis tikrai neteks. Be to, pastebėję, jog mūsų paslaugomis naudojatės nesąžiningai, pasiliekame teisę ir ateityje neteikti Jums paslaugų.

Pabaigoje norime priminti, kad Jūs esate atsakingas už tai, kaip yra naudojamasi Jums suteikta SIM kortele, įranga ar telefono numeriu. Todėl prašysime Jūsų užtikrinti, kad tie šeimos nariai, kurie naudojasi Jums suteikta SIM kortele, įranga ar telefono numeriu, taip pat laikytųsi sąžiningo naudojimosi paslaugomis sąlygų. Suprantame, kad tai nėra pati smagiausia tema prie vakarienės stalo, bet, jei žinote, kad Jūsų įranga naudosis kiti, prašome juos taip pat supažindinti su šiomis sąlygomis.

Jei pametėte ar kitaip praradote SIM kortelę ar įrangą, nedelsdami praneškite mums klientų aptarnavimo telefonu 1501. Tik taip galėsime užkirsti kelią nesąžiningam ir neteisėtam SIM kortelės ar įrangos panaudojimui.

Dėkojame už kantrybę skaitant šias taisykles. Mes tikimės, kad sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių nepažeis nė vienas mūsų klientas ir kad Jūs, kaip ir mes, manote, jog būti sąžiningam yra daug paprasčiau ir smagiau.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kas tai?

BITĖS balso paštas yra telefono autoatsakiklio analogas, tačiau yra už jį daug pranašesnis. Kai esate ne ryšio zonoje, išjungėte telefoną arba tiesiog nekeliate ragelio, balso paštas įrašys skambinančio asmens pranešimą.


Kiek kainuoja?

– Įjungimas: NEMOKAMAS;

– Mėnesinis mokestis: NĖRA;

– Skambutis į balso paštą :

– Privatiems klientams: 0,14 Eur (su PVM) už skambutį.

– Verslo klientams :  0,1157 EUR (be PVM)  už skambutį.

– Balso pašto išklausymas esant užsienyje apmokestinamas pagal užsienyje pasirinkto tinklo tarifus skambinant į Lietuvą.


Kaip naudotis paslauga?

– Jei norite išklausyti savo balso pašto pranešimus, paskambinkite numeriu 1511.

– Esant užsienyje skambinkite numeriu +37069950113. Sistema paprašys įvesti balso pašto dėžutės numerį (jis sutampa su Jūsų telefono numeriu, pvz. 869923230) ir paspauskite #. Surinkite slaptažodį ir paspauskite #. Balso paštas praneš, kiek Jūsų dėžutėje yra naujų pranešimų, ir įjungs pagrindinį meniu.

Balso pašto paslaugos galima atsisakyti paskambinus klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba atvykus į artimiausią saloną.

Balso pašto naudojimosi instrukcijas skaitykite čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Norėdami įjungti numerio nerodymą, turėtumėte BITEI parašyti laisvos formos prašymą ir pristatyti jį į Bitės saloną.

Ši paslauga Jums bus įjungiama nemokamai. Tuomet tereikės telefone pasirinkti numerio nerodymo funkciją. Paslauga galioja ir LABAS klientams.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Visi įsigiję bet kurį BITĖS planą „Lengviau“ BITĖS tinkle gali naudotis socialiniu tinklapiu „Facebook“ neskaičiuodami išnaudojamų duomenų Lietuvoje. Naudojantis „Facebooku“ keliaujant Europos Sąjungos (ES) ir Europos ekonominės erdvės (EEE) šalyse duomenys skaičiuojami iš mokėjimo plano suteikiamo duomenų kiekio naršyti ES / EEE šalyse.


Naršydami „Facebook“ PRISIMINKITE:

– Neriboti duomenys naršant „Facebooke“ nemokamai suteikiami 6 mėnesiams (su planais „Lengviau 1“, „Lengviau 5“, „Lengviau 10“) arba visam laikui (su planais „Lengviau 20“, „Lengviau 50“, „Lengviau 100“, „Lengviau Neribotai“) naršant Lietuvoje. Pasibaigus nemokamam laikotarpiui, paslauga bus apmokestinama 1,45 Eur/mėn. Jūs galėsite bet kada šios paslaugos atsisakyti, tuomet jūsų naudojimasis „Facebooku“ bus apmokestintas pagal mokėjimo plane numatytus interneto telefone tarifus.

– Neriboti GB naudojantis „Facebooku“ galioja tol, kol turite neišnaudotų plano interneto duomenų arba nustatyta „Išlaidų kontrolės“ suma leidžia papildomai jų užsisakyti.

– Keliaujant ES / EEE šalyse „Facebooke“ išnaudoti duomenys neapmokestinami tol, kol neišnaudoti plano suteikiami duomenys skirti naršyti ES arba nepažeisti ES leidžiami apribojimai. Apie ES nustatytus apribojimus naudojantis paslaugomis ES / EEE šalyse skaitykite čia.

– Keliaujant ne ES / EEE šalyse „Facebooke“ išnaudoti duomenys skaičiuojami ir apmokestinami pagal standartinę interneto telefone keliaujant ne ES / EEE kainodarą, kurią rasite čia.

– Jums suteikiama galimybė naršyti „Facebooke“ neskaičiuojant mokėjimo plano suteikiamų duomenų kiekio Lietuvoje tiek naršyklėje, tiek programėlėje „Facebook“. Įsitikinkite, kad jūsų telefone interneto nustatymai yra teisingi.

– Tai, kad naršymas Lietuvoje nemokamas, visuomet patvirtins užrašas ekrano viršuje „Naršote nemokamai“ (angl. „Free Data“).

– Jei naršydami naudosite nuorodas, vedančias už „Facebooko“ ribų (pvz., paspaudus nuorodą, atsidaro naujas naršyklės langas, vedantis į www.youtube.com), išnaudoti duomenys bus apmokestinti įprastais mokėjimo plane numatytais interneto telefone tarifais.

– Taip pat galite naudoti ir programėlę „Facebook Messenger“, skirtą susirašinėti. Skambučiams šia programėle naudojami interneto duomenys apmokestinami standartiniais jūsų mokėjimo plane numatytais interneto telefone tarifais.

– Iš esmės keičiantis „Facebooko“ teikiamų paslaugų apimčiai, BITĖ pasilieka teisę peržiūrėti šios paslaugos teikimo sąlygas.


Svarbu žinoti:

– Pranešimai apie tai, kad „Facebook“ yra nemokamas, lietuvių kalba bus pateikiami tik tuo atveju, jei „Facebook“ yra naudojamas per naršyklę ir telefone yra naudojama lietuvių kalba. Kitais atvejais bus rodoma vadovaujantis telefono nustatymais (įprastai anglų kalba).

– Naršant „Facebooke“ nemokamai taip pat suteikiamas ir visas turinys, esantis „Facebooko“ lange, t. y. vaizdo klipai, rodomi „Facebooko“ lange taip pat nebus apmokestinti.
 

Pagrindiniai „Facebook“ pranešimai:

– „Free Data“ („Naršote nemokamai“) – viršuje rodoma visada;

– „You‘re using for Free with Bitė“ („BITĖS tinkle „Facebook“ naudojate nemokamai“) – rodoma prisijungus prie „Facebook“;

– „Chat for free“ („Bendraukite nemokamai, išskyrus skambučius“) – „Facebook Messenger“ pranešimas. 


Jei naršant išeisite už „Facebook“ ribų (pvz. paspausite ant „YouTube“ nuorodos), Jums bus rodomas perspėjimas apie galimus mokesčius:

– Pasirinkus „Continue“ („Tęsti“) – pasieksite turinį, ant kurio nuorodos spaudėte

– Pasirinkus „Cancel“ („Atšaukti“) – grįšite atgal į „Facebook“ aplinką

– „Continue and Don‘t Warn Again“ („Tęsti ir daugiau neperspėti“) arba prie šio punkto pažymėjus varnelę,  šis pranešimas daugiau nebus rodomas niekada.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Bendrosios paslaugų teikimo sąlygos

Tai paslaugų teikimo sąlygos, kurias taikome visiems mūsų klientams - paslaugų teikimo pradžia, atsiskaitymo tvarka, paslaugų sustabdymas ar nutraukimas ir pan.


Specialiosios paslaugų teikimo sąlygos

Specialiose sąlygose yra aprašomi Jūsų individualūs pasirinkimai – pageidaujamos paslaugos, mokėjimo planai, pasirinkta įranga ir kt.


Bendrųjų ir specialiųjų paslaugų teikimo sąlygų pavyzdys

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Labai apgailestaujame, jog nusprendėte atsisakyti Bitės teikiamų paslaugų. Tačiau tikimės suteiksite mums progą pasitaisyti. Tam prašytume apie savo ketinimus nutraukti sutartį pranešti mums iš anksto.


Kaip nutraukti BITĖS paslaugų teikimo sutartį?

Jei nuspręsite išeiti, sutartį galite nutraukti:

– užsukę į bet kurį BITĖS saloną. Jums artimiausią ar patogiausią saloną bei jo darbo laiką galite rasti čia.

– paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 (skambinant iš užsienio +370 699 23230);

– parašę mums elektroninį laišką adresu bendraukime@bite.lt.


Kokie dokumentai reikalingi?

Norint nutraukti privataus asmens vardu sudarytą BITĖS paslaugų teikimo sutartį, reikalingi šie dokumentai:

– asmens, kurio vardu buvo sudaryta sutartis, dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas);

– jei sutartį nori nutraukti kitas nei sutartį sudaręs asmuo, būtinas jo asmens dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas) ir notaro patvirtintas įgaliojimas sutarčiai nutraukti.​


Kokios sutarties nutraukimo pasekmės?

– Jums nutraukus paslaugų teikimo sutartį nepraėjus minimaliam naudojimosi BITĖS paslaugomis terminui (numatytam sutartyje), pasiliekame teisę prašyti Jūsų atlyginti mūsų tiesioginius nuostolius, t. y. grąžinti BITĖS Jums faktiškai suteiktas nuolaidas paslaugoms ar įrangai nuo Jūsų sutarties sudarymo dienos iki jos nutraukimo.

– Tuo atveju, jei kartu su mūsų paslaugomis išsimokėtinai buvote įsigiję telefono aparatą, modemą ar kitos įrangos, Jums atsisakius mūsų paslaugų prašysime iš karto sumokėti visas likusias įmokas už įrangą ir galutinai už ją atsiskaityti. Mokėtinas sumas pateiksime paskutinėje sąskaitoje, kurią gausite kitą mėnesį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei reikia mūsų pagalbos

Klientų aptarnavimo tel.

1501