Pagalbos numeriai | ||
---|---|---|
111 | Humanitarinė pagalba | Nemokamas |
112 | Bendrasis pagalbos centras (numeris veikia ir užsienyje, ir Lietuvoje) | Nemokamas |
113 | Greitosios medicinos pagalbos konsultacijų numeris | Nemokamas |
116111 | Bendra vaikų pagalbos linija | Nemokamas |
1808 | Informacijos linija apie Koronavirusą; Konsultacija Ukrainos karo pabėgėliams | Nemokamas |
BITĖS paslaugos | ||
---|---|---|
119 | Pasiūlymai / pageidavimai BITEI | Nemokamas |
1500 | Informacija apie praėjusio ir einamojo laikotarpio sąskaitas, neišnaudotas minutes | Nemokamas |
1501 | BITĖS Klientų aptarnavimo skyrius | Skambučio kaina www.bite.lt/apie/kontaktai |
1511 | Skambučiai į balso paštą | 0,15 Eur/skam. |
1513 | Jei skambinate į balso paštą iš kito BITĖS telefono | Pagal pasirinktą mokėjimo planą |
Maistas į namus | ||
---|---|---|
1315 | Vilnius, Kaunas, Pizza Jazz užsakymo numeris | 0,15 Eur/min |
Taksi paslaugos | ||
---|---|---|
19991 | Bolt informacinis numeris | 0,15 Eur/min. |
1313 | Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos | 0,29 Eur/skamb. |
1818 | Vilnius, UAB "Taxilita" paslaugos | 0,15 eur/min |
1424 | Vilnius, UAB „Dallis“ paslaugos | 0,58 Eur/min. |
1800 | Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos | 0,15 eur/min. |
1844 | Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos | 0,15 eur/min. |
1866 | Vilnius, UAB “Lietuvos taksi paslaugos“ paslaugos | 0,15 eur/min. |
1444 | Kaunas, UAB "Žaibiškas greitis" paslaugos | 0,29 Eur/skamb. |
Informacija | ||
---|---|---|
1889 | UAB „Vilniaus vandenys“ | 0,15 Eur/min |
1588 | UAB „Infomedia“ informacinis numeris | 0,15 Eur/min. |
1664 | Vilniaus miesto savivaldybės administracijos informacija | 0,15 Eur/min |
1802 | AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) Klientų aptarnavimas | 0,15 Eur/min |
1804 | AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) Dujų avarinė Tarnyba | 0,00 Eur/min |
1806 | UAB „EMP recycling“ informacija | 0,15 Eur/min |
1816 | Telia | 0,15 Eur/min |
1817 | Telia | 0,15 Eur/min; 0,15 Eur/SMS |
1852 | AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) Elektros gedimų registravimas | 0,00 Eur/min |
1868 | UAB „Kavamedia“ informacija apie teikiamas paslaugas | 0,15 Eur/min |
1877 | UAB „Circle K Lietuva“ | 0,15 Eur/min.; 0,15 Eur/SMS |
1819 | Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas | 0,00 Eur/min |
1885 | UAB „Tele2“ | 0,15 Eur/min |
19900 | Cgates paslaugos | 0,15 Eur/min |
SVARBU! Nuo 2024-10-01 Klientai į „Sodros“ informacijos centrą galės skambinti tik telefono numeriu +370 5 250 0883.
Parama/Labdara | ||
---|---|---|
1343 | Paramos/labdaros projektai | 5 Eur/skambutis/SMS |
1402 | Paramos/labdaros projektai | 3 Eur/skambutis/SMS |
1404 | Paramos/labdaros projektai | 3 Eur/skambutis/SMS |
1405 | Paramos/labdaros projektai | 2 Eur/skambutis/SMS |
1406 | Paramos/labdaros projektai | 2 Eur/skambutis/SMS |
1407 | Paramos/labdaros projektai | 3 Eur/skambutis/SMS |
1416 | Paramos/labdaros projektai | 5 Eur/skambutis/SMS |
1417 | Paramos/labdaros projektai | 2 Eur/skambutis/SMS |
1418 | Paramos/labdaros projektai | 3 Eur/skambutis/SMS |
1419 | Paramos/labdaros projektai | 2 Eur/skambutis/SMS |
1450 | Paramos/labdaros projektai | 2 Eur/skambutis/SMS |
1490 | Paramos/labdaros projektai | 3 Eur/skambutis/SMS |
1482 | Paramos/labdaros projektai | 5 Eur/skambutis/SMS |
1890 | Paramos/labdaros projektai | 5 Eur/skambutis/SMS |
1891 | Paramos/labdaros projektai | 5 Eur/skambutis/SMS |
1892 | Paramos/labdaros projektai | 10 Eur/skambutis/SMS |
1471 | Paramos/labdaros projektai | 2 Eur/skambutis; nuo 5 Eur/SMS |
Kitos paslaugos | ||
---|---|---|
1332 | SMS parkavimo raktažodžio siuntimas | 0,00 Eur/SMS |
1300 | UAB "Bitė Lietuva" paslauga „Kalėdų Senelio linija“ | 0,14 Eur/min. |
1312 | UAB "Vestekspress" informacijos linija | 0,15 Eur/min. |
1321 | Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos | nuo 0,15 Eur/SMS |
1326 | Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos | nuo 0,29 Eur/SMS |
1328 | Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos | nuo 0,15 Eur/SMS |
1336 | Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos | nuo 0,15 Eur/SMS |
1337 | MobiGW OU pramoginės paslaugos | nuo 0,15 Eur/SMS |
1355 | UAB "Grinda" Vilniaus miesto kelių priežiūros ir eksploatavimo įmonė | 0,00 Eur/min |
1377 | UAB "Idėjų namai" paslauga „Laisvalaikio linija“ | 0,58 Eur/min. |
1378 | Link Mobility SIA | nuo 0,15 Eur/SMS |
1388 | UAB "Norby Telecom" paslaugos | 0,15 Eur/min |
1389 | J.Jankevičiaus firmos "Kauno alėja" paslauga "Vilniaus turistų gidas" | 0,29 Eur/min. |
1479 | MobiGW OU pramoginės paslaugos | nuo 0,15 Eur/SMS |
1604 | UAB “TCG Telecom” projektai | 0,58 Eur/skamb.; nuo 0,15 Eur/SMS |
1869 | Home 3 | 0,15 Eur/min; 0,29 Eur/SMS |
1615 | UAB „Dignet LTU“ paslaugų užsakymo numeris | nuo 0,15 Eur/SMS |
1624 | Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos | nuo 0,15 Eur/SMS |
1649 | UAB “TCG Telecom” projektai | 0,29 Eur/min.; nuo 0 Eur/SMS |
1669 | UAB “TCG Telecom” projektai | 0,29 Eur/min.; nuo 0,15 Eur/SMS |
1670 | UAB “TCG Telecom” projektai | 0,58 Eur/min.; nuo 0,15 Eur/SMS |
1671 | UAB “TCG Telecom” projektai | 0,29 Eur/min.; nuo 0,15 Eur/SMS |
1673 | UAB “TCG Telecom” projektai | 0,29 Eur/min.; nuo 0,15 Eur/SMS |
1679 | UAB "Verozona" pramoginės paslaugos | nuo 0,15Eur/SMS |
1685 | Link Mobility SIA | nuo 0,15 Eur/SMS |
1850 | UAB "GRIFS AG" paslaugos | 0,15 Eur/min; |
1851 | UAB "General Financing" paslaugos | 0,15 Eur/min; |
1862 | UAB "Moment Credit" informacinis numeris | 0,15 Eur/min. |
1394 | SIA SMS solutions | nuo 0,15 Eur/SMS. |
Naudokitės atsakingai: prieš užsisakydami, peržiūrėkite sąlygas ir venkite neaiškių pasiūlymų internete.
Žemiau pateikti kontaktai priklauso dažniausiai naudojamam trumpojo numerio paslaugų tiekėjui MobiGW OÜ, per kurį teikiamos įvairaus turinio paslaugos. Dėl užsakytų paslaugų ar papildomos informacijos kreipkitės nurodytais kontaktais.
Papildomos informacijos apie paslaugas galite gauti iš paslaugos tiekėjo arba kreipdamiesi į BITĖS klientų aptarnavimą tel. numeriu 1501.
Nuolatinė gyvenamoji vieta ar nuolatinis ryšys. Mokėjimo plano suteikiamas mobiliojo ryšio paslaugas galėsite naudoti keliaujant ES / EEE šalyse plane aprašytomis sąlygomis bei tarifais, jei nuolat gyvenate Lietuvoje / vykdote komercinę veiklą arba turite pastovių ryšių su Lietuva, susijusių su dažnu ir ilgalaikiu buvimu Lietuvos teritorijoje. Siekiant užkirsti kelią piktnaudžiavimui ar neįprastam naudojimuisi paslaugomis, nesusijusiam su periodiniu keliavimu, galime Jūsų prašyti pateikti įrodymus, jog gyvenate / vykdote komercinę veiklą ar turite pastovių ryšių su Lietuva. Jums nepateikus tinkamo įrodymo, naudojimasis mobiliojo ryšio paslaugomis keliaujant ES / EEE šalyse bus apmokestintas didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams.
Duomenų kiekio limitas. Negalioja su tais planais, kurie suteikia fiksuotą kiekį duomenų naršymui ES / EEE. Limitas taikomas kitiems planams tais atvejais, kai už mokėjimo plano ar papildomo duomenų paketo mėnesio mokestį suteikiamas neribotas duomenų kiekis arba suteikiamo duomenų kiekio vieno GB kaina yra mažesnė už didžiausią leistiną didmeninę duomenų perdavimo ES / EEE šalyse kainą privatiems klientams ar verslo klientams. Limitas apskaičiuojamas mokėjimo plano ar papildomo duomenų paketo mėnesio mokestį padalinus iš didžiausios leistinos didmeninės kainos už vieną GB (privatiems – 1,55 Eur, verslui 1,3 Eur) ir gautą sumą padauginus iš dviejų.
Pvz. privatiems klientams: naudojantis mokėjimo planu, kuris suteikia neribotą kiekį minučių ir trumpųjų žinučių bei 50 GB už 31,27 Eur/mėn. su PVM mokestį, keliaujant ES / EEE šalyse bus galima išnaudoti 40 GB ((31,27/1,55)x2). Kiekvienas papildomas megabaitas iki tol, kol bus išnaudoti mokėjimo plano suteikiami 50 GB, bus apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis. Išnaudojus visą mokėjimo plane nurodytą duomenų kiekį, suteikiamas papildomas 1 GB už 3,85 Eur su PVM.
Pvz. verslo klientams: naudojantis mokėjimo planu, kuris suteikia neribotą kiekį minučių ir trumpųjų žinučių bei 50 GB už 20,90 Eur/mėn. be PVM mokestį, keliaujant ES / EEE šalyse bus galima išnaudoti 32 GB ((20,9/1,3)x2). Kiekvienas papildomas megabaitas iki tol, kol bus išnaudoti mokėjimo plano suteikiami 50 GB, bus apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis. Išnaudojus visą mokėjimo plane nurodytą duomenų kiekį, suteikiamas papildomas 1 GB už 3 Eur/mėn. be PVM.
Naudojimosi tarptinklinio ryšio paslaugomis apimtis ir buvimo kitose ES / EEE šalyse trukmė. Tuo atveju, jei per 4 mėnesių laikotarpį, atsižvelgdami į tvarkomus srauto duomenis, pastebėsime, kad:
– minučių, SMS/MMS arba duomenų išnaudojate daugiau ES / EEE šalyse nei Lietuvoje, ir tuo pačiu
– ES / EEE šalyse praleidžiate daugiau laiko nei Lietuvoje,
tolesnis naudojimasis paslaugomis ES / EEE šalyse nuo įspėjimo dienos bus apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams, jei per 14 dienų įspėjimo laikotarpį situacija nepasikeis.
– Pvz., jei per 4 mėnesių laikotarpį abonentas išnaudojo 200 min., iš kurių daugiau kaip 100 min. išnaudota kitose ES / EEE šalyse, ir daugiau nei 2 mėnesius praleido būdamas kitose ES / EEE šalyse, toks naudojimasis paslaugomis bus laikomas piktnaudžiavimu ir papildomos minutės, SMS bei megabaitai, išnaudoti keliaujant ES / EEE šalyse, nuo įspėjimo dienos bus apmokestinti tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamomis paslaugų užsienyje kainomis privatiems klientams ar verslo klientams, jei per 14 dienų įspėjimo laikotarpį situacija nepasikeis.
Dienos, kai abonentas buvo prisijungęs prie mobiliojo ryšio tinklo Lietuvoje, nepriklausomai nuo prisijungimo trukmės, yra priskiriamos buvimo Lietuvoje laikui. Dienos, kuriomis nebuvo prisijungta prie jokio tinklo (pvz. įrenginys buvo išjungtas), nevertinamos skaičiuojant buvimo Lietuvoje ir kitose ES /EEE šalyse trukmę. Naudojimasis paslaugomis ar buvimas ne ES / EEE šalyse yra prilyginamas naudojimuisi paslaugomis ar buvimui Lietuvoje.
Naudojimasis tarptinklinio ryšio paslaugomis taip pat gali būti apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams nuo įspėjimo dienos, jei per 14 dienų įspėjimo laikotarpį situacija nepasikeičia, ir tais atvejais, kuomet tas pats asmuo turi ne vieną abonentą ir tarptinklinio ryšio paslaugoms naudoja keletą SIM kortelių.
Organizuotas perpardavimas. Nustačius, kad SIM kortelės yra organizuotai perparduotos asmenims, negyvenantiems Lietuvoje ir neturintiems kito pastovaus ryšio su Lietuva, galime nedelsiant imtis priemonių, pvz., apriboti naudojimąsi paslaugomis ar apmokestinti ES / EEE šalyse naudojamas paslaugas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams.
Svarbu žinoti, kad duomenų perdavimo greitis priklauso nuo daugelio veiksnių: atstumo iki bazinės stoties, geografinių ir urbanistinių vietos ypatumų (pvz. kalvotumo, užstatymo intensyvumo, aplink esančių pastatų aukščio ir techninių charakteristikų), vartotojų naudojamų įrenginių ir konkrečios bazinės stoties apkrovimo tuo metu.
Mobiliuosiuose įrenginiuose naudojamo interneto sparta taip pat priklauso nuo naudojamos duomenų perdavimo technologijos tipo. Šiuo metu galima išskirti kelis skirtingus ryšio tipus:
2G ryšys – tai duomenų perdavimo technologija veikianti 900 MHz dažnių juostoje. Prisijungus telefone prie 2G interneto, šalia ryšio padalų bus matoma raidė G – GPRS arba raidė E – EDGE. Nuo to priklausys Jūsų interneto naršymo greitis: GPRS – teoriškai pasiekia iki 80 kbps, EDGE – iki 240 kbps.
3G ryšys – tai duomenų perdavimo technologija, leidžianti pasiekti kur kas didesnius greičius negu 2G, veikianti 900 MHz ir 2100 MHz dažniais. Prisijungus telefone prie 3G ryšio, užsidegs viena iš šių reikšmių – H (teorinis greitis iki 21 Mbps) arba H+ (teorinis greitis iki 42 Mbps).
4G ir 4G+ ryšys – duomenų perdavimo technologija, įprastai veikianti 800 MHz, 1800 MHz, 2100 MHz ir 2600 MHz dažnių ruožuose. Maksimalus teorinis greitis „Bitės“ 4G/4G+ ryšio tinkle yra 600 Mbps. Testavimai parodė, kad praktiškai vartotojų patiriamas vidutinis greitis 4G+ ryšio zonoje yra apie 80 Mbps, o 4G – apie 30 Mbps.
5G ryšys – tai naujos kartos ryšio technologija, dirbsianti 700 MHz, 2,3GHz ir 3,5GHz dažnių ruožuose, leisianti pasiekti daugiau nei 3 Gbps greitį bei užtikrinti mažesnį nei 10 ms vėlinimą. Tai technologija, kuri pirmiausia pasireiškia ženkliu duomenų perdavimo spartos padidėjimu. Didelis dėmesys yra skirtas daiktų internetui, automobilių autonomiškumui, vaizdo perdavimui. Pagrindinė technologijos esmė sujungti visus galimus įtaisus į vieną tinklą, bet kurioje vietoje, bet kuriuo metu. 5 kartos tinklas užtikrins didesnį visuomenės saugumą, efektyvesnį pramonės veikimą, padės apsaugoti sveikatą bei suteiks daugybę kitų privalumų.
Labai apgailestaujame, jog nusprendėte atsisakyti Bitės teikiamų paslaugų. Tačiau tikimės suteiksite mums progą pasitaisyti. Tam prašytume apie savo ketinimus nutraukti sutartį pranešti mums iš anksto.
Jei nuspręsite išeiti, sutartį galite nutraukti:
– užsukę į bet kurį BITĖS saloną. Jums artimiausią ar patogiausią saloną bei jo darbo laiką galite rasti čia;
– kreipiantis į BITĖS pokalbių skiltį.
Norint nutraukti privataus asmens vardu sudarytą BITĖS paslaugų teikimo sutartį, reikalingi šie dokumentai:
– asmens, kurio vardu buvo sudaryta sutartis, dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas);
– jei sutartį nori nutraukti kitas nei sutartį sudaręs asmuo, būtinas jo asmens dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas) ir notaro patvirtintas įgaliojimas sutarčiai nutraukti.
– Jums nutraukus paslaugų teikimo sutartį nepraėjus minimaliam naudojimosi BITĖS paslaugomis terminui (numatytam sutartyje), pasiliekame teisę prašyti Jūsų atlyginti mūsų tiesioginius nuostolius, t. y. grąžinti BITĖS Jums faktiškai suteiktas nuolaidas paslaugoms ar įrangai nuo Jūsų sutarties sudarymo dienos iki jos nutraukimo.
– Tuo atveju, jei kartu su mūsų paslaugomis išsimokėtinai buvote įsigiję telefono aparatą, modemą ar kitos įrangos, Jums atsisakius mūsų paslaugų prašysime iš karto sumokėti visas likusias įmokas už įrangą ir galutinai už ją atsiskaityti. Mokėtinas sumas pateiksime paskutinėje sąskaitoje, kurią gausite kitą mėnesį.
Jeigu žmogus, kuriam buvo teikiamos BITĖS paslaugos – paslaugų savininkas, mirė, jo šeimos narys gali perimti paslaugų ar įrangos sutartis, jas persirašęs savo vardu. Jei velionio sutartį norite paprasčiausiai nutraukti, tai padaryti galite taip pat atvykę į saloną ar paskambinę tel. 1501.
Jeigu praradote telefoną kartu su SIM kortele, prisijunkite prie savitarnos svetainės Mano BITĖ ir blokuokite SIM kortelę arba kuo greičiau kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą nr. 1501 arba +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio). BITĖS Profas išjungs galimybę skambinti iš Jūsų telefono SIM kortelės, galime užblokuoti ir patį telefono aparatą (telefono IMEI). Toks blokavimas aktualus tada, kai nenorite, kad Jūsų telefono aparatu kas nors naudotųsi su kita SIM kortele.
Jeigu Jums svarbus kiekvienas skambutis, nukreipsime visus Jūsų skambučius į numerį, kurį nurodysite. Šis skambučių nukreipimas veiks, kol įsigysite naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu.
Informuoti mus apie telefono praradimą bei jo blokavimą galite ir kitais būdais – atvykę į artimiausią saloną.
Primename, kad turite kreiptis į „Bitę“ per 30 kalendorinių dienų nuo blokavimo dėl pavogimo ar praradimo. Jums bus taikomas 5,50 Eur vienkartinis SIM kortelės mokestis, kurį prašysime apmokėti su ateinančio mėnesio sąskaita. Neatnaujinus paslaugų per 30 dienų, sutartį turėsime nutraukti.
Tam, kad statinis IP veiktų korektiškai, reikia įsitiktinti, kad APN yra pakeistas į „bangapro“.
APN į „bangapro“ galite pakeisti sekdami šiais žingsniais:
1. Prisijunkite prie maršrutizatoriaus:
• Atverkite naršyklę ir įveskite maršrutizatoriaus IP adresą (dažniausiai: 192.168.0.1 arba 192.168.1.1).
• Prisijunkite su vartotojo vardu ir slaptažodžiu (dažniausiai: admin/admin, jeigu jie nebuvo pakeisti).
2. Eikite į „Mobile network“ / „Internet settings“ / „WAN“ / „Profile management“ (pavadinimai gali skirtis).
3. Sukurkite naują profilį arba redaguokite esamą:
• APN (Access Point Name): bangapro;
• Username: palikite tuščią;
• Password: palikite tuščią;
• Authentication: „None“ arba „Auto“.
4. Išsaugokite nustatymus ir paleiskite maršrutizatorių iš naujo (jei reikia).
Jeigu atlikti veiksmai neišsprendė problemos arba negalite atlikti tam tikrų veiksmų, pateiktų instrukcijoje, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį.
Atkurti „Go3“ paskyros slaptažodį galite paspaudę šią nuorodą.