Dažniausiai užduodami klausimai

Kiek reikės mokėti:  

– Jei man būnant užsienyje skambina iš Lietuvos?

Jums būnant užsienyje, už įeinantį skambutį visada reikės mokėti. Su naujaisiais BITĖS planais įeinantys skambučiai ES/EEE šalyse nieko nekainuoja. Daugiau >>


– Jei skambinant į užsienį  niekas neatsiliepia?

Jei Jūs skambinate į užsienį ir niekas neatsiliepia, už skambutį mokėti nereikia.


– Jei būdamas Lietuvoje sulaukiu skambučio iš užsienio?

Jei Jums skambina iš užsienio, o Jūs esate Lietuvoje, už įeinantį skambutį Jums mokėti nereikia. Lietuvoje įeinantys skambučiai visada yra nemokami.


– Jei skambinant į užsienį atsiliepia autoatsakiklis?

Kai skambinate į užsienį ir atsiliepia autoatsakiklis, Jums reikės mokėti kaip už skambutį į užsienį, priklausomai nuo iškalbėtų minučių skaičiaus. Pavyzdžiui, jei Jūs skambinate savo vadovui į Suomiją ir išklausote jo paliktą žinutę, Jums reikės mokėti kaip už pokalbį su Suomijos tinklo abonentu.


– Jei būnant užsienyje man skambina iš tos pačios užsienio šalies?

Būdami užsienyje už įeinantį skambutį Jūs visada mokate. Pavyzdžiui, jei Jūs esate Danijoje ir atsiliepiate į skambutį, Jums reikės mokėti. Nesvarbu, ar Jums skambina iš Lietuvos, ar iš tos šalies, kurioje esate, įeinantis skambutis Jums visuomet kainuos vienodai.


– Jei skambinu iš užsienio ir niekas neatsiliepia?

Jei Jūs naudojatės BITĖS paslaugomis užsienyje ir abonentas, kuriam skambinate, neatsiliepia, mokėti už tokį skambutį nereikia. Tačiau, jei atsilieptų autoatsakiklis, skambutis būtų apmokestintas.


– Jei gaunu SMS būdamas užsienyje?

Už užsienyje gaunamas žinutes kaip ir Lietuvoje mokėti nereikia. Pavyzdžiui, jei esate Ispanijoje ir artimieji Jums siunčia SMS žinutes, Jūs už tai nemokėsite.


– Ar reikia roamingo paslaugą aktyvuoti?

Paslauga yra aktyvinama automatiškai visiems klientams ir jos papildomai užsisakyti nereikia. Tačiau jei šios paslaugos buvo atsisakyta, ją reikia užsisakyti iš naujo. Pasitikrinti ar paslauga aktyvinta galima savitarnoje mano.bite.lt.


– Kokios yra skambučių užsienyje ir tarptautinių skambučių kainos?

Visą informaciją apie skambučių kainas užsienyje rasite čia, o apie tarptautinių skambučių kainas čia.


– Jei būnant užsienyje neveikia paslaugos: skambučiai, SMS ir internetas?

Gali būti, jog automatiškai parinkto operatoriaus padengimas toje vietovėje yra mažas. Rekomenduojame mobiliajame įrenginyje rankiniu būdu prisijungti prie kito tinklo operatoriaus. Rekomenduojamą tinklo operatorių galite rasti pasinaudoję „Ryšys užsienyje“ puslapyje, „Ne ES/EEE šalyse“ skiltyje esančia paieška.


– Ar gali telefonas automatiškai prisijungti prie užsienio operatoriaus, net ir būnant Lietuvoje?

Taip, pasienio zonoje ar būnant netoli pasienio zonos rekomenduojame būti budriems: Jūsų telefonas gali automatiškai prisijungti prie kitos šalies tinklo, net ir fiziškai Jums esant Lietuvoje, jei užsienio ryšio operatoriaus signalas stipresnis. Tokiu atveju, paslaugos gali būti apmokestintos užsienio ryšio operatorių tarifais. Būnant pasienio ruože, rekomenduojame telefone nustatyti rankinį tinklo pasirinkimą.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

ŠalisŠalies kodas
Afganistanas93
Airija353
Albanija355
Aliaska1907
Alžyras213
Amerikos Samoa684
Andora376
Angilija1264
Angola244
Antigva ir Barbuda1268
Argentina54
Armėnija374
Aruba297
Asunsjonas247
Australija61
Austrija43
Azerbaidžanas994
Bahamos1242
Bahreinas973
Baltarusija375
Bangladešas880
Barbadosas1246
Belgija32
Belizas501
Beninas229
Bermudai1441
Bisau Gvinėja245
Bolivija591
Bosnija ir Hercegovina387
Botsvana267
Brazilija55
Brunėjus673
Bulgarija359
Burkina Fasas226
Burundis257
Butanas975
Centrinė Afrikos Resp.236
Čadas235
Čekija420
Čilė56
Danija45
Didžioji Britanija44
Didžiosios Britanijos Mergelių Salos1284
Diego Garsija246
Dominijos resp.1809
Dominika1767
Dramblio Kaulo Krantas225
Džibutis253
Egiptas20
Ekvadoras593
Eritrėja291
Estija372
Etiopija251
Farerų salos298
Fidžis679
Filipinai63
Folklendų salos500
Gabonas241
Gajana592
Gambija220
Gana233
Gibraltaras350
Graikija30
Grenada1473
Grenlandija299
Guamas1671
Gvadelupa590
Gvatemala502
Gvinėja224
Haitis509
Hondūras504
Honkongas852
Indija91
Indonezija62
Irakas964
Iranas98
Islandija354
Ispanija34
Italija39
Izraelis972
Jamaika1876
Japonija81
JAV1
Jemenas967
Jordanija962
Jungtiniai Arabų Emyratai971
Juodkalnija382
Kaimanų salos1345
Kambodža855
Kamerūnas237
Kanada1
Kataras974
Kazachstanas7
Kenija254
Kinija86
Kipras357
Kirgizija996
Kiribatis686
Kolumbija57
Komorai269
Kongas242
Kosta Rika506
Kroatija385
Kuba53
Kuko salos682
Kuveitas965
Laosas856
Latvija371
Lenkija48
Lesotas266
Libanas961
Liberija231
Libija218
Lietuva370
Liuksemburgas352
Madagaskaras261
Makao853
Malaizija60
Malavis265
Maldyvai960
Malis223
Malta356
Marokas212
Maršalo salos692
Martinika596
Mauricijus230
Mauritanija222
Meksika52
Mergelių Salos (JAV teritorija)1340
Mianmaras (Birma)95
Mikronezija691
Moldova373
Monakas377
Mongolija976
Montseratas1664
Mozambikas258
Namibija264
Naujoji Kaledonija687
Naujoji Zelandija64
Nauru674
Nepalas977
Nyderlandų Antilai599
Nyderlandų Karalystė (Olandija)31
Nigerija234
Nigeris227
Nikaragva505
Niujė683
Norfolko sala672
Norvegija47
Omanas968
Pakistanas92
Palau680
Panama507
Papua Naujoji Gvinėja675
Paragvajus595
Peru51
Pietų Afrikos Resp.27
Pietų Korėja82
Portugalija351
Prancūzija33
Prancūzų Gviana594
Prancūzų Polinezija689
Puerto Rikas1939
Pusiaujo Gvinėja240
Rejunjonas262
Ruanda250
Rumunija40
Rusija7
Sakartvelas995
Saliamono salos677
Salvadoras503
Samoa685
San Marinas378
San Tomė ir Prinsipė239
Saudo Arabija966
Seišeliai248
Senegalas221
Sent Kitsas ir Nevis1869
Sent Lusija1758
Sent Pjeras ir Mikelonas508
Sent Vinsentas ir Grenadinai1784
Serbija381
Siera Leonė232
Singapūras65
Sirija963
Slovakija421
Slovėnija386
Somalis252
Sudanas249
Suomija358
Surinamas597
Svazilandas268
Šiaurės Makedonija389
Šiaurės Korėja850
Šri Lanka94
Švedija46
Šveicarija41
Šventos Elenos sala290
Tadžikistanas992
Tailandas66
Taivanis886
Tanzanija255
Terksas ir Kaikosas1649
Togas228
Tonga676
Trinidadas ir Tobagas1868
Tunisas216
Turkija90
Turkmėnistanas993
Tuvalu688
Uganda256
Ukraina380
Urugvajus598
Uzbekija998
Vanuatu678
Venesuela58
Vengrija36
Vietnamas84
Vokietija49
Volio ir Futūno salos681
Zairas243
Zambija260
Zimbabvė263
Žaliasis Kyšulys (Kabo Verdė)238

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Papildoma informacija

Išvykus iš Lietuvos, paslaugų, kurios teikiamos Lietuvoje trumpaisiais numeriais, užsisakyti ir atsisakyti nėra galimybės.

Skambučiams ir žinutėms trumpaisiais numeriais taikomi standartiniai tarifai – 0,15 Eur/min ir 0,15 Eur/SMS (su PVM), jei nėra nurodyta kitaip. Skambučiai ir SMS trumpaisiais numeriais nėra įtraukiami į mokėjimo plano mokestį.

Aukščiau esančiame sąraše gali būti pateikiami ne visi faktiškai veikiantys trumpieji numeriai. Taip pat rekomenduojame prieš naudojantis paslaugomis kainą pasitikrinti konkrečių paslaugų teikėjų interneto svetainėse arba kreiptis BITĖS klientų aptarnavimo nr. 1501.


Atsakingas pridėtinės vertės paslaugų naudojimas

BITĖ primena, kad savo klientams suteikia galimybę naudotis trečiųjų šalių teikiamomis mobiliojo turinio pridėtinės vertės paslaugomis. Mobiliojo turinio paslaugų yra labai daug ir jos yra skirtingos: tai gali būti ir pramogos – balsavimai, žaidimai, vaizdo įrašai, muzika, pažintys, ir apmokėjimas už paslaugas – parkavimas, žvejo bilietas ar skelbimų talpinimas.

Turinio teikėjai yra atsakingi už tai, kad vartotojams būtų suteikta informacija tiek apie patį turinį, tiek apie jo naudojimo mokesčius, taip pat apie galimybę prenumeruoti paslaugą ir kaip jos atsisakyti.

Užsisakyti mobiliojo turinio paslaugas galite programėlėmis, internetu, siųsdami SMS trumpaisiais numeriais arba skambindami specialiaisiais numeriais. Mokestį už šias paslaugas nustato paslaugų teikėjas ir mokestis turi būti nurodytas prieš perkant turinio paslaugą. Taip pat už mobiliojo turinio paslaugą galite atsiskaityti naudodamiesi prenumeratos mokesčiu – tai reiškia, kad kartą per tam tikrą laikotarpį (dieną, savaitę, mėnesį) paslauga bus pratęsta, į jūsų telefoną bus išsiųsta SMS žinutė apie paslaugos pratęsimą ir mokestis už naudojimąsi mobiliuoju turiniu bus įtrauktas į jūsų telefono sąskaitą arba apmokėtas iš išankstinio paslaugų vartojimo sąskaitos (LABAS), pagal mobiliojo turinio teikėjo nustatytą kainą.

Iš savo klientų tikimės atsakingo ir atidaus trečiųjų šalių paslaugų užsakymo ir naudojimo. Prieš pradedant naudotis šiomis paslaugomis, visais atvejais rekomenduojame susipažinti su paslaugų naudojimo sąlygomis, taisyklėmis ir įkainiais. Nepradėti naudoti paslaugų, jeigu jų teikimo sąlygos nėra aiškios. Atitinkamai reaguoti, jeigu naršant mobiliuoju internetu yra siūlomas brukalas arba reklama, kuri informuoja, kad naudojamas kliento įrenginys galimai reikalauja papildomų apsaugos programų arba kito tipo paslaugų.

Norėdami gauti papildomos informacijos apie teikiamas paslaugas galite kreiptis į paslaugos teikėją arba BITĖS klientų aptarnavimo numeriu 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Kokios yra sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklės?

Mes esame sąžiningi su savo klientais, todėl tikimės, jog Jūs, kaip ir daugelis mūsų klientų, būsite sąžiningi su mumis ir kitais mūsų klientais. Norėdami tai užtikrinti, sukūrėme sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisykles.
 

Sąžiningo naudojimosi taisyklės – tai taisyklės, kurių prašysime laikytis naudojantis mūsų neribotų pokalbių, SMS ar neriboto mobiliojo interneto paslaugomis, taip pat už plano mokestį ar už papildomą mokestį suteikiamais tarptautinių skambučių ir SMS kiekiais. Jas sukūrėme ne veltui – siekdami, kad Jūs ir kiti mūsų klientai gautų kokybiškiausias mūsų paslaugas ir patirtų visus naudojimosi „Bitės“ paslaugomis privalumus. Šios taisyklės mums yra labai svarbios, todėl tikimės, kad taip pat jas gerbsite. Taisyklių nesilaikymą būsime priversti vertinti kaip mūsų susitarimo pažeidimą. Pasirašydamas sutartį, Jūs nuoširdžiai pasižadate laikytis sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių, kurias pateikiame toliau.
 

Kas būtų laikoma nesąžiningu naudojimusi paslaugomis?

Esmė labai paprasta – mūsų neribotų skambučių paslaugos, neribotos trumposios žinutės (SMS) ir neribotas mobilusis internetas yra skirti žmonėms bendrauti ir tenkinti kitiems asmeniniams poreikiams. Todėl nesąžiningais laikysime visus skambučius ir trumpąsias žinutes (SMS), kurių tikslas nėra bendravimas tarp žmonių.

Nesąžiningu naudojimusi bus laikomas nepagrįstai didelio SMS, skambučių arba mobiliojo interneto srauto siuntimas, priėmimas arba dalijimasis, arba kitoks vartojimas, kuris pagal savo pobūdį, apimtį ar trukmę yra neįprastas tokios paslaugos vartotojams, iš esmės neatitinka įprasto vidutinio mūsų kliento vartojimo įpročių ir yra nepanašus į racionalų naudojimąsi paslaugomis asmeninėms reikmėms. Naudojimasis tarptautinio ryšio paslaugomis gerokai daugiau nei vietinio ryšio paslaugomis Lietuvoje taip pat gali būti laikomas nesąžiningu.
 

Kitaip tariant, viskas bus sąžininga ir teisinga, jei Jūs:

 – Prisijungėte prie mūsų, nes norite naudotis „Bitės“ paslaugomis, o ne dėl kitų priežasčių.

 – Mūsų SIM kortelę naudosite išskirtinai bendrauti su kitais žmonėmis arba naršyti internete savo asmeninėms reikmėms.

 – Naudodamiesi mūsų paslaugomis, neteiksite ryšio paslaugų kitiems.

 – Mūsų (ar mūsų klientų) sąskaita nesieksite piniginės naudos sau; neperparduosite mūsų paslaugų ar jų dalies kitiems asmenims.

 – Neskambinsite ir nesiųsite nepageidaujamų ar trumpųjų žinučių ir kitaip nepiktnaudžiausite mūsų paslaugomis verslo ar rinkodaros tikslais.

 – Nenaudosite mūsų paslaugų telemarketingo ar klientų aptarnavimo veiklai vykdyti.

 – Nebandysite pasipelnyti iš „Bitės“ ar kitų operatorių.

 – Naudositės mūsų paslaugomis (ir šiuo tikslu suteikta SIM kortele) asmeniškai ir neleisite jomis ar Jums suteikta SIM kortele naudotis kitiems asmenims be išankstinio mūsų sutikimo, t. y. paslaugos, SIM kortelės ar galinio įrenginio nenaudosite tam, kad perduotumėte duomenis kitiems vartotojams ar peradresuotumėte duomenis į kitus įrenginius.

 – Naudodamiesi mūsų paslaugomis, nebandysite pasipelnyti iš skirtumo tarp Jums taikomo tarifo, tinklų sujungimo mokesčio ir kitų rinkoje galiojančių kainų.

 – Nenaudosite mūsų SIM kortelės įrangoje, kuri Lietuvoje yra draudžiama, arba įrangoje, kuri pagal Jūsų pasirinktą mokėjimo planą tokiam įrenginiui nėra skirta, pavyzdžiui, vietoj telefono aparato naudojamas asmeninis kompiuteris, planšetė, maršrutizatorius, modemas ir pan.

 – Nenaudosite mūsų SIM kortelės, Jums suteikto telefono numerio ar įrangos jokiai neteisėtai veiklai, taip pat susijusiai su piktnaudžiavimu ar sukčiavimu. Jūs privalote užtikrinti, kad Jums suteikta SIM kortelė, įranga ar telefono numeris nebūtų naudojami nusikalstamai veiklai vykdyti.


Konkrečiam mokėjimo planui taikomas sąžiningo naudojimosi paslaugomis sąlygas visada galėsite rasti prie mokėjimo plano aprašymo, todėl siūlome su šiomis sąlygomis susipažinti prieš nusprendžiant, kuris mokėjimo planas labiausiai atitinka Jūsų poreikius.

Norime priminti, kad, pažeidę sąžiningo naudojimosi taisykles, kartu pažeisite ir mūsų susitarimą. Tokiu atveju, priklausomai nuo pažeidimo sunkumo, mes pasiliekame teisę nedelsdami (visai ar iš dalies) apriboti Jums teikiamas paslaugas arba pasiūlyti Jums kitą mokėjimo planą, tačiau tikimės, jog to neprireiks.

Apie paslaugų ribojimą arba siūlomą kitą mokėjimo planą pranešime Jums vienu iš šių būdų: raštu, trumpąja žinute (SMS), elektroniniu paštu arba susisiekę su Jumis telefonu. Apribojus Jums teikiamas paslaugas Jūs ir toliau galėsite skambinti nemokamu Klientų aptarnavimo telefonu 1501, bendruoju pagalbos numeriu 112 ir kitais nemokamais telefonų numeriais.

Kaip jau minėjome, tikimės, kad šių veiksmų imtis tikrai neteks. Užfiksavę nesąžiningą naudojimąsi tarptautinio ryšio paslaugomis, pasiliekame teisę tarptautinius skambučius ir / ar SMS apmokestinti standartiniais tarifais, skelbiamais čia privatiems, ir čia verslui, ir / arba apriboti galimybę naudotis ryšio paslaugomis nuo įspėjimo SMS žinute dienos. Be to, pastebėję, jog mūsų paslaugomis naudojatės nesąžiningai, pasiliekame teisę ir ateityje neteikti Jums paslaugų.

Pabaigoje norime priminti, kad Jūs esate atsakingas už tai, kaip yra naudojamasi Jums suteikta SIM kortele, įranga ar telefono numeriu. Todėl prašysime Jūsų užtikrinti, kad tie šeimos nariai, kurie naudojasi Jums suteikta SIM kortele, įranga ar telefono numeriu, taip pat laikytųsi sąžiningo naudojimosi paslaugomis sąlygų. Suprantame, kad tai nėra pati smagiausia tema prie vakarienės stalo, bet, jei žinote, kad Jūsų įranga naudosis kiti, prašome juos taip pat supažindinti su šiomis sąlygomis.

Jei pametėte ar kitaip praradote SIM kortelę ar įrangą, nedelsdami praneškite mums klientų aptarnavimo telefonu 1501. Tik taip galėsime užkirsti kelią nesąžiningam ir neteisėtam SIM kortelės ar įrangos panaudojimui.

Dėkojame už kantrybę skaitant šias taisykles. Mes tikimės, kad sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių nepažeis nė vienas mūsų klientas ir kad Jūs, kaip ir mes, manote, jog būti sąžiningam yra daug paprasčiau ir smagiau.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Daugiau informacijos apie interneto paslaugų kokybės parametrų ataskaitą rasite čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Norint naudotis BITĖS mobiliuoju internetu, reikia nustatyti tinkamus interneto parametrus:

Interneto prieigos taškas (APN) turi būti – „internet“ (taip pat gali būtinaudojami APN banga arba wap). Papildomų nustatymų vesti nereikia. Jei naudojatės statiniu IP adresu, būtina naudoti „bangapro“ interneto prieigos tašką.

– Telefonuose su Android operacine sistema, norint nusistatyti interneto nustatymus reikia eiti:
Nustatymai > Daugiau tinklų > Mobilieji tinklai > Prieigos taškų pavadinimai > Pridėti naują. (Nustatymų kelias gali skirtis priklausomai nuo telefono gamintojo ir operacinės sistemos versijos).

 

– Telefonuose su iOS operacine sistema (Apple) reikia eiti: Settings > Mobile data > Mobile data network.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sąskaitas už BITĖS paslaugas galite apmokėti bankų interneto sistemose:

- atliekant mokėjimą per įmokas.

- atliekant vietinio pavedimo mokėjimą;

 

Reikėtų turėti sąskaitą viename iš šių bankų ir naudotis atitinkamomis interneto bankininkystės sistemomis:


Kaip atlikti mokėjimą "Swedbank" banke:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite Kasdienės paslaugos skiltį Įmokos;


Pirmojo žingsnio Swedbank sistemoje ekrano vaizdas

2. Įveskite įmokos kodą 217, sąraše raskite „UŽ BITĖS LIETUVA PASLAUGAS“ ir paspauskite Mokėti;

Antrojo žingsnio Swedbank sistemoje ekrano vaizdas

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų Vardas, pavardė bei Adresas reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo Mokėtojo kodą – jį rasite savo sąskaitos pirmame puslapyje.

Trečiojo žingsnio Swedbank sistemoje ekrano vaizdas

4. Įrašykite sumą bei paspauskite Atlikti mokėjimą.

 

Kaip atlikti mokėjimą "SEB" banke:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite Mokėjimai skiltį Įmokos ir mokesčiai;


Pirmojo žingsnio SEB banko sistemoje vaizdas

2. Lauke Įveskite įmonės, knygelės pavadinimą arba įmokos kodą įveskite Bitės įmokos kodą - 217 arba „BITĖ Lietuva“, sąraše raskite UAB Bitė Lietuva ir paspauskite Mokėti;

Antrojo žingsnio SEB banko sistemoje vaizdas

3. Atsiradusiame lange laukuose Vardas ir pavardė bei Adresas įrašykite reikalaujamus duomenis;

Trečiojo žingsnio SEB banko sistemoje vaizdas

4. Įrašykite savo Mokėtojo kodą, kuris yra nurodytas jūsų sąskaitos pirmame lape lauke „Mokėtojo kodas“.

5. Įrašykite sumą bei paspauskite Tęsti.

 

Kaip atlikti mokėjimą Luminor | DNB banke per įmokas:

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite skiltį „Mokėjimai“, „Už paslaugas“;


Pirmojo žingsnio Luminor banko sistemoje vaizdas

2. Skiltyje „Paslaugų teikėjas“ pasirinkite UAB „Bitė Lietuva“ ir paspauskite paieškos ikoną;

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų „Mokėtojas“, „Mokėtojo adresas“ reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo „Mokėtojo kodą“ jį rasite savo sąskaitos pirmame puslapyje;

Antrojo žingsnio Luminor banko sistemoje vaizdas
 

4. Įrašykite sumą bei paspauskite „Toliau“;

 

Kaip atlikti mokėjimą „Šiaulių banke“

1. Atsidarę savo elektroninės bankininkystės puslapį, pasirinkite skiltį „Mokėjimai“, „Įmokos ir mokesčiai“. Lauke „Mokesčio paieška pagal įmonę“ įveskite „Bitė“ arba lauke „Mokesčių grupė“ pasirinkite „Telefonas, televizija, internetas“ ir paspauskite „Parodyti“

 

Pirmojo žingsnio Šiaulių Banke sistemoje vaizdas

 

2. Pasirinkite UAB „Bitė Lietuva“ ir spauskite „Mokėti“

Antrojo žingsnio Šiaulių Banke sistemoje vaizdas

3. Atsiradusiame lange automatiškai susiformuos laukų „Vardas“, „Pavardė/ Įmonė“, „Adresas“ reikšmės. Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo „Mokėtojo kodą“ jį rasite sąskaitos pirmame puslapyje;

Trečiojo žingsnio Šiaulių Banke sistemoje vaizdas
 

4. Įrašykite sumą bei paspauskite „Įvesti ir pasirašyti“.

 

Kaip atlikti mokėjimą „Luminor”, „Citadele“ ir „URBO":

Norėdami atsiskaityti šiuose bankuose už BITĖS paslaugas, užpildykite vietinio mokėjimo nurodymo privalomus laukus, įveskite:

1. Savo ar asmens, už kurį mokate, vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą;
2. Savo ar asmens, už kurį mokate, adresą;
3. Mokėtojo kodą, kurį rasite sąskaitos pirmame lape;
4. Mokėjimo sumą.
5. Atliekant vietinį mokėjimo nurodymą reikia nurodyti UAB „BITĖ Lietuva“ sąskaitą AB banke „Swedbank“. Banko kodas 73000, a.s. LT617300010089139436

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Nuolatinė gyvenamoji vieta ar nuolatinis ryšys. Mokėjimo plano suteikiamas mobiliojo ryšio paslaugas galėsite naudoti keliaujant ES / EEE šalyse plane aprašytomis sąlygomis bei tarifais, jei nuolat gyvenate Lietuvoje / vykdote komercinę veiklą arba turite pastovių ryšių su Lietuva, susijusių su dažnu ir ilgalaikiu buvimu Lietuvos teritorijoje. Siekiant užkirsti kelią piktnaudžiavimui ar neįprastam naudojimuisi paslaugomis, nesusijusiam su periodiniu keliavimu, galime Jūsų prašyti pateikti įrodymus, jog gyvenate / vykdote komercinę veiklą ar turite pastovių ryšių su Lietuva. Jums nepateikus tinkamo įrodymo, naudojimasis mobiliojo ryšio paslaugomis keliaujant ES / EEE šalyse bus apmokestintas didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams.
 

Duomenų kiekio limitas. Negalioja su planais privatiems „Lengviau“ ir "5G lengviau", kurie suteikia fiksuotą kiekį duomenų naršymui ES. Limitas taikomas kitiems planams tais atvejais, kai už mokėjimo plano ar papildomo duomenų paketo mėnesio mokestį suteikiamas neribotas duomenų kiekis arba suteikiamo duomenų kiekio vieno GB kaina yra mažesnė už didžiausią leistiną didmeninę duomenų perdavimo ES / EEE šalyse kainą privatiems klientams ar verslo klientams. Limitas apskaičiuojamas mokėjimo plano ar papildomo duomenų paketo mėnesio mokestį padalinus iš didžiausios leistinos didmeninės kainos už vieną GB  (privatiems – 1,88 Eur, verslui 1,55 Eur) ir gautą sumą padauginus iš dviejų.
 

Pvz. privatiems klientams:, naudojantis mokėjimo planu, kuris suteikia neribotą kiekį minučių ir trumpųjų žinučių bei 50 GB už 31,27 Eur/mėn. su PVM mokestį, keliaujant ES / EEE šalyse taikant RRT patvirtintą priemoką bus galima išnaudoti 33 GB ((31,27/1,88)x2). Kiekvienas papildomas megabaitas iki tol, kol bus išnaudoti mokėjimo plano suteikiami 50 GB, bus apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis. Išnaudojus visą mokėjimo plane nurodytą duomenų kiekį, suteikiamas papildomas 1 GB už 3,85 Eur su PVM, kuriam taip pat taikoma duomenų kiekio limito formulė. Pritaikius ją, keliaujant ES / EEE šalyse bus suteikiama 4,1 GB ((3,85/1,88)x2) duomenų, kurie apmokestinami RRT patvirtinta priemoka.  

Pvz. verslo klientams:, naudojantis mokėjimo planu, kuris suteikia neribotą kiekį minučių ir trumpųjų žinučių bei 50 GB už 20,90 Eur/mėn. be PVM mokestį, keliaujant ES / EEE šalyse taikant RRT patvirtintą priemoką bus galima išnaudoti 27 GB ((20,9/1,55)x2). Kiekvienas papildomas megabaitas iki tol, kol bus išnaudoti mokėjimo plano suteikiami 50 GB, bus apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis. Išnaudojus visą mokėjimo plane nurodytą duomenų kiekį, suteikiamas papildomas 1 GB už 3 Eur/mėn. be PVM, kuriam taip pat taikoma duomenų kiekio limito formulė. Pritaikius ją, keliaujant ES / EEE šalyse visą papildomo duomenų paketo kiekį, t.y. 3,87 GB ((3/1,55)x2), bus galima išnaudoti už RRT patvirtintą priemoką. 


Naudojimosi tarptinklinio ryšio paslaugomis apimtis ir buvimo kitose ES / EEE šalyse trukmė. Tuo atveju, jei per 4 mėnesių laikotarpį, atsižvelgdami į tvarkomus srauto duomenis, pastebėsime, kad:

– minučių, SMS/MMS arba duomenų išnaudojate daugiau ES / EEE šalyse nei Lietuvoje, ir tuo pačiu

– ES / EEE šalyse praleidžiate daugiau laiko nei Lietuvoje,

tolesnis naudojimasis paslaugomis ES / EEE šalyse nuo įspėjimo dienos bus apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams, jei per 14 dienų įspėjimo laikotarpį situacija nepasikeis.

– Pvz., jei per 4 mėnesių laikotarpį abonentas išnaudojo 200 min., iš kurių daugiau kaip 100 min. išnaudota kitose ES / EEE šalyse, ir daugiau nei 2 mėnesius praleido būdamas kitose ES / EEE šalyse, toks naudojimasis paslaugomis bus laikomas piktnaudžiavimu ir papildomos minutės, SMS bei megabaitai, išnaudoti keliaujant ES / EEE šalyse, nuo įspėjimo dienos bus apmokestinti tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamomis paslaugų užsienyje kainomis privatiems klientams ar verslo klientams, jei per 14 dienų įspėjimo laikotarpį situacija nepasikeis.

Dienos, kai abonentas buvo prisijungęs prie mobiliojo ryšio tinklo Lietuvoje, nepriklausomai nuo prisijungimo trukmės, yra priskiriamos buvimo Lietuvoje laikui. Dienos, kuriomis nebuvo prisijungta prie jokio tinklo (pvz. įrenginys buvo išjungtas), nevertinamos skaičiuojant buvimo Lietuvoje ir kitose ES /EEE šalyse trukmę. Naudojimasis paslaugomis ar buvimas ne ES / EEE šalyse yra prilyginamas naudojimuisi paslaugomis ar buvimui Lietuvoje.

Naudojimasis tarptinklinio ryšio paslaugomis taip pat gali būti apmokestintas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams nuo įspėjimo dienos, jei per 14 dienų įspėjimo laikotarpį situacija nepasikeičia, ir tais atvejais, kuomet tas pats asmuo turi ne vieną abonentą ir tarptinklinio ryšio paslaugoms naudoja keletą SIM kortelių.
 

Organizuotas perpardavimas. Nustačius, kad SIM kortelės yra organizuotai perparduotos asmenims, negyvenantiems Lietuvoje ir neturintiems kito pastovaus ryšio su Lietuva, galime nedelsiant imtis priemonių, pvz., apriboti naudojimąsi paslaugomis ar apmokestinti ES / EEE šalyse naudojamas paslaugas tuo metu galiojančiomis didmeninėmis reguliuojamų tarptinklinio ryšio paslaugų kainomis privatiems klientams ar verslo klientams.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

 

SMS žinutės

Trumposios žinutės (SMS) - tai galimybė siųsti ir gauti trumpas tekstines ( iki 160 simbolių) žinutes mobiliuoju ryšiu. Paslauga gali naudotis visi BITĖS mobiliojo ryšio klientai.
 

Ką turėčiau žinoti?
 

– Jei žinutėje naudojamos lietuvių/latvių/rusų ar kt. kalbos raidės, kurių nėra lotyniškoje abėcėlėje, tuomet telefonas naudoja kitokį simbolių kodavimą. Dėl to 1 SMS žinutės talpa sumažėja nuo 160 iki 70 simbolių.

– Jei siunčiamos žinutės ilgis viršija SMS žinutės talpą (70 - 160 simbolių), ją telefonas automatiškai suskaido į 2 ar daugiau SMS žinučių ir išsiunčia vieną, paskui kitą ir t.t. Gavėjo aparate žinutės vėl sujungiamos i vieną. Siuntėjas moka už kiekvieną tokiu būdu siųstą SMS žinutę.

– „Bitės“ SMS centro numeris +37069950115.


 

Kodėl man nepavyksta išsiųsti SMS žinutės?
 

SMS žinutės iš mobiliojo telefono gali nepavykti išsiųsti dėl keleto priežasčių:

– Telefone nenustatytas pranešimų centro numeris;

– Blokavote SMS žinučių siuntimą iš savo telefono numerio;

– Savo mobiliajame telefone nustatėte, kad SMS žinutės būtų siunčiamos per GPRS;


Ką turėtumėte daryti?
 

– Nustatykite pranešimų centro numerį: +37069950115

– Panaikinkite SMS žinučių blokavimą: surinkite telefono ekrane tokią simbolių seką #35*blokavimo kodas# ir paspauskite OK arba skambučio mygtuką;

– Išjunkite SMS žinučių siuntimą per GPRS.

– Jūs neteisingai nurodote gavėjo telefono numerį. Jis turėtų būti nurodomas taip: +ZYYYXXXXX, kur: Z – šalies kodas, YYY – tinklo kodas, XXXXX – telefono numeris.

– Gavėjas blokuoja įeinančias žinutes;

– Gavėjo mobilusis telefonas yra ne ryšio zonoje arba išjungtas daugiau kaip 1 parą;

– Gavėjo pranešimų dėžutė yra perpildyta;
 

SMS žinutė gali būti konvertuota į MMS šiais atvejais:

 

– viršijus SMS žinutės simbolių skaičių, paprastai trijų SMS ilgį;

– siunčiant SMS keliems gavėjams vienu metu ar gavėjų sąraše nurodžius bent vieną elektroninio pašto adresą;

– siunčiant SMS su prisegtu dokumentu (nuotrauka, kontakto duomenys, pan.).

Informacija apie SMS konvertavimą į MMS pasirodo telefono ekrane.
 

MMS žinutės

 

MMS – tai pranešimas, kuriuo galima siųsti tekstą, spalvotus paveiksliukus, nuotraukas ir netgi melodijas. MMS žinutės kainą rasite čia.

Ką galiu su MMS?

– Galite telefonu nufotografuoti linksmą nuotykį ir juo pasidalinti su draugais.

– Draugams galite nusiųsti balso įrašą, skambučio melodiją.

– Viena žinute galite išsiųsti tekstą, net keliolika kartų didesnį nei SMS žinute.

– Galite nusiųsti MMS atviruką.

– Šiuo metu MMS žinutes Jūs galite siųsti į visus Lietuvos tinklus (BITĖ, Telia ir Tele2)

– MMS žinutes taip pat galite siųsti elektroninio pašto adresu. Įrašę MMS žinutės gavėjo laukelyje el.pašto adresą, žinutę nusiųsite bet kuriam el. pašto vartotojui visame pasaulyje.

Norėdami siųsti ir gauti vaizdo žinutes, turite telefone turėti reikiamus MMS parametrus.
 

MMS nustatymų parametrai

 
ParametrasReikšmė
PavadinimasBITE MMS
APNmms
MMSChttp://mmsc/
MMS tarpinis serveris192.168.150.2
MMS prievadas8080
Vartotojo vardasmms@mms
Slaptažodismms


MMS nustatymų parametrai iPhone telefonams

 
ParametrasReikšmė
PavadinimasBITE MMS
Username:mms@mms
Password:mms
MMSChttp://mmsc/
MMS proxy192.168.150.002:9201
MMS Max Message Size:300000
MMS UA Prof URL(palikite tuščią)


Jei nepavyksta išsiųsti MMS žinutės ir jei gavus MMS žinutę Jūsų telefonas jos neatidaro Jūsų telefonui reikalingi nustatymai, kuriuos gausite išsiuntę nemokamą SMS žinutę numeriu "1500" su raktažodžiu "START". Prireikus pagalbos skambinkite nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jūs galite užsisakyti paskutinių 6 mėnesių sąskaitų išklotines, kuriose pateikiama tokia informacija:

  • atliktų  skambučių data, trukmė ir kaina;

  • išsiųstų SMS ir MMS žinučių data ir kaina;

  • perduotų interneto duomenų kiekis, data ir kaina.

Išklotines galite užsisakyti nemokamai prisijungę prie "Mano BITĖS" savitarnos svetainės skiltyje Detali išklotinė.

Pasirinkite norimą laikotarpį (1) , pažymėkite numerius (2), kuriems užsakote išklotinę, ir spustelkite mygtuką „Gauti išklotinę“.

SVARBU: detalių išklotinių informaciją gali matyti tik patvirtinus  asmens tapatybę el. banku arba „Mobile-ID“ (m. parašu)  arba „Smart-ID“ arba pridėjus numerių grupę.  Pridėjus numerį prie paskyros sms slaptažodžiu detalių išklotinių infromacijos matyti negalėsite.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Einamoji sąskaita – tai suma, kurią jau esate išnaudoję „Bitės“ paslaugoms šį mėnesį. Ją pasitikrinti galite:

- nemokamai savitarnos svetainėje mano.bite.lt.

- arba paskambinę nemokamu numeriu 1500 ir paspaudę 2. Ši suma bus įtraukta į ateinančio mėnesio sąskaitą, kurią gausite Jūsų pasirinktu būdu.

Norėdami sužinoti likusį minučių/sms/megabaitų kiekį, skambinkite nemokamu numeriu 1506.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu telefone ar planšetėje neveikia internetas, patikrinkite:

– ar SIM kortelė registruojasi prie tinklo;

– ar nėra įjungtas skrydžio režimas;

– ar įjungti mobilieji duomenys;

– ar nustatytas interneto prieigos taškas APN. Kaip tai padaryti sužinokite čia.


Jeigu Jūsų įrenginys neaptinka maršrutizatoriaus skleidžiamo WiFi ryšio:

– Įsitikinkite ar maršrutizatorius yra įjungtas, ar šviečia WiFi lemputė.

– Patikrinkite ar įrenginyje kurį bandote prijungti prie maršrutizatoriaus yra įjungta WiFi funkcija.

– Perkraukite maršrutizatorių, jeigu tai nepadeda, atstatykite gamyklinius parametrus vadovaudamiesi įrenginio instrukcija.


Jeigu dažnai atsijungia internetas

Jei kompiuteris nuolat be priežasties atsijungia nuo BITĖS mobiliojo interneto tinklo ir tenka iš naujo prisijungti, rekomenduojame naudojantis BITĖS padengimo žemėlapiu, patikrinti ar nesinaudojate internetu prasto padengimo zonoje.


Nepastovus interneto greitis

Jei manote, kad internetas veikia per lėtai, duomenų sparta nepastovi, o signalo tipas nuolat šokinėja tarp 2G, 3G ar 4G, rekomenduojame nusistatyti tinklo signalo pirmumą. Jei internetu naudojatės mieste, rinkitės tik 3G arba tik 4G, o jeigu naudojatės atokiau nuo miesto ar užmiestyje – rinkitės tik 2G ryšį.

Naudodamiesi BITĖS padengimo žemėlapiu, patikrinkite kokio padengimo zonoje naudojatės internetu, tai padės nuspręsti, kokį tinklo signalo pirmumą pasirinkti.

Nepavyksta? Skambinkite mūsų konsultantams klientų aptarnavimo telefonu 1501 (0,15 Eur/min.).

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Detalesnę informaciją apie numerio perkėlimą galite sužinoti paspaudę čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Svarbu žinoti, kad duomenų perdavimo greitis priklauso nuo daugelio veiksnių: atstumo iki bazinės stoties, geografinių ir urbanistinių vietos ypatumų (pvz. kalvotumo, užstatymo intensyvumo, aplink esančių pastatų aukščio ir techninių charakteristikų), vartotojų naudojamų įrenginių ir konkrečios bazinės stoties apkrovimo tuo metu.

Mobiliuosiuose įrenginiuose naudojamo interneto sparta taip pat priklauso nuo naudojamos duomenų perdavimo technologijos tipo. Šiuo metu galima išskirti kelis skirtingus ryšio tipus:

2G ryšys – tai duomenų perdavimo technologija veikianti 900 MHz dažnių juostoje. Prisijungus telefone prie 2G interneto, šalia ryšio padalų bus matoma raidė G – GPRS arba raidė E – EDGE. Nuo to priklausys Jūsų interneto naršymo greitis: GPRS – teoriškai pasiekia iki 80 kbps, EDGE – iki 240 kbps.

3G ryšys – tai duomenų perdavimo technologija, leidžianti pasiekti kur kas didesnius greičius negu 2G, veikianti 900 MHz ir 2100 MHz dažniais. Prisijungus telefone prie 3G ryšio, užsidegs viena iš šių reikšmių – H (teorinis greitis iki 21 Mbps) arba H+ (teorinis greitis iki 42 Mbps).

4G ir 4G+ ryšys – duomenų perdavimo technologija, įprastai veikianti 800 MHz, 1800 MHz, 2100 MHz ir 2600 MHz dažnių ruožuose. Maksimalus teorinis greitis „Bitės“ 4G/4G+ ryšio tinkle yra 600 Mbps. Testavimai parodė, kad praktiškai vartotojų patiriamas vidutinis greitis 4G+ ryšio zonoje yra apie 80 Mbps, o 4G – apie 30 Mbps.

5G ryšys – tai naujos kartos ryšio technologija, dirbsianti 700 MHz, 2,3GHz ir 3,5GHz dažnių ruožuose, leisianti pasiekti daugiau nei 3 Gbps greitį bei užtikrinti mažesnį nei 1 ms vėlinimą. Tai technologija, kuri pirmiausia pasireiškia ženkliu duomenų perdavimo spartos padidėjimu. Didelis dėmesys yra skirtas daiktų internetui, automobilių autonomiškumui, vaizdo perdavimui. Pagrindinė technologijos esmė sujungti visus galimus įtaisus į vieną tinklą, bet kurioje vietoje, bet kuriuo metu. 5 kartos tinklas užtikrins didesnį visuomenės saugumą, efektyvesnį pramonės veikimą, padės apsaugoti sveikatą bei suteiks daugybę kitų privalumų.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Labai apgailestaujame, jog nusprendėte atsisakyti Bitės teikiamų paslaugų. Tačiau tikimės suteiksite mums progą pasitaisyti. Tam prašytume apie savo ketinimus nutraukti sutartį pranešti mums iš anksto.


Kaip nutraukti BITĖS paslaugų teikimo sutartį?

 

Jei nuspręsite išeiti, sutartį galite nutraukti:

– užsukę į bet kurį BITĖS saloną. Jums artimiausią ar patogiausią saloną bei jo darbo laiką galite rasti čia;

– paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 (skambinant iš užsienio +370 699 23230).



 


Kokie dokumentai reikalingi?

 

Norint nutraukti privataus asmens vardu sudarytą BITĖS paslaugų teikimo sutartį, reikalingi šie dokumentai:

– asmens, kurio vardu buvo sudaryta sutartis, dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas);

– jei sutartį nori nutraukti kitas nei sutartį sudaręs asmuo, būtinas jo asmens dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas) ir notaro patvirtintas įgaliojimas sutarčiai nutraukti.​


Kokios sutarties nutraukimo pasekmės?

 

– Jums nutraukus paslaugų teikimo sutartį nepraėjus minimaliam naudojimosi BITĖS paslaugomis terminui (numatytam sutartyje), pasiliekame teisę prašyti Jūsų atlyginti mūsų tiesioginius nuostolius, t. y. grąžinti BITĖS Jums faktiškai suteiktas nuolaidas paslaugoms ar įrangai nuo Jūsų sutarties sudarymo dienos iki jos nutraukimo.

– Tuo atveju, jei kartu su mūsų paslaugomis išsimokėtinai buvote įsigiję telefono aparatą, modemą ar kitos įrangos, Jums atsisakius mūsų paslaugų prašysime iš karto sumokėti visas likusias įmokas už įrangą ir galutinai už ją atsiskaityti. Mokėtinas sumas pateiksime paskutinėje sąskaitoje, kurią gausite kitą mėnesį.


Kaip nutraukti žmogaus, kuris mirė, sutartį?

 

Jeigu žmogus, kuriam buvo teikiamos BITĖS paslaugos, mirė, jo šeimos narys gali perimti paslaugų ar įrangos sutartis, jas persirašęs savo vardu. Tam reikia atvykti į saloną ir su savimi turėti asmens mirties liudijimą. Jei velionio sutartį norite paprasčiausiai nutraukti, tai padaryti galite taip pat atvykę į saloną ar paskambinę telefonu 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Klaidingai tris kartus suvedus PIN kodo skaičius, Jūsų SIM kortelė užsiblokuos ir paprašys PUK kodo. PUK kodas – tai aštuonženklis PIN kodo atblokavimo kodas. Jį galite rasti ant SIM kortelės pagrindo (jeigu jį dar turite) arba prisijungę prie savitarnos svetainės Mano BITĖ savitarnoje pasirinkite „Planas“- > „Blokavimai“.

– Taip pat PUK kodą visada galite sužinoti paskambinę į Klientų aptarnavimo skyrių.


Turiu PUK kodą, ką daryti toliau?

Įveskite ir patvirtinkite PUK kodą. Telefone Jūsų bus prašoma PIN kodo – sugalvokite jį ir suveskite du kartus jį patvirtindami.

Svarbu: 10 kartų neteisingai suvedus PUK kodą, kortelę teks keisti į naują, nes jos atblokuoti nebepavyks.

Jeigu pirminis PIN kodas yra per sudėtingas, Jūs jį galite pakeisti:

**04*SenasPIN*NaujasPIN*NaujasPIN# OK arba skambučio mygtukas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

MiestasKodasTarptautinis kodas
Alytaus apskritis
Alytus315370-315
Druskininkai313370-313
Lazdijai318370-318
Varėna310370-310
Kauno apskritis
Birštonas319370-319
Jonava349370-349
Kaišiadorys346370-346
Kaunas37370-37
Kėdainiai347370-347
Prienai319370-319
Raseiniai428370-428
Klaipėdos apskritis
Klaipėda46370-46
Kretinga445370-445
Neringa469370-469
Palanga460370-460
Skuodas440370-440
Šilutė441370-441
Marijampolės apskritis
Marijampolė343370-343
Šakiai345370-345
Vilkaviškis342370-342
Panevėžio apskritis
Biržai450370-450
Kupiškis459370-459
Panevėžys45370-45
Pasvalys451370-451
Rokiškis458370-458
Šiaulių apskritis
Akmenė425370-425
Joniškis426370-426
Kelmė427370-427
Pakruojis421370-421
Radviliškis422370-422
Šiauliai41370-41
Tauragės apskritis
Jurbarkas447370-447
Šilalė449370-449
Tauragė446370-446
Telšių apskritis
Mažeikiai443370-447
Plungė448370-449
Telšiai444370-446
Utenos apskritis
Anykščiai381370-381
Ignalina386370-386
Molėtai383370-383
Utena389370-389
Visaginas386370-386
Zarasai385370-385
Vilniaus apskritis
Elektrėnai528370-528
Šalčininkai380370-380
Širvintos382370-382
Švenčionys387370-387
Trakai528370-528
Ukmergė340370-340
Vilnius5370-5

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu praradote telefoną kartu su SIM kortele, prisijunkite prie savitarnos svetainės Mano BITĖ ir blokuokite SIM kortelę arba kuo greičiau kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą nr. 1501 arba +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio). BITĖS konsultantas išjungs galimybę skambinti iš Jūsų telefono SIM kortelės, galime užblokuoti ir patį telefono aparatą (telefono IMEI). Toks blokavimas aktualus tada, kai nenorite, kad Jūsų telefono aparatu kas nors naudotųsi su kita SIM kortele.

Jeigu Jums svarbus kiekvienas skambutis, nukreipsime visus Jūsų skambučius į numerį, kurį nurodysite. Šis skambučių nukreipimas veiks, kol įsigysite naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu.

Informuoti mus apie telefono praradimą bei jo blokavimą galite ir kitais būdais – atvykę į artimiausią saloną.

Primename, kad turite kreiptis į „Bitę“ per 30 kalendorinių dienų nuo blokavimo dėl pavogimo ar praradimo. Jums bus taikomas 5,50 Eur vienkartinis SIM kortelės mokestis, kurį prašysime apmokėti su ateinančio mėnesio sąskaita. Neatnaujinus paslaugų per 30 dienų, sutartį turėsime nutraukti.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

BITĖS 4G+ (4G LTE-Advanced) tinklas yra antrosios kartos 4G ryšio technologija, kurios maksimalus teorinis greitis yra 300 Mbps. Mūsų atlikti matavimai rodo, kad praktiškai vartotojų patiriamas vidutinis greitis 4G+ ryšio zonoje yra apie 80 Mbps.

Tam, kad galėtumėte naudotis 4G/4G+ internetu, Jums reikalinga naujos kartos SIM kortelė ir įrenginys su 4G/4G+ funkcija. SIM kortelę patogiausia pasikeisti atvykus į artimiausią BITĖS saloną, arba paskambinus klientų aptarnavimo nr. 1501.

BITĖS ryšio žemėlapis buvo sukurtas atsižvelgiant į teorinius parametrus, apytikslį vietovės reljefą, miškus ir pastatų užstatymą, todėl galima nežymi tinklo padengimo paklaida.

Ryšio greitis konkrečioje vietoje priklauso nuo daugelio veiksnių: atstumo iki bazinės stoties, miesto užstatymo intensyvumo, kalvotumo, pastatų aukščio, kitų vartotojų naudojamų įrenginių ir konkrečios bazinės stoties apkrovimo tuo metu.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apmokėti sąskaitą galite keliais būdais tiek internetu, tiek gyvai. Pasirinkę sąskaitos apmokėjimą internetu, atidžiai sekite sistemos nurodymus.

Apmokėjimas internetu:

– Savitarnos svetainėje www.mano.bite.lt.

– Internetinėje bankininkystėje.

– Mobiliojoje programėlėje „Perlas Go“ ar svetainėse perlasgo.lt, vienasaskaita.lt, sollo.lt, e.ignitis.lt.

Apmokėjimas gyvai:

– Prekybos centruose „Maxima“.

– „Perlo“ terminaluose.

– „SEB“, „Swedbank“, „Luminor“, „Citadele“, taip pat „URBO“ ir Šiaulių bankuose.

– Lietuvos kredito unijose.

– Lietuvos pašte.

Daugiau informacijos apie sąskaitų apmokėjimą galite rasti tinklalapyje https://www.bite.lt/pagalba/saskaitos.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.