„Arlo“ vaizdo kameros: dažniausiai užduodami klausimai ir naudingi patarimai

Naudodami „Arlo“ vaizdo kameras susidūrėte su problemomis? O gal norite, kad ne tik jūs, bet ir šeimos narys galėtų matyti šių įrenginių vaizdą? „Bitės Profas“ Andrius atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie „Arlo“ vaizdo kameras, kad galėtumėte džiaugtis jų suteikiamomis galimybėmis.
 

„Jei susidūrėte su tam tikrais „Arlo“ vaizdo kamerų nesklandumais, giliai įkvėpkite ir iškvėpkite. Tikėtina, kad juos galite nesunkiai išspręsti. Tiesa, tam, kad jums būtų lengviau, atsakymus į klientų dažniausiai užduodamus klausimus pateikiau kaip instrukcijas. Dėl to dabar sutelkite visą savo dėmesį ir neskubėdami žingsnelis po žingsnelio atlikite reikiamus veiksmus“, – sako „Bitės Profas“ Andrius Archangelskis.

Ką daryti, kad ir kitas žmogus galėtų stebėti mano „Arlo“ vaizdo kamerų vaizdą?

Jei norite, kad kas nors turėtų prieigą prie jūsų „Arlo“ kamerų vaizdo, pirmiausia telefone atidarykite „Arlo Secure“ programėlę.

Tada ekrano viršutiniame kairės pusės kampe spauskite vartotojo (žmogaus) ikoną ir pasirinkite „Žmonės“. Po to atsidariusio lango viršutiniame dešinės pusės kampe spustelėkite pliuso ženklą.

Dabar įveskite asmens, kuriam norite leisti stebėti savo kamerų vaizdą, duomenis. Be to, uždėkite varneles prie visų savo įrenginių ir įjunkite „Suteikti prieigos teises“. Kai tai padarysite, spauskite „Siųsti kvietimą“.

Šeimos narys, draugas ar pažįstamas į savo el. paštą, kurį ką tik nurodėte, gaus pakvietimą iš „Arlo Alert“, kuriame reikia spustelėti mygtuką „Pradėti“. Po to šiam asmeniui reikia prisijungti prie savo paskyros ar iš pradžių ją susikurti ir tik tada prisijungti. Sveikiname jus sėkmingai kitam žmogui suteikus prieigą prie savo „Arlo“ kamerų vaizdo.

Ką daryti, jeigu programėlėje matau, kad mano „Arlo“ vaizdo kameros neveikia?

Jeigu telefone atidarėte „Arlo Secure“ programėlę ir ten, kur turėtų būti pateikiamas kamerų vaizdas, matote raudonus šauktukus, vadinasi, jos šiuo metu neveikia ar gavote svarbių pranešimų. Pirmiausia atkreipkite dėmesį į antrą, „Arlo Ultra 2“, pavyzdį. „Bitės Profas“ spustelėjo jo šauktuką.

„Kaip matote, vaizdo kamera prašo atnaujinti jos programinę aparatinę įrangą. Būtent šie atnaujinimai yra svarbūs ir naudingi, tad rekomenduoju spausti „Atnaujinti“, o iššokusioje lentelėje – „Gerai“, – sako A. Archangelskis.

Dabar ekrane matote, kad vyksta programinės įrangos atnaujinimas. Luktelkite bent 5 minutes, o po to grįžkite vienu žingsniu atgal – spauskite viršutiniame kairės pusės kampe esančią rodyklę.

Antrame pavyzdyje šauktuko nebėra ir jau matosi kameros vaizdas. Tai reiškia, kad ji veikia. Dabar „Bitės Profas“ perėjo prie pirmo pavyzdžio ir paspaudė jo šauktuką.

Ekrane matote, kad įrenginys neprijungtas prie interneto. Klaidos parnešimas gali reikšti šias problemas:

  • kamera yra per toli nuo bazinės stotelės. Dėl to prie jos pabandykite atnešti įrenginį ir palaukite bent keletą minučių,
  • kamera yra išsikrovus. Tokiu atveju pabandykite ją visiškai įkrauti, o tada įrenginį atneškite arčiau bazinės stotelės ir luktelkite nors keletą minučių,
  • kamera per ilgai buvo išsikrovusi ir dabar nesusinchronizuoja su bazine stotele.
 

Jeigu nei pirmos, nei antros problemos sprendimo būdai jums nepadėjo, tada susidūrėte su trečia problema. Tam, kad ją išspręstumėte, kamerą iš pradžių reikia pašalinti iš paskyros, o po to su ja susieti. Taigi dabar programėlėje pasirinkite įrenginio pavadinimą, kuris šiuo atveju – „Arlo Kamera“.

Tada ekrano apačioje spustelėkite mygtuką „Pašalinti įrenginį“.

Po to „Arlo Go 2“ ar kitą kamerą, kuri jungiasi prie bazinės stotelės, jums reikės iš naujo susieti su programėle. Kai tai padarysite, jos pagrindiniame lange matysite įrenginio vaizdą. Sveikiname jus sėkmingai atlikus veiksmus, reikalingus tam, kad vaizdo kameros toliau veiktų.

„Arlo“ bazinę stotelę prijungiau prie programėlės, tačiau ji neranda šio įrenginio. Ką daryti?

Programėlė gali nerasti „Arlo“ bazinės stotelės, net jei jos susietos, dėl kelių priežasčių.

„Visų pirma, gali būti, kad jūsų bazinė stotelė „negaudo“ interneto ryšio. Dėl to patikrinkite, ar maršrutizatorius, prie kurio ji prijungta, yra įjungtas ir tinkamai veikia. Maršrutizatorius turėtų priimti mobilųjį, o skleisti „Wi-Fi“ ryšį. Beje, prie šio įrenginio bazinė stotelė turėtų būti prijungta LAN laidu“, – sako A. Archangelskis.

Dar viena priežastis, kodėl programėlė gali nerasti bazinės stotelės – jai nepavyko atsinaujinti. Tai gali įvykti tiek įrenginio naudojimo vietoje dingus elektrai, tiek netyčia ištraukus bazinės stotelės maitinimo laidą iš el. lizdo. Tokiu atveju „Bitės Profas“ rekomenduoja atkurti bazinės stotelės gamyklinius parametrus.

„Arlo Go 2“ vaizdo kamera neprisijungia prie paskyros, kai skenuoju QR kodą. Kodėl?

Jei „Arlo Go 2“ vaizdo kamera skenuojate QR kodą, tačiau ji neprisijungia prie paskyros, šią problemą galite pabandyti spręsti keliais būdais.

„Pirmiausia patariu patikrinti, ar į kamerą įstatyta SIM kortelė yra aktyvi ir įrenginiui suteikia internetą. Jeigu viskas gerai, tada rekomenduoju atkurti kameros gamyklinius parametrus“, – sako „Bitės Profas“.

Dalinkis straipsniu:

Gaukite pasiūlymą

Mane domina: