Skubi pagalba

Klaidingai tris kartus suvedus PIN kodo skaičius, Jūsų SIM kortelė užsiblokuos ir paprašys PUK kodo. PUK kodas – tai aštuonženklis PIN kodo atblokavimo kodas. Jį galite rasti ant SIM kortelės pagrindo (jeigu jį dar turite) arba prisijungę prie savitarnos svetainės Mano BITĖ savitarnoje pasirinkite „Planas“- > „Blokavimai“.

– Taip pat PUK kodą visada galite sužinoti paskambinę į Klientų aptarnavimo skyrių.


Turiu PUK kodą, ką daryti toliau?

Įveskite ir patvirtinkite PUK kodą. Telefone Jūsų bus prašoma PIN kodo – sugalvokite jį ir suveskite du kartus jį patvirtindami.

Svarbu: 10 kartų neteisingai suvedus PUK kodą, kortelę teks keisti į naują, nes jos atblokuoti nebepavyks.

Jeigu pirminis PIN kodas yra per sudėtingas, Jūs jį galite pakeisti:

**04*SenasPIN*NaujasPIN*NaujasPIN# OK arba skambučio mygtukas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei sugedo BITĖJE įsigytas Jūsų mobilusis įrenginys ir jei:

– įrenginys buvo apdraustas ir įvyko įvykis, sužinokite daugiau apie draudimo įvykio registravimą, žalos atlyginimą ir kitą informaciją čia.

– įrenginio garantinis laikotarpis nėra pasibaigęs, sužinokite, kur pristatyti įrenginį, ką atnešti kartu su juo ir kitą svarbią informaciją čia.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu praradote telefoną kartu su SIM kortele, prisijunkite prie savitarnos svetainės Mano BITĖ ir blokuokite SIM kortelę arba kuo greičiau kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą nr. 1501 arba +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio). BITĖS konsultantas išjungs galimybę skambinti iš Jūsų telefono SIM kortelės, galime užblokuoti ir patį telefono aparatą (telefono IMEI). Toks blokavimas aktualus tada, kai nenorite, kad Jūsų telefono aparatu kas nors naudotųsi su kita SIM kortele.

Jeigu Jums svarbus kiekvienas skambutis, nukreipsime visus Jūsų skambučius į numerį, kurį nurodysite. Šis skambučių nukreipimas veiks, kol įsigysite naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu.

Informuoti mus apie telefono praradimą bei jo blokavimą galite ir kitais būdais – atvykę į artimiausią saloną.

Primename, kad turite kreiptis į „Bitę“ per 30 kalendorinių dienų nuo blokavimo dėl pavogimo ar praradimo. Jums bus taikomas 5,50 Eur vienkartinis SIM kortelės mokestis, kurį prašysime apmokėti su ateinančio mėnesio sąskaita. Neatnaujinus paslaugų per 30 dienų, sutartį turėsime nutraukti.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.