Savitarna
„Mano BITĖS“ programėlėje valdykite savo BITĖS paslaugas ir sąskaitas dar lengviau ir patogiau – 24/7.
Čia lengvai ir patogiai galite:
- Valdyti visas BITĖS paslaugas kada tik jums patogu – 24/7.
- Sebėti kiekvieno jūsų turimo numerio einamojo mėnesio išnaudotus GB, MIN. ir SMS.
- Sužinoti, kiek reikia mokėti už paslaugas ir lengvai tai padaryti.
- Lengvai peržiūrėti paskutinių 6 mėn. sąskaitas ir jas apmokėti.
- Matyti informaciją apie išsimokėtinai įsigytą įrangą.
- Valdyti BITĖS papildomas paslaugas.


Tai lengva. Jums tereikia paspausti šią nuorodą, o po to rinktis jums reikalingą informaciją.
Kuriant paskyrą pirmajame žingsnyje paprašysime nurodyti Jūsų naudojamą el. paštą (1) bei susikurti prisijungimo prie svetainės slaptažodį (2) bei sutikti su naudojimosi svetaine taisyklėmis:
Kitame žingsnyje turėsite papildomai pasirinkti identifikavimo būdą:
Rinkitės patvirtinti savo tapatybę per el. banką, „Mobile-ID“ (m. parašu) arba „Smart-ID“ – jei esate pasirašęs sutartį BITĖJE savo vardu (1).
Rinkitėspatvirtinti tapatybę identitifikuoti BITĖS paslaugas mokėtojo kodu – jei norite administruoti paslaugas ir matyti sąskaitas už paslaugas, bet neesate sutarties savininkas. Tam prireiks žinoti Jūsų mokėtojo kodą bei numerių grupės pridėjimo slaptažodį, kuriuos galite rasti paslaugų teikimo sutartyje. (2)
Rinkitės identitifikuoti BITĖS paslaugas telefono numeriu – jei naudojatės balso ar interneto paslaugomis ir norite stebėti savo numerio naudojimąsi, tačiau nesate sutarties savininkas. Tam prireiks šalia turėti nurodytą telefoną, į kurį išsiųsime laikiną SMS slaptažodį. Atkreipiame dėmesį, kad identifikavus paslaugas šiuo būdu, negalėsite keisti paslaugų, matyti detalių išklotinių bei sąskaitų informacijos. (3)
Atlikus šiuos veiksmus nauja paskyra bus sėkmingai sukurta ir galėsite pradėti naudotis savitarnos svetaine.
E-banku ar m.parašu tapatybę patvirtinęs vartotojas | Atskirą numerį prisidėjęs vartotojas, turintis administratoriaus teises | Atskirą numerį prisidėjęs vartotojas, turintis apribotas teises | |
---|---|---|---|
Peržiūrėti 6 paskutinių mėnesių sąskaitas | ✓ | X | X |
Sužinoti einamosios sąskaitos sumą | ✓ | ✓ | ✓ |
Patikrinti likusį minučių / SMS / megabaitų kiekį | ✓ | ✓ | ✓ |
Užsakyti ir peržiūrėti savo numerio išklotinę | ✓ | ✓ | ✓ |
Užsakyti ir peržiūrėti kitų grupės numerių išklotines | ✓ | X | X |
Apmokėti sąskaitas | ✓ | X | X |
Keisti sąskaitų gavimo būdą | ✓ | X | X |
Valdyti mokėjimo plano papildomas paslaugas | ✓ | ✓ | X |
Užsisakyti išlaidų kontrolės paslaugą | ✓ | ✓ | X |
Blokuoti interneto paslaugą telefone | ✓ | ✓ | ✓ |
Blokuoti savo numerį praradus telefoną | ✓ | ✓ | X |
Blokuoti kitų savo abonentų numerius praradus telefoną | ✓ | X | X |
Keisti abonentų teises savitarnoje | ✓ | X | X |
Peržiūrėti dokumentus pasirašytus kvalifikuotu elektroniniu parašu | ✓ | X | X |
Jeigu gaunate vieną bendrą sąskaitą už kelis telefono numerius, savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“ ji vadinama numerių grupe. Kai svetainėje prie valdomų numerių pridėsite numerių grupę, galėsite:
– Matyti bendrą šios numerių grupės sąskaitą bei ją parsisiųsti.
– Peržiūrėti visų grupės numerių detaliąsias išklotines.
– Keisti visų grupės numerių mokėjimo planus bei paslaugas.
– Keisti grupės numeriams išlaidų kontrolės sumą.
– Valdyti kiekvieno numerio vartotojo teises, jas apriboti arba įjungti administratoriaus teises. „Mano BITĖS“ savitarnos administratorius – tai vartotojas, turintis galimybę valdyti dalį visų grupės numerių paslaugų ir nustatymų, peržiūrėti detaliąsias išklotines.
Jeigu norite pridėti numerių grupę prie savo valdomų numerių savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“, nurodykite:
– Mokėtojo kodą. Jį galite rasti pirmajame sąskaitos lape, viršutiniame dešiniajame kampe.
– Saugos kodą. Jį galite rasti sutartyje, specialiosiose paslaugų teikimo sąlygose, laukelyje „Slaptažodis, norint prisidėti numerių grupę savitarnos svetainėje“.
Jūs galite užsisakyti paskutinių 6 mėnesių sąskaitų išklotines, kuriose pateikiama tokia informacija:
- Atliktų skambučių data, trukmė ir kaina.
- Išsiųstų SMS ir MMS žinučių data ir kaina.
- Perduotų interneto duomenų kiekis, data ir kaina.
Išklotines galite užsisakyti nemokamai prisijungę prie „Mano BITĖS“ savitarnos svetainės, skiltyje Detali išklotinė.
Pasirinkite norimą laikotarpį (1) , pažymėkite numerius, kuriems užsakote išklotinę (2), ir spustelkite mygtuką „Gauti išklotinę“.
SVARBU: detalių išklotinių informaciją matoma tik patvirtinus savo tapatybę per el. banką, „Mobile-ID“ (m. parašu) arba „Smart-ID“, arba pridėjus numerių grupę. Pridėjus numerį prie paskyros, su SMS slaptažodžiu detalių išklotinių infromacijos matyti negalėsite.
Prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“ ir pasirinkę paskutinių 6 mėnesių detaliąją išklotinę, joje nemokamai matysite šią informaciją:
• Vietinių, tarptautinių ir tarptinklinio ryšio skambučių iš jūsų numerio datą, trukmę ir kainą.
• Išsiųstų SMS ir MMS žinučių datą ir kainą.
• Perduotų interneto duomenų kiekį, datą ir kainą.
• Telefonu užsakytas paslaugas (pavyzdžiui, įsigytus loterijos bilietus, automobilio statymo išlaidas ir pan.).
Jei gavote didesnę sąskaitą, kuri viršijo mėnesinį jūsų plano mokestį, taip galėjo nutikti dėl kelių priežasčių:
• Praėjusį mėnesį naudojotės papildomomis paslaugomis (pavyzdžiui, mokamas automobilio statymas, loterijos bilietai, skelbimų talpinimas, pramoginio turinio paslaugos, prenumeratos ir pan.).
• Praėjusį mėnesį naudodamiesi paslaugomis išnaudojote daugiau duomenų, negu suteikiama pagal jūsų mokėjimo plano apimtis (jei taip įvyko, kviečiame susisiekti su mumis – esame pasiruošę padėti ir drauge parinkti jūsų lūkesčiams labiausiai tinkamą paslaugų planą).
• Per pastaruosius 2 mėnesius buvote išvykę į užsienį ir svetur naudojotės ryšio paslaugomis (mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas atsispindi sąskaitoje nebūtinai iš karto, o tik per 3 mėnesius – tai priklauso nuo užsienio šalių operatorių).
• Praėjusį mėnesį keitėte mokėjimo planą ir mėnesinis mokestis buvo perskaičiuotas atsižvelgiant į plano pokyčius.
• Praėjusio mėnesio sąskaitą apmokėjote paskutinėmis mėnesio dienomis, tad jūsų įmoka mus pasiekė vėliau (daugiau apie tai skaitykite čia).
• Praėjusį mėnesį įsigijote papildomos įrangos BITĖS salone.
• Praėjusį mėnesį keitėte SIM kortelę ar telefono numerį, ir jums buvo pritaikytas standartinis vienkartinis administravimo mokestis.
• Praėjusį mėnesį vėlavote apmokėti sąskaitą ir paslaugos jums buvo laikinai apribotos. Jei taip nutiko, deja, jums buvo pritaikytas skolos administravimo mokestis.
• Jei vis dėlto turite papildomų klausimų dėl savo sąskaitos sumos, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone, ir mes mielai jums padėsime.
Primename, kad visas sąskaitas galite patogiai peržiūrėti ir patikrinti prisijungę prie savitarnos „Mano BITĖ“.
Sąskaitas rekomenduojame apmokėti savitarnos svetainėje "Mano BITĖ" , nes:
✅ Nebereikia pildyti daugelio mokėjimo sumų, gaišti laiką renkant duomenis iš atskirų sąskaitų.
✅ Jūsų mokėjimas pasieks mus greičiau.
✅ Patvirtinę tapatybę visas paslaugas ir sąskaitas matysite ir valdysite vienoje paskyroje.
Sąskaitas savitarnoje galite apmokėti per:
– Pasirinkite būdą, kuriuo norire atlikti mokėjimą. Visi mokėjimui atlikti reikalingi duomenys bus užpildyti automatiškai
– Prisijungę prie banko atlikite mokėjimą.
Paskutinio mėnesio sąskaitą galite peržiūrėti pagrindiniame savitarnos lange, paspaudę nuorodą „Peržiūrėti sąskaitą“. Taip pat galite sąskaitą atsisiųsti į savo įrenginį, pasirinkę „Atsiųsti PDF“.
Norėdami peržiūrėti paskutinių 12 mėn. sąskaitas, rinkitės meniu skiltį „Sąskaitos“. Čia patogiai matysite trumpą sąskaitų istoriją, taip pat galėsite peržiūrėti detalias sąskaitas pačioje savitarnoje ar atsisiųsti į savo įrenginį jums patogiu formatu – PDF ar XML.
Būkite ramūs – slaptažodį galime priminti el. paštu. Jums tereikia nurodyti el. pašto adresą, kuriuo esate užsiregistravę, ir atsiųsime slaptažodžio atkūrimo nuorodą. Ją paspaudę galėsite susikurti naują slaptažodį.
Naujausią informaciją apie visas jums aktyvuotas paslaugas visada pateikiame savitarnoje „Mano BITĖ“. Užsukę į savitarną, joje pasirinkite skiltį „Planai ir paslaugos“.
Informaciją, iki kada galioja nuolaida plano mokesčiui, galite patogiai rasti savitarnoje „Mano BITĖ“, skiltyje „Planai ir paslaugos“.
Nors tokie atvejai nėra dažni, kartais taip gali nutikti ryšio paslaugomis naudojantis pasienyje. Pasienio zonoje (ar esant netoli pasienio zonos) rekomenduojame būti atidesniems – jūsų telefonas gali automatiškai prisijungti prie kitos šalies tinklo, net fiziškai jums esant Lietuvoje, jei užsienio ryšio operatoriaus signalas stipresnis. Jei taip nutinka, paslaugos gali būti apmokestintos užsienio ryšio operatoriaus tarifais. Pasienio ruože rekomenduojame savo telefone nustatyti rankinį tinklo pasirinkimą.
Žemiau pateikiame žingsnius, kaip tai padaryti „Android“ ir „iOS“ operacinių sistemų išmaniuosiuose įrenginiuose:
„Android“. Nustatymai > Ryšiai > Mobilieji tinklai > Tinklo operatoriai > Pasirinkti automatiškai (išjungti) > Pasirinkti „TAVO BITE“.
„iOS“: Settings > Mobile Service > Automatic (išjungti) > Pasirinkti „TAVO BITE“.
Gavę įmoką, apie tai informuosime jus SMS žinute, taip pat savo sąskaitų informaciją visada lengvai apžvelgsite savitarnoje „Mano BITĖ“.
Jei norite apsisaugoti nuo nenumatytų išlaidų, siūlome keletą sprendimų, kurie užtikrins, kad jūsų sąskaita neišaugs.
• Pasinaudokite „Išlaidų kontrolės“ paslauga (daugiau informacijos galite rasti čia).
• Patikrinkite, ar per klaidą nesate užsisakę nereikalingų ar nebeaktualių prenumeratų į išmanųjį įrenginį.
• Pasirinkite labiausiai savo poreikius atitinkantį planą savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“.
Sužinoti savo mokėtiną sumą galite dviem būdais:
• Prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“.
• Paskambinę trumpuoju tel. 1500 ir paspaudę 3.
Informaciją apie sąskaitą už paslaugas SMS žinute ir el. paštu vėliausiai pateikiame iki mėnesio vidurio, tačiau visada stengiamės tai padaryti kuo anksčiau. Jei sąskaitos negavote, patikrinkite savo el. pašto dėžutę, įskaitant „šlamšto“ (angl. spam) aplanką. Sąskaitą už BITĖS paslaugas visuomet galite pasitikrinti savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“.
Taip pat maloniai primename žvilgtelti, ar mūsų turimi jūsų duomenys yra teisingi. Jei duomenys, kuriais siunčiame sąskaitą, yra netikslūs ar pasenę, sąskaita gali jūsų nepasiekti. Savo kontaktinius duomenis galite atnaujinti keliais mygtukų paspaudimais, prisijungę prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“, skiltyje „Nustatymai“ paspaudę „Redaguoti“. Tikslūs kontaktiniai duomenys yra ypač svarbūs, kad galėtume laiku jums perduoti aktualiausią informaciją.
Nustatyti ar pakeisti sąskaitų gavimo būdą galite užsukę į savitarną „Mano BITĖ“ – skiltyje „Nustatymai“ spustelkite „Redaguoti“ ir pasirinkite pageidaujamą sąskaitos gavimo būdą. Turint atskirus mokėtojo kodus (grupes), galima pasirinkti skirtingus sąskaitų gavimo el. paštus, kontaktinius numerius.
Suprantame, kad bėgant laikui ir keičiantis poreikiams kai kurios paslaugos gali tapti mažiau reikalingos. Jei nutarėte atsisakyti papildomų paslaugų (pavyzdžiui, įrenginių draudimo, interneto apsaugos ar kt.), tai galite lengvai padaryti savitarnoje „Mano BITĖ“.
Jei prisijungėte prie interneto ne ES šalyje, buvo užfiksuotas prisijungimas prie mobiliųjų duomenų – dėl šios priežasties savaime aktyvavosi ne ES/EEE šalių mobiliųjų duomenų paketas.
Tam, kad mobiliųjų duomenų paketas nebūtų automatiškai užsakomas, savo telefono nustatymuose turėtumėte pakeisti ryšio režimą: išjunkite 4G ir įjunkite tik 3G ryšį, taip pat išjunkite tarptinklinį duomenų ryšį ir nejunkite mobiliųjų duomenų. Daugiau apie duomenų paketus ne ES/EEE šalyse galite sužinoti čia.
1.1. BITĖ – UAB „BITĖ Lietuva“.
1.2. „Mano BITĖ“ – BITĖS savitarnos svetainė mano.bite.lt ir (arba) „Mano BITĖ“ mobilioji aplikacija.
1.3. Abonentas – fizinis ar juridinis asmuo, sudaręs sutartį su BITE dėl elektroninių ryšių paslaugų gavimo.
1.4. Vartotojas – fizinis ar juridinis asmuo, naudojantis BITĖS elektroninių ryšių paslaugas.
1.5. Klientas – „Mano BITĖS“ vartotojas (tiek abonentas, tiek naudotojas), kuris nemokamai naudojasi savitarnos svetaine „Mano BITĖ“, kaip numatyta šiose taisyklėse.
1.6. El. paštas – Kliento pasirinktas el. pašto adresas, kurį Klientas pasirinko registracijai „Mano BITĖJE“ arba nurodytas Sutartyje.
1.7. Slaptažodis – Kliento pasirenkamas raidžių ir (arba) skaičių derinys, naudojamas prisijungti prie „Mano BITĖS“.
1.8. „Mano BITĖS“ profilis – Kliento arba BITĖS sukurta asmeninė Kliento paskyra savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“.
1.9. Paslaugų naudojimas – einamąjį mėnesį naudojamų paslaugų (vietinių skambučių, tarptinklinių skambučių, tarptautinių skambučių, SMS Lietuvoje, tarptinklinio ryšio SMS, tarptautinių SMS, interneto Lietuvoje, tarptinklinio interneto ir kitų paslaugų) kiekis konkrečiam numeriui.
1.10. Sutartis – sutartis, sudaryta su UAB „BITĖ Lietuva“ dėl elektroninių ryšių paslaugų gavimo ir visi jos priedai.
1.11. Šių taisyklių tikslas yra informuoti Klientą apie „Mano BITĖS“ profilio registracijos procesą ir naudojimo sąlygas.
1. 12. Tiesioginiai pranešimai (angl. k. - push notifications) - yra „Mano Bitė“ mobiliosios aplikacijos funkcionalumas, kuris leidžia gauti informacinius ir / ar reklaminius pranešimus, tiesiogiai į įrenginį
2. „Mano BITĖS“ profilio sukūrimas
2.1. Klientas turi teisę susikurti „Mano BITĖS“ profilį naudodamas registracijos tipus, nurodytus 3 punkte. BITĖ turi teisę sukurti „Mano BITĖS“ profilį Abonentui, jei BITĖ patikrino Abonento tapatybę.
2.2. Jei „Mano BITĖS“ profilį Abonentui sukuria BITĖ, aktyvavimo nuorodą, kurią Abonentas privalo patvirtinti, BITĖ siunčia el. pašto adresu, nurodytu Abonento Sutartyje. Tik patvirtinus aktyvavimo nuorodą, Abonentui bus sukurtas „Mano BITĖS“ profilis su teise matyti visus savo turimus BITĖS ryšio numerius ir su teise pamatyti detalią paslaugų išklotinę.
2.3. BITĖ turi teisę Abonento Sutartyje nurodytu el. pašto adresu atsiųsti priminimą patvirtinti aktyvavimo nuorodą, jei Abonentas to nepadarė.
3. Registracija savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“
3.1. „Mano BITĖJE“ galima registruotis naudojant el. paštą arba socialinio tinklo („Google“ ar „Facebook“) paskyrą.
3.2. Klientas privalo susipažinti su šiomis taisyklėmis.
3.3. Jei pasirenkama registruotis naudojant socialinio tinklo paskyrą, Klientas turi pasirinkti „Google“ arba „Facebook“ paskyrą ir pasirinkti parinktį „Prisiregistruoti“. Norint baigti registraciją reikia įvesti slaptažodį, kurį norima naudoti registracijai „Mano BITĖJE“. Į socialinio tinklo registracijai naudojamą el. pašto adresą bus išsiųsta aktyvavimo nuoroda, kurią Klientas turi patvirtinti. Jei šis el. pašto adresas sutampa su el. paštu, nurodytu BITĖS Sutartyje, ir yra unikalus, registracija bus baigta ir Klientas galės peržiūrėti visą informaciją apie savo numerius, išskyrus detalią paslaugų išklotinę. Norėdamas pamatyti detalią paslaugų išklotinę Klientas turi įvesti paskutinius keturis Abonento asmens kodo skaitmenis.
3.4. Jei pasirenkama registruotis el. paštu, Klientas turi nurodyti el. pašto adresą ir slaptažodį, kuriuos naudos prisijungti prie „Mano BITĖS“, ir pasirinkti parinktį „Registruotis“. BITĖ el. paštu Klientui atsiunčia aktyvavimo nuorodą, kurią reikia patvirtinti. Jei Kliento pasirinktas el. paštas sutampa su BITĖS Sutartyje nurodytu el. paštu ir yra unikalus, registracija bus baigta ir Klientas galės peržiūrėti visą informaciją apie savo numerius, išskyrus detalią paslaugų išklotinę. Norėdamas pamatyti detalią paslaugų išklotinę, Klientas turi įvesti paskutinius keturis Abonento asmens kodo skaitmenis.
3.5. Jei Kliento pasirinktas el. paštas ar socialinio tinklo paskyros el. pašto adresas nesutampa su BITĖS Sutartyje nurodytu el. paštu arba nėra unikalus, be 3.3. ir 3.4. punktuose nurodytų būdų, Klientas gali tęsti registraciją naudodamasis interneto banku, kvalifikuotu mobiliuoju parašu, nurodydamas mokėtojo kodą ir slaptažodį, arba pridėdamas konkretų BITĖS numerį ir gavęs patvirtinimo tekstinį pranešimą (SMS).
3.5.1. Pasinaudojus galimybe tęsti registraciją interneto banke, asmens kodas bus sulyginamas su tuo, kurį pateiks bankas, ir, jei jis atitiks Abonento asmens kodą, Klientas turės prieigą prie visų savo BITĖS ryšio numerių su teise pamatyti detalią paslaugų išklotinę. Jei asmens kodas nesutaps, Klientas turės naudoti kitus būdus, kad galėtų tęsti registraciją.
3.5.2. Pasirinkęs tęsti registraciją su mokėtojo kodu ir slaptažodžiu, Klientas turės prieigą prie visų savo BITĖS prisijungimo numerių su teise pamatyti detalią paslaugų išklotinę.
3.5.3. Pasirinkęs tęsti registraciją SMS žinute, Klientas galės peržiūrėti visą informaciją apie šį konkretų numerį, išskyrus pamatyti detalią paslaugų išklotinę, jei Abonentas neturi kitų prisijungimo numerių BITĖS tinkle. Norėdamas pamatyti detalią paslaugų išklotinę už konkretų ryšio numerį, Klientas turi įvesti paskutinius keturis Abonento asmens kodo skaitmenis.
3.5.4. Jei Abonentas turi kelis BITĖS ryšio numerius ir Klientas pasirenka galimybę tęsti registraciją SMS žinute, Klientas galės peržiūrėti tik „Mano BITĖS“ paslaugų kasdienį naudojimąsi.
3.6. Su tuo pačiu el. pašto adresu ar per tą pačią socialinio tinklo paskyrą „Mano BITĖJE“ galima užsiregistruoti tik vieną kartą.
3.7. Užsiregistravęs „Mano BITĖJE“ Klientas turi galimybę pasirinkti keturis būdus prisijungti prie savo profilio: naudodamasis internetine bankininkyste, mobiliuoju parašu, el. paštu ir slaptažodžiu ar naudodamasis socialinio tinklo („Google“ ar „Facebook“) paskyra.
4. Bendrosios nuostatos
4.1. „Mano BITĖJE“ Klientas turi prieigą prie:
- informacijos apie BITĖS sąskaitas ir galimybę jas apmokėti;
- informacijos apie pasirinktą mokėjimo planą, turimus ryšio numerius;
- išsamios ataskaitos apie gautas BITĖS paslaugas (vietinius skambučius, tarptinklinius skambučius, tarptautinius skambučius, SMS Lietuvoje, tarptinklinio ryšio SMS, tarptautines SMS, internetą Lietuvoje, internetą tarptinkliniu ryšiu ir kitas paslaugas);
- informacijos apie įrenginius, jei jie buvo įsigyti išsimokėtinai;
- informacijos apie kitas Kliento naudojamas BITĖS paslaugas;
- informacijos apie dabar galiojančius pasiūlymus;
- kitos informacijos, kurią BITĖ nori pranešti Klientui.
„Mano BITĖS“ profilyje Klientas turi teisę valdyti paslaugas, nustatyti išlaidų kontrolę, blokuoti SIM kortelę ir galimybę atlikti kitus veiksmus.
4.2. BITĖ turi teisę vienašališkai pakeisti „Mano BITĖJE“ teikiamų paslaugų apimtį.
4.3. „Mano BITĖS“ profilio turinys priklauso nuo Kliento pasirinkto registracijos tipo (taip pat žr. šių taisyklių 3 punktą) ir nuo to, ar Klientas lankosi „Mano BITĖS“ savitarnos svetainėje ar mobiliojoje programėlėje.
4.4. „Mano BITĖ“ Klientams prieinama 24 valandas per parą, išskyrus tuos atvejus, kai kyla techninių problemų dėl priežasčių, kurių BITĖ nekontroliuoja, arba sistemos tobulinimo atvejais.
5. Kliento teisės ir pareigos
5.1. Klientas privalo užtikrinti, kad „Mano BITĖS“ autorizacijos ir autentifikavimo priemonės, įskaitant el. paštą ir Slaptažodį, nebūtų prieinamos trečiosioms šalims be leidimo. Klientas prisiima visišką atsakomybę už veiksmus, atliekamus „Mano BITĖS“ profilyje, pripažindamas juos privalomais, jei pakeitimai atlikti naudojant Kliento autorizacijos ir autentifikavimo priemones.
5.2. Klientas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 24 valandas, pranešti BITEI apie neteisėtą trečiųjų asmenų prieigą prie Kliento autorizacijos ir (ar) autentifikavimo priemonių, paskambinęs telefonu 1501 arba +370 699 23 230 arba apsilankęs bet kuriame BITĖS salone.
5.3. Klientas turi teisę pakeisti savo „Mano BITĖS“ profilyje esančią kontaktinę informaciją ir naudotis kitomis „Mano BITĖS“ teikiamomis paslaugomis.
5.4. Klientui neleidžiama naudoti kito asmens „Mano BITĖS“ profilio, nebent tas asmuo būtų leidęs atlikti tokius veiksmus.
5.5. Klientas turi teisę ištrinti savo „Mano BITĖS“ profilį, užpildydamas formą https://www.bite.lt/pagalba t arba pateikdamas pasirašytą prašymą bet kuriame BITĖS salone.
6. BITĖS teisės ir pareigos
6.1. BITĖ suteikia Klientui teisę naudotis „Mano BITĖS“ savitarna visą parą, išskyrus 4.4. punkte nurodytais atvejais.
6.2. Asmens duomenų tvarkymas vykdomas vadovaujantis BITĖS privatumo ir slapukų politika (plačiau žr. šių taisyklių 7 punktą).
6.3. BITĖ turi teisę vienašališkai pakeisti šias taisykles, paskelbdama pakeitimus svetainėje www.bite.lt. Pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos.
6.4. BITĖ neatsako už pasekmes ir nuostolius, jei Klientas perdavė prieigos teises į savo „Mano BITĖS“ profilį tretiesiems asmenims.
6.5. BITĖ turi teisę ištrinti Kliento profilį, jei Klientas pažeidžia šias taisykles arba nenaudoja „Mano BITĖS“ profilio daugiau nei 10 (dešimt) metų.
7. Asmens duomenų tvarkymas
7.1. Asmens duomenų valdytojas yra UAB „BITĖ Lietuva“, įmonės kodas 110688998, buveinės adresas Žemaitės g. 15, LT-03504 Vilnius, telefono nr. 1501.
7.2. „Bitė“ Klientui gali teikti Tiesioginius pranešimus „Mano Bitė“ mobiliojoje aplikacijoje, jei Klientas registracijos „Mano Bitė“ mobiliojoje aplikacijoje metu ar bet kuriuo metu vėliau programėlės nustatymuose pasirinko gauti šiuos pranešimus. Pasirinkdamas gauti šiuos pranešimus, Klientas sutinka, kad „Bitė“ kaip duomenų valdytojas, su Klientu susisiektų tiesioginiu pranešimu „Mano Bitė“ mobiliojoje aplikacijoje, siekdama pateikti informacinio pobūdžio pranešimus, taip pat reklaminius savo teikiamų paslaugų ir / ar prekių pasiūlymus ar teirautis Kliento nuomonės apie teikiamas paslaugas. Šio sutikimo pagrindu ir sąlygomis „Bitė“ tiesioginės rinkodaros tikslu tvarkys šiuos Kliento asmens duomenis (telefono numeris, vardas, pavardė, el. pašto adresas). Šis sutikimas gauti tiesioginius pranešimus galioja visą laikotarpį, kol Klientas naudojasi „Mano Bitė“ mobiliąja aplikacija arba iki kol Klientas atšaukia savo sutikimą, pakeisdamas nustatymus telefono programėlės nustatymuose.
7.3. BITĖS vykdomo asmens duomenų tvarkymo sąlygos nurodytos BITĖS privatumo ir slapukų politikoje. Politikoje pateikiama informacija apie tai, kaip BITĖ renka, tvarko, kaupia, dalijasi, naikina ir saugo asmens duomenis, tokiu būdu užtikrindama, kad Kliento asmens duomenys būtų tvarkomi teisėtai, sąžiningai ir skaidriai.
8. Kitos nuostatos
8.1. Naudodamasis „Mano BITE“ Klientas patvirtina, kad sutinka, jog visa informacija, kurią BITĖ perduoda Klientui elektroniniu būdu „Mano BITĖS“ profilyje, yra tokia pati privaloma kaip ir popierinis dokumentas.
Atnaujinta: 2020-05-01