Ekrano draudimas
Jokių rūpesčių dėl suskilusio ekrano
Išmaniojo ekrano draudimas – kartu su nauju BITĖS planu
BITĖS klientams BITĖJE įsigyjantiems naują mobilųjį telefoną, išmanųjį telefoną arba planšetę dovanojame naujojo įrenginio ekrano draudimą iki 3 mėnesių laikotarpiui.
Kokias žalas atlygina ekrano draudimas?
Draudimas atlygina žalą tik:
- Keičiant įrenginio ekraną jam skilus, sudužus, išsiliejus ar atsiradus kitiems panašiems ekrano pažeidimams.
Įvykus draudiminiam įvykiui:
- Klientas pats užregistruoja įvykį čia.
- Užregistravęs įvykį, klientas pats pristato įrenginį į MTTC remonto centrą čia arba, jei artimiausias MTTC remonto centras yra kitame mieste, įrenginį į remonto centrą pristato paštomato ar kurjerio pagalba.
- Pristačius įrenginį, remonto centre bus įvertinta, ar tai draudiminis įvykis, ar ne. Jeigu įvykis draudiminis – įrenginys bus taisomas.
- Jeigu, apžiūrėjus telefono aparatą, bus nustatyta, jog ekrano pažeidimai neatitinka draudimo apsaugos sąlygų arba reikia papildomos priemokos – draudimo kompanijos atstovas susisieks su klientu tiesiogiai.

Ekrano draudimo sąlygos:
- Smulkių ekrano subraižymų.
- Kitų telefono detalių keitimo – jos keičiamos už papildomą mokestį. Pavyzdžiui, sudužus įrenginio ekranui ir korpusui, klientui bus pasiūlyta už papildomą mokestį suremontuoti kartu ir korpusą. Klientui atsisakius bus remontuojamas tik ekranas.
- Jeigu ekrano keitimo kaštai būtų didesni už naują tokio pačio modelio telefoną, klientui gali būti pasiūlytas naujas tokio pačio modelio telefonas. Sprendimą dėl keitimo priima draudimo bendrovė.
- BITĖS salone įsigyjant naują mobilųjį telefoną, išmanųjį telefoną arba planšetę, ekrano draudimo paslauga suteikiama nemokamai iki 3 mėnesių laikotarpiui priklausomai nuo Jūsų užsakomo / turimo plano:
- su planais „Lengviau 1“, „Lengviau 5“, „Lengviau 10“, „Lengviau 20“, „Lengviau 50 “, „Lengviau 100“ ir „Lengviau Neribotai“ – 1 mėn. nuo plano aktyvinimo dienos.
- su interneto planais „Mobilusis 50 GB“ ir „Neribotas internetas“– 3 mėn. nuo plano aktyvinimo dienos.
- Pasibaigus nemokamam laikotarpiui, standartinė paslaugos kaina yra 2,99 Eur/mėn.
Išmaniojo ekrano draudimo įvykį galite užpildyti paspaudę čia. Jeigu kilo neaiškumų ar turite klausimų, skambinkite draudiko klientų aptarnavimo numeriu 1501.
- Paslaugą reikia užsisakyti papildomai;
- Pakaitinis telefonas remonto metu nesuteikiamas.
- Ekrano draudimo paslauga galioja ir verslo, ir privatiems klientams.
- Įrenginys gali būti apdraustas tik pirkimo dieną ir tik vieną kartą.
- 500 Eur – maksimalus remonto išlaidų limitas dėl vieno draudiminio įvykio.
- Atsitikus draudiminiam įvykiui dėl netyčinės ekrano žalos, klientas privalo užregistruoti įvykį čia per 7 darbo dienas.
- Atlyginami tik 2 draudiminiai įvykiai per 24 mėnesių laikotarpį nuo paslaugos užsakymo.
- Klientas bet kada gali atsisakyti ekrano draudimo paslaugos (nemokamu laikotarpiu ar jam pasibaigus) siųsdamas SMS žinutę su tekstu NUTRAUKTI numeriu 1500, BITĖS salone arba paskambinęs BITĖS klientų aptarnavimo numeriu 1501.
- Maksimalus ekrano draudimo laikotarpis – 4 metai. Pasibaigus šiam laikotarpiui, draudimo paslauga atsijungia automatiškai. Apie draudimo sutarties pabaigą klientas informuojamas trumpąja SMS žinute.
- Ekrano draudimo paslauga galioja nepriklausomai nuo to, kurioje šalyje atsitiko draudiminis įvykis. Tačiau pateikti įrenginį į remonto servisą klientas gali tik Lietuvoje esančiame techninės priežiūros centre.
Išsamiau susipažinti su ekrano draudimo taisyklėmis galite paspaudę čia.