Įrenginių draudimas


BITĖS įrenginių draudimas – tai patogi paslauga, kurią užsisakius būtų atlyginama žala Jūsų įrenginio plėšimo ar nepataisomo sugadinimo atveju.

Šia paslauga pasinaudokite BITĖJE pirkdami bet kurį naują mobilųjį įrenginį: telefoną ar planšetinį kompiuterį.

Draudimo įmoka priklauso nuo įrenginio vertės:

Įrenginio kaina, €Draudimo įmoka, €/mėn.Išskaita
0-1002,99 €10
100-2003,99 €20
200-3005,99 €30
300-4008,99 €40
400-50011,99 €50
>50014,99 €80

Telefonų draudimo taisyklės iki 2020-07-31

Telefonų draudimo taisyklės nuo 2020-08-01 

Elektroninių ir mobiliųjų įrenginių draudimo taisyklės nuo 2022-11-01  


 

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Apsisaugokite nuo nepageidaujamų išlaidų ir būkite ramūs, praradę mobilųjį įrenginį. Daugiau nei 10 % klientų praranda ar sugadina savo mobilųjį įrenginį per pirmuosius naudojimosi mėnesius, o 80 % žalų patiriama per pirmą naudojimosi įrenginiu pusmetį.
  • Mobiliojo įrenginio plėšimo ar sugadinimo atveju suremontuosime arba pakeisime kitu įrenginiu draudimo sutarties sąlygose nustatyta tvarka.
  • Jokių įsipareigojimų – bet kada galėsite atsisakyti draudimo paslaugos. 
  • Apsauga visame pasaulyje – draudimo paslauga veiks ir esant užsienyje iki 30 dienų.
  • Atsitiktinė žala (netyčinis įrenginio sugadinimas, sulaužymas)
  • Skysčio ar vandens padaryta žala
  • Plėšimas
  • Neteisėtų skambučių žala iki 500 Eur.
Pranešimą apie įrenginiui padarytą žalą reikia pateikti pačiam čia.
Visus įvykius būtina nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 7 darbo dienas, nuo įvykio datos pranešti https://bite-lt.ou.lt/. Įvykus praradimui dėl plėšimo įvykis turi būti registruojamas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 48 val. nuo sužinojimo apie įvykį datos, kad BITĖ galėtų užblokuoti naudojimąsi jūsų įrenginiu.
Apie įvykio pripažinimą draudiminiu / nedraudiminiu stengsimės Jus informuoti kaip įmanoma greičiau. Paprastai tai padaroma per 5 darbo dienas.
Žala atlyginama draudimo taisyklėse nurodytais būdais – suremontuojant įrenginį arba pakeičiant ji kitu.
Jei Jūsų netenkina priimtas draudikų sprendimas dėl registruoto įvykio, prašome prašymą su išdėstytomis aplinkybėmis pateikti pretenzijų administratoriui UADBB „Aon Baltic“ , el. paštu nusiskundimai@aon.lt arba registruotu paštu Goštauto g. 40B, Vilnius, Lietuva.
INFORMACINIS DRAUDIMO DOKUMENTAS

Informaciją apie įrenginio remonto eigą galite stebėti interneto puslapyje http://www.mttc.lt/ pagal remonto arba IMEI kodą.
Gaukite pasiūlymą

Mane domina: