Meniu

Įrenginių draudimas


BITĖS įrenginių draudimas – tai patogi paslauga, kurią užsisakius būtų atlyginama žala Jūsų įrenginio vagystės ar nepataisomo sugadinimo atveju.

Šia paslauga pasinaudokite BITĖJE pirkdami bet kurį naują mobilųjį įrenginį: telefoną, mobiliojo interneto modemą, maršrutizatorių ar planšetinį kompiuterį.

Draudimo įmoka priklauso nuo įrenginio vertės:

Įrenginio kaina, €Draudimo įmoka, €/mėn.Išskaita
0-1002,99 €10
100-2003,99 €20
200-3005,99 €30
300-4008,99 €40
400-50011,99 €50
>50014,99 €80

Telefonų draudimo taisyklės iki 2020-07-31

Telefonų draudimo taisyklės nuo 2020-08-01 

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Apsisaugokite nuo nepageidaujamų išlaidų ir būkite ramūs, praradę mobilųjį įrenginį. Daugiau nei 10 % klientų praranda ar sugadina savo mobilųjį įrenginį per pirmuosius naudojimosi mėnesius, o 80 % žalų patiriama per pirmą naudojimosi įrenginiu pusmetį.
  • Mobiliojo įrenginio vagystės ar sugadinimo atveju suremontuosime arba suteiksime panašios vertės telefono aparatą ar kitą mobilųjį įrenginį.
  • Jokių įsipareigojimų – bet kada galėsite atsisakyti draudimo paslaugos. 
  • Apsauga visame pasaulyje – draudimo paslauga veiks ir esant užsienyje iki 30 dienų.
  • Atsitiktinė žala (netyčinis įrenginio sugadinimas, sulaužymas)
  • Skysčio ar vandens padaryta žala
  • Plėšimas
  • Įrenginio pavogimą iš automobilio
  • Neteisėtų skambučių žala iki 500 Eur.
Paskambinti nemokamu klientų aptarnavimo telefonu 1501 (iš kito operatoriaus ar užsienio skambinti numeriu +370 699 23230) ir atsakyti į kelis su draudimo įvykiu susijusius klausimus. Žalų administravimą ir konsultacijas apie užregistruotus draudiminius įvykius vykdo žalų administratorius UADBB „AON Baltic“. Susisiekite su jais telefonu 8 37 330310 arba el. paštu claims@aon.lt
Visus įvykius būtina nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 7 darbo dienas, nuo įvykio datos pranešti BITEI. Įvykus praradimui dėl plėšimo įvykis turi būti registruojamas nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 48 val. nuo sužinojimo apie įvykį datos, kad BITĖ galėtų užblokuoti naudojimąsi jūsų įrenginiu.
Apie įvykio pripažinimą draudiminiu / nedraudiminiu stengsimės Jus informuoti kaip įmanoma greičiau. Paprastai tai padaroma per 5 dienas.
Draudiminio įvykio atveju Jums bus priskirtas patvirtinimo kodas. Pagal jį Jums atlyginsime žalą, suremontuosime įrenginį arba pakeisime jį nauju.
Jei Jūsų netenkina priimtas draudikų sprendimas dėl registruoto įvykio, prašome prašymą su išdėstytomis aplinkybėmis pateikti pretenzijų administratoriui UADBB „Aon Baltic“ , el. paštu claims@aon.lt, tel. +370 5 252 6000 arba registruotu paštu Goštauto g. 40B, Vilnius, Lietuva.
INFORMACINIS DRAUDIMO DOKUMENTAS

Informaciją apie įrenginio remonto eigą galite stebėti interneto puslapyje http://www.mttc.lt/ pagal remonto arba IMEI kodą.
Gaukite pasiūlymą
Mane domina: