Susisiekite
Susiduriate su iššūkiais ir nenorite laukti?
Raskite atsakymą į iškilusį klausimą arba susisiekite raštu.
Dažniausiai užduodami klausimai
Sutarčių klausimai
Kaip nutraukti BITĖS paslaugų teikimo sutartį?
Jei nuspręsite išeiti, sutartį galite nutraukti:
- užsukę į bet kurį BITĖS saloną. Jums artimiausią ar patogiausią saloną bei jo darbo laiką galite rasti čia;
- paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo telefonu 1501 (skambinant iš užsienio +370 699 23230).
Kokie dokumentai reikalingi sutarties nutraukimui?
Norint nutraukti privataus asmens vardu sudarytą BITĖS paslaugų teikimo sutartį, reikalingi šie dokumentai:
- asmens, kurio vardu buvo sudaryta sutartis, dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas);
- jei sutartį nori nutraukti kitas nei sutartį sudaręs asmuo, būtinas jo asmens dokumentas (asmens tapatybės kortelė, pasas arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas) ir notaro patvirtintas įgaliojimas sutarčiai nutraukti.
Kokios sutarties nutraukimo pasekmės?
- Jums nutraukus paslaugų teikimo sutartį nepraėjus minimaliam naudojimosi BITĖS paslaugomis terminui (numatytam sutartyje), pasiliekame teisę prašyti Jūsų atlyginti mūsų tiesioginius nuostolius, t. y. grąžinti BITĖS Jums faktiškai suteiktas nuolaidas paslaugoms ar įrangai nuo Jūsų sutarties sudarymo dienos iki jos nutraukimo.
- Tuo atveju, jei kartu su mūsų paslaugomis išsimokėtinai buvote įsigiję telefono aparatą, modemą ar kitos įrangos, Jums atsisakius mūsų paslaugų prašysime iš karto sumokėti visas likusias įmokas už įrangą ir galutinai už ją atsiskaityti. Mokėtinas sumas pateiksime paskutinėje sąskaitoje, kurią gausite kitą mėnesį.
Kaip nutraukti žmogaus, kuris mirė, sutartį?
Jeigu žmogus, kuriam buvo teikiamos BITĖS paslaugos, mirė, jo šeimos narys gali perimti paslaugų ar įrangos sutartis, jas persirašęs savo vardu. Tam reikia atvykti į saloną ir su savimi turėti asmens mirties liudijimą. Jei velionio sutartį norite paprasčiausiai nutraukti, tai padaryti galite taip pat atvykę į saloną ar paskambinę telefonu 1501.
Ryšio problemos
Man neveikia internetas, kodėl?
Jeigu telefone ar planšetėje neveikia internetas, patikrinkite:
- ar SIM kortelė registruojasi prie tinklo;
- ar nėra įjungtas skrydžio režimas;
- ar įjungti mobilieji duomenys;
- ar nustatytas interneto prieigos taškas APN. Kaip tai padaryti sužinokite čia.
Jeigu Jūsų įrenginys neaptinka maršrutizatoriaus skleidžiamo WiFi ryšio:
- Įsitikinkite ar maršrutizatorius yra įjungtas, ar šviečia WiFi lemputė.
- Patikrinkite ar įrenginyje kurį bandote prijungti prie maršrutizatoriaus yra įjungta WiFi funkcija.
- Perkraukite maršrutizatorių, jeigu tai nepadeda, atstatykite gamyklinius parametrus vadovaudamiesi įrenginio instrukcija.
Jeigu dažnai atsijungia internetas
Jei kompiuteris nuolat be priežasties atsijungia nuo BITĖS mobiliojo interneto tinklo ir tenka iš naujo prisijungti, rekomenduojame naudojantis BITĖS padengimo žemėlapiu, patikrinti ar nesinaudojate internetu prasto padengimo zonoje.
Nepastovus interneto greitis
Jei manote, kad internetas veikia per lėtai, duomenų sparta nepastovi, o signalo tipas nuolat šokinėja tarp 2G, 3G ar 4G, rekomenduojame nusistatyti tinklo signalo pirmumą. Jei internetu naudojatės mieste, rinkitės tik 3G arba tik 4G, o jeigu naudojatės atokiau nuo miesto ar užmiestyje – rinkitės tik 2G ryšį.
Naudodamiesi BITĖS padengimo žemėlapiu, patikrinkite kokio padengimo zonoje naudojatės internetu, tai padės nuspręsti, kokį tinklo signalo pirmumą pasirinkti.
Nepavyksta? Skambinkite mūsų konsultantams klientų aptarnavimo telefonu 1501 (0,15 Eur/min.).
Kodėl man nepavyksta išsiųsti SMS žinutės?
SMS žinutės iš mobiliojo telefono gali nepavykti išsiųsti dėl keleto priežasčių:
- Telefone nenustatytas pranešimų centro numeris;
- Blokavote SMS žinučių siuntimą iš savo telefono numerio;
- Savo mobiliajame telefone nustatėte, kad SMS žinutės būtų siunčiamos per GPRS;
Ką turėtumėte daryti?
- Nustatykite pranešimų centro numerį: +37069950115;
- Panaikinkite SMS žinučių blokavimą: surinkite telefono ekrane tokią simbolių seką #35*blokavimo kodas# ir paspauskite OK arba skambučio mygtuką;
- Išjunkite SMS žinučių siuntimą per GPRS;
- Jūs neteisingai nurodote gavėjo telefono numerį. Jis turėtų būti nurodomas taip: +ZYYYXXXXX, kur: Z – šalies kodas, YYY – tinklo kodas, XXXXX – telefono numeris;
- Gavėjas blokuoja įeinančias žinutes;
- Gavėjo mobilusis telefonas yra ne ryšio zonoje arba išjungtas daugiau kaip 1 parą;
- Gavėjo pranešimų dėžutė yra perpildyta.
Keliaujant ES / EEE šalyse taikomi apribojimai
Visą informaciją apie ES/EEE šalyse taikomus apribojimus rasite čia
Sąskaitos ir mokesčiai
Kodėl gavau didesnę sąskaitą negu įprastai?
Jei gavote didesnę sąskaitą negu Jūsų plano mėnesio mokestis, tai galėjo nutikti dėl kelių priežasčių:
- praėjusį mėnesį naudojotės papildomomis paslaugomis (automobilio statymas, loterijos bilietai, skelbimai, pramoginio turinio paslaugos, prenumeratos ir pan.);
- praėjusį mėnesį naudodamiesi paslaugomis išnaudojote daugiau duomenų negu suteikiama pagal Jūsų mokėjimo planą (susisiekite su mumis, ir parinksime Jūsų lūkesčius geriausiai atitinkantį mokėjimo planą);
- per pastaruosius 2 mėnesius buvote išvykę į užsienį ir ten naudojotės paslaugomis (mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas patenka į sąskaitą per tris mėnesius, tai priklauso nuo užsienio šalių operatorių);
- praėjusį mėnesį keitėte mokėjimo planą ir mėnesio mokesčiai buvo perskaičiuoti atsižvelgiant į tai;
- už praėjusio mėnesio sąskaitą sumokėjote paskutinėmis mėnesio dienomis ir Jūsų įmoka mus pasiekė vėliau (daugiau apie tai skaitykite čia);
- praėjusį mėnesį įsigijote papildomos įrangos „Bitės“ salone;
- praėjusį mėnesį keitėte SIM kortelę, telefono numerį ir Jums buvo paskaičiuotas vienkartinis administravimo mokestis.
- praėjusį mėnesį vėlavote apmokėti sąskaitą ir paslaugos Jums buvo laikinai apribotos. Dėl to Jums buvo pritaikytas skolos administravimo mokestis.
Jei vis dėlto kyla neaiškumų dėl sąskaitos dydžio, apsilankykite artimiausiame BITĖS salone , ir mes mielai Jums padėsime.
Sumokėjau praėjusio mėnesio paskutinę dieną, tačiau sąskaitoje matau, kad esu skolingas. Kodėl?
Priklausomai nuo mokėjimo būdo, Jūsų įmoką gausime per 1-3 dienas nuo atlikto mokėjimo. Todėl jei sumokėjote paskutinę mėnesio dieną, tikėtina, kad įmoka mus galėjo pasiekti jau prasidėjus naujam mėnesiui. Tokiu atveju sąskaitoje bus atvaizduota mokėtina suma už abu mėnesius, nors iš tiesų reikės mokėti tik už naują mėnesį.
Pasitikrinti mokėtiną sumą visuomet galite šiais būdais.
Kas nutiks, jei laiku neapmokėsiu sąskaitos už „Bitės“ paslaugas?
Pasibaigus sąskaitos mokėjimo terminui – praėjus ne mažiau kaip 2 dienoms – SMS žinute Jums priminsime apie negautą įmoką.
Iki žinutėje nurodytos datos negavus Jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą, paslaugų teikimas Jums bus apribotas. Tokiu atveju, sekančioje sąskaitoje, Bitė gali paprašyti Jūsų sumokėti skolos administravimo mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslo klientams.
Kaip galiu gauti detalią savo numerio išklotinę?
Savo numerio 6 mėn. detalią išklotinę galite nemokamai atsisiųsti prisijungę prie savitarnos svetainės mano.bite.lt.
Taip pat numerio detalią išklotinę galite gauti:
- artimiausiame BITĖS salone (kaina – 1,45 Eur (su PVM));
Įrangos problemos
Dažniausiai pasitaikantys įrenginių gedimai. Ką daryti?
Įrenginio veikimas priklauso nuo daugelio veiksnių. Jei pastebite, kad įrenginys neveikia taip sklandžiai, kaip turėtų, iš pradžių rekomenduojame atlikti paprastus, bet svarbius veiksmus, kurie gali pašalinti problemą:
- Pirmiausia išjunkite įrenginį ir įjunkite iš naujo. Sistemos paleidimas iš naujo dažnai padeda įrenginiui vėl veikti tinkamai
- Išbandykite kitą įrenginį. Norint atskirti ryšio problemas nuo įrenginio gedimų rekomenduojame SIM kortelę išbandyti kitame įrenginyje.
Įrenginio baterija greitai išsikrauna
Įrenginio baterijos veikimo trukmė priklauso nuo naudojimo intensyvumo: kuo daugiau programų, programėlių ir funkcijų įrenginyje veikia, tuo baterijos veikimo laikas trumpesnis. Atkreipkite dėmesį, kad foniniu režimu veikiančios programos gali eikvoti nemažą dalį baterijos energijos. Taip pat baterijos veikimo laikui įtakos turi ekrano apšvietimo lygis, naudojamas ryšio tipas, įjungtos tuo metu nenaudojamos programos ar funkcijos.
Mobilusis įrenginys kaista
Galingi mobiliųjų įrenginių procesoriai veikdami išskiria šilumą, ir dėl kompaktiškos įrenginių konstrukcijos įšilimas gali būti jaučiamas įrenginio paviršiuje – tai nėra gedimas. Kuo įrenginys labiau apkrautas darbu, tuo daugiau šilumos jis išskiria, o dėl per didelio karščio įrenginys gali išsijungti, sulėtėti jo veikimas. Norint sumažinti telefono kaitimą, reikia išjungti nenaudojamas programas, taip pat patikrinti foniniu režimu veikiančias programėles. Didesnę šilumą įrenginiai gali išskirti ir dėl naudojamų neoriginalių, nesuderinamų priedų.
Įrenginys neįsikrauna
Įrenginiui įkrauti būtina naudoti tik originalius gamintojų įkroviklius. Jei įrenginys neįsikrauna, būtina patikrinti įrenginio įkrovimo jungtį ir naudojamą laidą, ar nėra matomų fizinių pažeidimų. Taip pat rekomenduojame įrenginį pabandyti įkrauti su kitu įkrovikliu.
Jei baterija yra visiškai išsikrovusi, prijungus įkroviklį reikia palaukti, kol įrenginys įsikraus tiek, kad būtų pasiruošęs įprastai juo naudotis. Kartais įkrovimo indikacija pasirodo tik po 15–20 minučių ar daugiau, todėl būkite kantrūs. Jeigu neįsikrovimo priežasties nepavyksta nustatyti patiems, rekomenduojame atvykti į artimiausią BITĖS saloną.
Įrenginys nepriima SIM kortelės
Jei SIM kortelė neprisiregistruoja įrenginyje, tai gali būti susiję su paslaugų veikimu, tinklo ryšiu ar pačia SIM kortele. Ryšio ir paslaugų klausimus galima išspręsti paskambinę BITĖS klientų aptarnavimo numeriu 1501.
Jei manote, kad neveikia SIM kortelė, pirmiausia išjunkite įrenginį. Išimkite SIM kortelę, patikrinkite, ar ji fiziškai nepažeista, ar kortelė tinkamo dydžio, ar tinkamai laikosi rėmelyje, ir įsitikinkite, kuria kryptimi ją reikia įdėti. Įdėkite SIM kortelę į įrenginį ir jį įjunkite. Jeigu problema išlieka, SIM kortelę išbandykite kitame telefono aparate. Jei ir kitame įrenginyje SIM neprisiregistruoja prie tinklo, tikėtina, kad problema kyla dėl SIM kortelės (brokas arba pažeidimas), tuo atveju atvykite į artimiausią BITĖS saloną.
Mobilusis įrenginys „pakimba“, užstringa
Mobiliajam įrenginiui užstrigus rekomenduojame jį paleisti iš naujo: išjungti ir įjungti (jeigu galimybės leidžia – išimti ir vėl įdėti bateriją). Įrenginiui įsijungus iš naujo, siūlome pašalinti nenaudojamas programėles – norint užtikrinti sklandų įrenginio veikimą, reikia atlaisvinti telefono atmintį. Jeigu problema kartojasi, pasidarius atsarginę duomenų kopiją, rekomenduojame grąžinti gamyklinius įrenginio nustatymus bei atnaujinti įrenginio operacinę sistemą.
Sudužo telefonas. Registruoti draudžiamąjį įvykį ar pristatyti techninei patikrai?
Jei esate užsisakę draudimo paslaugą ir jūsų telefonas sudužo ar jį praradote, registruokite draudžiamąjį įvykį.
Informaciją apie dažniausiai užduodamus klausimus dėl telefonų draudimo paslaugos rasite čia.
Jei draudimo paslauga nesinaudojate, įrenginį pristatykite į artimiausią BITĖS saloną atlikti techninę patikrą.
Kaip perduoti televizorių garantiniam aptarnavimui?
Jūsų patogumui televizorių remontui galima perduoti tiesiai iš namų. Tokiu atveju būtinai supakuokite įrangą tinkamai, kad kelionės metu ji nenukentėtų. Geriausia tai padaryti pakuojant įrenginį į dėžę, kurioje jis buvo įsigytas. Jei jos neišsaugojote, kreipkitės į garantinio aptarnavimo centrą dėl galimybės gauti kitą pakuotę. Siuntų tarnybai pažeidus televizorių, ginčai dėl pažeidimo sprendžiami tiesiogiai su garantinio aptarnavimo centru.
Televizorių garantiniam aptarnavimui galite pristatyti ir į artimiausią BITĖS saloną, tačiau visuomet rekomenduojame remonto paslaugą užsakyti pačiam ir sulaukti kurjerio surinkimo.
Išsamesnę informaciją apie televizorių garantinį aptarnavimą rasite čia.
Bendra garantinio aptarnavimo informacija
Kokios yra garantijos suteikimo sąlygos?
Fizinių bei juridinių asmenų perkamiems mobiliojo ryšio įrenginiams (išskyrus juridinių asmenų perkamiems „Apple“ mobiliojo ryšio įrenginiams) suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija. Juridinių asmenų perkamiems „Apple“ mobiliojo ryšio įrenginiams suteikiama 12 mėnesių gamintojo garantija.
Mobiliųjų įrenginių priedams (baterijai, įkrovikliui, ausinėms, USB laidams, dangteliams ir kt.) suteikiama 6 mėnesių garantija, nebent gamintojas būtų numatęs ilgesnį laikotarpį.
Kada garantija nustoja galioti?
Garantinis aptarnavimas negalioja, jei įrenginio gedimas atsirado dėl neteisingo naudojimosi, nesilaikant gamintojo instrukcijoje numatytų sąlygų.
Įgaliotam serviso centrui nustačius garantinių sąlygų pažeidimus, garantija įrenginiui nustoja galioti, ir tokiu atveju galimas tik mokamas įrenginio remontas. Įrenginio taisymo kaina, netekus garantijos, įvardijama tik įvertinus įrangos pažeidimus. Apie tikslią kainą informuoja įgaliotas techninis centras.
Kada įrenginys pripažįstamas nekokybišku (nustatomas gamintojo brokas)?
Mobiliojo įrenginio atitikimą garantinio aptarnavimo sąlygoms ir galimai nekokybišką veikimą gali patvirtinti tik gamintojo įgaliotas remonto centras, atlikus įrenginio techninę patikrą. Primename, kad esant net menkiausiems garantinių sąlygų pažeidimams (pvz., mechaninio, smūgio, drėgmės, cheminio poveikio) garantija negalioja.
Garantinio aptarnavimo trukmė. Dėl kokių priežasčių garantinis aptarnavimas gali užtrukti?
Įprastai mobiliojo įrenginio garantinis aptarnavimas atliekamas per 7–14 dienų. Ilgesnė įrenginio patikra ir taisymas gali įvykti dėl šių priežasčių:
- persiuntimo į kitą taisymo centrą (kai kurie „Apple“, HTC, „Lenovo“, „Asus“, „Marshall“, „Coolpad“, „Meizu“ įrenginiai siunčiami į kitus autorizuotus centrus);
- detalių tiekimo problemų;
- taisymo eigos derinimo su Klientu ar draudimo bendrove (pvz., reikalingas kainos patvirtinimas);
- tokių aplinkybių kaip neišjungta telefono apsauga (pvz., FMI), nepristatyti reikiami telefono priedai (pvz., įkroviklis) ir kt.