Numerio perkėlimas

Esate kito operatoriaus klientas?
Norite prisijungti prie BITĖS ir išsaugoti savo turimą telefono numerį?
NEMOKAMA numerio perkėlimo paslauga – kaip tik Jums!

BITĖS paslaugų planai privatiems klientams
BITĖS paslaugų planai verslui
Numerį perkelti į BITĘ galite ir bet kuriame BITĖS salone arba numeriu +37069923230

Svarbu žinoti

Išankstinio mokėjimo klientams

  • Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo kortele, prieš perkeldami numerį, nepamirškite pateikti savo asmens duomenų (vardą, pavardę, asmens kodą) dabartiniam operatoriui. Tai padaryti galite prisijungę prie savitarnos svetainės.
  • Rekomenduojame iki perkeliant numerį išnaudoti sąskaitoje turimus pinigus ir kitas naudas (minutes, MB, SMS), nes jie nebus perkelti į naują BITĖS sąskaitą.

Kitų operatorių klientams

  • Jeigu naudojatės kito operatoriaus paslaugomis ir turite aktyvų numerį savo vardu, galite jį perkelti į BITĘ.
  • Jeigu jūsų naudojamas numeris šiuo metu priklauso įmonei, pirma jį persikelkite savo vardu pas dabartinį operatorių ir tuomet inicijuokite numerio perkėlimo į BITĘ procesą.
  • Prieš perkeliant numerį rekomenduojame pasitikslinti savo sutarties galiojimą dabartinio operatoriaus savitarnos svetainėje.

Dažniausiai užduodami klausimai

BITĖS klientu tapti paprasta: tereikia atvykti į artimiausią BITĖS saloną arba paskambinti mums tel. 8 699 23 230, mes mielai Jums patarsime ir padėsime išsirinkti jūsų poreikius atitinkantį planą.

Verslo klientus, norinčius perkelti numerį, kviečiame užpildyti formą internete arba paskambinti mums tel. 8 689 00000.

Numerio perkėlimo paslauga yra nemokama.

Perkeldamas numerį privataus asmens vardu:
– Numerio savininkas turės pateikti asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo teises);

Jei perkeliate dabartinį įmonės numerį savo vardu, su savimi reikia turėti:
– Originalų įmonės sutikimą, skirtą UAB Bitė Lietuva įmonei ir įgaliojantį privatų asmenį perkelti įmonei priklausantį numerį į kitą operatorių Ir užregistruoti jį fizinio asmens vardu;
– Asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

Numeris perkeliamas per 1 darbo dieną (išskyrus 1, 2 ir paskutinę mėnesio dienas, savaitgalius ir šventines dienas).
Visiems naujiems mūsų klientams taikome vienkartinį sutarties administravimo (taikysime Jums pradedant naudotis mūsų paslaugomis, perrašant telefono numerį kitam asmeniui ir tuo atveju, jei tektų pakeisti telefono numerį ar SIM kortelę, taip pat Jums nusprendus laikinai sustabdyti naudojimąsi paslaugomis) ir SIM kortelės mokestį – 5,50 Eur.

Žinoma! Visiems klientams, perkeliantiems telefono numerį į BITĘ, taikomos visos pardavimo akcijų sąlygos ir mobiliųjų telefonų kainos akcijų metu.

Išsirinkti mobilųjį telefoną galite BITĖS mobiliųjų telefonų kataloge.

Iš kitų operatorių į BITĘ numerį perkelti galite bet kada, net jei sutartis ir nepasibaigus.

Tačiau jei Jūsų sutartis su dabartiniu operatoriumi nėra pasibaigusi ir pagal ją priklauso sumokėti netesybas, sutartį nutraukus anksčiau, operatorius netesybas įtrauks į Jūsų paskutinę abonentinę sąskaitą, kurią gausite jau perkėlę numerį.

Jei naudojatės išankstinio apmokėjimo kortele, pvz., „PILDYK“, „EŽYS“, „LABAS“, „EXTRA“, prieš perkeldami numerį į BITĘ, pateikite savo asmens duomenis (vardą, pavardę, asmens kodą) operatoriui, iš kurio norite perkelti numerį. Tai turite padaryti prisijungęs prie dabartinio operatoriaus savitarnos:

pildyk.lt -> Mano pildyk -> Mano nustatymai -> Apie mane

ezys.lt -> Mano Ežys -> Žiūrėk profilį -> Perkelti numerį į kitą tinklą

labas.lt -> Mano Labas - > Profilio nustatymai -> Numerio perkėlimas

Jei parašėte numerio perkėlimo prašymą, praėjo prašyme nurodyta numerio perkėlimo data, tačiau Jūsų numeris vis dar neperkeltas, taip galėjo atsitikti dėl kelių priežasčių:

Jei dėl vienos iš šių priežasčių negalėsime perkelti numerio, apie tai Jus informuosime SMS žinute. Toliau paaiškinta, ką turite daryti kiekvienu atveju:

– Numerio perkėlimo prašyme pateikėte neišsamią ar neteisingą informaciją apie save arba šie duomenys nesutapo su operatoriaus duomenimis, iš kurio perkeliamas numeris;

– Perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus);

– Jau esate pateikęs numerio perkėlimo prašymą kitam operatoriui;

– Operatorius, kurį norite pakeisti, neturi užregistruoto Jūsų numerio. Registracija reikalinga, jei perkeliate ne abonentinį, o išankstinės mokėjimo paslaugos (pvz.: PILDYK, EXTRA) numerį;

– Jei pateikti duomenys neteisingi, Jums reikia atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo, duomenis užpildant teisingai. Jei duomenys nesutampa su operatoriaus, kurį norite pakeisti, duomenimis, Jums reikia kreiptis į senąjį operatorių, kad Jūsų duomenys būtų pataisyti, o tada atvykti į BITĘ ir pakartoti prašymą dėl numerio perkėlimo.

– Jei perkeliamam numeriui sustabdytas telekomunikacinių paslaugų teikimas (numeris yra neaktyvus), numerį reikia aktyvuoti. Dėl numerio įjungimo turite kreiptis į operatorių, kurį ketinate pakeisti. Kai numeris bus aktyvus, reikia atvykti į BITĘ ir užpildyti prašymą dėl numerio perkėlimo.

– Jei esate pradėję perkėlimo procesą pas kitą operatorių, numerio į BITĘ perkelti negalite. Jūsų numeris bus perkeltas į tą operatorių, pas kurį užpildėte prašymą anksčiau.

– Jei nebuvote užsiregistravęs pas išankstinio mokėjimo paslaugos operatorių, kurį ketinate pakeisti, galite savo operatoriaus interneto svetainėje arba pardavimo salone.

Jei manote, kad pažeidėme jūsų teisę išlaikyti abonentinį numerį, galite kreiptis į BITĘ raštu el. p. adresu: bendraukime@bite.lt. Atsakysime į jJūsų kreipimąsi raštu ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo Jūsų paklausimo gavimo dienos.

Žemiau aprašyta kokiais atvejais ir kokio dydžio kompensacijos taikomos, nebent susitarsime dėl kitokios kompensacijos.

Jei abonentinio numerio perkėlimas arba ryšio nebuvimas užtrunka ilgiau kaip vieną darbo dieną nuo prašymo perkelti abonentinį numerį pateikimo dienos arba nuo prašyme nurodytos abonentinio numerio perkėlimo dienos.

Šiuo atveju, kompensacija apskaičiuojama abonentinio numerio perkėlimo vėlavimo dienų skaičių padauginus iš bazinio dydžio. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno abonento už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį. Kompensacija mokama už kiekvieną abonentinį numerį, kuris buvo perkeltas nesilaikant terminų.

Jei abonentinis numeris neperkeliamas.

Šiuo atveju, kompensacija apskaičiuojama bazinį dydį padauginus iš mėnesio, kurį turėjo būti perkeltas abonentinis numeris, kalendorinių dienų skaičiaus. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno abonento už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį. Kompensacija mokama už kiekvieną abonentinį numerį, kuris nebuvo perkeltas.

Kiti atvejai (pvz.: tinkamo pagrindo perkelti abonentinį numerį nebuvimas).

Šiuo atveju mokama nuo 1 iki 10 bazinių dydžių kompensacija, atsižvelgiant į jūsų teisės išlaikyti abonentinį numerį pažeidimo pobūdį, trukmę, pasekmes ir kitas susijusias aplinkybes. Bazinis dydis yra Ryšių reguliavimo tarnybos skelbiamoje naujausioje metinėje elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje, kurią galima rasti https://www.rrt.lt/istekliai/ataskaitos-ir-apzvalgos/lietuvos-rysiu-sektorius/, nurodytos vidutinės pajamos (angl. Average Revenue per User, ARPU) iš vieno abonento už viešąsias mobiliojo telefono ryšio balso paslaugas per mėnesį.

Jei nutiktų taip, jog kiltų ginčas dėl kompensacijų taikymo, jūs galite kreiptis į Ryšių reguliavimo tarnybą, kad ji išnagrinėtų ginčą ne teismo tvarka. Jūs taip pat galite tiesiogiai kreiptis į teismą.

Tel. numeris gali nepersikelti dėl įvairių priežasčių, tačiau pagrindinės iš jų yra kelios:

1. Gali būti, kad numerio perkėlimo aprašyme pateikėte neišsamią ar neteisingą informaciją apie save arba šie duomenys nesutapo su tais, kuriuos turi esamas operatorius.

2. Galbūt numeris, kurį norite perkelti, yra neaktyvus. Kitaip tariant, jam nutrauktas paslaugų teikimas.

3. Naudojama išankstinio mokėjimo kortelė, o numeris nebuvo užregistruotas savitarnos svetainėje jo perkėlimui.

Gaukite pasiūlymą

Mane domina: