Skambučių valdymas

Praleistų skambučių registras

 

Įjungtas mobilusis telefonas pats registruoja praleistus skambučius. Telefoną išjungus, išsikrovus jo baterijai ar esant ne ryšio zonoje. Apie praleistus skambučius Jums bus pranešta SMS žinute, kai skambinantysis išklausys visą grojimą pranešimą.

 

Kodėl tai įdomu?

  • Apie praleistus skambučius Jums bus pranešta SMS žinute.
  • Pranešama apie 10 paskutinių skirtingų numerių.
  • Galėsite pasirinkti paslaugos kalbą – lietuvių, anglų arba rusų.
  • Žinutėje perskaitysite, kas, kada ir kiek kartų skambino.
  • Gavę informacinę SMS žinutę, ir pasinaudoję telefono aparato funkcijomis, galėsite nerinkdami abonento numerio greitai jam paskambinti.
 

Kiek tai kainuoja?

  • Informacinė žinutė - nemokama.
  • Paslaugos užsakymo žinutė tel. 1500 - nemokama.
  • Jums skambinantys BITĖS klientai už skambutį nemoka. Kitų ryšio operatorių klientų skambučiai apmokestinami kaip už skambutį į BITĖS tinklą.

Dažniausiai užduodami klausimai

Visiems naujiems BITĖS klientams „Praleistų skambučių registro“ paslauga įjungiama automatiškai. Savarankiškai paslaugą užsisakyti galite keliais būdais:

  • Išsiuntę SMS žinutę numeriu 1500. Žinutės tekstas: +SR arba SR.
  • Paskambinę į Klientų aptarnavimo skyrių telefonu 1501 (nemokamas).
  • Įjungę paslaugą naudojantis „Asmeninio asistento“ paslauga.


Paslaugos galite atsisakyti išsiuntę SMS žinutę numeriu 1500 su tekstu „–SR” arba pasinaudoję paslauga „Asmeninis asistentas“.

  • skambinusiųjų numeriai;
  • skambučių skaičius;
  • mėnesio dienos, kai buvo skambinta;
  • skambinimo laikas.

Skambučių nukreipimas

 

Paslauga „Skambučių nukreipimas“ yra skirta klientams, kurie pamiršo savo telefoną namuose, išsikrovė jų telefono baterija arba jie prarado savo telefoną. Tokiu atveju, paskambinus į BITĖS Klientų aptarnavimo departamentą, visi skambučiai gali būti nukreipiami į kitą nurodytą telefono numerį, tad nė vienas iš jų nebus prarastas. 

 

Kiek tai kainuoja? 

  • Nėra paslaugos įjungimo mokesčio.
  • Už nukreiptus skambučius mokėsite pagal bazinius savo mokėjimo plano tarifus.
  • Kaip ir iki šiol, Jums skambinantis asmuo moka pagal savo mokėjimo plano tarifus.

Dažniausiai užduodami klausimai

Paslaugą galite įjungti:

  • paskambinę į Klientų aptarnavimo departamentą numeriu 1501 (tik BITĖS klientams, nemokamas), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams, skambučio kaina - kaip į BITĘ) ir nurodę telefono numerį, į kurį turi būti nukreipiami skambučiai.


Paslaugą galite išjungti:

  • paskambinę į Klientų aptarnavimo departamentą numeriu 1501 (tik BITĖS klientams, nemokamas), +370 699 23 230 (kitų operatorių klientams, skambučio kaina - kaip į BITĘ);
  • vėl turėdami galimybę naudotis savo telefonu, telefono meniu pasirinkite skambučių nukreipimo funkcijos nustatymus ir išjunkite besąlyginį visų skambučių nukreipimą.
  • skambučiai gali būti nukreipiami tik į vieną telefono numerį;
  • skambučio nukreipimas galimas tik į Lietuvos operatorių tinklo abonentų numerius;
  • užsisakę skambučių nukreipimo paslaugą negalėsite naudotis „Skambučių registro“ ir kitomis peradresavimo pagrindu veikiančiomis paslaugomis.

Automatinis perskambinimas

 

Jei kolegos, draugo ar reikiamo žmogaus, kuriam skambinate, telefonas užimtas, negaiškite brangaus laiko bandydami jam prisiskambinti. Pasinaudokite „Automatiniu perskambinimu“ ir su abonentu būsite sujungti iš karto, kai tik šis baigs pokalbį. Taip sutaupysite daug brangaus laiko ir išvengsite nepatogumų. Perskambinimas užsakomas skambučio metu paspaudus telefono mygtuką „5“. Užsakytas skambutis kainuos 0,09eur kaina su pvm.

 

Kodėl tai naudinga?

  • Sutaupysite laiko ir pastangų, o dėmesį galėsite skirti svarbesniems dalykams, nes užsakę perskambinimą su abonentu būsite sujungti iš karto, kai tik jis atsilaisvins.
  • Nebereikės siųsti tekstinių pranešimų su prašymu perskambinti baigus pokalbį.
  • Perskambinimą galėsite užsakyti tuomet, kai jo pageidaujate.
  • Nėra jokio abonentinio mokesčio.

Dažniausiai užduodami klausimai

  • „Automatinis perskambinimas“ automatiškai įjungiamas visiems BITĖS verslo ir privatiems klientams. Paskambinus užimtam BITĖS abonentui ir išgirdus pasiūlymą užsakyti perskambinimą, tereikės paspausti telefono mygtuką „5“.
  • negali naudotis LABAS vartotojai;
  • neveiks skambinant kitų tinklų abonentams;
  • neveiks, jei jūs arba abonentas, kuriam bandote skambinti, yra užsienyje;
  • neveiks naudojantis skambučio laukimo („Call-waiting“) paslauga.

Balso paštas

 

Balso paštas - tai BITĖS paslauga, atliekanti autoatsakiklio funkcijas. Kai esate ne ryšio zonoje, išjungėte telefoną arba tiesiog nekeliate ragelio, BITĖS balso paštas įrašys Jums skambinančio asmens pranešimą.

 

Kodėl tai įdomu?

  • Pranešimai balso pašto dėžutėje yra pasiekiami iš bet kuriam tinklui priklausančio toninio rinkimo telefono;
  • Jūsų balso pašto dėžutė gali būti apsaugota slaptažodžiu;
  • Apie kiekvieną gautą naują balso pašto pranešimą iškart būsite informuoti SMS žinute;
  • Klausydami pranešimo, sužinosite jo gavimo datą ir laiką;
  • Galite išsirinkti vieną iš linksmųjų arba įrašyti savo asmeninį pasisveikinimą paskambinusiems į Jūsų balso pašto dėžutę.
 

Kiek tai kainuoja?

 
  • Paslaugos įjungimas - nemokamas.
  • Skambutis į balso paštą - 0,14 Eur už skambutį.

Dažniausiai užduodami klausimai

Paskambinti į Klientų aptarnavimo skyrių tel. +37069923230 arba 1501.

„Šeima“ ir „Draugai“

 

Informuojame, kad nuo š. m. balandžio 1 d. paslaugos „Šeima“ ir „Draugai“ kainuos 0,00 Eur visiems jomis besinaudojantiems klientams.

  • Su paslauga „Šeima“ tam pačiam klientui priklausančiais numeriais tarpusavyje galima bendrauti (skambinti ir siųsti trumpąsias SMS žinutes) be papildomų mokesčių ir nenaudojant plano suteikiamų minučių bei SMS žinučių. Standartinė paslaugos kaina – 0,29 Eur/mėn.
  • Paslauga „Draugai“ suteikia galimybę trims kliento nurodytiems numeriams tarpusavyje bendrauti (skambinti ir siųsti trumpąsias SMS žinutes) be papildomų mokesčių ir nenaudojant plano suteikiamų minčių bei SMS žinučių. Standartinė paslaugos kaina – 0,87 Eur/mėn.
  • Paslaugomis „Šeima“ ir „Draugai“ naudotis gali tiek tie klientai, kuriems šios paslaugos buvo aktyvuotos kartu su šiuo metu nebesiūlomais pokalbių planais. Šių paslaugų užsisakyti šiuo metu negalima.
Gaukite pasiūlymą

Mane domina: