Meniu

Dažniausiai užduodami klausimai

1. Ar reikės mokėti už siuntos pristatymą?

Ne. Prekes pristatysime nemokamai, nepriklausomai nuo to, kokį siuntos pristatymo būdą pasirinksite.
 

2. Per kiek laiko nuo užsakymo pristatote siuntą?

Jeigu prekes užsakėte ir apmokėjimą už prekes gavome darbo dieną iki 15:00 valandos, siuntą pristatysime kitą darbo dieną, jeigu po 15:00 valandos – per 2 darbo dienas, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Jeigu prekes užsakote savaitgalį (šeštadienį ir sekmadienį) ar švenčių dieną, siuntą pristatysime per 2 darbo dienas.
 

3. Kada gausiu sąskaitą faktūrą ir įrangos garantinį taloną?

Dokumentai bus pristatyti kartu su siunta.
 

4. Kaip atrodo BITĖS siunčiama sąskaita ir garantinis talonas?

Išrašytos sąskaitos pavyzdį rasite čia. Garantinio talono pavizdį rasite čia.
 

5. Kur galiu atsiimti prekes, kurias įsigijau bite.lt?

Prekes galime pristatyti Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje arba siuntą galite atsiimti artimiausiame BITĖS salone.
 

6. Ar gali siuntą atsiimti kitas asmuo, ne tas, kuris buvo nurodytas pirkimo metu?

Ne, siuntą gali atsiimti tik tas asmuo, kurio duomenys buvo nurodyti perkant įrenginį. Atvykus kurjeriui, reikės pateikti asmens dokumentą, todėl atsiimti prekę gali tik pats pirkėjas. Jeigu prekę įsigijo juridinis asmuo ir ją atsiims ne įmonės vadovas, tuomet turi būti pateiktas įmonės vadovo pasirašytas įgaliojimas.
 

7. Kaip pirkti internetinėje parduotuvėje

Pasirinkite norimą prekę, išsirinkite vidinę atmintį, spalvą ir spauskite mygtuką „Į krepšelį“.
 

INTERNETU | BITĖ


Patikrinkite, ar prekių krepšelis yra teisingas. Įsitikinę, kad krepšelio informacija teisinga, spauskite mygtuką „Pirkti“.
 

Prekių krepšeis | BITĖ


Kitame lange užpildykite visus duomenis (žvaigždutėmis pažymėtus laukelius BŪTINA užpildyti). Susipažinkite su pirkimo BITĖS internetinėje parduotuvėje taisyklėmis (pažymėkite varnele, kad susipažinote ir sutinkate), toliau pasirinkite pristatymo būdą ir spauskite mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.
 

Pristatymo informacija | BITĖ


Toliau pasirinkite mokėjimo būdą ir spauskite mygtuką „Apmokėti“
 

Pristatymo informacija | BITĖ


Sėkmingai atlikus mokėjimą pasirodys paskutinis langas, kuriame matysite visą užsakymo informaciją.

Jūsų užsakymas | BITĖ


8. Kokios yra pirkimo BITĖS internetinėje parduotuvėje taisyklės?

Taisykles galite rasti čia.
 

9. Kaip žinoti, kad prekės yra užsakytos ir užsakymas yra vykdomas?

Atlikus mokėjimą Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu išsiųsime laišką, kuriame informuosime, kad užsakymas priimtas. Perdavę siuntą kurjeriui, apie tai informuosime papildomu elektroniniu laišku. Siuntos pristatymo dieną Jūsų nurodytu kontaktiniu numeriu su Jumis susisieks kurjeris, kuris nurodys preliminarų siuntos pristatymo laiką.
 

10. Ar galiu pakeisti savo pateiktą užsakymą?

Jeigu supratote, kad užsakymas buvo pateiktas neteisingai, pasirinkote ne tą spalvą, nurodėte netikslų adresą arba kontaktinį numerį, kreipkitės el. paštu eshop@bite.lt ir Jūsų užsakymą pakoreguosime.
 

11. Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Taip, jeigu dėl tam tikrų priežasčių norite atšaukti užsakymą, kreipkitės į mus el. paštu eshop@bite.lt ir Jūsų užsakymas bus atšauktas. 
 

12. Ar galiu apžiūrėti prekes?

Taip, beveik visas prekes galite apžiūrėti BITĖS salonuose visoje Lietuvoje.
 

13. Kaip galima atsiskaityti?

Už įsigytas prekes galima atsiskaityti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: AB bankas „Swedbank“, AB „SEB bankas“, AB „DnB bankas“, „Nordea Bank Lietuva“,„Danske Bank A/S“ Lietuvos filialas, UAB „Medicinos bankas“, AB „Šiaulių bankas“.
 

14. Ar nurodytos įrenginių kainos yra su PVM?

Taip.
 

15. Ar galiu grąžinti prekes, kurias įsigijau internetinėje parduotuvėje?

Taip. Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo siuntos pristatymo dienos.
 

16. Jeigu prekę išpakavau ir išbandžiau, bet nepatiko ir noriu grąžinti, ar galiu?

Jūs turite teisę atsisakyti prekės, kurią įsigijote BITĖS internetinėje parduotuvėje per 14 dienų. Prekė turi būti nepažeista, sukomplektuota ir originalioje pakuotėje.
 

17. Gavau ne tą prekę, kurią buvau užsisakęs, ką daryti?

Pastebėję, kad gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte, kreipkitės į artimiausią BITĖS saloną arba susisiekite su mumis el. paštu eshop@bite.lt.
 

18. Gavau prekę su pažeista pakuote, ką daryti?

Pastebėję, kad gautos prekės pakuotė yra pažeista, grąžinkite ją kurjeriui, kuris pristatys prekę atgal į sandėlį. Pinigai už prekę (-es) bus pervesti į Jūsų sąskaitą kiek įmanoma greičiau.
 

19. Pirktas įrenginys atsiųstas sudaužytas, ką daryti?

Jeigu pristatyta įranga pažeista transportavimo metu, matomi pakuotės pažeidimai, prašome apie tai pranešti klientų aptarnavimo tel. 1501 (kitų operatorių klientams – tel. +370 699 23 230) arba skubiai kreiptis į artimiausią saloną. Taip pat, gavus pažeistą pakuotę, pažeidimus rekomenduojame nedelsiant nufotografuoti. Įranga bus pakeista į naują arba grąžinsime už prekę (-es) sumokėtus pinigus į Jūsų sąskaitą kiek įmanoma greičiau.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei reikia mūsų pagalbos

Klientų aptarnavimo tel.

1501