Sąskaitos gavimas ir mokėtina suma

Jei gavote didesnę sąskaitą negu Jūsų plano mėnesio mokestis, tai galėjo nutikti dėl kelių priežasčių:

– praėjusį mėnesį naudojotės papildomomis paslaugomis (automobilio statymas, loterijos bilietai, skelbimai, pramoginio turinio paslaugos, prenumeratos ir pan.);

– praėjusį mėnesį naudodamiesi paslaugomis išnaudojote daugiau duomenų negu suteikiama pagal Jūsų mokėjimo planą (susisiekite su mumis, ir parinksime Jūsų lūkesčius geriausiai atitinkantį mokėjimo planą);

– per pastaruosius 2 mėnesius buvote išvykę į užsienį ir ten naudojotės paslaugomis (mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas patenka į sąskaitą per tris mėnesius, tai priklauso nuo užsienio šalių operatorių);

– praėjusį mėnesį keitėte mokėjimo planą ir mėnesio mokesčiai buvo perskaičiuoti atsižvelgiant į tai;

– už praėjusio mėnesio sąskaitą sumokėjote paskutinėmis mėnesio dienomis ir Jūsų įmoka mus pasiekė vėliau (daugiau apie tai skaitykite čia);

– praėjusį mėnesį įsigijote papildomos įrangos „Bitės“ salone;

– praėjusį mėnesį keitėte SIM kortelę, telefono numerį ir Jums buvo paskaičiuotas vienkartinis administravimo mokestis.

– praėjusį mėnesį vėlavote apmokėti sąskaitą ir paslaugos Jums buvo laikinai apribotos. Dėl to Jums buvo pritaikytas skolos administravimo mokestis.

Jei vis dėlto kyla neaiškumų dėl sąskaitos dydžio, apsilankykite artimiausiame „BITĖS“ salone , ir mes mielai Jums padėsime.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Apsaugoti savo sąskaitą, kad ji neišaugtų, galima šiais būdais:

– Naudojant „Išlaidų kontrolės“ paslaugą (daugiau informacijos galite rasti tinklalapyje https://www.bite.lt/paslaugos/islaidu-kontrole).

– Patikrinus telefoną, ar nėra užsakytų nereikalingų prenumeratų.

– Pasirinkus labiausiai poreikius atitinkantį planą savitarnos svetainėje https://mano.bite.lt/.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Priklausomai nuo mokėjimo būdo, Jūsų įmoką gausime per 1-3 dienas nuo atlikto mokėjimo. Todėl jei sumokėjote paskutinę mėnesio dieną, tikėtina, kad įmoka mus galėjo pasiekti jau prasidėjus naujam mėnesiui. Tokiu atveju sąskaitoje bus atvaizduota mokėtina suma už abu mėnesius, nors iš tiesų reikės mokėti tik už naują mėnesį.

Pasitikrinti mokėtiną sumą visuomet galite šiais būdais.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Einamoji sąskaita – tai suma, kurią jau esate išnaudoję „Bitės“ paslaugoms šį mėnesį. Ją pasitikrinti galite:

- nemokamai savitarnos svetainėje mano.bite.lt.

- arba paskambinę nemokamu numeriu 1500 ir paspaudę 2. Ši suma bus įtraukta į ateinančio mėnesio sąskaitą, kurią gausite Jūsų pasirinktu būdu.

Norėdami sužinoti likusį minučių/sms/megabaitų kiekį, skambinkite nemokamu numeriu 1506.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Elektroninės sąskaitos, kurias gaunate el. paštu ar savitarnos svetainėje www.manobite.lt, yra nemokamos.

– E. sąskaitos pateikimas e. bankininkystei kainuoja 0,23 Eur su PVM / mėn. Norėdami užsisakyti/atsisakyti šios paslaugos kreipkitės į savo banką.

– Popierinės sąskaitos, kurias siunčiame paštu kainuoja 3 Eur su PVM / mėn.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Maloniai prašome gautą sąskaitą už praėjusio mėnesio paslaugas apmokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos.

– Įmoka laikoma gauta nuo pinigų įskaitymo į „Bitės“ sąskaitą momento. Norint išvengti nesusipratimų, patariame mokėjimus atlikti keliomis darbo dienomis anksčiau, negu pasibaigs tam skirtas terminas, nes pavedimai mus pasiekia per ilgesnį laiką.

– Pavėlavus apmokėti sąskaitas už kiekvieną uždelstą dieną turėsime paskaičiuoti 0,1 proc. delspinigius.

– Pasibaigus sąskaitos mokėjimo terminui – praėjus ne mažiau kaip 2 dienoms – SMS žinute Jums priminsime apie negautą įmoką. Iki žinutėje nurodytos datos negavus Jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą, paslaugų teikimas Jums bus apribotas. Tokiu atveju, sekančioje sąskaitoje, Bitė gali paprašyti Jūsų sumokėti skolos administravimo mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslo klientams.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sužinoti mokėtiną sumą galite:

– prisijungę prie savitarnos svetainės adresu www.mano.bite.lt

– paskambinę trumpuoju numeriu 1500 ir paspaudę 3

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Savo sąskaitą už „Bitės“ paslaugas visuomet galite pasitikrinti:

– savitarnos svetainėje www.mano.bite.lt;

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sistema užfiksavo jungimąsi prie mobiliųjų duomenų, tad jums buvo automatiškai užsakytas papildomas interneto paketas. Tam, kad tai neįvyktų, prieš kelionę į užsienį (ypatingai į ne ES valstybes) telefone 4G ryšį pakeiskite į 3G, taip pat išjunkite tarptinklinį duomenų ryšį ir nesirinkite mobiliųjų duomenų.

Nuo 2021-10-14 patvirtinome naujas standartinių duomenų paketų ne ES / EEE šalyse kainas. Taip klientams suteikėme galimybę internetu naudotis pigiau – dabar 100 MB kainuoja 5 Eur, o anksčiau už 1 MB reikėjo mokėti 7,43 Eur.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.