Meniu

Man neveikia internetas, kodėl?

Jeigu telefone ar planšetėje neveikia internetas, patikrinkite:

– ar SIM kortelė registruojasi prie tinklo;

– ar nėra įjungtas skrydžio režimas;

– ar įjungti mobilieji duomenys;

– ar nustatytas interneto prieigos taškas APN. Kaip tai padaryti sužinokite čia.


Jeigu Jūsų įrenginys neaptinka maršrutizatoriaus skleidžiamo WiFi ryšio:

– Įsitikinkite ar maršrutizatorius yra įjungtas, ar šviečia WiFi lemputė.

– Patikrinkite ar įrenginyje kurį bandote prijungti prie maršrutizatoriaus yra įjungta WiFi funkcija.

– Perkraukite maršrutizatorių, jeigu tai nepadeda, atstatykite gamyklinius parametrus vadovaudamiesi įrenginio instrukcija.


Jeigu dažnai atsijungia internetas

Jei kompiuteris nuolat be priežasties atsijungia nuo BITĖS mobiliojo interneto tinklo ir tenka iš naujo prisijungti, rekomenduojame naudojantis BITĖS padengimo žemėlapiu, patikrinti ar nesinaudojate internetu prasto padengimo zonoje.

Jeigu naudojatės modemu raginame atnaujinti naudojamo modemo vidinę programinę įrangą, bei programinę įrangą kompiuteriui.


Nepastovus interneto greitis

Jei manote, kad internetas veikia per lėtai, duomenų sparta nepastovi, o signalo tipas nuolat šokinėja tarp 2G, 3G ar 4G, rekomenduojame nusistatyti tinklo signalo pirmumą. Jei internetu naudojatės mieste, rinkitės tik 3G arba tik 4G, o jeigu naudojatės atokiau nuo miesto ar užmiestyje – rinkitės tik 2G ryšį.

Naudodamiesi BITĖS padengimo žemėlapiu, patikrinkite kokio padengimo zonoje naudojatės internetu, tai padės nuspręsti, kokį tinklo signalo pirmumą pasirinkti.

Nepavyksta? Skambinkite mūsų konsultantams nemokamu klientų aptarnavimo telefonu 1501.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei reikia mūsų pagalbos

Klientų aptarnavimo tel.

1501