Pagalba esant blogoms oro sąlygoms
Dėl didelio sniego kiekio, Jums gali strigti Home3 televizijos paslaugos. Apsnigta lėkštė neatspindi palydovo signalo į LNB galvutę, todėl televizijos kokybė gali suprastėti arba visai jos nebūti. Norint, kad televizija veiktų kokybiškai, reikia nuvalyti sniegą nuo palydovinės lėkštės ir LNB galvutės. Tai galite padaryti ir patys, tačiau rekomenduojame būti labai atsargiems, kad nepajudintumėte palydovinės lėkštės ar galvutės. Jei taip nutiks, bus nukreiptas signalas ir net geru oru televizijos nematysite. Reikės meistro pagalbos.
Krentantis sniegas nuo stogo taip pat gali nulenkti lėkštę ar LNB galvutę, todėl rekomenduojame nuvalyti sniegą, esantį virš palydovinės lėkštės.
Jei ekrane matote „Antenos kabelis atjungtas / Nėra signalo“ arba „Prašome tikrinti signalo stiprumą, Jums gali tekti reguliuoti anteną“, Jums reikės atlikti kelis veiksmus.
Esant geroms oro sąlygoms:
• Išjungti imtuvo maitinimo laidą iš elektros tinklo;
• Palaukti 10-15 sek.;
• Įjungti imtuvo maitinimo laidą į elektros tinklą.
Jei nepadėjo:
• Atsukti antenos kabelį, esantį imtuvo gale (baltas laidas);
• Išjungti imtuvo maitinimo laidą iš elektros tinklo;
• Palaukti 10-15 sek.;
• Įsukti antenos kabelį į imtuvą;
• Įjungti imtuvo maitinimo laidą į elektros tinklą.
Jei atlikus šiuos veiksmus ekrane vis dar matote tuos pačius užrašus – prašome palaukti bei atlikti veiksmus vėliau. Jei gedimo požymiai nedingsta, Jums gali būti reikalinga meistro pagalba.
Esant blogoms oro sąlygoms:
Prašome kantrybės bei supratingumo, palydovinė televizija yra veikiama oro sąlygų. Siekiant užtikrinti Jūsų bei šeimos saugumą, prašome palaukti arba naudotis internetinėmis paslaugomis – videoteka imtuve, jei prie imtuvo prijungtas internetas, arba Jums priklausančia Go3 paslauga.