Mano BITĖ

Mano BITĖS programėlė – valdykite savo BITĖS paslaugas ir sąskaitas dar lengviau ir patogiau - 24/7.

Čia lengvai ir patogiai galėsite:

 

  • - valdyti visas BITĖS paslaugas kada tik jums patogu - 24/7;

  • - stebėti kiekvieno jūsų turimo numerio einamojo mėnesio išnaudotus GB, MIN. ir SMS;

  • - sužinoti, kiek reikia mokėti už paslaugas ir lengvai tai padaryti; 

  • - lengvai peržiūrėti paskutinių 6 mėn. sąskaitas ir jas apmokėti; 

  • - matyti išsimokėtinai įsigytos įrangos informaciją;

  • - valdyti BITĖS papildomas paslaugas.



Google play APP STORE

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Tai lengva. Jums tereikia paspausti šią nuorodą, o toliau rinktis jums reikalingą informaciją.

 

Kuriant paskyrą pirmajame žingsnyje paprašysime nurodyti Jūsų naudojamą el. paštą (1) bei susikurti prisijungimo prie svetainės slaptažodį (2) bei sutikti su naudojimosi svetaine taisyklėmis:

Sekančiame žingsnyje turėsite papildomai pasirinkti identifikavimo būdą:

 

 

  • Rinkitės patvirtinti savo tapatybę el. banku arba „Mobile-ID“ (m. parašu) arba „Smart-ID“ - jei esate pasirašęs sutartį BITĖJE savo vardu (1); 

 

  • Rinkitėspatvirtinti tapatybę identitifikuoti BITĖS paslaugas mokėtojo kodu - jei norite administruoti paslaugas ir matyti sąskaitas už paslaugas, bet neesate sutarties savininkas. Tam prireiks žinoti Jūsų mokėtojo kodą bei numerių grupės pridėjimo slaptažodį, kurį galite rasti pirmajame abonentinės sutarties lape skiltyje pastabos; (2)

 

  • Rinkitės identitifikuoti BITĖS paslaugas telefono numeriu - jei naudojatės balso ar interneto paslaugomis ir norite stebėti savo numerio vartojimą, tačiau neesate sutarties savininkas. Tam prireiks turėti nurodytą telefoną šalia, į kurį išsiusime laikiną SMS slaptažodį. Atkreipiame dėmesį, kad identifikavus paslaugas šiuo būdu negalėsite keisti paslaugų, matyti detalių išklotinių bei sąskaitų informacijos. (3)

 

Atlikus šiuos veiksmus nauja paskyra bus sėkmingai sukurta ir galėsite pradėti naudotis savitarnos svetaine.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

 E-banku ar m.parašu tapatybę patvirtinęs vartotojasAtskirą numerį prisidėjęs vartotojas, turintis administratoriaus teisesAtskirą numerį prisidėjęs vartotojas, turintis apribotas teises
Peržiūrėti 6 paskutinių mėnesių sąskaitasXX
Sužinoti einamosios sąskaitos sumą
Patikrinti likusį minučių/sms/megabaitų kiekį
Užsakyti ir peržiūrėti savo numerio išklotinę
Užsakyti ir peržiūrėti kitų grupės numerių išklotinesXX
Apmokėti sąskaitasXX
Keisti sąskaitų gavimo būdąXX
Valdyti mokėjimo plano papildomas paslaugasX
Užsisakyti išlaidų kontrolės paslaugąX
Blokuoti interneto paslaugą telefone
Blokuoti savo numerį praradus telefonąX
Blokuoti kitų savo abonentų numerius praradus telefonąXX
Keisti abonentų teises savitarnojeXX

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jeigu gaunate vieną bendrą sąskaitą už kelis telefono numerius, savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“ ji vadinama numerių grupe. Kai svetainėje prie valdomų numerių pridėsite numerių grupę, galėsite:

– Matyti bendrą šios numerių grupės sąskaitą bei ją parsisiųsti;

– Peržiūrėti visų grupės numerių detaliąsias išklotines;

– Keisti visų grupės numerių mokėjimo planus bei paslaugas;

– Keisti išlaidų kontrolės sumą grupės numeriams;

– Valdyti kiekvieno numerio vartotojo teises, jas apriboti arba įjungti administratoriaus teises.


Jeigu norite pridėti numerių grupę prie Jūsų valdomų numerių savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“, nurodykite:

Mokėtojo kodą. Jį galite rasti sąskaitos pirmajame lape, viršutiniame dešiniajame kampe skiltyje pastabos;

Saugos kodą. Jį galite rasti sutarties pirmajame lape, laukelyje „Slaptažodis, numerių grupės pridėjimui“.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jūs galite užsisakyti paskutinių 6 mėnesių sąskaitų išklotines, kuriose pateikiama tokia informacija:

  • atliktų  skambučių data, trukmė ir kaina;

  • išsiųstų SMS ir MMS žinučių data ir kaina;

  • perduotų interneto duomenų kiekis, data ir kaina.

Išklotines galite užsisakyti nemokamai prisijungę prie "Mano BITĖS" savitarnos svetainės skiltyje Detali išklotinė.

Pasirinkite norimą laikotarpį (1) , pažymėkite numerius (2), kuriems užsakote išklotinę, ir spustelkite mygtuką „Gauti išklotinę“.

SVARBU: detalių išklotinių informaciją gali matyti tik patvirtinus  asmens tapatybę el. banku arba „Mobile-ID“ (m. parašu)  arba „Smart-ID“ arba pridėjus numerių grupę.  Pridėjus numerį prie paskyros sms slaptažodžiu detalių išklotinių infromacijos matyti negalėsite.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Jei gavote didesnę sąskaitą negu Jūsų plano mėnesio mokestis, tai galėjo nutikti dėl kelių priežasčių:

– praėjusį mėnesį naudojotės papildomomis paslaugomis (automobilio statymas, loterijos bilietai, skelbimai, pramoginio turinio paslaugos, prenumeratos ir pan.);

– praėjusį mėnesį naudodamiesi paslaugomis išnaudojote daugiau duomenų negu suteikiama pagal Jūsų mokėjimo planą (susisiekite su mumis, ir parinksime Jūsų lūkesčius geriausiai atitinkantį mokėjimo planą);

– per pastaruosius 2 mėnesius buvote išvykę į užsienį ir ten naudojotės paslaugomis (mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas patenka į sąskaitą per tris mėnesius, tai priklauso nuo užsienio šalių operatorių);

– praėjusį mėnesį keitėte mokėjimo planą ir mėnesio mokesčiai buvo perskaičiuoti atsižvelgiant į tai;

– už praėjusio mėnesio sąskaitą sumokėjote paskutinėmis mėnesio dienomis ir Jūsų įmoka mus pasiekė vėliau (daugiau apie tai skaitykite čia);

– praėjusį mėnesį įsigijote papildomos įrangos „Bitės“ salone;

– praėjusį mėnesį keitėte SIM kortelę, telefono numerį ir Jums buvo paskaičiuotas vienkartinis administravimo mokestis.

– praėjusį mėnesį vėlavote apmokėti sąskaitą ir paslaugos Jums buvo laikinai apribotos. Dėl to Jums buvo pritaikytas skolos administravimo mokestis.

Jei vis dėlto kyla neaiškumų dėl sąskaitos dydžio, apsilankykite artimiausiame „BITĖS“ salone , ir mes mielai Jums padėsime.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sąskaitas rekomenduojame apmokėti savitarnos svetainėje "Mano BITĖ" , nes:

 

✅ Nebereikia pildyti daugelio mokėjimo sumų, gaišti laiką renkant duomenis iš atskirų sąskaitų;

✅ Jūsų mokėjimas pasieks mus greičiau

✅ Patvirtinę tapatybę visas paslaugas ir sąskaitas matysite ir valdysite vienoje paskyroje


Sąskaitas savitarnoje galite apmokėti per:

  Swedbank
  SEB
  Luminor
  Citadele
  Medicinos
  Šiaulių banką
  Revolut
 
Norėdami tai padaryti:
 
– prisijunkite prie savitarnos svetainės "Mano BITĖ" ir pasirinkite meniu „Sąskaitos“


 
– paspauskite mygtuką „Mokėti“ 

  – pasirinkite būdą, kuriuo norire atlikti mokėjimą. Visi mokėjimui atlikti reikalingi duomenys bus užpildyti automatiškai


  – prisijungę prie banko atlikite mokėjimą.
 
Svarbu: Informacija apie sėkmingai atliktą mokėjimą savitarnos svetainėje atsinaujins per kelias valandas.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Paskutinio mėnesio sąskaitą galite peržiūrėti pagrindiniame savitarnos lange, paspaudę nuorodą „Peržiūrėti sąskaitą“ . Taip pat galite sąskaitą atsisiųsti į savo įrenginį, pasirinkę „Atsiųsti PDF“.


mb


Norėdami peržiūrėti paskutinių 6 mėn. sąskaitas, rinkitės meniu skiltį „Sąskaitos. Čia patogiai matysite trumpą sąskaitų istoriją, taip pat galėsite peržiūrėti detalias sąskaitas pačioje savitarnoje ar atsisiųsti į savo įrenginį jums patogiu formatu PDF ar XML.

w



 

 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Būkite ramūs – slaptažodį galime priminti el. paštu. Jums tereikia nurodyti el. pašto adresą, kuriuo esate užsiregistravę, ir atsiųsime juo nuorodą. Ją paspaudę galėsite susikurti naują slaptažodį.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

1. Taisyklėse vartojamos sąvokos
1.1. BITĖ – UAB „BITĖ Lietuva“.
1.2. „Mano BITĖ“ – BITĖS savitarnos svetainė mano.bite.lt ir (arba) „Mano BITĖ“ mobilioji aplikacija.
1.3. Abonentas – fizinis ar juridinis asmuo, sudaręs sutartį su BITE dėl elektroninių ryšių paslaugų gavimo.
1.4. Vartotojas – fizinis ar juridinis asmuo, naudojantis BITĖS elektroninių ryšių paslaugas.
1.5. Klientas – „Mano BITĖS“ vartotojas (tiek abonentas, tiek naudotojas), kuris nemokamai naudojasi savitarnos svetaine „Mano BITĖ“, kaip numatyta šiose taisyklėse.
1.6. El. paštas – Kliento pasirinktas el. pašto adresas, kurį Klientas pasirinko registracijai „Mano BITĖJE“ arba nurodytas Sutartyje.
1.7. Slaptažodis – Kliento pasirenkamas raidžių ir (arba) skaičių derinys, naudojamas prisijungti prie „Mano BITĖS“.
1.8. „Mano BITĖS“ profilis – Kliento arba BITĖS sukurta asmeninė Kliento paskyra savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“.
1.9. Paslaugų naudojimas – einamąjį mėnesį naudojamų paslaugų (vietinių skambučių, tarptinklinių skambučių, tarptautinių skambučių, SMS Lietuvoje, tarptinklinio ryšio SMS, tarptautinių SMS, interneto Lietuvoje, tarptinklinio interneto ir kitų paslaugų) kiekis konkrečiam numeriui.
1.10. Sutartis – sutartis, sudaryta su UAB „BITĖ Lietuva“ dėl elektroninių ryšių paslaugų gavimo ir visi jos priedai.
1.11. Šių taisyklių tikslas yra informuoti Klientą apie „Mano BITĖS“ profilio registracijos procesą ir naudojimo sąlygas.
1. 12. Tiesioginiai pranešimai (angl. k. - push notifications) - yra „Mano Bitė“ mobiliosios aplikacijos funkcionalumas, kuris leidžia gauti informacinius ir / ar reklaminius pranešimus, tiesiogiai į įrenginį

2. „Mano BITĖS“ profilio sukūrimas
2.1. Klientas turi teisę susikurti „Mano BITĖS“ profilį naudodamas registracijos tipus, nurodytus 3 punkte. BITĖ turi teisę sukurti „Mano BITĖS“ profilį Abonentui, jei BITĖ patikrino Abonento tapatybę.
2.2. Jei „Mano BITĖS“ profilį Abonentui sukuria BITĖ, aktyvavimo nuorodą, kurią Abonentas privalo patvirtinti, BITĖ siunčia el. pašto adresu, nurodytu Abonento Sutartyje. Tik patvirtinus aktyvavimo nuorodą, Abonentui bus sukurtas „Mano BITĖS“ profilis su teise matyti visus savo turimus BITĖS ryšio numerius ir su teise pamatyti detalią paslaugų išklotinę.
2.3. BITĖ turi teisę Abonento Sutartyje nurodytu el. pašto adresu atsiųsti priminimą patvirtinti aktyvavimo nuorodą, jei Abonentas to nepadarė.

3. Registracija savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“
3.1. „Mano BITĖJE“ galima registruotis naudojant el. paštą arba socialinio tinklo („Google“ ar „Facebook“) paskyrą.
3.2. Klientas privalo susipažinti su šiomis taisyklėmis.
3.3. Jei pasirenkama registruotis naudojant socialinio tinklo paskyrą, Klientas turi pasirinkti „Google“ arba „Facebook“ paskyrą ir pasirinkti parinktį „Prisiregistruoti“. Norint baigti registraciją reikia įvesti slaptažodį, kurį norima naudoti registracijai „Mano BITĖJE“. Į socialinio tinklo registracijai naudojamą el. pašto adresą bus išsiųsta aktyvavimo nuoroda, kurią Klientas turi patvirtinti. Jei šis el. pašto adresas sutampa su el. paštu, nurodytu BITĖS Sutartyje, ir yra unikalus, registracija bus baigta ir Klientas galės peržiūrėti visą informaciją apie savo numerius, išskyrus detalią paslaugų išklotinę. Norėdamas pamatyti detalią paslaugų išklotinę Klientas turi įvesti paskutinius keturis Abonento asmens kodo skaitmenis.
3.4. Jei pasirenkama registruotis el. paštu, Klientas turi nurodyti el. pašto adresą ir slaptažodį, kuriuos naudos prisijungti prie „Mano BITĖS“, ir pasirinkti parinktį „Registruotis“. BITĖ el. paštu Klientui atsiunčia aktyvavimo nuorodą, kurią reikia patvirtinti. Jei Kliento pasirinktas el. paštas sutampa su BITĖS Sutartyje nurodytu el. paštu ir yra unikalus, registracija bus baigta ir Klientas galės peržiūrėti visą informaciją apie savo numerius, išskyrus detalią paslaugų išklotinę. Norėdamas pamatyti detalią paslaugų išklotinę, Klientas turi įvesti paskutinius keturis Abonento asmens kodo skaitmenis.
3.5. Jei Kliento pasirinktas el. paštas ar socialinio tinklo paskyros el. pašto adresas nesutampa su BITĖS Sutartyje nurodytu el. paštu arba nėra unikalus, be 3.3. ir 3.4. punktuose nurodytų būdų, Klientas gali tęsti registraciją naudodamasis interneto banku, kvalifikuotu mobiliuoju parašu, nurodydamas mokėtojo kodą ir slaptažodį, arba pridėdamas konkretų BITĖS numerį ir gavęs patvirtinimo tekstinį pranešimą (SMS).
3.5.1. Pasinaudojus galimybe tęsti registraciją interneto banke, asmens kodas bus sulyginamas su tuo, kurį pateiks bankas, ir, jei jis atitiks Abonento asmens kodą, Klientas turės prieigą prie visų savo BITĖS ryšio numerių su teise pamatyti detalią paslaugų išklotinę. Jei asmens kodas nesutaps, Klientas turės naudoti kitus būdus, kad galėtų tęsti registraciją.
3.5.2. Pasirinkęs tęsti registraciją su mokėtojo kodu ir slaptažodžiu, Klientas turės prieigą prie visų savo BITĖS prisijungimo numerių su teise pamatyti detalią paslaugų išklotinę.
3.5.3. Pasirinkęs tęsti registraciją SMS žinute, Klientas galės peržiūrėti visą informaciją apie šį konkretų numerį, išskyrus pamatyti detalią paslaugų išklotinę, jei Abonentas neturi kitų prisijungimo numerių BITĖS tinkle. Norėdamas pamatyti detalią paslaugų išklotinę už konkretų ryšio numerį, Klientas turi įvesti paskutinius keturis Abonento asmens kodo skaitmenis.
3.5.4. Jei Abonentas turi kelis BITĖS ryšio numerius ir Klientas pasirenka galimybę tęsti registraciją SMS žinute, Klientas galės peržiūrėti tik „Mano BITĖS“ paslaugų kasdienį naudojimąsi.
3.6. Su tuo pačiu el. pašto adresu ar per tą pačią socialinio tinklo paskyrą „Mano BITĖJE“ galima užsiregistruoti tik vieną kartą.
3.7. Užsiregistravęs „Mano BITĖJE“ Klientas turi galimybę pasirinkti keturis būdus prisijungti prie savo profilio: naudodamasis internetine bankininkyste, mobiliuoju parašu, el. paštu ir slaptažodžiu ar naudodamasis socialinio tinklo („Google“ ar „Facebook“) paskyra.

4. Bendrosios nuostatos
4.1. „Mano BITĖJE“ Klientas turi prieigą prie:
- informacijos apie BITĖS sąskaitas ir galimybę jas apmokėti;
- informacijos apie pasirinktą mokėjimo planą, turimus ryšio numerius;
- išsamios ataskaitos apie gautas BITĖS paslaugas (vietinius skambučius, tarptinklinius skambučius, tarptautinius skambučius, SMS Lietuvoje, tarptinklinio ryšio SMS, tarptautines SMS, internetą Lietuvoje, internetą tarptinkliniu ryšiu ir kitas paslaugas);
- informacijos apie įrenginius, jei jie buvo įsigyti išsimokėtinai;
- informacijos apie kitas Kliento naudojamas BITĖS paslaugas;
- informacijos apie dabar galiojančius pasiūlymus;
- kitos informacijos, kurią BITĖ nori pranešti Klientui.
„Mano BITĖS“ profilyje Klientas turi teisę valdyti paslaugas, nustatyti išlaidų kontrolę, blokuoti SIM kortelę ir galimybę atlikti kitus veiksmus.

4.2. BITĖ turi teisę vienašališkai pakeisti „Mano BITĖJE“ teikiamų paslaugų apimtį.
4.3. „Mano BITĖS“ profilio turinys priklauso nuo Kliento pasirinkto registracijos tipo (taip pat žr. šių taisyklių 3 punktą) ir nuo to, ar Klientas lankosi „Mano BITĖS“ savitarnos svetainėje ar mobiliojoje programėlėje.
4.4. „Mano BITĖ“ Klientams prieinama 24 valandas per parą, išskyrus tuos atvejus, kai kyla techninių problemų dėl priežasčių, kurių BITĖ nekontroliuoja, arba sistemos tobulinimo atvejais.

5. Kliento teisės ir pareigos
5.1. Klientas privalo užtikrinti, kad „Mano BITĖS“ autorizacijos ir autentifikavimo priemonės, įskaitant el. paštą ir Slaptažodį, nebūtų prieinamos trečiosioms šalims be leidimo. Klientas prisiima visišką atsakomybę už veiksmus, atliekamus „Mano BITĖS“ profilyje, pripažindamas juos privalomais, jei pakeitimai atlikti naudojant Kliento autorizacijos ir autentifikavimo priemones.
5.2. Klientas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 24 valandas, pranešti BITEI apie neteisėtą trečiųjų asmenų prieigą prie Kliento autorizacijos ir (ar) autentifikavimo priemonių, paskambinęs telefonu 1501 arba +370 699 23 230 arba apsilankęs bet kuriame BITĖS salone.
5.3. Klientas turi teisę pakeisti savo „Mano BITĖS“ profilyje esančią kontaktinę informaciją ir naudotis kitomis „Mano BITĖS“ teikiamomis paslaugomis.
5.4. Klientui neleidžiama naudoti kito asmens „Mano BITĖS“ profilio, nebent tas asmuo būtų leidęs atlikti tokius veiksmus.
5.5. Klientas turi teisę ištrinti savo „Mano BITĖS“ profilį, užpildydamas formą https://www.bite.lt/pagalba t arba pateikdamas pasirašytą prašymą bet kuriame BITĖS salone.

6. BITĖS teisės ir pareigos
6.1. BITĖ suteikia Klientui teisę naudotis „Mano BITĖS“ savitarna visą parą, išskyrus 4.4. punkte nurodytais atvejais.
6.2. Asmens duomenų tvarkymas vykdomas vadovaujantis BITĖS privatumo ir slapukų politika (plačiau žr. šių taisyklių 7 punktą).
6.3. BITĖ turi teisę vienašališkai pakeisti šias taisykles, paskelbdama pakeitimus svetainėje www.bite.lt. Pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos.
6.4. BITĖ neatsako už pasekmes ir nuostolius, jei Klientas perdavė prieigos teises į savo „Mano BITĖS“ profilį tretiesiems asmenims.
6.5. BITĖ turi teisę ištrinti Kliento profilį, jei Klientas pažeidžia šias taisykles arba nenaudoja „Mano BITĖS“ profilio daugiau nei 10 (dešimt) metų.

7. Asmens duomenų tvarkymas
7.1. Asmens duomenų valdytojas yra UAB „BITĖ Lietuva“, įmonės kodas 110688998, buveinės adresas Žemaitės g. 15, LT-03504 Vilnius, telefono nr. 1501.
7.2. „Bitė“ Klientui gali teikti Tiesioginius pranešimus „Mano Bitė“ mobiliojoje aplikacijoje, jei Klientas registracijos „Mano Bitė“ mobiliojoje aplikacijoje metu ar bet kuriuo metu vėliau programėlės nustatymuose pasirinko gauti šiuos pranešimus. Pasirinkdamas gauti šiuos pranešimus, Klientas sutinka, kad „Bitė“ kaip duomenų valdytojas, su Klientu susisiektų tiesioginiu pranešimu „Mano Bitė“ mobiliojoje aplikacijoje, siekdama pateikti informacinio pobūdžio pranešimus, taip pat reklaminius savo teikiamų paslaugų ir / ar prekių pasiūlymus ar teirautis Kliento nuomonės apie teikiamas paslaugas. Šio sutikimo pagrindu ir sąlygomis „Bitė“ tiesioginės rinkodaros tikslu tvarkys šiuos Kliento asmens duomenis (telefono numeris, vardas, pavardė, el. pašto adresas). Šis sutikimas gauti tiesioginius pranešimus galioja visą laikotarpį, kol Klientas naudojasi „Mano Bitė“ mobiliąja aplikacija arba iki kol Klientas atšaukia savo sutikimą, pakeisdamas nustatymus aplikacijoje.
7.3. BITĖS vykdomo asmens duomenų tvarkymo sąlygos nurodytos BITĖS privatumo ir slapukų politikoje. Politikoje pateikiama informacija apie tai, kaip BITĖ renka, tvarko, kaupia, dalijasi, naikina ir saugo asmens duomenis, tokiu būdu užtikrindama, kad Kliento asmens duomenys būtų tvarkomi teisėtai, sąžiningai ir skaidriai.

8. Kitos nuostatos
8.1. Naudodamasis „Mano BITE“ Klientas patvirtina, kad sutinka, jog visa informacija, kurią BITĖ perduoda Klientui elektroniniu būdu „Mano BITĖS“ profilyje, yra tokia pati privaloma kaip ir popierinis dokumentas.

Atnaujinta: 2020-05-01

 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Sistema užfiksavo jungimąsi prie mobiliųjų duomenų, tad jums buvo automatiškai užsakytas papildomas interneto paketas. Tam, kad tai neįvyktų, prieš kelionę į užsienį (ypatingai į ne ES valstybes) telefone 4G ryšį pakeiskite į 3G, taip pat išjunkite tarptinklinį duomenų ryšį ir nesirinkite mobiliųjų duomenų.

Nuo 2021-10-14 patvirtinome naujas standartinių duomenų paketų ne ES / EEE šalyse kainas. Taip klientams suteikėme galimybę internetu naudotis pigiau – dabar 100 MB kainuoja 6 Eur, o anksčiau už 1 MB reikėjo mokėti 7,43 Eur.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.