Ką daryti, jei neveikia „Go3“?

Jeigu naudojatės „Go3“ priedėliu, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Perkraukite priedėlį – ištraukite priedėlio rozetę iš elektros tinklo, palaukite 10 sekundžių ir vėl įjunkite.
  2. Patikrinkite, ar šviečia priedėlio lemputė. Jei ne – įsitikinkite, kad priedėlis prijungtas prie elektros lizdo.
  3. Jei sutrikimas išlieka, patikrinkite interneto ryšį – ar kiti įrenginiai veikia be sutrikimų.
  4. Jei vis dar susiduriate su sutrikimais, pabandykite atkurti gamyklinius įrangos nustatymus.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Jeigu naudojatės „Go3“ programėle išmaniajame televizoriuje, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Perkraukite televizorių – ištraukite televizoriaus rozetę iš elektros tinklo, palaukite 10 sekundžių ir vėl įjunkite.
  2. Pašalinkite ir iš naujo įdiekite „Go3“ programėlę per televizoriaus programėlių parduotuvę.
  3. Patikrinkite, ar televizoriuje nėra operacinės sistemos atnaujinimo. Jei yra – atnaujinkite ir bandykite dar kartą.
  4. Įsitikinkite, kad televizorius prijungtas prie interneto – patikrinkite, kaip veikia „Wi-Fi“ arba laidinis ryšys.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.

Jeigu „Go3“ programėle naudojatės telefone arba planšetėje, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Perkraukite įrenginį – išjunkite ir vėl įjunkite telefoną ar planšetę.
  2. Pašalinkite ir iš naujo atsisiųskite „Go3“ programėlę per „Google Play“ arba „App Store“.
  3. Patikrinkite, ar nėra įrenginio operacinės sistemos atnaujinimo. Jei yra – atnaujinkite sistemą ir bandykite dar kartą.
  4. Įsitikinkite, kad įrenginys prijungtas prie stabilaus interneto ryšio – pabandykite jį perjungti tarp „Wi-Fi“ ir mobiliųjų duomenų.

Jeigu atlikus visus šiuos veiksmus problema išlieka, rekomenduojame kreiptis į BITĖS pokalbių skiltį.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.