Įrenginių draudimo registravimas
Atsitikus draudiminiam įvykiui prašome skambinti tel.nr. 1501 (0,15 Eur/min.), +37069923230 (skambinant iš užsienio) ir atsakyti į kelis klausimus, susijusius su draudiminiu įvykiu.
Žalų administravimą ir konsultacijas apie jau užregistruotus draudiminius įvykius vykdo žalų administratorius UADBB „AON Baltic“. Su jais galite susisiekti tel. nr. +370 37 330310 arba el. paštu claims@aon.lt.
Prireikus įrenginį siųsti į serviso centrą, įrangos perdavimo paslaugą prašysime jūsų užsakyti autorizuotame serviso centre UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ čia, užpildydami įrangos paėmimo formą. Užregistravus gedimą ir pasirinkus kurjerį arba terminalą, pristatymas šiuo metu kainuoja tik 0,01 Eur (į vieną pusę). Atkreipiame dėmesį, jog šiuo metu įrangos remontas gali užtrukti ilgiau nei įprastai.
Ruošdami įrenginį perduoti kurjeriui arba palikti terminale, į pakuotę įdėkite:
- Įrenginio įsigijimą patvirtinantį dokumentą (kasos čekį arba sutarties kopiją).
- Visus priedus (kroviklį, ausines ir kt.).
- - Pageidautina ir dėžutė, bet neprivaloma.
Supakuokite įrenginį tinkamai:
- Pakuotė turi atlaikyti 4-5 kartus už siuntos svorį didesnį spaudimą ir nesubliūkšti.
- Įranga turi būti įpakuota stabiliai, tvirtai (rekomenduojami oro maišeliai, gofruotos kartono dėžės, jei šių medžiagų turite namuose).
- Pakuotė turi būti užklijuota lipnia juosta, apjuosiant per visą apimtį mažiausiai trijose vietose.
- - Daugiau rekomendacijų pakuotei čia.
Nepraraskite svarbių duomenų:
- Įsitikinkite, ar turite atsarginę duomenų kopiją ir esate išsisaugoję svarbiausius kontaktus, programėles bei nuotraukas. Remontuojant ar keičiant įrenginį gali būti prarasti svarbūs jame saugomi duomenys, todėl rekomenduojame pasidaryti visų svarbių įrenginyje saugomų duomenų ir informacijos atsargines kopijas.
- Labiausiai patikima duomenis saugoti kitoje laikmenoje arba „debesų“ saugyklose. Pavyzdžiui, „Google Drive“, „Apple iCloud“, „One Drive“, „DropBox“ ir kitose. „Debesų“ saugyklose jūs galėsite prisijungę prie interneto pasiekti savo duomenis kelių mygtukų paspaudimu.
- Primename, kad už savo asmeninės informacijos saugumą esate atsakingi jūs.
- Reikia pagalbos? Prieš atiduodami įrenginį garantiniam aptarnavimui kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (0,15 Eur/min.) arba +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio). Patarsime, kaip pasirūpinti informacijos saugumu.
Prieš garantiniam aptarnavimui pateikdami įrenginį, kuriame aktyvuota virtuali SIM kortelė (eSIM), prašome pasirūpinti tokios virtualios SIM kortelės deaktyvavimu.
Apgailestaujame, tačiau šiuo metu negalėsime jums suteikti pakaitinio įrenginio.
Taisymui perduoto įrenginio aptarnavimo eigą galite stebėti mūsų partnerio autorizuoto serviso centro UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ interneto svetainėje www.mttc.lt. Paieškos lauke „Informacija apie taisomą įrenginį“ įveskite suteiktą remonto numerį ar jūsų pristatyto įrenginio IMEI kodą.
Kilus klausimams, kviečiame kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą tel. nr. 1501 (0,15 Eur/min.) arba +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio).