Įrangos garantija
Kuriam laikui yra suteikiama įrangos garantija?
Visai Home3 įrangai yra suteikiama garantija (išskyrus lauko įrangą).
|
Ar galiu atsinaujinti įrangą nepasibaigus sutarties laikotarpiui?
Jūs galite atsinaujinti įrangą ir nepasibaigus mininimaliam sutarties laikotarpiui.
Jei Jūs norite atsinaujinti savo turimą įrangą, tai padaryti galite parašę el. paštu info@home3.lt, per pokalbių programėlę, esančią puslapio apačioje, arba paskambinę į Klientų aptarnavimo liniją 85 236 3365.
Ką daryti, jeigu sugedo mano turima įranga?
Kiekvienai Jūsų turimai įrangai yra taikoma garantija (išskyrus lauko įranga). Kokiam laikotarpiui yra taikoma garantija, galite susipažinti paspaudę ČIA.
HD imtuvai
Jeigu Jūsų turimas HD imtuvas yra sugedęs (jis neįsijungia), dėl jo pakeitimo paskambinkite į Klientų aptarnavimo liniją 8 5 236 3365.
Hibridiniai imtuvai
Jeigu Jūsų turimas Hibridinis imtuvas yra sugedęs (jis neįsijungia), dėl jo pakeitimo paskambinkite į Klientų aptarnavimo liniją 8 5 236 3365.
Interneto maršrutizatoriai
Jeigu Jūsų turimas interneto maršrutizatorius yra sugedęs (jis neįsijungia) arba jo baterija yra sugedusi (nesikrauna – rekomeduojame išbandyti krovimą kitu laidu), garantiniu servisu rūpinasi MTTC.
Vilnius:
Ozo g. 25, (PLC AKROPOLIS, šalia „Telia“ salono), I-VII 10-22 val
Ozo g. 18 (PLC OZAS, II a.), I-VI 10-22 val. VII 10-21 val.
Saltoniškių g. 9 PLC PANORAMA, SAMSUNG parduotuvė, I-VII 10- 19 val. Tik Samsung mobiliąją įrangą naudojantiems Klientams.
Kaunas:
K. Mindaugo pr. 49, (PLC AKROPOLIS, prieš „Maxima“ kasas), I-VII 10–21 val.
Savanorių pr. 206A (TOPO CENTRO patalpose,1 a.), I-V 10-18 val., pietų pertrauka 13:30-14:00 val.
Klaipėda:
Taikos pr. 61 (PLC AKROPOLIS, prieš „Maxima“ kasas), I-VII 10-21 val.
Šiauliai:
Aido g. 8 (PLC AKROPOLIS „Topo centras“ patalpose) I-V 10–19 val., pietų pertrauka 14-15 val.
MTTC partnerių salonai:
Panevėžys:
Klaipėdos g. 103 (UAB Togilas patalpose),I-V 9– 19 val., VI 10-14 val.
Alytus:
Naujoji g. 50. (varlė.lt salonas) I-V9-18 val.,VI 9-14 val.
Marijampolė
P. Butlerienės g. 6
(varlė.lt salonas) I-V
9-17 val.
LG televizoriai
Jeigu Jūsų turimas LG televizorius yra sugedęs (jis neįsijungia) arba yra atsiradusios / dingusios tam tikros spalvos (rekomenduojame išbandyti kitą HDMI / SCART / RCA laidą).
Garantinio taisymo klausimais rekomenduojame kreiptis į LG atstovo Klientų aptarnavimo liniją šiuo telefono numeriu: 880008081
Samsung televizoriai
Jeigu jūsų turimas Samsung yra sugedęs (jis neįsijungia) arba yra atsiradusios / dingusios tam tikros spalvos (rekomenduojame išbandyti kitą HDMI / SCART / RCA laidą), jo garantiniu servisu rūpinasi ServiceNet:
Vilnius
Adresas: Žirmūnų g. 70, Vilnius, LT 09133. Darbo laikas: I-V 9:00 – 18:00
Kaunas
Adresas: Gaižiūnų g. 3, Kaunas, LT 50128 Darbo laikas: I-V 9:00 – 18:00
Klaipėda
Adresas: Bijūnų g. 8, Klaipėda, LT 91204 Darbo laikas: I-V 9:00 – 18:00
Imtuvų pulteliai
Jeigu Jūsų turimas imtuvo pultelis yra sugedęs (nereaguoja į paspaudimus ir pakeitus elementus jame), dėl jo pakeitimo paskambinkite į Klientų aptarnavimo liniją 8 5 236 3365.