Laimėjimai, kuriais gera dalintis

Džiaugiamės, kad mūsų pastangas vertina tiek BITĖS klientai, tiek verslo bendruomenė – žmonės, dėl kurių dirbame ir tobulėjame kasdien.


 laimejimas | BITĖ
  

BITĖ – viena geriausių vietų dirbti Europoje

Esame įrašyti į Europos TOP darbdavių gretas – trečius metus iš eilės tapome Geriausiu darbdaviu Baltijos šalyse! Tarptautinė personalo valdymo konsultantė „Kincentric“ savo kasmetiniame tyrime „Best Employers“ atidžiai tiria, kaip savo darbovietę vertina darbuotojai. Rezultatai lėmė, kad BITĖ buvo tituluota šio tyrimo geriausio darbdavio vardu ir aplenkėme ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos bei Estijos darbdavius. Daugiau informacijos: https://www.kincentric.com/bestemployers/global-best-employers/market-best-employers

Penktus metus iš eilės portalas „CV-Online“ mums skiria „TOP darbdavio“ apdovanojimą, o „CV Banko“ ir Delfi.lt organizuotose Superdarbdavio rinkimuose BITĖ tapo Technologijų sektoriaus Superdarbdaviu 2019 m.

Visa BITĖ džiaugiamės gavę šiuos apdovanojimus – įvertinimus už tai, kuo tikime ir ką puoselėjame daugelį metų, tai mūsų vertybės, kuriomis grindžiame viską, kas pas mus vyksta: nuo išmanių vidinių projektų, iniciatyvų iki nuolatinio dėmesio klientams ir jų gyvenimą lengvinančių sprendimų kūrimo.

Sektoriaus lyderis
 

BITĖ – technologijų sektoriaus lyderė Lietuvoje

BITĖ išrinkta stipriausia Lietuvos technologijų sektoriaus bendrove dienraščio „Verslo žinios“ apdovanojimuose „Sektorių lyderiai 2021“! Šį apdovanojimą pelnėme ketvirtą kartą per paskutinius šešerius metus. Reitingas sudaromas įvertinus šešis objektyvius rodiklius, o tyrime dalyvauja tik griežtus efektyvumo ir pelningumo kriterijus atitinkančios Lietuvos bendrovės.
 

laimejimas | BITĖ
 

BITĖ pripažinta geriausiai klientus aptarnaujančia telekomunikacijų bendrove Lietuvoje

Kas geriausiai Lietuvoje aptarnauja savo klientus? Mes! Bet taip atsakydami puikiai suprantame, kad mūsų nuomonė – subjektyvi. O kas gali būti objektyviau, nei slapto pirkėjo tyrimas? Būtent tokį tyrimą šių metų vasario mėn. pirmąkart atliko bendrovė „Slapto prikėjo tyrimai“ (SPT), dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“. Tyrimu buvo siekta pamatuoti aptarnavimo kokybę Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje. Taigi, slapti pirkėjai nustatė, kad geriausiai klientus aptarnaujame mes ir surinkome net 94,3 proc. iš 100 galimų. Vertiname tai ir stengsimės, kad šis procentinis įvertinimas augtų ir toliau!

Gaukite pasiūlymą
Mane domina: