Ką daryti, jeigu sugedo telefonas ar modemas?

Jei sugedo BITĖJE įsigytas Jūsų mobilusis įrenginys ir jei:

  • įrenginys buvo apdraustas ir įvyko įvykis, sužinokite daugiau apie draudimo įvykio registravimą, žalos atlyginimą ir kitą informaciją čia;
  • įrenginio garantinis laikotarpis nėra pasibaigęs, sužinokite, kur pristatyti įrenginį, ką atnešti kartu su juo ir kitą svarbią informaciją čia;
Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?
Taip, ačiū !
Deja, ne.

Pasidalinkite nuomone, kokios informacijos jums nepavyko rasti.

Siųsti
Ačiū už Jūsų nuomonę. Džiaugiamės, kad buvome naudingi.
Ačiū už Jūsų nuomonę.
Dėmesio. Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.