Kada gausite mano sąskaitos apmokėjimą?
Kada gausite įmoką, apmokėjus per savitarnos svetainę?
Apmokėjus savitarnos svetainėje „Mano BITĖ“, pasirinkus apmokėjimą per „SEB“, „Swedbank“ bankus, įmoką gausime per 15 min.
Pasirinkus apmokėjimą per „Luminor“, „Citadele“, „Urbo“, „Revolut“ bankus, įmoką gausime kitą darbo dieną.
Kada gausite įmoką, apmokėjus per „Swedbank“, „SEB“ banko, „Sollo“ programėlę?
Apmokėjus per „Swedbank“, „SEB“ banko, „Sollo“ programėlę, įmoką gausime per 4 val. nuo apmokėjimo.
Kada gausite įmoką, apmokėjus naudojantis „Perlo“, „Maximos“ paslaugomis?
Apmokėjus naudojantis „Perlo“ arba „Maximos“ paslaugomis, jūsų įmoką gausime per 4 val. nuo apmokėjimo.
Kada gausite įmoką, apmokėjus bankiniu pavedimu?
Apmokėjus sąskaitą bankiniu pavedimu, įmoką gausime kitą darbo dieną.
Kada gausite įmoką, apmokėjus per programėles „Luminor“, „Šiaulių bankas“, „Kredito unija“, UAB „Viena sąskaita“ ar UAB „Ignitis“?
Apmokėjus sąskaitą per „Luminor“, „Šiaulių banko“, „Kredito unijos“, UAB „Vienos sąskaitos“, UAB „Ignitis“ programėles, įmoką gausime kitą darbo dieną, iki 14 val.
Kada gausite įmoką, apmokėjus per Lietuvos paštą?
Apmokėjus per Lietuvos paštą, įmoką gausime kitą darbo dieną.
Kada gausite įmoką, apmokėjus per užsienio banką?
Apmokėjus per užsienio banką, įmoką gausime per 3 darbo dienas.
Vėlavau apmokėti sąskaitą už BITĖS paslaugas ir nebegaliu skambinti, tačiau sąskaitą ką tik apmokėjau. Kada paslaugos man bus įjungtos?
Norėdami greičiau aktyvuoti paslaugas, kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį arba praneškite apie atliktą mokėjimą paskambinę trumpuoju BITĖS tel. 1500 ir paspaudę 1 (numeris veikia tik Lietuvoje, iš užsienio skambinkite +370 699 23230).
Svarbu žinoti, jog atnaujinant paslaugų teikimą po to, kai paslaugos jums buvo laikinai sustabdytos dėl neapmokėtų sąskaitų, yra taikomas pakartotinio įjungimo mokestis, kurio dydį galite sužinoti čia.