Ką daryti praradus telefoną arba SIM kortelę?

Jeigu praradote telefoną kartu su SIM kortele, prisijunkite prie savitarnos svetainės „Mano BITĖ“ ir užblokuokite SIM kortelę, arba kuo greičiau kreipkitės į BITĖS pokalbių skiltį. BITĖS konsultantas išjungs galimybę skambinti iš jūsų telefono SIM kortelės, taip pat galime užblokuoti ir patį telefono aparatą (telefono IMEI). Toks blokavimas aktualus, jei nenorite, kad jūsų telefono aparatu kas nors naudotųsi su kita SIM kortele.

Jeigu jums svarbus kiekvienas skambutis, nukreipsime visus jūsų skambučius į numerį, kurį nurodysite. Šis skambučių nukreipimas veiks, kol įsigysite naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu.

Informuoti mus apie telefono praradimą bei pageidaujamą jo blokavimą galite ir kitais būdais – atvykę į artimiausią saloną arba paskambinę į BITĖS klientų aptarnavimo centrą tel. 1501 arba +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio).

Primename, kad turite kreiptis į BITĘ per 30 kalendorinių dienų nuo užblokavimo po to, kai įrenginys buvo prarastas ar pavogtas. Jums bus taikomas vienkartinis SIM kortelės mokestis, kurį galite rasti čia. Vienkartinį SIM kortelės mokestį prašysime apmokėti su ateinančio mėnesio sąskaita. Neatnaujinus paslaugų per 30 dienų, sutartį turėsime nutraukti.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.