eSIM

Kaip užsisakyti eSIM?


Užsisakyti eSIM tipo kortelę galite atvykę į artimiausią BITĖS saloną, susisiekę tel. 1501 arba užpildę plano užsakymo formą. Sėkmingai užsakę gausite QR kodą su aktyvavimo telefone instrukcija. Nuskenavus QR kodą ir užbaigus susiejimo žingsnius, eSIM aktyvuosis per ne ilgiau kaip 10 min. Primename, kad jūsų telefonas turi atitikti techninius parametrus.

  
Ar pakeitus fizinę SIM kortelę į eSIM pasikeis plano sąlygos? 

Ne, kortelės keitimas į eSIM plano sąlygų nepakeis. 


Kaip užsisakyti eSIM kortelę, jei esu BITĖS klientas?  

eSIM tipo kortelės galite prašyti artimiausiame BITĖS salone bei susisiekę su mumis tel. 1501. 

 
Kaip veikia numerio perkėlimas su eSIM? 

eSIM numerio perkėlimas yra galimas. Kaip perkelti numerį, galite sužinoti čia arba susisiekę su mumis tel. 1501.

 

Ar eSIM kortelė papildomai kainuoja? 

eSIM kortelei yra taikomi tokie patys kortelės vienkartiniai mokesčiai kaip ir fizinei SIM kortelei, papildomi mėnesiniai mokesčiai taikomi nebus. Visus vienkartinius mokesčius galite rasti čia

Kokie įrenginiai palaiko balso paslaugų eSIM? 
Naudoti eSIM balso paslaugų kortelę galima telefonuose, planšetiniuose kompiuteriuose su integruotu eSIM moduliu.

 
Kaip patikrinti ar telefonas palaiko eSIM funkcionalumą?
„iOS“ operacinės sistemos įrenginyje:

  1. Telefone nueikite  į „Settings“;
  2. Spustelkite „Mobile Data“;
  3. Jei skiltyje „SIMs“ nematote pasirinkimo „Add data plan“ arba „Add eSIM“, jūsų telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.


„Android“ operacinės sistemos įrenginyje:

  1. Eikite į „Nustatymai“ („Settings“);
  2. Spustelkite „Ryšiai“ („Connections“), tuomet „SIM kortelės“ („SIM Card manager“);
  3. Jei nematote pasirinkimo „Pridėti mobiliojo ryšio planą“ („Add mobile plan“), jūsų telefonas eSIM funkcionalumo nepalaiko.


BITĖ palaiko visus įrenginius, palaikančius GSMA v2.0 ir aukštesnį standartą. Daugiau žiūrėti čia.


Kiek aktyvių eSIM kortelių galima turėti telefone? 

Kiekvienas gamintojas suteikia skirtingą maksimalų kiekį eSIM kortelių, ši informacija pateikiama įrenginio gamintojo puslapyje. 


Ar galėsiu pasikeisti savo eSIM kortelę į fizinę SIM? 

Taip, tai galėsite atlikti artimiausiame BITĖS salone arba susisiekę su BITĖS klientų aptarnavimo specialistais tel. 1501.  SIM kortelės keitimo kainą ir kitus vienkartinius mokesčius galite rasti čia. 
 

Su kokiais planais veikia eSIM kortelė?

eSIM veikia su visais mūsų parduodamais planais. 


Ką turėtumėte žinoti aktyvavę eSIM savo įrenginyje? 

QR kodas yra vienkartinis, tad tuo atveju, jeigu ištrinsite su šiuo QR kodu aktyvuotą eSIM profilį iš savo įrenginio arba jūsų eSIM profilis bus užblokuotas, arba pakeisite įrenginį, o vėliau norėsite jame iš naujo aktyvuoti savo eSIM profilį – kiekvienu atveju turėsite kreiptis į BITĘ ir įsigyti naują QR kodą. 

Jeigu ateityje norėsite perleisti savo įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu tretiesiems asmenims, galite savarankiškai ištrinti savo eSIM profilį iš šio įrenginio arba kreiptis į BITĘ. Jei dėl savo ar trečiųjų asmenų kaltės prarasite savo įrenginį su jame aktyvuotu eSIM profiliu, prašome nedelsiant apie tai informuoti BITĘ tel. 1501, kad galėtume užblokuoti jūsų eSIM profilį. Nepranešus BITEI apie įrenginio su aktyvuotu eSIM profiliu praradimą ar jums savarankiškai neištrynus eSIM profilio iš jūsų nebenaudojamo įrenginio, tretieji asmenys turės prieigą prie jūsų įrenginyje aktyvuotų paslaugų, jūsų informacijos ir duomenų. Bet kokiu atveju BITĖ negali būti ir nebus atsakinga už jūsų eSIM profilio praradimą ar perleidimą tretiesiems asmenims. Tik jūs patys esate atsakingi už jūsų įrenginyje ir eSIM profilyje esančios informacijos ir duomenų saugumą ir teisėtą naudojimą.
 

Nutraukiau eSIM paslaugos sutartį. Kodėl gavau didesnę sąskaitą nei įprastai? 

Nutraukus telefono numerio sutartį nepasibaigus sutarties galiojimo laikotarpiui, prašysime grąžinti nuolaidas (jos bus įtrauktos į jūsų sąskaitą), kurias suteikėme.

Kaip aktvuoti eSIM „Samsung Galaxy“ laikrodyje?

  1. Įjunkite „Samsung Galaxy“ laikrodį, kuriame norite aktyvuoti savo eSIM profilį;
  2. Savo išmaniajame telefone, prijungtame prie BITĖS mobiliojo ryšio tinklo, atidarykite „Galaxy Wearable“ arba „Samsung Galaxy Watch“ aplikaciją ir sekite instrukcijas telefone;
  3. Savo išmaniojo telefono kameros pagalba nuskaitykite jums suteiktą QR kodą;
  4. Palaukite, kol „Samsung Galaxy“ laikrodyje bus įdiegtas jūsų eSIM profilis;
  5. Užbaigę eSIM profilio diegimą galėsite naudotis BITĖS paslaugomis.


Kaip aktyvuoti eSIM „Apple“ laikrodyje?

  1. Telefone suraskite ir atidarykite „Watch“ programėlę.
  2. Pasirinkite „Mobile Service“;
  3. Spauskite „Set Up Mobile Service“;
  4. Atsidarę „Mobile Service Setup”, dar kartą spauskite „Set Up Mobile Service“;
  5. Užbaigę eSIM profilio diegimą galėsite naudotis BITĖS paslaugomis.

Kokios paslaugos yra „Vienas numeris“ ir „Numerio dubliavimas“?

Su šiomis BITĖS laikrodžių paslaugomis galite skambinti, rašyti žinutes ir gauti kitus pranešimus tuo pačiu numeriu, kurį naudojate savo išmaniajame telefone, todėl naudotis eSIM laikrodžiu be telefono bus dar patogiau ir lengviau. Paslauga „Vienas numeris“ skirta „Android“ laikrodžiams, „Numerio dubliavimas“ – „Apple Watch“. 

Plačiau apie ją:

  • „Vieno numerio“ ir „Numerio dubliavimo“ paslaugos yra visiškai nemokamos visiems BITĖS išmaniosios eSIM paslaugos klientams;
  • Su „Vienu numeriu“ ir „Numerio dubliavimu“ skambučius gausite į išmanųjį laikrodį ir į jūsų išmanųjį telefoną tuo pačiu metu (kai abu įrenginiai įjungti). SMS žinutės taip pat vienu metu ateis į abu jūsų įrenginius;
  • „Vienas numeris“ ir „Numerio dubliavimas“ leidžia jums skambinti ir siųsti SMS žinutes tiesiai iš laikrodžio, o gavėjas matys tą patį telefono numerį, kurį naudojate ir savo išmaniajame telefone;
  • Paslaugą galite lengvai valdyti savitarnoje „Mano BITĖ“ arba pagelbėsime klientų aptarnavimo tel. 1501;
  • Paslauga veikia tik Lietuvos teritorijoje ir prisiregistravus prie Lietuvos teritorijoje esančių BITĖS mobiliojo ryšio stočių. Prisijungus prie mobiliojo ryšio užsienyje (roaming), skambučiai veiks tokiu pačiu principu, kaip ir be šios paslaugos, t. y. kiekvienas išmanusis įrenginys skambučio ar SMS išsiuntimo metu naudos savo abonentinį numerį;
  • Jeigu norėsite susieti savo įrenginius su BITĖS abonentiniu numeriu, kuris priklauso juridiniam asmeniui, reikalausime pateikti juridinio asmens vadovo rašytinį sutikimą. Juridinis asmuo turi teisę atšaukti tokį išduotą sutikimą bet kuriuo metu. Po sutikimo atšaukimo BITĖ nedelsiant nutrauks paslaugos teikimą.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.