Ekrano draudimas

Kaip įsigyti ekrano draudimą?

Paslaugą reikia užsisakyti papildomai. Paslauga suteikiama tik perkant naują telefoną ar planšetę iš BITĖS ir tik pirkimo dieną. 

Įsigydamas įrenginį neįsigijau draudimo, ar galiu jį įsigyti vėliau?
Ne, įrenginių draudimą galima įsigyti tik įrenginio pirkimo metu.
 

Kiek kainuoja ekrano draudimas?
Standartinė ekrano draudimo kaina 2,99 Eur/mėn. 


Kokie įrenginiai gali būti apdrausti ekrano draudimu?
Naujai įsigyti išmanieji telefonai arba planšetiniai kompiuteriai.


Kokias žalas dengia ekrano draudimas?
Išmaniojo telefono ar planšetės netyčia sukeltas žalas – stiklo dužimą, skilimą. 
 

Kur galiu patikrinti, ar turiu galiojančią ekrano draudimo apsaugą?
Ar turite aktyvią ekrano draudimo apsaugą, galite patikrinti savitarnoje „Mano BITĖ“.


Kaip registruoti draudimo įvykį?

  1. Registruokite draudimo įvykį čia;
  2. Užregistravus įvykį, instrukciją su tolesne žalos nagrinėjimo eiga jums pateiksime elektroniniu laišku;
  3. Paštomatu arba per kurjerį pristatykite įrenginį į MTTC remonto centrą;
  4. Pristačius įrenginį, remonto centre bus įvertinta, ar tai draudžiamasis įvykis, ar ne. Jeigu įvykis draudžiamasis – įrenginys bus remontuojamas;
  5. Jeigu bus numatyta, kad ekrano pažeidimas neatitinka draudimo apsaugos sąlygų arba reikia priemokos – draudimo kompanija susisieks su jumis tiesiogiai.

     

Per kiek laiko reikia užregistruoti ekrano draudimo įvykį?

Nedelsiant ir ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo netyčinės žalos įvykio datos praneškite apie įvykį užpildę registracijos formą, kurią rasite čia.

Kaip atlyginama draudžiamojo įvykio žala?

Jeigu išnagrinėję visas su įvykiu susijusias aplinkybes nustatome, kad įvykis draudžiamasis, suremontuosime įrenginį.

Kaip paruošti įrenginį prieš perduodant kurjeriui arba prieš paliekant terminale? 
Į pakuotę įdėkite: 

  • Įrenginio įsigijimą patvirtinantį dokumentą (įrenginio įsigijimo sąskaitą faktūrą);
  • Visus priedus (kroviklį, ausines ir kt.);
  • Pageidautina ir dėžutė, bet neprivaloma.


Kaip tinkamai supakuoti įrenginį?

  • Pakuotė turi atlaikyti 4–5 kartus už siuntos svorį didesnį spaudimą ir nesubliūkšti;  
  • Įranga turi būti įpakuota stabiliai, tvirtai (rekomenduojami oro maišeliai, gofruotos kartono dėžės, jei šių medžiagų turite namuose);  
  • Pakuotė turi būti užklijuota lipnia juosta, apjuosiant per visą apimtį mažiausiai trijose vietose;
  • Daugiau rekomendacijų pakuotei rasite čia.


Kaip užtikrinti, kad įrenginio taisymo metu neprarasčiau asmeninių duomenų?

Įsitikinkite, ar turite atsarginę duomenų kopiją ir esate išsisaugoję svarbiausius kontaktus, programėles bei nuotraukas. Remontuojant ar keičiant įrenginį gali būti prarasti svarbūs jame saugomi duomenys, todėl rekomenduojame pasidaryti visų svarbių įrenginyje saugomų duomenų ir informacijos atsargines kopijas;

Labiausiai patikima duomenis saugoti kitoje laikmenoje arba „debesų“ saugyklose. Pavyzdžiui, „Google Drive“, „Apple iCloud“, „One Drive“, „DropBox“ ir kitose. „Debesų“ saugyklose jūs galėsite prisijungę prie interneto pasiekti savo duomenis kelių mygtukų paspaudimu; 

Primename, kad už savo asmeninės informacijos saugumą esate atsakingi jūs;

Reikia pagalbos? Prieš atiduodami įrenginį garantiniam aptarnavimui kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą tel. 1501 (0,15 Eur /min.) arba +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio). Patarsime, kaip pasirūpinti informacijos saugumu; 

Prieš garantiniam aptarnavimui pateikdami įrenginį, kuriame aktyvuota virtuali SIM kortelė (eSIM), prašome pasirūpinti tokios virtualios SIM kortelės deaktyvavimu;

Apgailestaujame, tačiau tuo metu negalėsime jums suteikti pakaitinio įrenginio.


Taisyti perduoto įrenginio aptarnavimo eigą galite stebėti mūsų partnerio autorizuoto serviso centro UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ interneto svetainėje www.mttc.lt. Paieškos lauke „Informacija apie taisomą įrenginį“ įveskite suteiktą remonto numerį ar jūsų pristatyto įrenginio IMEI kodą.


Kaip galiu atsisakyti ekrano draudimo?

Šį veiksmą galite atlikti „Mano BITĖS“ savitarnoje. Svarbu, atsisakius šios paslaugos, paslaugos atkūrimas nėra įmanomas.


Kas teikia ekrano draudimo apsaugą?

Draudimo apsaugą suteikia „AmTrust International Underwriters DAC“. BITĖS vardu veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ yra įvykių ir žalų administratorius.

Kur galiu rasti įrenginių draudimo taisykles ir sąlygas?

Daugiau apie telefono ekrano draudimo taisykles ir sąlygas rasite čia.
 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.