Išmanus pokalbių valdymas

Taupomos sąnaudos

Paslauga „Išmanus pokalbių valdymas“ leidžia Jūsų įmonei sumažinti išlaidas pokalbių telefonu valdymui.

Naudingi funkcionalumai išmaniesiems

Paslauga suteikia galimybę naudotis funkcijomis, kurios iki šiol nebuvo prieinamos naudojantis mobiliuoju ryšiu.

Paprastas administravimas

Paslaugai administruoti nereikia jokių papildomų programų įdiegimo ar specialistų – viską galite atlikti patys. Atsakingas darbuotojas (ar darbuotojai) gali prisijungti prie savitarnos sistemos kompiuteryje, planšetėje ar išmaniajame telefone ir valdyti paslaugą: prijungti ar atjungti konkrečius numerius, suteikti, redaguoti ar panaikinti šiems numeriams priskirtas funkcijas.

„Išmanaus pokalbių valdymo“ aktualiausios paslaugos verslui:

Interaktyvusis atsakiklis – balso meniu (IVR)

Tai funkcija, leidžianti paskambinusiam asmeniui padiktuoti norimą pranešimą bei suteikianti galimybę paspaudus tam tikrą skaičių nukreipti jį reikalinga kryptimi. Diktuojamą įrašą itin paprastai galėsite įrašyti naudodamiesi tiesiog savo kompiuterio mikrofonu.

Gaunamų skambučių eilės sudarymas ir valdymas

Ši funkcija leidžia efektyviai paskirstyti skambučius, gaunamus į tam tikrą numerį: nukreipti skambutį keliems adresatams vienu metu, kad skambinantysis galėtų bendrauti su pirmuoju pakėlusiu ragelį, paskirstyti skambučius taip, kad telefonai skambėtų tam tikra adresatų eile ar atsitiktinai, perduodant skambutį kitam po norimo laiko intervalo. Su šia funkcija skambinantysis niekada negirdės užimtumo signalo.

Gaunamų skambučių filtravimas

Tai galimybė kurti pageidaujamų (VIP) ar nepageidaujamų (juodasis sąrašas) numerių sąrašus. Skambinančiajam patekus į vieną iš šių kategorijų, jis automatiškai gali būti sujungtas su labiau patyrusiu darbuotoju ar vadovu, atmestas ar nukreiptas į įrašytą pranešimą.

Darbo laiko valdymas

Ši funkcija leidžia nustatyti konkretaus numerio darbo laiką bei gavus skambutį ne darbo metu nukreipti jį skirtingomis kryptimis, padiktuoti pranešimą su norima informacija ar pasiūlyti palikti balso žinutę.

Pokalbių statistika ir ataskaitos

Suteikiama galimybė ataskaitų pagalba matyti praleistus bei praleistus ir neperskambintus skambučius. Ši funkcija leidžia sekti atsakymų į klientų skambučius kokybę ir perskambinimo laiką.

Skambučių peradresavimas realiuoju laiku

Pokalbio metu nusprendus skambutį peradresuoti, kelių mygtukų paspaudimu skambutis galės būti perduodamas kolegai realiuoju laiku.

Kartu su jau išvardintomis „Išmanaus pokalbių valdymo“ funkcijomis, balso paštas, pranešimai apie gautus skambučius el. paštu, konferenciniai skambučiai, SIP telefonija ir dar daug kitų, padės Jūsų verslui vystytis dar sklandžiau.

Technines paslaugos teikimo ir naudojimo sąlygas rasite čia >>

Paslaugos kaina

Paslaugai netaikomi jokie įdiegimo mokesčiai, o mėnesio kaina su pokalbių planais „Lengviau verslui“ vos 2 Eur/ SIM (su įsipareigojimu paslauga naudotis 12/ 24 mėn.).


Užsisakykite

Paslaugos valdymas

Paslauga valdoma „Drag-n-Drop“ principu viename lange, be daugybės skirtukų ir sudėtingų meniu juostų. Ja paprastai galės naudotis kiekvienas, neinvestuodamas daug laiko mokantis ar nagrinėjant instrukcijas.

Paslaugos naudojimo įmonėse pavyzdžiai:

Galimos įmonės veiklos sritys:

  • paslaugų įmonės (grožio salonai, odontologijos klinikos, autoservisai ir kt.),
  • maitinimo įstaigos (picerijos, restoranai, maisto pristatymas į namus ir kt.),
  • prekybinės įmonės (elektroninės parduotuvės ir kt.).

Funkcionalumas:

Klientus, skambinančius aptarnavimo telefonu, galėsite pasveikinti savo įrašyta žinute – tokiu būdu klientas sužinos, kad tikrai susisiekė su Jūsų įmone. Per balso meniu klientas galės pasirinkti jį dominančią temą, o jo skambutis bus nukreiptas tinkamam adresatui. Priėmus kliento skambutį, jį galės aptarnauti ne tik vienas darbuotojas, bet ir darbuotojų grupė vienu metu. Paskambinęs klientas niekuomet negirdės užimtumo ar atmetimo signalo – jis lauks eilėje, kol vienas iš aptarnaujančių darbuotojų atsilaisvins. Tokiu būdu maksimaliai išvengsite praleistų klientų skambučių. Paslauga taip pat leidžia nustatyti užsakymų linijos darbo laiką, tad, klientui paskambinus ne darbo metu, jis automatiškai bus informuotas, kad tuo metu įmonė nedirba, bei bus supažindintas su kita aktualia informacija. Gaunamų skambučių filtravimas pagal skambinančiojo numerį leis atskirti svarbius arba nesvarbius Jums skambučius bei teisingai juos nukreipti. Užsakymų kokybei užtikrinti sistema galės įrašyti skambučius bei juos saugoti Jūsų pasirinktame debesyje ar serveryje. Ataskaitose turėsite galimybę matyti, kiek skambučių sulaukiate per mėnesį, kiek iš jų praleidžiate, keliems neperskambinate. Visai tai leis įvertinti Jūsų įmonės išteklių naudojimo kokybę.

Aktualiausios „Išmaniojo pokalbių valdymo“ funkcijos:

  • garso pranešimai,
  • balso meniu,
  • pokalbių įrašymas,
  • skambučių eilė,
  • darbo valandos,
  • juodasis sąrašas,
  • skambučių maršrutas,
  • statistikos ataskaitos.

Galimos įmonės veiklos sritys:

visų sričių įmonės, kurių pardavėjai nuolat skambina esamiems ar potencialiems klientams.

Funkcionalumas:

Kiekvienas pardavėjas puikiai žino, kaip svarbu atsiliepti į kliento skambutį ar nepamiršti perskambinti jį praleidus. Ši paslauga suteikia galimybę nepavykus priimti įeinančio skambučio jį automatiškai nukreipti asistentui, kolegai ar net keliems vienu metu. Pardavėjas pranešimus apie praleistus skambučius gali gauti ir elektroniniu paštu. Klientui skambinant pardavėjo atostogų ar ne darbo metu, jis bus apie tai informuotas bei nukreiptas atsakingam darbuotojui. Ataskaitos leis stebėti pardavėjų aktyvumą, kiek skambučių per dieną ar mėnesį šie priima ar atlieka.

Aktualiausios „Išmaniojo pokalbių valdymo“ funkcijos:

  • garso pranešimai,
  • pokalbių įrašymas,
  • automatinis pranešimas,
  • adresatų grupės,
  • skambučių eilė,
  • darbo valandos,
  • statistikos ataskaitos.

Galimos įmonės veiklos sritys:

visų sričių įmonės.

Funkcionalumas

Paslauga suteikia galimybę oficialiems biuro numeriams nustatyti darbo valandas ir pagal tai paskirstyti skambučius, pvz., darbo valandomis sujungti su administratore, ne darbo metu nukreipti skambutį kitam darbuotojui ar padiktuoti pranešimą su tam tikra informacija. Taip pat galima suteikti ir valdyti trumpuosius numerius darbuotojams, o šie, pokalbio metu, gali kelių klavišų paspaudimu peradresuoti skambučius kolegoms. Darbuotojai taip pat turės galimybę itin paprastai bendrauti tarpusavyje ir su klientais naudojantis konferencinių skambučių funkcija.

Aktualiausios „Išmaniojo pokalbių valdymo“ funkcijos:

  • garso pranešimai,
  • trumpieji numeriai,
  • darbo valandos,
  • konferenciniai skambučiai,
  • skambučių nukreipimas pokalbio metu.
Kaip valdyti paslaugą „Išmanus pokalbių valdymas“ rasite čia.
Gaukite pasiūlymą

Mane domina: