Ekrano draudimas

Jokių rūpesčių dėl suskilusio ekrano

Išmaniojo ekrano draudimas – kartu su naujuoju BITĖS planu

BITĖS klientams BITĖJE įsigyjantiems naują mobilųjį telefoną dovanojame naujojo įrenginio ekrano draudimą iki 6 mėnesių laikotarpiui.

Kokias žalas atlygina ekrano draudimas?

Draudimas atlygina žalą tik:

  • Keičiant įrenginio ekraną jam skilus, sudužus, išsiliejus ar atsiradus kitiems panašiems ekrano pažeidimams, kurie trukdo įžiūrėti vaizdą.
  • Keičiant detales, kurias būtina pakeisti kartu su sugadintu ekranu, t. y. be kurių būtų neįmanomas naujo ekrano veikimas.

Įvykus draudiminiam įvykiui:

  • Klientas gali pats užregistruoti įvykį čia arba skambinti į klientų aptarnavimo centrą nr.1363 (nemokamai BITĖS klientams), +370 699 23 230 (visų operatorių klientams) ir BITĖS konsultantas užregistruos kliento pranešimą.
  • Užregistravus įvykį, su klientu susisieks kurjeris ir patogiu klientui metu atvyks paimti įrenginį remontui iš namų ar biuro.
  • Kurjeris įrenginį pristatys į remonto centrą, kur bus įvertinta, ar tai draudiminis įvykis ar ne. Jeigu įvykis draudiminis – įrenginys bus taisomas.
  • Jeigu, apžiūrėjus telefono aparatą, bus nustatyta, jog ekrano pažeidimai neatitinka draudimo apsaugos sąlygų arba reikia papildomos priemokos – draudimo kompanijos atstovas susisieks su klientu tiesiogiai.
  • Ilgiausias kliento įrenginio remonto terminas – iki 10 darbo dienų, skaičiuojant nuo to momento, kai kurjeris paima įrenginį iš kliento, iki kol pirmąjį kartą bando pristatyti sutaisytą įrenginį klientui.
 

Draudimas neatlygina šių žalų:

  • Smulkių ekrano subraižymų.
  • Kitų telefono detalių keitimo – jos keičiamos už papildomą mokestį. Pavyzdžiui, sudužus įrenginio ekranui ir korpusui, klientui bus pasiūlyta už papildomą mokestį suremontuoti kartu ir korpusą. Klientui atsisakius bus remontuojamas tik ekranas.
  • Jeigu ekrano keitimo kaštai būtų brangesni už naują tokio pačio modelio telefoną, klientui gali būti pasiūlytas naujas tokio pačio modelio telefonas.

Kiek kainuoja draudimas?

BITĖS salone įsigyjant naują mobilųjį telefoną, išmanųjį telefoną arba planšetę ekrano draudimo paslauga suteikiama nemokamai iki 6 mėnesių laikotarpiui priklausomai nuo Jūsų užsakomo / turimo plano:

  • su planais „Euro GB MAX“, „Euro GB 12“, „Euro GB 7“ – 6 mėn. nuo plano aktyvinimo dienos,
  • su planais „Euro GB 3“, „Euro GB 1“ – 3 mėn. nuo plano aktyvinimo dienos,
  • su kitais planais – 1 mėn .

Pasibaigus nemokamam laikotarpiui, standartinė paslaugos kaina 1,99 Eur/mėn. be PVM.

Kitos ekrano draudimo sąlygos:

  • Paslaugą reikia užsisakyti papildomai;
  • Pakaitinis telefonas remonto metu nesuteikiamas.
  • Ekrano draudimo paslauga galioja ir verslo, ir privatiems klientams.
  • Įrenginys gali būti apdraustas tik pirkimo dieną ir tik vieną kartą.
  • 500 Eur – maksimalus remonto išlaidų limitas dėl vieno draudiminio įvykio.
  • Atsitikus draudiminiam įvykiui, klientas per 7 darbo dienas turi paskambinti draudiko klientų aptarnavimo numeriu 1363 ir užregistruoti įvykį dėl netyčinės ekrano žalos;
  • Atlyginami tik 2 draudiminiai įvykiai per 24 mėnesių laikotarpį nuo paslaugos užsakymo. Po to draudimo paslauga yra automatiškai atjungiama. Nebent klientas pageidautų toliau mokėti draudimo įmokas, kad pasibaigus 24 mėnesių laikotarpiui vėl galėtų pasinaudoti draudimo paslauga.
  • Klientas bet kada gali atsisakyti ekrano draudimo paslaugos (nemokamu laikotarpiu ar jam pasibaigus) siųsdamas SMS žinutę su tekstu NUTRAUKTI numeriu 1500, BITĖS salone arba paskambinęs BITĖS klientų aptarnavimo numeriu 1501.
  • Maksimalus ekrano draudimo laikotarpis – 4 metai. Pasibaigus šiam laikotarpiui, draudimo paslauga atsijungia automatiškai. Apie draudimo sutarties pabaigą klientas informuojamas trumpąja SMS žinute.
  • Ekrano draudimo paslauga galioja nepriklausomai nuo to, kurioje šalyje atsitiko draudiminis įvykis. Tačiau pateikti įrenginį į remonto servisą klientas gali tik Lietuvoje esančiame techninės priežiūros centre.

Daugiau apie mobiliojo įrenginio ekrano draudimo taisykles ir sąlygas rasite čia.

Draudimo apsaugą suteikia „Lloyd’s Syndicate 4444“, kurį valdo „Canopius Managing Agents Limited“. BITĖS vardu veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ yra įvykių ir žalų administratorius.

Išsamiau susipažinti su ekrano draudimo taisyklėmis galite paspaudę čia

Jūsų patogumui ir geresnei patirčiai svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę SUTINKU arba tęsdami naršymą, Jūs sutinkate, kad slapukai būtų įrašomi. Daugiau informacijos apie slapukus.
Gaukite BITĖS pasiūlymą

Gaukite BITĖS pasiūlymą

+370
Užpildydamas formą sutinku, kad BITĖ susisiektų su manimi dėl šio pasiūlymo ar pateiktų kitus savo prekių ar paslaugų pasiūlymus.
Serverio klaida, pabandykite dar kartą vėliau.

Ačiū

Jūsų duomenys sėkmingai priimti.
Susisieksime su jumis netrukus.