Meniu

„Vienas numeris“ – išskirtinė BITĖS paslauga

Su šia BITĖS paslauga galite skambinti, rašyti žinutes ir gauti kitus pranešimus tuo pačiu numeriu, kurį naudojate savo išmaniajame telefone, todėl naudotis eSIM laikrodžiu be telefono bus dar patogiau ir lengviau.

Telefoną galite palikti namuose

  • Su „Vienu numeriu“ skambučius gausite į išmanųjį laikrodį ir į jūsų išmanųjį telefoną tuo pačiu metu (kai abu įrenginiai įjungti).
  • SMS žinutės taip pat vienu metu ateis į abu jūsų įrenginius.
  • „Vienas numeris“ leidžia jums skambinti ir siųsti SMS žinutes tiesiai iš laikrodžio, o gavėjas matys tą patį telefono numerį, kurį naudojate ir savo išmaniajame telefone.
  • Išmanusis laikrodis su eSIM palaikys reikalingiausias funkcijas net jeigu jūsų išmanusis telefonas bus išsikrovęs arba paliktas namuose.

Lengva jaustis patogiai

  • „Vieno numerio“ paslauga yra visiškai nemokama visiems BITĖS išmaniosios eSIM paslaugos klientams.
  • Paslaugą galite lengvai valdyti savitarnoje mano.bite.lt arba pagelbėsime nemokamu kliento aptarnavimo nr. 1501.

Laikrodžiai su eSIM technologija

Išsirinkite savo išmanųjį eSIM laikrodį ir mėgaukitės išmaniosios eSIM paslaugos teikiamais privalumais.

Peržiūrėti

Dažniausiai užduodami klausimai

Paslauga veikia tik Lietuvoje teritorijoje ir prisiregistravus prie Lietuvos teritorijoje esančių BITĖS mobiliojo ryšio stočių. Prisijungus prie mobiliojo ryšio užsienyje („roaming“), skambučiai veiks tokiu pačiu principu, kaip ir be šios paslaugos, t. y. kiekvienas išmanusis įrenginys skambučio ar SMS išsiuntimo metu naudos savo abonentinį numerį.

Jeigu norėsite susieti savo įrenginius su BITĖS abonentiniu numeriu, kuris priklauso juridiniam asmeniui, reikalausime pateikti juridinio asmens vadovo rašytinį sutikimą. Juridinis asmuo turi teisę atšaukti tokį išduotą sutikimą bet kuriuo metu. Po sutikimo atšaukimo BITĖ nedelsiant nutrauks paslaugos teikimą.

Paslaugos teikimas nutraukiamas esant bent vienai iš šių sąlygų:

  • jūs arba Pagrindinio numerio savininkas sustabdo ar nutraukia naudojimąsi BITĖS elektroninių ryšių paslaugomis;
  • Pagrindinis numeris ar eSIM numeris perkeliamas į kito operatoriaus tinklą;
  • pasikeičia pasirinkto Pagrindinio numerio naudotojas ar savininkas;
  • pakeičiamas eSIM ar Pagrindinio numerio BITĖS mokėjimo planas į kitą BITĖS planą;
  • pakeičiama fizinė SIM kortelė nauja;
  • jūs arba Pagrindinio numerio savininkas įsiskolina už BITĖS suteiktas paslaugas ir nepadengia įsiskolinimo daugiau kaip 30 kalendorinių dienų, dėl ko paslaugų teikimas apribojamas ar nutraukiamas.

Užsakydami „Vieno numerio“ paslaugą patvirtinate, kad šia paslauga gali naudotis tik abiejų abonentinių numerių faktinis naudotojas, t. y. eSIM numerio ir Pagrindinio numerio faktinis naudotojas. BITĖ nėra atsakinga už neteisėtą šios paslaugos naudojimą ir teisės aktuose nurodytų reikalavimų, ginančių asmens teisę į privatumą, nesilaikymą nei dėl to kilusią žalą bei jos atlyginimą. Visa atsakomybė už atsakingą ir teisėtą paslaugos naudojimą, nepažeidžiant asmens privatumo reikalavimų, tenka paslaugos naudotojui.