Filmai + Netflix
Sudarant naują 24 mėn. sutartį
TV, Filmai, Netflix
Sudarant naują 24 mėn. sutartį
Ieškote geriausio pasiūlymo? Padėsime!
- Nemokamai pasikonsultuokite telefonu
- Gaukite jums specialiai pritaikytą pasiūlymą
- Užsakytą prekę ar paslaugą gaukite tiesiai į namus
Gero turinio niekada nebūna per daug
Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip galiu įsigyti „Netflix“ prenumeratą per Go3?
Pasirinkite norimą „Go3|BITĖ“ planą su „Netflix“ www.bite.lt/netflix arba kreipkitės į BITĖS klientų aptarnavimo centrą.
Kiek kainuoja „Netflix“ turinio paketai?
Galite rinktis iš šių „Go3 + Netflix“ prenumeratų:
„Go3|BITĖ“ planas „Filmai“ + „Netflix Premium“ – 14,99 Eur/mėn., pasirašant 24 mėn. sutartį.
„Go3|BITĖ“ planas „TV ir filmai“ + „Netflix Premium“ – 19,99 Eur/mėn., sudarant 24 mėn. sutartį.
Į kiekvieną iš šių paketų įtrauktas „Netflix Premium“ planas:
- Galite žiūrėti 4-iuose palaikomuose įrenginiuose tuo pačiu metu.
- „Ultra HD“ kokybės vaizdas;
- Galite siųstis turinį į 6 įrenginius tuo pačiu metu.
Visuose planuose įtraukta prieiga prie „Setanta Sports“ programėlės su mėnesine prenumerata: 24/7 prieiga prie sporto vaizdo įrašų kolekcijos ir tiesioginio sporto turinio, įskaitant didžiausių sporto turnyrų transliacijas.
Kiek sutaupysiu įsigydamas „Netflix“ ir Go3 kartu?
Įsigydami „Go3 + Netflix“ paketą galite sutaupyti iki 11 eurų per mėnesį. Tiksli sutaupoma suma priklauso nuo pasirinkto plano ir galiojančių šių paslaugų mėnesio prenumeratos kainų. Dabartines kainas galite pasitikrinti Netflix ir Setanta Sports svetainėse.
Teisinė pastaba! Teiginys apie galimą sutaupymą iki 11 eurų yra pagrįstas dabartinių paslaugų planų kainų palyginimu, jei jie būtų įsigyjami atskirai ir tiesiogiai iš šių paslaugų teikėjų, standartinėmis mėnesio prenumeratos kainomis.
Ką daryti, jei jau turiu „Netflix“ prenumeratą?
Jei jau turite „Netflix“ prenumeratą, susieję savo „Netflix“ paskyrą su „Go3|BITĖ“, automatiškai sustabdysite ankstesnį mokėjimo būdą ir pradėsite mokėti vieną „Go3|BITĖ“ sąskaitą už abi paslaugas. Jei anksčiau naudojote „Apple Pay“ kaip savo „Netflix“ mokėjimo metodą, turite atšaukti „Netflix“ prenumeratą „Apple Pay“, kad išvengtumėte būsimų mokesčių.
Ką daryti, jei jau turiu „Setanta Sports“ prenumeratą?
Vis tiek galite įsigyti „Go3 + Netflix“ paketą per savo Go3 paskyrą ir atšaukti dabartinę „Setanta Sports“ prenumeratą.
Kaip aktyvuoti „Netflix“?
Užsisakę norimą paketą, gausite el. laišką arba SMS su aktyvavimo nuoroda.
- Spustelėkite nuorodą, kuri nukreips jus į „Netflix“.
- Vadovaukitės nurodymais ir susiekite esamą „Netflix“ paskyrą su Go3 arba, jei jos neturite, susikurkite naują „Netflix“ paskyrą.
Jei netyčia susiejote ne tą paskyrą, peržiūrėkite skiltį „Netyčia susiejau ne tą „Netflix“ paskyrą su savo paketu“ žemiau.
Jei anksčiau mokėjote per „Apple Pay“ ir nuo 2021 m. spalio 25 d. esate susieję savo paskyrą su jų partnerių paketu, turėsite atšaukti prenumeratą, kurią užsisakėte per „Apple Pay“. Jei to nepadarysite, gali būti, kad „Apple Pay“ ir toliau taikys prenumeratos mokestį.
Jei turėjote kitą „Netflix“ planą, nei pasirinkote Go3, jūsų planas bus atnaujintas į Go3 pasirinktą planą „Netflix“ aktyvavimo metu.
Kaip patikrinti, ar „Netflix“ įtrauktas į mano paketą?
Jei jūsų Go3 paketo pavadinime yra „Netflix“ (pvz., „Go3 Filmai + Netflix“), tai reiškia, kad į paketą įtrauktos „Netflix Premium“ ir „Setanta Sports“ prenumeratos. Jei abejojate, kreipkitės į BITĖS klientų aptarnavimo specialistus.
Netyčia susiejau ne tą „Netflix“ paskyrą su savo paketu
Prašome susisiekti su „Netflix“ klientų aptarnavimo tarnyba ir paprašyti, kad jie atjungtų neteisingai susietą paskyrą. Kai paskyra bus atjungta, naudokite anksčiau Go3 suteiktą aktyvavimo nuorodą, kad susietumėte teisingą „Netflix“ paskyrą. Jei praradote aktyvavimo nuorodą, susisiekite su BITĖS klientų aptarnavimo centru, ir mes ją atsiųsime dar kartą.
Kas nutiks mano „Netflix“ paskyrai, jei atšauksiu paketo prenumeratą arba atsisakysiu paslaugos?
Jei atšauksite „Netflix“ kaip „Go3|BITĖ“ pasiūlymo dalį arba visai atsisakysite „Go3|BITĖ“ paslaugų, galėsite naudotis „Netflix“ platforma iki „Netflix“ sąskaitos laikotarpio pabaigos (tai bus ta mėnesio diena, kurią aktyvavote „Netflix“ paslaugą per „Go3|BITĖ“).
Po to gali įvykti vienas iš dviejų dalykų:
- Jei jūsų „Netflix“ paskyra turi galiojantį mokėjimo būdą (pvz., kreditinę arba debetinę kortelę), toliau galėsite žiūrėti turinį be pertraukų, o mokestį už prenumeratą taikys „Netflix“.
- Jei mokėjimo būdas nėra galiojantis, jūsų prenumerata bus sustabdyta. Norėdami žiūrėti toliau, prisijunkite prie savo „Netflix“ paskyros ir pridėkite naują mokėjimo būdą.
Kaip pasikeisti „Netflix“ planą?
Šiuo metu į visus „Go3|BITĖ“ + „Netflix“ paketus įtrauktas „Netflix Premium“ planas, kuris užtikrina aukščiausią transliacijos kokybę ir kitus privalumus. Galimybė pereiti prie „Netflix Base“ ir „Standard“ planų gali atsirasti ateityje.
Kas nutiks mano „Netflix“ dovanų kortelei arba akcijos pasiūlymui, kai susiesiu savo paskyrą su šiuo paketu?
Kai susiesite savo paskyrą su šiuo paketu, jūsų dovanų kortelės likutis liks „Netflix“ paskyroje tolesniam naudojimui ateityje. Jei nuspręsite nutraukti „Go3|BITĖ“ prenumeratą, „Netflix“ ir toliau nuskaičiuos lėšas iš jūsų dovanų kortelės ar reklaminio pasiūlymo likučio.
Kas nutiks su likusia „Netflix“ sumokėta suma, jei pradėsiu mokėti per Go3?
Suma, kurią sumokėjote „Netflix“, bus proporcingai perskaičiuota pagal dienų skaičių, kurias naudojotės paslauga prieš pradėdami mokėti per „Go3|BITĖ“. Ši suma liks jūsų paskyroje, kol grįšite prie mokėjimo per „Netflix“. Taip pat galite susisiekti su „Netflix“ dėl grąžinimo.
Kodėl man toliau nuskaičiuojami pinigai ankstesniu mokėjimo būdu?
Jei turite „Netflix“ kaip Go3 paketo dalį, turite susieti savo esamą „Netflix“ paskyrą, kad ankstesnis mokėjimo būdas būtų sustabdytas.
- Jei nesusiejote savo paskyros, vadovaukitės skiltyje „Kaip aktyvuoti „Netflix“? nurodytais žingsniais.
- Jei paskyrą susiejote, gali būti, kad susiejote kitą „Netflix“ paskyrą arba neteisingai įvedėte savo el. pašto adresą, todėl buvo sukurta dubliuota paskyra. Norėdami išspręsti šią problemą, vadovaukitės skiltyje „Netyčia susiejau kitą „Netflix“ paskyrą“ nurodytais žingsniais.
Nuo 2021 m. spalio 25 d., jei prieš tai mokėjote per „Apple Pay“, o savo paskyrą susiejote su paketu, į kurį įtrauktas „Netflix“, turite nutraukti prenumeratą per „Apple Pay“, kad išvengtumėte „Apple Pay“ prenumeratos mokesčio.
Negaliu prisijungti prie „Netflix“
Jei neprisimenate savo „Netflix“ prisijungimo duomenų, eikite į netflix.com/loginhelp.
Jei matote pranešimą „Paskyros su šiuo el. pašto adresu nerasta“, galėjote neteisingai įvesti el. pašto adresą susiedami paskyrą. Norėdami tai išspręsti, atlikite šiuos veiksmus:
- Jei esate prisijungę prie „Netflix“ per mobilųjį telefoną arba kompiuterio naršyklę:
- 1. Eikite į Account.
- 2. Pasirinkite Security, kad pamatytumėte savo „Netflix“ paskyros el. pašto adresą.
- 3. Čia, jei reikia, galite pakeisti paskyros el. pašto adresą: Change account email.
- Jei vis dar negalite prisijungti:
- 1. Prisijunkite prie savo Go3 paskyros (įsitikinkite, kad atsijungėte nuo „Netflix“).
- 2. Pasirinkite Mano paskyra > „Netflix“ paskyros atkūrimas.
- 3. Būsite nukreipti į prisijungimo puslapį su iš anksto įvestu el. pašto adresu. Čia galite prisijungti prie savo „Netflix“ paskyros ir, jei reikia, atnaujinti el. pašto adresą.
Kodėl negaliu pasiekti „Netflix“ savo „Go3“ priedėlyje?
„Netflix“ programėlė šiuo metu nėra prieinama „Go3“ priedėliuose. Tačiau gali toliau mėgautis „Netflix“ kituose įrenginiuose, pavyzdžiui, kompiuteryje, išmaniajame telefone ar planšetėje. Tiesiog prisijunk prie savo „Netflix“ paskyros bet kuriame iš šių įrenginių, kad galėtum toliau žiūrėti mėgstamas laidas ir filmus. Norėdami patikrinti, kurie įrenginiai palaiko „Netflix“, apsilankykite šioje nuorodoje.
Kodėl mano „Netflix“ paskyra buvo atšaukta?
Jūsų „Netflix“ prenumerata gali būti sustabdyta, jeigu:
- jūs atsisakėte:
- paketo, kuris yra susietas su „Netflix“ paskyra;
- „Netflix“ prenumeratos, kuri buvo pridėta prie jūsų paketo.
- Mes negavome mokėjimo iš jūsų paslaugų teikėjo.
Jei neprašėte atšaukti prenumeratos ir jūsų „Go3|BITĖ“ paskyra yra aktyvi, prašome susisiekti su BITĖS klientų aptarnavimo centru.
Kodėl mano „Netflix“ paskyra yra sustabdyta („on hold“)?
Jūsų paskyra bus sustabdyta, jei nebūsime gavę mokėjimo iš jūsų paslaugų teikėjo. Susisiekite su teikėju ir paklauskite:
- Ar mokėjimo būdas paskyroje yra galiojantis?
- Ar vėluoju sumokėti?
Išspręsk mokėjimo problemą su „Go3|BITĖ“, kad paskyra vėl būtų aktyvi. Tau nereikės iš naujo susieti savo paskyros su turinio paketu.
Kaip atšaukti „Netflix“ prenumeratą?
Kreipkitės į „Go3“ klientų aptarnavimą, kad atšauktumėte „Netflix“ prenumeratą. Daugiau informacijos rasite skiltyje „Kas nutiks mano „Netflix“ paskyrai, jei atsisakysiu paketo?“
Kas atsitiks, jei jau turiu „Setanta Sports“ prenumeratą?
Jūs vis tiek galite įsigyti „Go3|BITĖ + „Netflix“ paketą ir pradėti mokėti už šią paslaugą viena sąskaita. Aktyvavimo metu jūsų bus paprašyta pridėti „Go3|BITĖ“ kaip mokėjimo būdą, o jūs turėsite atšaukti dabartinę „Setanta Sports“ prenumeratą, kad išvengtumėte papildomų mokesčių iš anksčiau naudoto mokėjimo būdo.
Kaip aktyvuoti „Setanta Sports“?
Kai užsisakysite „Go3|BITĖ“ + „Netflix“ paketą, kuriame yra „Setanta Sports“, gausite el. laišką su aktyvavimo nuoroda.
Paspauskite nuorodą, kuri nukreips į „Setanta Sports“.
Vykdykite nurodymus, kad susietumėte esamą „Setanta Sports“ paskyrą su savo „Go3|BITĖ“ paketu arba sukurkite naują „Setanta Sports“ paskyrą ir susiekite ją su savo paketu.
Jei jau turite esamą „Setanta Sports“ prenumeratą, ją atšaukite, kad išvengtumėte būsimų mokesčių.
Kokiuose įrenginiuose galiu naudoti „Setanta Sports“?
„Setanta Sports“ galite mėgautis įvairiuose įrenginiuose, įskaitant interneto naršykles, mobiliuosius telefonus per „Setanta Sports“ programėlę, taip pat daugumoje išmaniųjų televizorių.
Norėdami sužinoti daugiau apie suderinamus įrenginius, spauskite šią nuorodą.
Kaip atšaukti „Setanta Sports“ prenumeratą?
Neįmanoma atšaukti tik „Setanta Sports“ prenumeratos neatšaukus viso „Go3|BITĖ“ + „Netflix“ prenumeratos paketo. Jei vis tiek norite atšaukti, prašome susisiekti su BITĖS klientų aptarnavimo centru.