Vasaros šventę perkėlė į didžiausią Lietuvos festivalį – išskirtinė pramoga ir duoklė darbdavio įvaizdžiui
Vasaros metu įmonės verčiasi per galvas ieškodamos tinkamiausios vietos, kurioje galėtų surengti darbuotojams šventę. „Bitė Lietuva“ jau penkerius metus iš eilės darbuotojų vasaros šventę organizuoja viename didžiausių muzikos festivalių šalyje „Granatos Live“. Kuo tai naudinga darbuotojams ir pačiai įmonei?
„Apie švenčių neformalioje aplinkoje už biuro ribų naudą žino daugelis darbdavių ir šią praktiką taiko ne vienerius metus. Vis tik kartais sugalvoti, kaip surengti įdomią ir pramoginę programą tūkstančiui žmonių, gali būti didelis iššūkis. Vasarą dar sudėtingiau sutraukti darbuotojus dėl planuojamų atostogų, šeimos planų“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja Lilija Balnytė-Savickienė, „Bitė Lietuva“ renginių vadovė.
Visgi įmonė ne vienerius metus neoficialius darbuotojų susitikimus rengia muzikos festivalyje, kuris ne tik užtikrina vis augantį darbuotojų norą sudalyvauti dėl jame vykstančių koncertų, bet ir neša pridėtinę naudą prekės ženklui.
„Darbuotojų renginys muzikos festivalyje, pritraukiančiame net 15 tūkst. žmonių – ne tik komandos nariams padeda atsipalaiduoti, bet ir prisideda prie įmonės įvaizdžio kūrimo. Šio ypatingo renginio formato dėka darbuotojų įsitraukimas kasmet nuosekliai auga, kas leidžia teigti, jog sėkmingai pasirinkome formatą“, – tikina L. Balnytė-Savickienė.
Lengva prisitaikyti prie skirtingų poreikių
Vienas svarbiausių privalumų, kolektyvo narių šventę perkeliant į muzikos festivalį – plati programa, kurioje sau tinkamas pramogas atras kiekvienas.
„Granatos Live“ pasirinkome dėl jo siūlomos programos, patogios lokacijos, organizatorių lankstumo sukuriant ypatingas „bitines erdves“, kur patenka tik darbuotojai, kokybiško turinio bei dviejų dienų trukmės. Mums tai labai aktualu, kadangi dalis darbuotojų „Bitė Lietuva“ dirba slenkančiu grafiku. Toks formatas pasiteisino jau pirmaisiais metais – kolektyvo nariai gali pasirinkti, kada jiems atvykti patogiau, lengviau susiderinti su šeimos nariais“, – tvirtina „Bitės“ renginių vadovė.
Pasak jos, taip pat itin patogu, kad darbdaviui nereikia papildomai rūpintis maisto tiekimu bei patogumais gamtoje – festivalyje gausu greito maisto furgonų, kur kiekvieno maisto poreikiai buvo patenkinti. Taip pat „Bitės“ sukurtoje erdvėje – patogios dušo bei tualeto erdvės, kurios itin svarbios darbuotojams. O pirmą kartą pastatytas baseinas poilsio erdvėje tapo puikia dovana bei atgaiva darbuotojams“, – pasakoja L. Balnytė-Savickienė.
Prisideda prie žinomumo ir įvaizdžio formavimo
„Bitės“ renginių vadovės teigimu, tokia įmonės šventės integracija į vieną didžiausių muzikos festivalių šalyje taip pat prisideda ir prie įmonės įvaizdžio formavimo bei žinomumo didinimo.
„Festivalis kasmet sulaukia daugybę žiniasklaidos dėmesio, todėl, įdėjus šiek tiek pastangų ir prekės ženklo akcentų, įmonės erdvė gali tapti traukos centru ne tik darbuotojams, bet ir viso festivalio dalyviams. Pavyzdžiui, strategiškai patogioje vietoje įkurta „Bitės“ erdvė, iš kurios puikiai matosi pagrindiniai festivalio koncertai.
Anot jos, šiais metais pirmąkart festivalyje dalyvavo ir „Labas“ prekės ženklas. Įkurta erdvė kvietė pasigaminti begalybę prisiminimų – susikurti išskirtinį asmeninį festivalio įvaizdį, išbandyti 360 laipsnių vaizdo įrašų kamerą, atsispausdinti momentinę nuotrauką ar įsiamžinti prie įspūdingai atrodančio „Greitosios „Bitės“ ryšio pagalbos“ automobilio. Tokie automobiliai bet kuriuo paros metu užtikrina kokybišką ryšį visoje Lietuvoje.
L. Balnytė-Savickienė sako, kad dalyvavimas muzikos festivalyje prisideda ir prie darbuotojų paieškos – kasmet jau penktą kartą „Granatos Live“ dalyvaujanti „Bitė“ sulaukia klausimų iš dalyvių – kaip patekti į įmonės erdvę. Šiemet į šį klausimą buvo atsakyta kūrybiškai – sukurtas QR kodas, kurį nuskenavus, patenkama į „Bitės“ karjeros skiltį, kurios lankomumas šiais metais muzikos festivalio metu išaugo net 1,5 karto.