„Bitė“ sparčiai auga – kitąmet prisijungs „Mezon“: bendras tinklas bus vienas didžiausių Baltijos šalyse
„Bitė Lietuva“ šią savaitę pradeda ir kitąmet planuoja užbaigti reorganizaciją, jos metu prie pagrindinės prijungiant antrinę bendrovę UAB „Mezon“. „Bitė“ perims antrinės bendrovės klientus, darbuotojus, infrastruktūrą bei visus įsipareigojimus. Apjungtas abiejų bendrovių ryšių tinklas bus vienas didžiausių Baltijos šalyse, o klientai gaus dar daugiau galimybių.
„Kurį laiką vertinome abiejų bendrovių ryšių tinklus, jų persidengimą, reikalingas investicijas bei klientams teikiamų paslaugų specifiką. Priėjome logiškos išvados – daugiausia vertės „Mezon“ ir „Bitės“ klientai gaus sujungus abiejų bendrovių tinklus, paslaugas bei verslus apskritai“, – pranešime žiniasklaidai teigia Gintas Butėnas, skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.
„Bitės“ vadovas priduria, jog „Mezon“ verslą integravus į „Bitę“ vien ryšių kokybės prasme, bus sukurtas vienas didžiausių ir plačiausių tinklų Baltijos šalyse. Natūralu vietoje dviejų paraleliai veikiančių technologinių sprendimų, ilgainiui sukurti bendrą naujos kartos ryšių tinklą.“
„Bitė“ naujos kartos tinklo statybai yra pasirinkusi vienos geriausių pasaulyje 5G įrangos gamintojos „Ericsson“ sprendimus. Per kelerius metus į esamų tinklų modernizavimą bei naujos kartos tinklo statybas „Bitė“ investuos 100 mln. eurų.
„Rekordinės investicijos į ryšių tinklus ir mūsų pasirinkta technologinė strategija užtikrins, jog turėsime išskirtinai kokybišką 5G tinklą, kas leis įžengti ir į kitą lygą – rimtai konkuruoti su tradicinio fiksuoto interneto tiekėjais. Šiame paslaugų segmente konkurencijos Lietuvoje šiandien trūksta“, – įsitikinęs G. Butėnas.
Vadovas pabrėžia, jog įmonių jungimui keliamas reikalavimas nesukelti nepatogumų klientams. „Mezon“ klientams svarbu žinoti, jog paslaugos ir sutarties sąlygos išlieka tokios pačios. Užbaigus formalumus, „Mezon“ klientai bus aptarnaujami nebe 5-iuose, tačiau net 45-iuose „Bitės“ salonuose visoje Lietuvoje. Net 15-oje jų klientus nemokamai konsultuos ir pagalbą suteiks išmaniųjų sprendimų ekspertai „Bitės Profai“. Užbaigus reorganizaciją „Mezon“ klientus aptarnaus ir bendras net šešiskart didesnis kontaktų centras.
„Bitė Lietuva“ po reorganizavimo perims ir „Mezon“ darbuotojus, kurie gaus visus vieno geriausių darbdavių Baltijos šalyse privalumus. Reorganizavimo proceso metu „Bitė“ iš jungiamos bendrovės perims ir visas jos turimas teises, pareigas, turtą ir sandorius.
Pernai panašiu būdu „Bitė“ prijungė kitas antrines bendroves – „Bitės salonų tinklą“, „Eurocom“, taip pat palydovinės televizijos „Home3“.