Meniu

Metų prekės ženklo atnaujinimo kampanija: laimėjo „Bitės“ pažadas lengvinti gyvenimą

Šiandien „Bitės“ prekės ženklo atnaujinimo kampanija „Taip lengviau“ buvo išrinkta efektyviausia prekės ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanijos kategorijoje. Taip nusprendė „Password 2020“ rinkodaros konkurso komisija. Šia kampanija bendrovė pristatė savo pažadą, išmaniaisiais sprendimais lengvinti vartotojų kasdienybę. „Bitė“ naują vizualinį identitetą kūrė kartu su pasaulinio garso prekės ženklų kūrėjais „Interbrand“.

„Kampanijos sėkmę̨ užtikrino tai, kad naujasis pažadas buvo ilgametės „Bitės“ pozicijos tąsa. Siekėme išlaikyti rūpestį klientu ir šią strategiją papildyti vartotojui aktualiu aspektu – padėti šiandienines išmaniąsias technologijas kasdienybėje naudoti paprasčiau ir lengviau “, – sako Arūnas Mickevičius, „Bitės“ rinkodaros direktorius.

Dar prieš kampanijos startą „Bitėje“ jau buvo keletą išmanių sprendimų pilotinių projektų, pavyzdžiui, išmanūs apsaugos sprendimai „Arlo“ ir „Ajax“, sako A. Mickevičius: „Vartotojams taip pat jau buvome pristatę „Bitės Profus“, technologijų ekspertus, kurie visus be išimties konsultuoja išmaniųjų technologijų klausimais, nes susigaudyti technologijų gausoje dažnai nėra paprasta. Pozicionavimo atnaujinimo kampanija buvo visų šių veiksmų junginys – davėme klientams pažadą, kad su „Bite“ – lengviau. Kartu pristatėme ir atnaujintą logotipo dizainą bei visą vizualinį identitetą.“

Po kampanijos pristatymo 70 proc. respondentų pokyčius įvertino pozityviai, o 80 proc. „Bitės“ klientų teigė, kad naujasis įvaizdis atitinka bendrovės duotą pažadą, lengvinti vartotojų gyvenimą. Nors „Bitės“ atstovai pirmosios kampanijos rezultatus vertina pozityviai, tvarų pozicionavimo pokytį tikisi fiksuoti 2021 metais.

Kampanijos įgyvendinimui pasitelkti komunikacijos ekspertai – prekės ženklų kūrimo agentūra „Interbrand“, konsultuojanti tokias įmones kaip „Samsung“, „Philips“ ar „Nissan“. Ji buvo atsakinga už mūsų naujojo logotipo sukūrimą bei viso vizualinio identiteto atnaujinimą. Naują identitetą visuomenei pristatyti buvo pavesta reklamos ir viešųjų ryšių agentūroms „DDB Vilnius“, „BPN Lietuva“, „Ad Fingers“, „Integrity PR“.

Dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo „Verslo žinios“ kompanijas kvietė varžytis jau septynioliktą kartą. Nugalėtojus rinko 8 komunikacijos profesionalų komisija. Šių metų konkurso nugalėtojai bus apdovanoti konferencijoje „Password 2020“ birželio mėnesį.

Apie „Bitė Lietuva“
„Bitė“ kuria patikimą, greitą ir išmanų tinklą. Ir tuo pačiu rūpinasi, kad kvapą gniaužiančios technologijų galimybės neliktų vien inovacijų konferencijose, o būtų nuolat naudojamos kasdienybėje. Todėl „Bitė“, išmaniuosius sprendimus darydama tokiais paprastais ir patogiais, kasdien lengvina savo klientų gyvenimą.

Gaukite pasiūlymą
Mane domina: