„Bitės“ pirmasis pusmetis: nestojanti klientų išmanizacija ir svarbus tinklo plėtros pasiekimas

Išmanius sprendimus kurianti „Bitė Lietuva“ pirmąjį šių metų pusmetį užbaigė su sparčiai augančiu klientų skaičiumi – jie pirko daugiau išmanių įrenginių, rinkosi daugiau skirtingų išmanių paslaugų bei išnaršė net 50 proc. daugiau mobiliojo interneto gigabaitų. Be to, per šį laikotarpį „Bitė“ užbaigė reikšmingą tinklo atnaujinimo etapą bei pradėjo aktyvią Kauno padalinio plėtrą.

„Pirmasis šių metų pusmetis buvo intensyvus visose mūsų veiklos srityse: aktyviai plėtėme tinklą, sukūrėme naujų išmanių paslaugų bei stiprinome savo komandą Kaune. Finansiniai rezultatai rodo, kad klientai įvertino mūsų pastangas – pajamų ir EBITDA augimas ir toliau išlieka dviženklis, o ir pats klientų skaičius nesustoja augti. Be to, vis daugiau klientų renkasi ne tik tradicines mobiliojo ryšio paslaugas, bet kartu su jomis derina ir kitus mūsų išmanius sprendimus: nuo ekrano ar kelionių sveikatos draudimo iki išmanios saugumo sistemos“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuvos“ vykdantysis direktorius.

Bendras „Bitės“ klientų skaičius per metus išaugo 3,1 procento, sparčiausiai daugėjo mobiliojo interneto klientų – jų skaičius augo net 25,6 proc., o duomenų jie išnaršė net 50 proc. daugiau: „Klientai ir toliau išmanėja, tą liudija ir beveik penktadaliu augę išmanių įrenginių pardavimai.“

Pasak P. Kuisio, ir toliau stiprėja tendencija, kad mobiliojo ryšio vartotojai vis daugiau skirtingų išmanių paslaugų nori gauti iš vienų rankų. Per metus dvigubai padaugėjo „Bitės“ klientų, kurie šalia savo mėnesinių planų buvo pasirinkę bent vieną papildomą paslaugą. Tarp populiariausių papildomų paslaugų: interneto apsauga, įrenginių ir kelionių draudimas bei mobilusis parašas.

„Tai suprantama tendencija – mūsų klientai savo kasdienybėje yra užsiėmę ir nenori skirti daug laiko skirtingų paslaugų tiekėjų paieškai. Todėl ir šį ketvirtį sparčiai plėtėme savo paslaugų krepšelį. Jį papildėme kelionių draudimų, pasiūlėme išmanią apsaugos sistemą „Ajax“, galimybę išlaidas už pirkinius „Apple“ programėlių parduotuvėje įtraukti į mėnesinę sąskaitą. Tokia kryptimi judėsime toliau ir jau artimiausiu metu klientams pasiūlysime naujų išmanių sprendimų, kurie palengvins jų darbą ir laisvalaikį“, – teigia „Bitės“ vadovas.

Antrasis metų ketvirtis buvo reikšmingas „Bitės“ tinklo plėtros srityje – birželio mėnesį bendrovė Varėnos rajone esančiame Rudnios kaime įjungė 4G ryšio bazinę stotį, tapusią simboline paskutiniąja stotimi, kurioje iki šiol veikė tik 3G ryšys. Šiuo metu visose „Bitės“ bazinėse ryšio stotyse Lietuvoje veikia 4G ryšys, kuris dengia maždaug 99 proc. šalies teritorijos. Bendrovė toliau plės ir kelis kartus spartesnį 4,5G tinklą. Šiemet „Bitė“ į tinklo plėtrą jau investavo beveik 8 mln. eurų, o bendra investicijų suma per visus metus turėtų siekti apie 15 mln. eurų. 

Augant teikiamų paslaugų krepšeliui bei vartotojų skaičiui, „Bitė“ tęsia itin sparčią savo biuro Kaune plėtrą. Čia per keletą mėnesių komandų papildys 40 klientų aptarnavimo ir pardavimo specialistų. Šis biuras taps didžiausiu šios srities profesionalų kompetencijos centru „Bitėje“ – čia dirbs maždaug 150 bendrovės išmanius sprendimus kuriančių ir klientams siūlančių darbuotojų. Taip pat stiprinami ir kiti „Bitės“ biurai didžiuosiuose Lietuvos miestuose. 

Gaukite pasiūlymą

Mane domina: