„Bitė“ į salonų plėtrą ir patogumą šiemet investuoja milijoną eurų

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ šiemet į salonų plėtrą jau investavo 700 tūkst. eurų, o iš viso iki metų pabaigos investicijų suma sieks milijoną eurų. Atnaujindama ir plėsdama daugelį pagrindinių salonų bendrovė įgyvendina savo strategiją kurti ir klientams siūlyti įvairius išmaniuosius sprendimus, kurie salonuose jau sudaro daugiau nei trečdalį viso asortimento.

„Daugelį naujųjų mūsų siūlomų išmanių sprendimų, pavyzdžiui, išmaniąją stebėjimo paslaugą, laikrodžius bei išmaniam laisvalaikiui skirtą įrangą klientai nori išbandyti gyvai. Todėl didiname ir atnaujiname pagrindinius salonus bei plečiame jų tinklą – lyginant su praėjusiais metais, salonų plotas didėjo daugiau nei trečdaliu nuo 1,9 tūkst. iki 2,6 tūkst. kvadratinių metrų. Visi naujieji salonai tiesiog pulsuoja išmanumu, jie ypač šviesūs ir erdvūs“, – sako Pranas Kuisys, bendrovės „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius.

Tik „Bitės“ salonuose bet kurio mobiliojo ryšio operatoriaus klientai turi galimybę pasinaudoti „Profų“ paslaugomis. Šie pagrindiniuose bendrovės salonuose dirbantys technologijų guru nemokamai atsako į klausimus apie telefonus, kompiuterius ar kitą įrangą, sukonfigūruoja išmaniuosius įrenginius, gali spręsti kitas technines problemas. Vien į specialią duomenų perkėlimo įrangą, kuri „Profams“ leidžia itin greitai perkelti asmeninius duomenis iš skirtingų įrenginių, „Bitė“ šiemet investavo beveik 70 tūkst. eurų.

Taip pat tik „Bitėje“ su naujausiais telefonais „iPhone“ galima susipažinti net ir tolimiausiuose Lietuvos kampeliuose esančiuose bendrovės salonuose. Be to, didžiuosiuose salonuose įrengti specialūs, pagal griežtus „Apple“ reikalavimus įrengti šio bendrovės sukurtų mobiliųjų telefonų, planšetinių kompiuterių bei asmeninių kompiuterių stendai.

Šiuo metu „Bitės“ salonuose klientai gali rinktis iš daugiau nei 100 skirtingų prekių pavadinimų. Kaip pastebi P. Kuisys, išmanių sprendimų populiarėjimas matosi ir statistikoje, šios kategorijos produktų ir sprendimų pardavimai išaugo maždaug dvigubai lyginant su praėjusiais metais. Į populiariausių įrenginių sąrašo viršų šovė stebėjimo sistemos pagrindą sudarančios išmaniosios kameros, itin populiariais išliko išmanūs laikrodžiai, apyrankės bei echolotai.

„Išmanizacijos“ tendencijos jaučiamos ir pasaulinėje rinkoje. Pasaulinė tyrimų bendrovė „Gartner“ prognozuoja, kad iki 2020 m. išmanių įrenginių skaičius turėtų siekti 20,8 milijardus – maždaug triskart daugiau nei yra dabar.

„Bitė“ visoje Lietuvoje turi 53 salonus. Atnaujinti salonai buvo atidaryti Vilniuje, Kaune, Panevėžyje, Kėdainiuose, Alytuje ir kituose miestuose.

Gaukite pasiūlymą

Mane domina: