„Bitė“ į išmanų klientų aptarnavimą investavo beveik 200 tūkst. eurų
Nuo šiol išmanius sprendimus kuriančios bendrovės „Bitė Lietuva“ klientai bus aptarnaujami išmaniau: pagreitės dalis procesų, o popierines sutartis pakeis specialūs išmanūs pasirašymo įrenginiai, kurie klientams leis ženkliai patogiau susipažinti su svarbiausiomis sutarties sąlygomis.
„Kuriame išmanius sprendimus, todėl tikime, jog klientas jau nuo pat pirmojo kontakto su mumis susidurtų su išmanumu, o darbuotojai taip pat savo darbui naudotų išmanias technologijas. Šiuo atnaujinimu pasiekėme du svarbius tikslus: salonuose, aptarnaudami privačius klientus, atsisakėme popierinių sutarčių ir pavertėme šį procesą išmaniu bei iš pagrindų atnaujinome savo vidinę klientų aptarnavimo sistemą. Tai leidžia klientams be didelių pastangų suprasti visas pagrindines sutarties sąlygas, o mūsų darbuotojams – darbuotis kur kas sparčiau“, – sako Daiva Pajedaitė, bendrovės „Bitė Lietuva“ klientų aptarnavimo ir procesų vadovė.
Į šį projektą bendrovė investavo beveik 200 tūkst. eurų. Klientams labiausiai matomas pokytis – beveik pusantro šimto specialių sutarčių pasirašymo įrenginių. Juose klientai matys esminę sutarties informaciją, o panorėję galės įsijungti ir pilnąją sutarties versiją. „Telekomunikacijų bendrovių sutartys dėl verslo specifikos gana ilgos ir kompleksiškos. Klientai dažnai nenori skirti laiko į jas gilintis. Po šio atnaujinimo jiems to daryti nebereikės, nes ekrane matys visus pagrindinius sutarties punktus“, – teigia D. Pajedaitė.
Naujieji įrenginiai yra specializuoti ir skirti būtent tokių dokumentų pasirašymui. Todėl privatūs klientai, pasirašydami sutartis, naudos patogų elektroninį pieštuką, kuris suteiks įprasto dokumento pasirašymo pojūtį. Pasirašius sutartį elektroniniu būdu, ji bus klientui išsiunčiama el. paštu ir iš karto išsaugoma „Bitės“ el. dokumentų archyve. Kaip išmanus pasirašymas veikia galima išvysti ČIA.
Antroji atnaujinimo dalis – nauja vidinė klientų aptarnavimo sistema: „Naujoji sistema yra kur kas paprastesnė. Tai reiškia, kad aptarnavimo procese liks ženkliai mažiau vietos žmogiškosioms klaidoms, o kai kurie procesai taps kur kas greitesni. Pavyzdžiui, naują SIM kortelę aktyvuosime 10 kartų greičiau nei iki šiol. Tai leis mūsų konsultantams daugiau bendrauti su klientais ir mažiau pildyti įvairias formas.“
Pasak D. Pajedaitės, išmani sistema leidžia bendrovės klientus aptarnauti bet kurioje vietoje kur yra internetas: „Tai ypač pravers šventiniu laikotarpiu, kai klientų salonuose sulaukiame kur kas daugiau. Todėl galėsime, neįrengdami naujų darbo vietų, laikinai padidinti konsultantų skaičių salone.“
Naująją „Bitės“ klientų aptarnavimo ir išmanaus pasirašymo sistemą kūrė programavimo paslaugų įmonė „Inventi“. Ši Lietuvoje įsikūrusi bendrovė, kurianti kompleksinius sprendimus, pasitelkiant inovatyvias technologijas, yra viena sparčiausiai augančių technologijų įmonių EMEA regione.
„Bitė“ visoje Lietuvoje turi 53 salonus į kurių atnaujinimą pernai investavo 1 mln. eurų. Juos atnaujinant didelis dėmesys buvo skirtas išmanumui: klientai gali rinktis ir iškart išbandyti iš daugiau nei 100 skirtingų išmanių prekių pavadinimų. Didžiuosiuose bendrovės salonuose dirbantys „Bitės Profai“ nemokamai atsako į klausimus apie telefonus, kompiuterius ar kitą įrangą, sukonfigūruoja išmaniuosius įrenginius, gali spręsti kitas technines problemas.