Atveriami kavinės ir barai: išmanūs sprendimai, padėsiantys veikti saugiau ir efektyviau

Kavinės ir barai | BITĖ

Kavinių ir barų verslai – bene labiausiai nukentėjo pandemijos metu. Nuo šio ketvirtadienio kavinės ir barai Lietuvoje po ilgo laiko vėl atveria duris, tačiau jų laukia nemenkas iššūkis – tinkamai sureguliuoti gausius lankytojų srautus bei užtikrinti klientų ir darbuotojų saugumą. Kokie išmanūs sprendimai gali atsivėrimą palengvinti, pranešime žiniasklaidai pasakoja „Bitės Profai“.

„Viešojo maitinimo įstaigos turi prisitaikyti prie naujos realybės, o technologijos padeda tai padaryti kur kas greičiau ir lengviau. Pasitelkus išmanius sprendimus galima geriau valdyti lankytojų srautus, užtikrinti, kad žmonės kuo rečiau liestų paviršius, apriboti nebūtinų kontaktų kiekį. Svarbiausia, kad šie sprendimai yra patogūs ne tik verslui, bet ir klientams“, – pabrėžia „Bitės Profas“ Martynas Vrubliauskas.

'

Elektroninis meniu – saugumui ir efektyvumui

Vienas dažniausiai liečiamų ir sunkiai dezinfekuojamų paviršių restoranuose – maisto ir gėrimų meniu. Šioje vietoje gali padėti nemokamas sprendimas: juodai baltas kvadratėlis su įvairiai išsidėsčiusiomis linijomis – QR kodas (angl. Quick Response – greito atsako).

Priklijuotas prie stalo, jis nukreipia lankytoją į elektroninį meniu. Taip pat galima el. puslapyje įdiegti papildomą galimybę – leisti klientui pačiam užsisakyti, o tada kavinės personalas užsakymą turės tik pristatyti, taip sumažinant tiesioginį kontaktą.

„Tokia alternatyva leidžia apriboti paviršių lietimą, sumažina nebūtinų kontaktų skaičių, taip pat padeda verslams greitai atlikti įvairius pokyčius. Maitinimo įstaigai, norinčiai atnaujinti meniu, nebereikia iš naujo jo gaminti – elektroninio meniu pagalba, maisto ir gėrimų asortimentą ar jo dizainą atnaujinti galima bet kada“, – pataria išmanių sprendimų ekspertas M. Vrubliauskas

Norint nemokamai sukurti QR kodą, galite naudoti svetaines – „QR Code Generator“, „qrcode-monkey.com“ ar naudojantis naršyklės „Google Chrome“ galimybėmis. Tereikės suvesti norimus „užkoduoti“ duomenis ir taip sugeneruosite kodą, kuriuo galėsite dalintis su kitais.

Klientams naudotis QR kodu taip pat paprasta: turintys „Android 9“ ar „iOS 11“ ir naujesnius telefonus, turi įsijungti išmaniojo kamerą, nutaikyti ją į kodą ir jis bus iššifruotas. Naudojantys senesnius telefonus, turi įsidiegti mobiliąją aplikaciją: rekomenduojame „QR Code reader“ („iOS“) ar „NeoReader QR & Barcode Scanner“ („Android“). Restoranai gali suteikti galimybę savo klientams užsisakyti ir apmokėti savarankiškai savitarnos kasoje, be kavinės ar baro personalo įsitraukimo. Tokią galimybę suteikia „Dserve“ sistema. Restoranams ir barams šis sprendimas leistų dar labiau minimalizuoti kontaktų skaičių.

Virtualios rezervacijos jau netolimoje ateityje

Geriau valdyti klientų srautus ir vengti būriavimosi „gyvose“ eilėse gali pagelbėti išankstinės virtualios rezervacijos. Jos leidžia lankytojams iš karto matyti, ar juos dominantis laikas yra laisvas – tai daug patogiau nei skambinti restoranui.

Internete galima rasti įvairių nuotolinių registravimosi sistemų, pavyzdžiui, lietuvių jau aktyviai naudojamą „Tablein” sistemą, kurią restoranai išbandyti gali visiškai nemokamai, ar kol kas užsienio šalyse labiau populiarią „OpenTable“.

„Taip vykdant rezervacijas galima įvesti jų mokestį, kurį lankytojai išleistų užsakymui, o restorano darbuotojai būtų tikri, jog rezervacija nebus atšaukta. Tai taip pat padėtų išvengti problemos, kai užsirezervavę stalą žmonės nepasirodo. Išmaniųjų programėlių, kaip, pavyzdžiui, „Treatwell“ dėka, panašus modelis jau puikiai veikia užsisakant grožio ar sveikatingumo paslaugas“, – paaiškina „Bitės Profas“.

Arbatpinigiai neturint grynųjų

Grynieji pinigai – kitas būdas greitai plisti virusui. Pandemijos laikotarpiu rekomenduojama vengti atsiskaityti grynaisiais ir siūloma rinktis elektronines priemones – banko korteles ar išmaniuosius.

„Šiandien turime ne tik standartines banko korteles, bet ir kitas alternatyvas, tokias kaip „Apple Pay“ ar „Google Pay“. Šios paslaugos paprastos ir veikia įrenginiuose, kuriais atsiskaitoma identišku veikimo principu kaip ir fizinės kortelės. Toks mokėjimas dar ir saugesnis, nes apsaugotas su „Face ID“ (veido atpažinimo) arba „Touch ID“ (piršto antspaudo atpažinimo) funkcijomis, – teigia M. Vrubliauskas.

Norint palikti arbatpinigių taip pat galima ir QR kodo integracija: lankytojui nuskenavus darbuotojo pateiktą unikalų QR kodą, šis nukreiptų į internetinį mokėjimą. Klientas taip pat galėtų suvesti didesnę sumą taip palikdamas arbatpinigių, kurie dažnai, neturint grynųjų, sukelia nepatogumų.

Išmanią mokėjimų sistemą, atsiskaitant už bazines paslaugas mobiliojoje aplikacijoje net neužėjus į parduotuvės vidų, Lietuvoje įdiegė ir degalinių tinklas „Circle K“. Išmanusis telefonas kaip atsiskaitymo įrankis restoranuose ar baruose pandemijos metu sumažintų kontaktų skaičių ir sutaupytų klientų bei darbuotojų laiką.

Daugiau apie tai, kaip technologijas panaudoti restorane, galite sužinoti iš didžiųjų miestų „Bitės“ salonuose įsikūrusių „Bitės Profų“. Išmaniųjų technologijų ekspertai konsultuoja nemokamai nepriklausomai nuo to, kokio tinklo paslaugomis naudojatės. Daugiau naudingų patarimų ir įdomių naujienų ieškokite „Bitės Profų“ puslapyje https://www.bite.lt/profai.

Gaukite pasiūlymą

Mane domina: