MEZON tampa BITĖS dalimi
DaugiauBITĖJE užtikriname tinklo kokybę. Padedame lengvai, greitai ir efektyviai
Dažniausiai užduodami klausimai
Ar man keisis paslaugos kaina?
Kaina dėl paslaugų teikėjo pasikeitimo tikrai nesikeis. Kaip nesikeis jūsų planas bei kiti paslaugos parametrai.
Kaip ir kada keisis sąskaitų apmokėjimo tvarka?
Iki gegužės sąskaitas gausite iš MEZON, tad jų apmokėjime niekas nesikeis. Gegužę sąskaitą jums įprastu būdu atsiųs BITĖ. Joje bus nurodyti atnaujinti sąskaitos apmokėjimo rekvizitai (naujas įmokos gavėjas, banko sąskaitos numeris apmokėjimams pavedimu, mokėtojo ir įmokos kodai). Jei esate sudarę e. sąskaitos sutartį – jums nieko daryti nereikia, įmokos gavėjas ir kita informacija bus pakeista automatiškai. Plačiau apie BITĖS sąskaitas galite susipažinti BITĖS interneto svetainėje.
Kokiais kontaktais susisiekti, jei noriu pasikonsultuoti?
Iki balandžio 1-os dienos galite su MEZON susisiekti įprastais būdais: el. paštu info@mezon.lt arba telefonu (8 5) 216 16 16. Darbo laikas: I–V 8.00–20.00, VI–VII 10.00–16.00 val. Skambučio kaina – pagal mokėjimo plano tarifus.
Nuo balandžio jus galėsime aptarnauti dar greičiau viename iš didžiausių kontaktų centrų Lietuvoje:
• Paskambinti nuo balandžio 1 d. mums galite numeriais +370 699 23 230 arba 1501.
• Parašyti – el. paštu bendraukime@bite.lt. Taip pat galėsite susisiekti su mumis ir pokalbių programėle www.bite.lt.
Jei jums patogiau bendrauti akis į akį – galėsite atvykti į vieną iš BITĖS salonų.
Visus mūsų kontaktus rasite čia.
Kokia savitarna naudotis nuo balandžio mėn.?
Nuo balandžio galėsite prisijungti BITĖS savitarnos svetainėje www.mano.bite.lt ir ten matyti savo sąskaitas vos keliais paspaudimais pridėjus paskyrą, jei iki šiol BITĖS savitarna nesinaudojote.
Kaip bus tvarkomi mano asmens duomenys?
Duomenų tvarkymo politiką galite rasti čia.