Mezon tapo BITĖS dalimi
DaugiauMEZON klientams paruošėme dovanų!
Ekranų valymo servetėlę puošia Algio Kriščiūno paveikslas „First Kiss is the Sweetest“
BITĖJE užtikriname tinklo kokybę. Padedame lengvai, greitai ir efektyviai
Dažniausiai užduodami klausimai
Ar man keisis paslaugos kaina?
Kaina dėl paslaugų teikėjo pasikeitimo tikrai nesikeis. Kaip nesikeis jūsų planas bei kiti paslaugos parametrai.
Kokiais kontaktais susisiekti, jei noriu pasikonsultuoti?
• Paskambinti mums galite numeriais +370 699 23 230 arba 1501.
• Parašyti – el. paštu bendraukime@bite.lt. Taip pat galėsite susisiekti su mumis ir pokalbių programėle www.bite.lt.
Jei jums patogiau bendrauti akis į akį – galėsite atvykti į vieną iš BITĖS salonų.
Visus mūsų kontaktus rasite čia.
Ar galiu pasikeisti interneto planą?
Interneto paslaugų terminuotų sutarčių planų keitimai galimi tik į didesnio standartinio abonentinio mokesčio planą. Plano keitimo atveju minimalaus naudojimosi paslaugomis laikotarpis atsinaujina. Toks keitimas yra nemokamas. Keičiant interneto paslaugos terminuotos sutarties planą į mažesnio abonentinio mokesčio planą, prašysime grąžinti gautas nuolaidas už suteiktą laikotarpį.
Kaip ir kada keisis sąskaitų apmokėjimo tvarka?
Iki gegužės sąskaitas gausite iš MEZON, tad jų apmokėjime niekas nesikeis. Gegužę sąskaitą jums įprastu būdu atsiųs BITĖ. Joje bus nurodyti atnaujinti sąskaitos apmokėjimo rekvizitai (naujas įmokos gavėjas, banko sąskaitos numeris apmokėjimams pavedimu, mokėtojo ir įmokos kodai). Jei esate sudarę e. sąskaitos sutartį – jums nieko daryti nereikia, įmokos gavėjas ir kita informacija bus pakeista automatiškai. Plačiau apie BITĖS sąskaitas galite susipažinti BITĖS interneto svetainėje.
Kaip galiu apmokėti sąskaitą?
Atsiskaitymo būdai:
• Savitarnoje www.mano.bite.lt.
• Sąskaitas už BITĖS paslaugas galite apmokėti bankų interneto sistemose:
• atlikdami vietinio pavedimo mokėjimą;
• atlikdami mokėjimą per įmokas.
• Prekybos centruose MAXIMA – atsiskaitant būtina pateikti popierinę sąskaitą su brūkšniniu kodu arba BITĖS mokėjimo kortelę.
• PERLAS terminaluose – atsiskaitant būtina pateikti popierinę sąskaitą su brūkšniniu kodu arba BITĖS mokėjimo kortelę. Taip pat sąskaitas galite apmokėti naudodamiesi mobiliąja PERLAS GO programėle arba prisijungę prie sąskaitų apmokėjimo platformos www.perlasgo.lt.
• Naudodamiesi VIENA SĄSKAITA. Ten rasite surinktus visus savo mokesčius už namų ūkio paslaugas, kuriuos galėsite apmokėti vienu pavedimu. Užsisakyti VIENĄ SĄSKAITĄ galite paskambinę telefonu 8 700 77007 (minutės kaina – pagal jūsų mokėjimo plano tarifus kaip į kitą Lietuvos tinklą) arba interneto svetainėje www.vienasaskaita.lt.
• Naudodamiesi SOLLO savitarna. Ten rasite surinktus visus savo mokesčius už namų ūkio paslaugas, kuriuos galėsite apmokėti vienu pavedimu. Užsisakyti SOLLO galite interneto svetainėje www.sollo.lt.
• Naudodamiesi IGNITIS savitarnos svetaine. Užsiregistruoti galite interneto svetainėje https://e.ignitis.lt/.
• Grynaisiais pinigais sąskaitas galite apmokėti bankuose arba Lietuvos pašto skyriuose (mokėdami pateikite BITĖS atsiųstą užpildytą mokėjimo kvitą arba užpildykite banko kvitą). Įmokos kodas – 217.
Atsiskaitymo vietos:
• Lietuvos paštas,
• SEB bankas,
• „Swedbank“ bankas,
• „Luminor“ bankas,
• Medicinos bankas,
• Šiaulių bankas,
• „Citadele“ bankas,
• Lietuvos kredito unijos,
• prekybos centrai MAXIMA,
• terminalai PERLAS (išskyrus esančius prekybos tinkluose MAXIMA).
Kas nutiks, jei laiku neapmokėsiu sąskaitos už paslaugas?
Pasibaigus sąskaitos mokėjimo terminui – praėjus ne mažiau kaip 2 dienoms, – SMS žinute jums priminsime apie negautą įmoką.
Iki žinutėje nurodytos datos negavus jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą, paslaugų teikimas jums bus apribotas. Tokiu atveju kitoje sąskaitoje BITĖ gali paprašyti jūsų sumokėti skolos administravimo mokestį, kurio dydį rasite čia privatiems ir čia verslo klientams.
Kokia savitarna naudotis nuo balandžio mėn.?
Balandį savo sąskaitas išrašytas Mezon vardu galite tikrintis ir apmokėti čia. Nuo gegužės – prisijunkite prie BITĖS savitarnos svetainės ir ten matykite savo sąskaitas vos keliais paspaudimais pridėjus paskyrą, jei iki šiol BITĖS savitarna nesinaudojote.
Ką daryti sugedus įrangai?
Skambinkite į Klientų aptarnavimo skyrių telefonu +370 699 23 230 ar 1501 arba atvykite į artimiausią BITĖS saloną.
Ar galiu laikinai sustabdyti paslaugų teikimą?
Laikinai sustabdyti interneto paslaugų teikimą galima iki 90 dienų laikotarpiui per vienus sutarties galiojimo metus. Esant terminuotai sutarčiai, terminas automatiškai pratęsiamas laikotarpiui, kuriam buvo sustabdytas MEZON interneto paslaugų teikimas. Vienkartinis mokestis už paslaugos sustabdymą – 5,50 € (mokestis už laikiną paslaugos atjungimą bus įtrauktas į to mėnesio, kurį buvo atjungta paslauga, suteiktų paslaugų sąskaitą).
Pratęsti laikino atjungimo negalima, nes laikinai atjungti paslaugą galima tik vieną kartą per kalendorinius metus.
Nuo ko priklauso interneto sparta?
Nuo įrangos, kuria naudojatės, ryšio zonos, kurioje tuo metu esate, atstumo nuo modemo ar telefono iki mobiliojo ryšio bazinės stoties (antenos) bei nuo prie vienos bazinės stoties prisijungusių vartotojų skaičiaus. Jei esate patalpose, svarbu ir pastatų konstrukcijos – sienų storis, stogo danga. Todėl rūsyje arba pastate su itin storomis sienomis (pvz., senamiesčiuose) ryšio signalas gali būti silpnas.
Ar iš MEZON įsigyta interneto paslauga veiks užsienyje?
Ne, interneto paslauga užsienyje nėra teikiama.
Kaip bus tvarkomi mano asmens duomenys?
Duomenų tvarkymo politiką galite rasti čia.