Meniu

Penktadienio popietę „iPhone“ ir „iPad“ savininkams neveikė „Spotify“, „Viber“, „Tinder“ ir kitos populiariausios programėlės: kas atsitiko?

Penktadienį popiet dalies „iPhone“ ir „iPad“ įrenginių savininkai susidūrė su nesklandumais – nepavyko atidaryti „Spotify“, „Tinder“, „Waze“, „Viber“, „Pinterest“ ir kitų populiarių programėlių – jos paprasčiausiai išsijungdavo.

„Bitės Profai“ pastebi, kad tai susiję su „Facebook“ techniniais nesklandumais, o dalis programėlių veikia išjungus interneto ryšį ar naudojant jų internetines platformas.

„Penktadienį popiet visame pasaulyje kilo šurmulys, kai didelė dalis „iOS“ įrenginių – „iPhone“ ir „iPad“ – savininkų kelias valandas negalėjo atsidaryti populiariausių programėlių: nuo „Spotify“ iki „Viber“ ar žaidimų „Call of Duty“ ir „PUBG“. Įtariama, kad tai susiję su „Facebook“ SDK įrankio, kurį daugelis programėlių naudoja vartotojų prisijungimui, sutrikimais“, – sako „Bitės Profas“ Karolis Špiliauskas.

Šiuo metu didžioji dalis programėlių jau vėl veikia. Vis dar susiduriantiems su nesklandumais, „Bitės Profas“ rekomenduoja pabandyti jomis naudotis išjungus telefone ryšį ir įjungus „AirPlane“ rėžimą – taip veiks programėlės, kurioms nereikia interneto, pavyzdžiui, bus galima klausytis į telefoną parsisiųsti dainų „Spotify“ programėlėje. Kita išeitis – paslaugomis naudotis per jų internetinius puslapius.

Taip pat informuojama, kad „Android“ operacinės sistemos vartotojai su nesklandumais penktadienį nesusidūrė.

Apie „Bitė Lietuva“
„Bitė“ kuria patikimą, greitą ir išmanų tinklą. Ir tuo pačiu rūpinasi, kad kvapą gniaužiančios technologijų galimybės neliktų vien inovacijų konferencijose, o būtų nuolat naudojamos kasdienybėje. Todėl „Bitė“, išmaniuosius sprendimus darydama tokiais paprastais ir patogiais, kasdien lengvina savo klientų gyvenimą.

Gaukite pasiūlymą
Mane domina: