18-asis „LinkedIn“ gimtadienis: žada pakeisti CV, „šaltuosius“ skambučius ir įmonių svetaines

Linkedin | BITĖ

Šiandien socialinis tinklas „LinkedIn“ švenčia jau 18-ąjį gimtadienį. Lietuvoje „pilnamestystės“ sulaukęs „LinkedIn“ turi daugiau kaip pusę milijono naudotojų – čia įvairių sričių specialistai ir organizacijos formuoja įvaizdį apie save ir dalinasi žiniomis. Tai pagrindinis, tačiau ne vienintelis socialinio tinklo pranašumas. Kodėl tarsi „ant mielių“ auga šio socialinio tinklo svarba Lietuvoje?

„Šiandien socialiniu tinklu naudojasi beveik penktadalis Lietuvos, o didžioji dalis (60 proc.) vartotojų – 25-34 metų, rodo „LinkedIn“ duomenys. Socialinio tinklo sėkmės priežastimi galima laikyti ir tai, kad tai nebėra vien darbo pažinčių mezgimui skirta platforma – tai verslo tinklas, kurio įdomus turinys vis dažniau pakeičia žinias naujienų portaluose“, – pranešime žiniasklaidai pasakoja „Bitė Lietuva“ žmonių ambasados vadovė Eglė Staniulionė.

Apie kandidatą atskleidžia daugiau nei CV

Vis dažniau darbo skelbimuose atsisakoma įprasto CV – užtenka „LinkedIn“ paskyros nuorodos. Šis socialinis tinklas suteikia galimybę darbdaviui sužinoti gerokai daugiau už gyvenimo aprašyme pateiktą informaciją.

„Jei „LinkedIn“ paskyra tinkamai sutvarkyta, atrankų specialistas ne tik greičiau įvertina kandidatą – jo patirtį, išsilavinimą, bet ir gali suprasti, kokios temos jį domina, susidaryti pirmąjį įspūdį apie asmenybę. Anketa šiame socialiniame tinkle gali puikiai atsakyti į visus klausimus dar iki gyvo pokalbio. Deja, nors naudotojų skaičius sparčiai auga, kol kas ne visi kandidatai naudoja „LinkedIn“. Dauguma užsiregistravusių gyvena didmiesčiuose ir tikrai ne visi yra pilnai užpildę informaciją apie save. Tai kelios pagrindinės priežastys, kodėl vieningai atsisakyti CV dar negalime“, – tvirtina E. Staniulionė.

Ekspertė priduria, kad „LinkedIn“ platformoje kandidatų skelbiama informacija dažnai patikimesnė nei CV – ji viešai matoma draugams, buvusiems kolegoms, todėl kandidatams „sumeluoti“ apie save sunkiau. Taip pat socialiniame tinkle automatizuotos sistemos dėka itin efektyviai blokuojamos netikros arba net kenkėjiškos anketos.

Vis dažniau naudojamas pardavimams

Nors galite matyti tam tikrus bendrus klientų bruožus, kurie lankosi jūsų internetinėje svetainėje, tačiau tiksliai nežinote, kas jie tokie. „LinkedIn“ suteikia galimybę matyti konkrečius vartotojus, kurie lankėsi įmonės puslapyje per pastarąsias 90 dienų. Tai didelis pranašumas įmonėms, siekiančioms ne tik formuoti įvaizdį ir didinti žinomumą, bet ir pritraukti naujų klientų.

„InMail“ funkcija leidžia siųsti tiesiogines žinutes visiems žmonėms – net jei jie nėra jūsų kontaktų sąraše. Taip galima nesunkiai pateikti pasiūlymą asmeniui, pavyzdžiui, tam tikros įmonės direktoriui, kuris jums nėra pasiekiamas kitais kanalais“, – sako E. Staniulionė.

„InMail“ pranešimai yra riboti, tačiau pasižymi puikiais atsakymų rodikliais. „LinkedIn“ teigia, kad tikimybė gauti atsakymą yra 30 kartų didesnė nei atliekant „šaltą“ skambutį. Jei per septynias dienas jo negaunate, „LinkedIn“ sugrąžina panaudotą „InMail“ kreditą. Beje, „LinkedIn“ rūpinasi, jog „InMail“ laiškai netaptų šlamštu (angl. spam) – vienas žmogus iš tam tikros įmonės negali gauti laiško dažniau nei kas 45 dienas, o iš viso tik 9 kartus per metus. Tai priežastis, kodėl gauti laiškai atidaromi dažniau lyginant su kitomis platformomis.

Keičia įmonių internetines svetaines

Dažnai ypač mažesnių įmonių internetinės svetainės neužtikrina tokio matomumo, kokį suteikia socialinis tinklas – formuoti įvaizdį ir komunikuoti tampa efektyviau „LinkedIn“ puslapyje, susikūrus savo verslo paskyrą.

„Priešingai nei kituose socialiniuose tinkluose, „LinkedIn“ platformoje bendrovės orientuojasi ne į tiesiog reklamą, bet į ekspertinio įvaizdžio kūrimą. Įmonių skirtingų sričių ekspertų pozicija vienu ar kitu klausimu leidžia pristatyti tiek save, tiek bendrovę. Be to, „LinkedIn“ tampa pagrindiniu įrankiu pristatant save kaip darbdavį ir padeda itin tikslingai ieškoti kandidatų. Šiame tinkle potencialių kandidatų galima ieškoti atsižvelgiant ne tik į patirtį, bet ir įgūdžius“, – sako „Bitės“ žmonių ambasados vadovė.

Socialinis tinklas taip pat yra puikus būdas efektyviai pasiekti pačios organizacijos darbuotojus. Net 30 proc. verslo paskyros peržiūrų sugeneruoja darbuotojai ir jie yra 14 kartų labiau linkę dalintis organizacijos įrašais nei bet kokiais kitais, rodo „LinkedIn“ duomenys. Tai reiškia, kad socialinis tinklas įgalina bendrovės reputaciją kurti ne tik pačiai organizacijai, bet ir jos darbuotojams – o tai daug platesnės galimybės nei suteikiamos internetinio puslapio.

Daugiau apie socialinius tinklus galite sužinoti iš didžiųjų miestų „Bitės“ salonuose įsikūrusių „Bitės Profų“. Išmaniųjų technologijų ekspertai konsultuoja nemokamai nepriklausomai nuo to, kokio tinklo paslaugomis naudojatės. Daugiau naudingų patarimų ir įdomių naujienų ieškokite „Bitės Profų“ puslapyje https://www.bite.lt/profai.


 
Gaukite pasiūlymą

Mane domina: