BITĖJE Jumis rūpinamės labiau.

Elektroninis parašas

100
Komentuoti Komentarai (53)

Mobilusis elektroninis parašas leidžia nustatyti pasirašiusio asmens tapatybę ir užtikrina juo pasirašytų elektroninių dokumentų autentiškumą. Naudojantis BITĖS mobiliuoju elektroniniu parašu galima saugiai ir patogiai prisijungti prie trečiųjų šalių informacinių sistemų ir elektroniniu būdu pasirašyti dokumentus, pasitelkus mobilųjį telefoną.

Mobiliojo elektroninio parašo paslauga

Norint pradėti naudotis šia paslauga, reikia BITĖS salonuose sudaryti elektroninio parašo paslaugos sutartį. Tuomet klientui suteikiama speciali SIM kortelė su įdiegtu saugiu kriptografiniu moduliu bei du skaitmeniniai sertifikatai:

  1. Prisijungimo sertifikatas, apsaugotas 4 skaičių PIN kodu. Jis naudojamas prisijungti prie sistemų internete, pavyzdžiui, elektroninio banko ir leidžia elektroniniu būdu nustatyti pasirašančio asmens tapatybę;
  2. Pasirašymo sertifikatas, apsaugotas 6 skaičių PIN kodu. Jis atitinka trečios klasės kvalifikuoto sertifikato reikalavimus ir yra papildomai apsaugotas nuo saugumo spragų, pasirašant iki 100 tūkstančių litų vertės dokumentus. Šis sertifikatas naudojamas elektroniniu būdu pasirašyti sutartims ir kitiems dokumentams.

Daugiau informacijos apie BITĖS elektroninio parašo paslaugą rasite BITĖS elektroninio parašo atmintinėje.

BITĖS elektroninio parašo paslaugos užsakymas

Klientas, norintis užsisakyti elektroninio parašo paslaugą, turi asmeniškai atvykti į saloną ir pasirašyti BITĖS Elektroninio parašo paslaugos priedą prie mobiliojo ryšio sutarties.

Minimalus Elektroninio parašo paslaugos užsakymo terminas – 2 metai.

Atvykstant į saloną pasirašyti sutartį, reikia turėti Pasą arba ID kortelę.

BITĖS verslo klientai, norėdami sudaryti elektroninio parašo paslaugos sutartį, privalo pateikti įmonės vadovo įgaliojimą Elektroninio parašo sutarčiai sudaryti (Įgaliojimo pavyzdys). Įgaliojimas turi būti patvirtintas įmonės antspaudu ir atspausdintas ant originalaus įmonės blanko.

Sudarius sutartį, sena SIM kortelė Jums bus pakeista į specialią E-parašo SIM kortelė. Iš anksto pasirūpinkite adresų knygelės nukopijavimu iš SIM kortelės į telefono aparatą.

Elektroninio parašo paslaugos sutartį galima sudaryti visuose BITĖS salonuose.

Paslaugos kaina

Standartinė mobiliojo el. parašo paslaugos kaina yra 1 Lt (su PVM) per mėnesį. Ši suma įtraukiama į nurodytą fizinio ar juridinio asmens mobiliojo ryšio sąskaitą. Paslaugos pajungimo mokestis 15 Lt (su PVM).

Klientas gali nemokamai atlikti neribotą skaičių transakcijų (tiek prisijungimas, tiek pasirašymas skaičiuojami kaip transakcija) per mėnesį. Paslauga naudojantis užsienyje, kiekvienas prisijungimas ar pasirašymas papildomai apmokestinama kaip SMS žinutė taikant atitinkamą tarptautinio ryšio tarifą.

Kur galima naudoti BITĖS mobilų elektroninį parašą?

Dokumentų pasirašymas „Sodros“ EDAS sistemoje

Elektroninė draudėjų aptarnavimo sistema (toliau – EDAS) leidžia draudėjams elektroniniu būdu teikti socialinio draudimo pranešimus ir prašymus bei gauti informaciją iš „Sodros“ duomenų bazės. EDAS teikia 3 pagrindines elektronines paslaugas draudėjams:

  • Pateikti elektroninius SD pranešimus;
  • Pateikti elektroninius prašymus;
  • Gauti informaciją iš „Sodros“ duomenų bazės.

Kaip prisijungti prie EDAS sistemos naudojantis Bitės mobiliuoju parašu: pasinaudokite instrukcija pradedančiajam vartotojui. Daugiau informacijos kaip naudotis EDAS sistema rasite „Sodros“ tinklalapio Draudėjų portale.

AB SEB bankas

Mobilus el.parašas banko klientams suteikia galimybę saugiai ir patogiai prisijungti prie paslaugų internetu svetainės, tvirtinti mokėjimo operacijas ir bankui teikiamus dokumentus. 
Mobilus el.parašas pakeičia prisijungimo metu naudojamas slaptažodžių korteles ar slaptažodžių generatorius. 
Kokie pasikeitimai klientams?
  • klientams, kurie naudojasi SEB banko išduotu slaptažodžių generatoriumi, pasirinkus elektroninį parašą, jokių pakeitimų nėra;
  • klientams, kurie naudojasi SEB banko išduota slaptažodžių kortele, pasirinkus elektroninį parašą, elektroniniui parašui lieka visos  galimybės, kurias klientas turėjo suteiktas slaptažodžių kortelei. Banko skyriuje elektroniniams parašams galima pasididinti limitus iki generatorių lygio ir gauti teisę į tarptautinius pervedimus;
  • Tačiau, jei slaptažodžių kortelės turėtojas pradeda naudoti elektroninius parašus, jis slaptažodžių kortele netenka teisės pervesti pinigų Lietuvoje (į kitų asmenų sąskaitas, esančias SEB banke ir kituose Lietuvoje veikiančiuose bankuose)

Daugiau informacijos http://www.seb.lt

AB Swedbank

Mobilusis el. parašas „Swedbank“ banko klientams suteikia galimybę saugiai ir patogiai prisijungti prie elektroninės bankininkystės svetainės, tvirtinti mokėjimo operacijas ir bankui teikiamus dokumentus. Mobilusis el. parašas pakeičia prisijungimui naudojamas slaptažodžių korteles ar generatorius.
 

Kaip su BITĖS mobiliuoju el. parašu prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko?

Pirmiausia interneto banke aktyvuokite „M-parašą“. Tą galite padaryti įprastu būdu prisijungę prie interneto banko, kairiajame meniu punkte pasirinkę: „Mano bankas“ > „Nustatymai“ > „M-parašas“ ir paspaudę mygtuką „Sutinku“

Atlikę šį veiksmą, kitą kartą jau galėsite prie interneto banko jungtis naudodamiesi mobiliuoju el. parašu:

  • Prisijungimo lange pasirinkite identifikavimo būdą „M-parašas“;
  • Langelyje „Naudotojo ID“ įveskite savo naudotojo kodą;
  • Langelyje „Telefono numeris“ įveskite savo mobiliojo telefono numerį, pvz., 6XXXXXXX;
  • Telefone įveskite „M-parašo“ PIN kodą.

Daugiau informacijos: http://www.swedbank.lt

UAB Medicinos bankas

Medicinos bankas vartotojams suteikia galimybę prisijungti prie internetinės bankinės sistemos elektroniniu parašu ir patvirtinti operacijas. Pasirinkus elektroninį parašą, galioja tos pačios teiės, kaip ir autorizuojantis PIN/ TAN kodų lentelėmis. Kaip aktyvuoti mobilųjį elektroninį parašą ir naudotis juo skaitykite čia.

Daugiau informacijos: http://www.medbank.lt

VMI Elektroninio deklaravimo sistema

Elektroninio deklaravimo sistema (toliau – EDS) suteikia fiziniams ir juridiniams asmenims galimybę pateikti mokestinius dokumentus elektroniniu būdu.

Asmuo, sėkmingai pateikęs deklaraciją elektroniniu būdu, neturi teikti šios Deklaracijos atspausdintos popieriuje. Elektroniniu būdu pateikta deklaracija turi tokią pat juridinę galią, kaip Asmens pasirašyta ir įprasta tvarka pateikta deklaracija.

Naudojimosi EDS privalumai:

  • Galite pildyti ir teikti deklaracijas bet kuriuo paros metu;
  • Jums nereikia vykti į AVMI teritorinį skyrių ir teikti deklaracijas atspausdintas popieriuje;
  • Gaunate patogias deklaracijų pildymo ir tikrinimo priemones bei galimybę deklaracijas pildyti interaktyviai (on-line) arba atsiųsti jas elektroniniu paštu;
  • Operatyviai gausite elektroninį pranešimą apie deklaracijos priėmimo rezultatus arba pateiktoje deklaracijoje rastas klaidas (neatitikimus);
  • Pateikę teisingai užpildytą deklaraciją elektroniniu būdu, Jūs turėsite galimybę greičiau susigrąžinti sumokėtą pajamų mokestį ar PVM permoką.

Elektroniniai valdžios vartai

Elektroninių viešųjų paslaugų portalas „Elektroniniai valdžios vartai“ – tai portalas, kuriame vartotojai turi galimybę greitai, be jokio laiko gaišimo, elektroniniu būdu pasinaudoti pageidaujamomis viešosiomis paslaugomis.

Šiuo metu jau galite naudotis:

  • Gyvenamosios vietos deklaravimo paslauga;
  • Vilniaus ir Kauno miestų savivaldybių elektroninės paslaugos;
  • Elektroninė teistumo (neteistumo) pažymų užsakymo paslauga;
  • Galimybė pasitikrinti informaciją apie Jūsų valstybinį socialinį draudimą;
  • Galimybė pasitikrinti suteiktų medicininių paslaugų ir išrašytų medikamentų apimtį;
  • Pažymos apie savo duomenis, esančius LR Gyventojų registre, užsakymas;
  • Galimybė per metus neatlygintinai gauti Centrinės hipotekos įstaigos tvarkomų registrų duomenis apie save;
  • Su statyba susijusių dokumentų išdavimas;
  • Galimybė teikti dokumentus LR ryšių reguliavimo tarnybai elektroniniu būdu;
  • Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos dokumentų pateikimas ir išdavimas.

Portale teikiama informacija gyventojams, verslo ir kitiems suinteresuotiems subjektams.

VĮ „Registrų centras“ klientų savitarna

Valstybinės įmonės Registrų centro savitarnoje siūlomos šios paslaugos:

  • Nekilnojamojo turto kadastras ir registras:
  • Galimybė pamatyti jums ar jūsų įmonei nuosavybės teise priklausiančio turto sąrašą;
  • Galimybė internetu nusipirkti bet kurią jums ar jūsų įmonei nuosavybės teise priklausiančio turto registro išrašo elektroninę kopiją;
  • Galimybė peržiūrėti bet kurio registro įvykių sąrašą;
  • Galimybė užsiprenumeruoti registro įvykių ar registro peržiūrų siuntimą į jūsų el. pašto dėžutę.
  • Juridinių asmenų registras
  • Galimybė neatlygintinai surasti pagrindinius jus dominančio juridinio asmens duomenis (pavadinimą, kodą, adresą ir t.t.) iki 100 užklausų per dieną;
  • Galimybė nusipirkti jus dominančio juridinio asmens (-ų) registro išrašą (paslauga mokama)

Elektroninė gyventojų aptarnavimo sistema EGAS

Prisijungus prie Elektroninės gyventojų aptarnavimo sistemos EGAS galima:

  • prisijungti prie Gyventojų srities;
  • pildyti elektroninius prašymus taip pat jei reikalaujama juos pasirašyti;
  • gauti informaciją apie priskaičiuotas, išmokėtas išmokas, draudiminius laikotarpius, draudžiamas pajamas ir pan.

Norėdami prisijungti prie Gyventojo srities atidarykite Gyventojų portalo Viešosios srities skyrių "Gyventojo sritis". Iš pateikiamų prisijungimo būdų sąrašo pasirinkite UAB “Bitė Lietuva”. Jei jungiatės pirmą kartą užpildykite paraišką dėl sertifikato registravimo. Daugiau informacijos: Elektroninė gyventoju aptarnavimo sistema.

Elektroninių pažymėjimų tvarkymo sistema EPTS

Prisijungus prie Elektroninių pažymėjimų tvarkymo sistemos EPTS galima:

  • išduoti ir tvarkyti nedarbingumo pažymėjimus;
  • išduoti ir tvarkyti nėštumo ir gimdymo atostogų pažymėjimus;
  • suformuoti ataskaitas;
  • tvarkyti GKK išvadas.

Daugiau informacijos: Elektroninių pažymėjimų tvarkymo sistema.

Dokumentų pasirašymo paslauga „Signa Web“

Pasinaudojant „Signa Web“ paslauga galima:

  • Pasirašyti elektroninius dokumentus. „Signa Web“ paslauga leidžia pasirašyti visą dokumentą arba atskirus jo elementus.
  • Tikrinti pasirašytus ADOC dokumentus, peržiūrėti struktūrą, patikrinti parašus bei parašais pasirašytus duomenis.

„Signa Web“ paslaugos naudojamas ADOC formatas atitinka Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintos elektroniniu parašu pasirašyto elektroninio dokumento specifikacijos ADOC-V1.0 reikalavimus.

Daugiau informacijos kaip naudotis paslauga rasite Signa Web vartotojo vadove.

Gaukite pasiūlymą
Facebook
  • Nemokamas BITĖS klientų aptarnavimo tel. 1501 klauskite mūsų konsultantų Kitų operatorių klientams tel. 8 699 23 230
    (skambučio kaina - kaip į BITĖS tinklą).
  • Nemokama automatinė linija 1500 sužinokite, kiek mokėti 1506 sužinokite min., SMS, MB likutį