BITĖJE Jumis rūpinamės labiau.

Kaip tapti BITĖS klientu?

38
Komentuoti Komentarai (25)

Ateikite į BITĘ ir naudokitės paslaugomis, sukurtomis reikliems klientams. Tik reiklūs BITĖS klientai naudojasi 4 paprastais mokėjimo planais, gauna tikslias sąskaitas ir gali apsidrausti telefoną.

BITĖS klientu tapti paprasta: tereikia atvykti į bet kurį BITĖS saloną ir išsirinkti tinkamą mokėjimo planą. Jei esate kito operatoriaus išankstinio ar reguliaraus mokėjimo klientas, galite pasinaudoti numerio perkėlimo paslauga ir prisijungti prie BITĖS, išsaugant savo senąjį telefono numerį.

Tiesiog paskambinkite numeriu 8 699 23 230 ir pasitarkite, koks mokėjimo planas Jums labiausiai tinka arba išsirinkite jį patys. Pasirinkę BITĖS planą, susipažinkite su numerio perkėlimo sąlygomis bei užpildykite numerio perkėlimo anketą ir atvykite į artimiausią BITĖS saloną. Anketą galite užpildyti ir salone su BITĖS konsultanto pagalba. Atvykdami į BITĖS saloną nepamirškite paso ar asmens identifikavimo kortelės.

Gaukite pasiūlymą
Facebook
  • Nemokamas BITĖS klientų aptarnavimo tel. 1501 klauskite mūsų konsultantų Kitų operatorių klientams tel. 8 699 23 230
    (skambučio kaina - kaip į BITĖS tinklą).
  • Nemokama automatinė linija 1500 sužinokite, kiek mokėti 1506 sužinokite min., SMS, MB likutį