Nuotoliniu būdu įsigytų prekių grąžinimas – per 14 dienų

Jei nuotoliniu būdu iš BITĖS įsigyta prekė ar paslaugos su sutartimi jums netiko, prašome prekę grąžint į vieną iš šių salonų Salonai arba prekės grąžinimą užsakyti BITĖS Klientų aptarnavimo centre tel. nr. 1501, +370 699 23 230 (skambinant iš užsienio).

Primename, jog prekę grąžinti galite šiais atvejais:

  • - Prekė yra nesugadinta ir nenaudota (t. y. mobiliojo ryšio įrenginyje nebuvo įdėta SIM kortelė, nesukurta vartotojo paskyra ir pan.). 

  • - Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (originali ir tvarkinga pakuotė, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės mobiliojo ryšio įrenginio plėvelės ir pan.). 

  • - Prekė yra pilnos komplektacijos, su visais gamintojo pridedamais priedais ir dokumentacija. 

  • - Grąžinant prekę bus pateiktas pirkimą patvirtinantis dokumentas (sąskaita). 

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.