Kodėl gavau didesnę sąskaitą negu įprastai?

Jei gavote didesnę sąskaitą negu Jūsų plano mėnesio mokestis, tai galėjo nutikti dėl kelių priežasčių:

  • praėjusį mėnesį naudojotės papildomomis paslaugomis (automobilio statymas, loterijos bilietai, skelbimai, pramoginio turinio paslaugos, prenumeratos ir pan.);
  • praėjusį mėnesį naudodamiesi paslaugomis išnaudojote daugiau duomenų negu suteikiama pagal Jūsų mokėjimo planą (susisiekite su mumis, ir parinksime Jūsų lūkesčius geriausiai atitinkantį mokėjimo planą);
  • per pastaruosius 3 mėnesius buvote išvykę į užsienį ir ten naudojotės paslaugomis (mokesčiai už tarptinklinio ryšio paslaugas patenka į sąskaitą per tris mėnesius, tai priklauso nuo užsienio šalių operatorių);
  • praėjusį mėnesį keitėte mokėjimo planą ir mėnesio mokesčiai buvo perskaičiuoti atsižvelgiant į tai;
  • už praėjusio mėnesio sąskaitą sumokėjote paskutinėmis mėnesio dienomis ir Jūsų įmoka mus pasiekė vėliau (daugiau apie tai skaitykite čia);
  • praėjusį mėnesį įsigijote papildomos įrangos „Bitės“ salone;
  • praėjusį mėnesį keitėte SIM kortelę, telefono numerį ir Jums buvo paskaičiuotas vienkartinis administravimo mokestis.

Detalų paaiškinimą, kaip pasitikrinti, už ką susidaro mokėtina suma, rasite čia (jei esate privatus klientas) arba čia (jei esate verslo klientas).

Jei vis dėlto kyla neaiškumų dėl sąskaitos dydžio, susisiekite su mumis numeriu 1501 (iš „Bitės“ nemokamai) arba +370 6 992 3230 (iš kitų operatorių, skambučio kaina – kaip į „Bitės“ tinklą) arba apsilankykite artimiausiame „Bitės“ salone, ir mes mielai Jums padėsime.

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?
Taip, ačiū !
Deja, ne.

Pasidalinkite nuomone, kokios informacijos jums nepavyko rasti.

Siųsti
Ačiū už Jūsų nuomonę. Džiaugiamės, kad buvome naudingi.
Ačiū už Jūsų nuomonę.