Ekrano draudimas

Jokių rūpesčių dėl suskilusio ekrano

Išmaniojo ekrano draudimas – kartu su nauju BITĖS planu

BITĖS klientams BITĖJE įsigyjantiems naują mobilųjį telefoną, išmanųjį telefoną arba planšetę dovanojame naujojo įrenginio ekrano draudimą iki 3 mėnesių laikotarpiui.

Kokias žalas atlygina ekrano draudimas?

Draudimas atlygina žalą tik:

  • Keičiant įrenginio ekraną jam skilus, sudužus, išsiliejus ar atsiradus kitiems panašiems ekrano pažeidimams, kurie trukdo įžiūrėti vaizdą.
  • Keičiant detales, kurias būtina pakeisti kartu su sugadintu ekranu, t. y. be kurių būtų neįmanomas naujo ekrano veikimas.

Įvykus draudiminiam įvykiui:

  • Klientas pats užregistruoja įvykį čia.
  • Užregistravęs įvykį, klientas pats pristato įrenginį į MTTC remonto centrą čia arba, jei artimiausias MTTC remonto centras yra kitame mieste, įrenginį gali atnešti į artimiausią BITĖS saloną.
  • Pristačius įrenginį, remonto centre bus įvertinta, ar tai draudiminis įvykis, ar ne. Jeigu įvykis draudiminis – įrenginys bus taisomas.
  • Jeigu, apžiūrėjus telefono aparatą, bus nustatyta, jog ekrano pažeidimai neatitinka draudimo apsaugos sąlygų arba reikia papildomos priemokos – draudimo kompanijos atstovas susisieks su klientu tiesiogiai.

Ekrano draudimo sąlygos:

  • Smulkių ekrano subraižymų.
  • Kitų telefono detalių keitimo – jos keičiamos už papildomą mokestį. Pavyzdžiui, sudužus įrenginio ekranui ir korpusui, klientui bus pasiūlyta už papildomą mokestį suremontuoti kartu ir korpusą. Klientui atsisakius bus remontuojamas tik ekranas.
  • Jeigu ekrano keitimo kaštai būtų didesni už naują tokio pačio modelio telefoną, klientui gali būti pasiūlytas naujas tokio pačio modelio telefonas.
  • Standartinė paslaugos kaina yra 2,99 Eur/mėn.

Išmaniojo ekrano draudimo įvykį galite užpildyti paspaudę čia.

  • Paslaugą reikia užsisakyti papildomai;
  • Pakaitinis telefonas remonto metu nesuteikiamas.
  • Ekrano draudimo paslauga galioja ir verslo, ir privatiems klientams.
  • Įrenginys gali būti apdraustas tik pirkimo dieną ir tik vieną kartą.
  • 500 Eur – maksimalus remonto išlaidų limitas dėl vieno draudiminio įvykio.
  • Atsitikus draudiminiam įvykiui, klientas per 7 darbo dienas turi paskambinti draudiko klientų aptarnavimo numeriu 1501 ir užregistruoti įvykį dėl netyčinės ekrano žalos;
  • Atlyginami tik 2 draudiminiai įvykiai per 24 mėnesių laikotarpį nuo paslaugos užsakymo. Po to draudimo paslauga yra automatiškai atjungiama. Nebent klientas pageidautų toliau mokėti draudimo įmokas, kad pasibaigus 24 mėnesių laikotarpiui vėl galėtų pasinaudoti draudimo paslauga.
  • Klientas bet kada gali atsisakyti ekrano draudimo paslaugos (nemokamu laikotarpiu ar jam pasibaigus) siųsdamas SMS žinutę su tekstu NUTRAUKTI numeriu 1500, BITĖS salone arba paskambinęs BITĖS klientų aptarnavimo numeriu 1501.
  • Maksimalus ekrano draudimo laikotarpis – 4 metai. Pasibaigus šiam laikotarpiui, draudimo paslauga atsijungia automatiškai. Apie draudimo sutarties pabaigą klientas informuojamas trumpąja SMS žinute.
  • Ekrano draudimo paslauga galioja nepriklausomai nuo to, kurioje šalyje atsitiko draudiminis įvykis. Tačiau pateikti įrenginį į remonto servisą klientas gali tik Lietuvoje esančiame techninės priežiūros centre.


Draudimo apsaugą suteikia „Lloyd’s Syndicate 4444“, kurį valdo „Lloyd’s Insurance Company S.A.“. BITĖS vardu veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ yra įvykių ir žalų administratorius. -> Draudimo apsaugą suteikia „AmTrust Europe Ltd.“. BITĖS vardu veikianti bendrovė UADBB „Aon Baltic“ yra įvykių ir žalų administratorius.

Išsamiau susipažinti su ekrano draudimo taisyklėmis galite paspaudę čia.
 

Gaukite pasiūlymą

Mane domina: