Užrašai TV ekrane

Ką daryti, jei ekrane matau užrašą „Kabelis atjungtas“?


Jeigu ekrane matote pranešimą „Kabelis atjungtas“, tai gali reikšti, kad yra problemų su antenos kabeliu, palydovine lėkšte ar neteisingais imtuvo nustatymais.


Svarbu: Jei oro sąlygos yra prastos, rekomenduojame atidėti tolimesnius veiksmus.


Prašome atlikti šiuos veiksmus nuosekliai:


Antenos laido patikrinimas
Patikrinkite, ar antenos laidas yra tvirtai įsuktas į imtuvo galinę dalį.

 

Antenos laido persukimas

1.    Išjunkite imtuvą iš elektros lizdo;
2.    Atsargiai atsukite ir vėl tvirtai įsukite antenos laidą į imtuvą.

 

Imtuvo perkrovimas
1.    Ištraukite imtuvo maitinimo laidą iš elektros lizdo ir vėl jį įjunkite;
2.    Palaukite, kol imtuvas visiškai įsijungs.

Gamyklinių parametrų atkūrimas

  1. Imtuvo pultelyje spauskite mygtuką MENU;
  2. Pasirinkimų juostoje pasirinkite Nustatymai ir spauskite OK;
  3. Atsidariusiame lange pasirinkite Sistemos informacija;
  4. Spauskite rodyklę į dešinę, pasirinkite Sistemos informacija ir tada Gamykliniai nustatymai. Spauskite OK;
  5. Įveskite PIN kodą – 0 0 0 0 (arba 1234, jei turite senesnę programinę įrangą) ir spauskite OK;
  6. Naujame lange pasirinkite Atkurti ir spauskite OK;
  7. Patvirtinkite imtuvo perkrovimą spausdami OK. Po perkrovimo prasidės pirminis įdiegimas (kalbos pasirinkimas).

Pirminis įdiegimas

  1. Įjunkite imtuvą. Kraunantis imtuvui matysite atitinkamus vaizdus ekrane;
  2. Jei imtuvas neprijungtas prie interneto LAN laidu, pasirinkite Discard ir spauskite OK;
  3. Kai imtuvas įsijungs, pasirinkite Lietuva ir patvirtinkite spausdami OK.

Programinės įrangos atnaujinimas


Programinę įrangą galite atnaujinti dviem būdais. Rekomenduojame atlikti atnaujinimą rankiniu būdu.


Per Meniu

  1. Imtuvo pultelyje spauskite mygtuką MENU;
  2. Pasirinkimų juostoje pasirinkite Nustatymai ir spauskite OK;
  3. Atsidariusiame lange pasirinkite Sistemos informacija;
  4. Spauskite rodyklę į dešinę, pasirinkite Sistemos informacija ir tada Programinės įrangos atnaujinimas; spauskite OK.
  5. Įveskite PIN kodą – 0 0 0 0 (arba 1234, jei turite senesnę programinę įrangą) ir spauskite OK;
  6. Gali tekti dar kartą patvirtinti pasirinkimą spaudžiant OK;
  7. Jei programinė įranga yra naujausia, atnaujinti nebus galima. Tačiau, jei programinės įrangos atnaujinimas yra nurodytas kaip galimo gedimo šalinimo būdas, atlikite jį rankiniu būdu.

Rankiniu būdu

  1. Atjunkite imtuvo maitinimo laidą nuo elektros tinklo (nesvarbu, ar ištrauksite iš imtuvo, ar iš rozetės). Svarbu, kad ant imtuvo priekio nedegtų jokios lemputės;
  2. Vėl įjunkite maitinimo laidą į elektros tinklą;
  3. Ant imtuvo priekio turi užsidegti žalios spalvos lemputė (iš karto po trumpai degusios raudonos lemputės, maždaug po 1 sekundės);
  4. Imtuvo pultelyje spauskite ir atleiskite mygtuką EXIT (TVPlay pulteliuose) arba Raudoną („Home3“ pulteliuose) vos tik užsidegus žaliai lemputei;
  5. Imtuvo pultelyje spauskite skaičius šia seka: 2-4-8-5;
  6. Ekrane turėtų pasirodyti programinės įrangos siuntimo užsklanda. Jei ji nepasirodė, pakartokite veiksmus iš naujo perkrovę imtuvą.

Meistro iškvietimo galimybė
Jeigu atlikti veiksmai nepadėjo, prašome susisiekti su mumis dėl meistro iškvietimo galimybės.


Su mumis galite susisiekti:

  • Atidarę pokalbių langelį mūsų svetainės apačioje: www.home3.lt
  • Paskambinę Klientų aptarnavimo linija tel. +370 5 236 3365 (skambučio kaina priklauso nuo jūsų turimo mokėjimo plano tarifo). 

 

Ką daryti, jei ekrane matau užrašą „Kortelė nėra tinkama šiam STB (Poravimo klaida)“?


Šis užrašas televizoriaus ekrane gali būti matomas dėlto, nes pas jus yra aktyvuota kita įranga (imtuvas arba kortelė). Arba aktyvacijos metu jūsų nepasiekė signalas, kurį galite atnaujinti patys.


Taip pat, jei matote pranešimą „Kortelė nėra tinkama šiam STB (Poravimo klaida)“ ir esate įsitikinę, kad imtuvas bei kortelė buvo aktyvuoti kartu, rekomenduojame atlikti signalo atnaujinimą pagal žemiau pateiktą informaciją.


Signalo atnaujinimas
Per savitarnos svetainę


Svarbu: Prieš atnaujindami signalą įjunkite imtuvą.

  1. Nutrūkusį signalą galite atnaujinti prisijungę prie mūsų savitarnos svetainės „Mano Home3“;
  2. Prisijungę prie savitarnos svetainės spauskite pasirinkimą Produktai;
  3. Naujai atsidariusiame lange spauskite pasirinkimą Atnaujinkite TV signalą; Atlikę šį veiksmą palikite imtuvą įjungtą ir signalas jums bus išsiųstas per 10 minučių.


Skambučio metu (automatiškai)


Taip pat galite atnaujinti signalą paskambinę telefonu +370 5 236 3365 ir paspaudę skaičių 4.


Ką daryti, jei ekrane matau užrašą „Kanalų kortelė neįstatyta“?


Televizoriaus ekrane matomas pranešimas gali būti susijęs su jūsų kortele arba imtuvu. Galimos priežastys:

 

  • Kortelė nėra įstatyta;
  • Kortelė įstatyta netinkamai;
  • Kortelė yra sugedusi;
  • Yra gedimas imtuve.


Prašome atlikti šiuos veiksmus nuosekliai:


Kortelės patikrinimas

  1. Patikrinkite, ar kortelė yra įstatyta į imtuvą. Jei taip, ištraukite ją ir įstatykite vėl.


Imtuvo perkrovimas

  1. Išjunkite imtuvą iš elektros lizdo ir vėl jį įjunkite.
  2. Palaukite, kol imtuvas visiškai įsikraus.


Gamyklinių parametrų atkūrimas

  1. Imtuvo pultelyje spauskite mygtuką MENU;
  2. Pasirinkimų juostoje pasirinkite Nustatymai ir spauskite OK;
  3. Atsidariusiame lange pasirinkite Sistemos informacija;
  4. Spauskite rodyklę į dešinę, pasirinkite Sistemos informacija ir tada Gamykliniai nustatymai. Spauskite OK;
  5. Įveskite PIN kodą – 0 0 0 0 (arba 1234, jei turite senesnę programinę įrangą) ir spauskite OK;
  6. Naujame lange pasirinkite Atkurti ir spauskite OK;
  7. Patvirtinkite imtuvo perkrovimą spausdami OK. Po perkrovimo prasidės pirminis įdiegimas (kalbos pasirinkimas).


Pirminis įdiegimas

  1. Įjunkite imtuvą. Kraunantis imtuvui matysite atitinkamus vaizdus ekrane;
  2. Jei imtuvas neprijungtas prie interneto LAN laidu, pasirinkite Discard ir spauskite OK;
  3. Kai imtuvas įsikraus, pasirinkite Lietuva ir patvirtinkite spausdami OK.


Programinės įrangos atnaujinimas


Programinę įrangą galite atnaujinti dviem būdais. Rekomenduojame atlikti atnaujinimą rankiniu būdu.


Per Meniu

  1. Imtuvo pultelyje spauskite mygtuką MENU;
  2. Pasirinkimų juostoje pasirinkite Nustatymai ir spauskite OK;
  3. Atsidariusiame lange pasirinkite Sistemos informacija;
  4. Spauskite rodyklę į dešinę, pasirinkite Sistemos informacija ir tada Programinės įrangos atnaujinimas. Spauskite OK;
  5. Įveskite PIN kodą – 0 0 0 0 (arba 1234, jei turite senesnę programinę įrangą) ir spauskite OK;
  6. Gali tekti dar kartą patvirtinti pasirinkimą spaudžiant OK;
  7. Jei programinė įranga yra naujausia, atnaujinti nebus galima. Tačiau, jei programinės įrangos atnaujinimas yra nurodytas kaip galimo gedimo šalinimo būdas, atlikite jį rankiniu būdu.


Rankiniu būdu

  1. Atjunkite imtuvo maitinimo laidą nuo elektros tinklo (nesvarbu, ar ištrauksite iš imtuvo, ar iš rozetės). Svarbu, kad ant imtuvo priekio nedegtų jokios lemputės;
  2. Vėl įjunkite maitinimo laidą į elektros tinklą;
  3. Ant imtuvo priekio turi užsidegti žalia lemputė (iš karto po trumpai degusios raudonos lemputės, maždaug po 1 sekundės);
  4. Imtuvo pultelyje spauskite ir atleiskite mygtuką EXIT (TVPlay pulteliuose) arba Raudoną („Home3“ pulteliuose) vos tik užsidegus žaliai lemputei;
  5. Imtuvo pultelyje spauskite skaičius šia seka: 2-4-8-5;
  6. Ekrane turėtų pasirodyti programinės įrangos siuntimo užsklanda. Jei ji nepasirodė, pakartokite veiksmus iš naujo perkrovę imtuvą.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.