Skambučių valdymas

Ką reiškia „Skambučių registras“?

„Skambučių registras“ – tai paslauga SMS žinute, informuojanti apie praleistus skambučius. Vienoje SMS žinutėje nurodoma iki 10 skirtingų telefono numerių, kurie jums skambino, kol telefonas buvo išjungtas arba buvo už ryšio zonos ribų. Taip pat žinutėje matysite, kiek kartų iš to numerio jums skambino bei paskutinio skambučio laiką.


Kiek kainuoja „Skambučių registro“ paslauga?

  • Informacinė žinutė – nemokama;
  • Paslaugos užsakymo žinutė tel. 1500 nemokama;
  • Jums skambinantys BITĖS klientai už skambutį nemoka. Kitų ryšio operatorių klientų skambučiai apmokestinami kaip už skambutį į BITĖS tinklą.


Kaip užsakyti / atsisakyti „Skambučių registro“ paslaugą?

Visiems naujiems BITĖS klientams „Skambučių registro“ paslauga įjungiama automatiškai.

Savarankiškai paslaugą užsisakyti galite keliais būdais:

Paslaugą galima užsisakyti nusiuntus SMS žinutę su tekstu: +SR tel. 1500. Jeigu norėsite paslaugos atsisakyti, siųskite SMS žinutę su tekstu: -SR tel. 1500.

 

Kas parašyta informacinėje „Skambučių registro“ žinutėje?

  • Skambinusiųjų numeriai;
  • Skambučių skaičius;
  • Mėnesio dienos, kai buvo skambinta;
  • Skambinimo laikas.
     

Ką reiškia „Skambučių nukreipimas“?

Paslauga „Skambučių nukreipimas“ yra skirta klientams, kurie pamiršo savo telefoną namuose, išsikrovė jų telefono baterija arba jie prarado savo telefoną. Tokiu atveju, paskambinus į BITĖS Klientų aptarnavimo departamentą, visi skambučiai gali būti nukreipiami į kitą nurodytą telefono numerį, tad nė vienas iš jų nebus prarastas. 

Kiek tai kainuoja? 

  • Nėra paslaugos įjungimo mokesčio;
  • Už nukreiptus skambučius mokėsite pagal bazinius savo mokėjimo plano tarifus;
  • Kaip ir iki šiol, jums skambinantis asmuo moka pagal savo mokėjimo plano tarifus.

 

Kaip pradėti naudotis?
Paslaugą galite įjungti:

susisiekę per BITĖS pokalbių skiltį arba paskambinę į Klientų aptarnavimo departamentą tel. 1501 ir nurodę telefono numerį, į kurį turi būti nukreipiami skambučiai.
Svarbu:

  • skambučiai gali būti nukreipiami tik į vieną telefono numerį;
  • skambučio nukreipimas galimas tik į Lietuvos operatorių tinklo abonentų numerius;
  • užsisakę skambučių nukreipimo paslaugą negalėsite naudotis „Skambučių registro“ ir kitomis peradresavimo pagrindu veikiančiomis paslaugomis.

Paslaugą galite išjungti:

  • paskambinę į Klientų aptarnavimo departamentą tel. 1501;
  • vėl turėdami galimybę naudotis savo telefonu, telefono meniu pasirinkite skambučių nukreipimo funkcijos nustatymus ir išjunkite besąlyginį visų skambučių nukreipimą.
     

Ar pateikta informacija Jums padėjo išspręsti problemą?

Gaukite pasiūlymą

Mane domina:

Palikite savo kontaktus ir mes jums atrašysime.